ZOMBIE U حقش بود سود دهی نده به دلایل زیر
1. سبکش Survival Horror ـه و این سبک خیلی پر ریسکه و دیگه غیر از کارهای استاد میکامی کمتر عنوانی از گیمرها تو این سبک با استقبال روبرو میشن.بعدشم از اون جور هارور ها ساخته بود که آدم ترسوها رو سریع جم و جور میکرد میرفت
2.روی ویی یو عرضه شد.من فن نینتندو هم و میدونم که آینده خوبی داره ولی این موقع اصلاً موقع خوبی برای عرضه بازی نیست
3.خود بازی!آره خود بازی تعریفی نداشت ورو هر کنسولی عرضه میشد کسی رو چندان جذب نمیکرد بنظرم همون قابلیت های ویی یو نجاتش داد
پس همه چی رو به شرکت محبوب من ربط ندید
- - -ویرایش - - -
ببین وارد بحث و فسلفه بافی نمیشم.بعدم مگه این نینتندو بغیر از ماریو و زلدا چنتا بازی دیگه تو همین سبک فانتزی چیزه دیگه ای هم داره!!
ضمنا همچین داری ادامه ادامه میکنی ادم فکر میکنه هر نسخه ای از ماریو که میاد انقلابی بپا میکنه تو صنعت گیم.یه روز میان رنگ لباسشو عوض میکنن و میحط بازی رو از جنگل میارن تو شهر یا اینکه از تو خونه میبرن توی موزه یا اینکه چمیدونم همین مسخره بازی ها رو در میارن بعد یهو میشه یه نسخه جدید از ماریو.در مورد زامبی یو هم واقعا بنظر خوت با این افتضاحی که به بار اورده انتظار داشتی که یه نسخه بعدی هم در کار باشه!!
اوّلاً که ماریو و زلدا چیز کمی نیستند و و چه بسا چیز خیلی بزرگی هم هستند جمع کردنشون احمقانه است و اگه فکر میکنی خیلی تکراری شده برو به سونی بو یه سری بسازه 17 تا بازی داشته باشه و ملّت هنوز هم برای 18 مین نسخه ش اندازه معرفی یه بازی فوق العاده انتظظار میکشن.
بعدم بازی های فانتزی رو که دوستان عرض کردن.
انقلاب هم از قدیم الایام جای ماریو زلدا انجام میداده.بنده اعلام میکنم که ماریو ها بالاخره احساس تکراری بودن دارند ولی به صورت نوستالژیک و زیبا بصورتی که دوباره غرق بازی میشید.امّا زلدا ابداً.همین Skyward Sword به خاطر سیستم موشن پلاسش دوباره راهشو از تمام کلیشه هایی که Action Adventure های این نسل مثل بتمن آرکام سیتی و آنچارتد و ... رعایتش میکردند جدا شه و نمرات وفروش فوق العاده ای کنه و ثابت کنه که هنوز سلطان سبک اکشن ادونچره.
زامبی یو هم بازی نکردم امّا از تریلرها معلوم بود یه بازی آرکیده خونینه و مسخره