
مدیر یوبی سافت در گفتگو ای با Gl.biz تایید کرد که این بازی حتی هزینه ای که ناشر کرده بود را نیز کامل باز نگرداند و هم چنین در ادامه اشاره کرد که به این دلیل بازی Rayman legends از یک بازی انحصاری برای Wii U به یک بازی مولتی پلتفرم تبدیل کرد
در ادامه نیز آقای Peter moore از EA نیز دلیل پشتیبانی نکردن ناشر ها را تشریح کرد:ما باید راهی را پیدا کنیم که مطمئن شویم این بازی ها و خلاقیت ها به اندازه کافی هوادار داشته باشد.پس گفتیم که بگذاریم برای کریسمس تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد
در ادامه او به نبود یک بخش قوی آنلاین در WiiU اشاره کرد:ما با چهار بازی در لانچ کنسول حضور داشتیم اما وقتی که نگاهی به میزان فروش می اندازیم میبینیم که ما باید برای خرج پول هایمان دقت بیشتری به خرج دهیم
نبود یک بخش قوی آنلاین برای این کنسول مشکل ساز خواهد شد چون وقتی به سطح بازی هایمان را نگاه میکنیم آن را با EA ناسازگار میبینیم چون بازی ها ما همه به سمت اجتماعی تر شدن میروند و متاسفانه بر روی این کنسول تنها تجربه ی آفلاین وجود دارد
منبع