Nintendo Xenoblade Chronicles 3

سازنده
Monolith Soft
تاریخ انتشار
July 2022
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
FQbx_LfVQAIeOcC.jpg


a75f274ac99b6274a53e1134c76dac8b.png


ناشر: Nintendo
سازنده: Monolith Soft
سبک: JRPG
تاریخ عرضه: 29 جولای 2022
پلتفرم: Switch

دنباله مستقیم سری زنوبلید که در آینده دور متصل به دنیاهای زنوبلید 1 و زنوبلید 2 رخ می دهد

Untitled-1 copy.png

سال 1998، تتسویا تاکاهاشی اولین بازی کارنامه کاری اش به عنوان کارگردان و همکاری همسرش سورایا ساگا به عنوان نویسنده و طراح را تحت عنوان Xenogears برای پلی استیشن منتشر کرد. سری Xeno از آن زمان شروع به بزرگتر شدن کرد. تاکاهاشی سال های بعد روی پلی استیشن 2 و زیر پرچم Bandai Namco سه گانه Xenosaga را ساخت. بازی هایی که علی رغم اقبال از دید منتقدین و مخاطبین، هیچ شانسی در موفقیت تجاری نداشتند. شکست ها تجاری پیاپی، تاکاهاشی و استدیوش Monolith Soft را در خطر نابودی قریب الوقوع قرار داد و ممکن بود این استدیو هیچ گاه رنگ نسل هفتم کنسول های ویدیو گیم رو نبیند. نامکو مایل به همکاری نبود و به نظر نمی آمد ناشر دیگری به سبک بازی ساختن تیم Monolith Soft علاقه داشته باشد.

هر ناشری به غیر از نینتندو. سال 2006 و در شرایطی که Monolith Soft در بدترین وضعیت خود قرار داشت، نینتندو به سراغ کمپانی آمده و پیشنهاد همکاری به آن ها برای ساخت یک بازی جدید را داد. تاکاهاشی بلافاصله شروع به ایده پردازی کرد و اولین دمو از کانسپت های تیم را در سال 2007 به نینتندو نشان داد. دموی مورد نظر نینتندو را تا حدی تحت تاثیر قرار داد که طی مدت کوتاهی مانالیث سافت به مالکیت نینتندو درآمد و کار روی پروژه اصلی بر اساس کانسپت های تاکاهاشی آغاز شد. پروژه ای که در سال 2010 تحت عنوان Xenoblade Chronicles در ژاپن عرضه شد. (و بعد دو سال تلاش مختلف از طرف فن ها برای قانع کردن نینتندو جهت لوکالیزه کردن بازی، در آمریکا و دیگر نقاط دنیا)

نسخه اول زنوبلید با وجود عرضه در آخرین سال های عمر Wii به موفقیت چه از نظر تجاری و چه از نظر جلب نظر منتقدین رسید و کار بلافاصله برای ساخت نسخه بعدی آغاز شد. 5 سال بعد Xenoblade Chronicles X برای Wii U در سال 2015 عرضه شد که فضایی به شدت متفاوت را برای سری به تصویر کشید و هیچ ارتباط معناداری به نسخه اول نداشت. با این وجود به خاطر مکانیک های غنی و دنیای جهان باز استثنایی، مورد تحسین طرفداران و منتقدین قرار گرفت. خیلی طولی نکشید تا عنوان بعدی سری زنوبلید برای سوییچ عرضه شد.

Xenoblade Chronicles 2 در انتهای سال 2017 برای نینتندو سوییچ عرضه شد و موفق ترین بازی کل سری Xeno به لحاظ تجاری شد. بازی دنیا و شخصیت های جدیدی را نسبت به زنوبلید 1 به تصویر می کشید، اما ایده ها و تعداد خاصی از پلات پوینت های کلیدی بازی ربط روشنی به زنوبلید 1 داشتند. بعد از عرضه نسخه ریمستر شده نسخه اول زنوبلید 1 روی سوییچ، کم کم طرفداران منتظر این بودند تا ببینند آینده سری چگونه ایده های زنوبلید 1 و 2 را ادامه می دهد. تا این که در ابتدای سال 2022 و طی دایرکت ماه فوریه نینتندو، Xenoblade Chronicles 3 برای عرضه در تاریخ سپتامبر 2022 برای سوییچ تایید شد. بازی ای که به وضوح المان های داستانی زنوبلید 1 و 2 را قرار است با هم ترکیب کرده و آینده آن ها را شکل دهد. طبق گفته خود تتسویا تاکاهاشی، ایده های اولیه و کلیدی بازی بین زمان اتمام ساخت زنوبلید 1 و شروع ساخت زنوبلید 2 به ذهن تیم سازنده رسیده و روش کار شده و به نظر میاد با دنباله ای روبروییم که واسه مدت طولانی روش برنامه ریزی شکل گرفته.

XenobladeChronicles3_Intro_SideImg_Noah copy.png

Untitled-2 copy.png

آدمی برای زنده موندن به چی احتیاج داره؟ به خانواده؟ به غذا؟ به آب یا به هوا؟ قبل از هر چیز ولی. آدمی برای زنده موندن به زندگی احتیاج داره. زنوبلید 3 قصه شخصیت هاییه که از بزرگترین حق شون که زندگی شون باشه خیلی وقته محروم شدند.
در سرزمین آیونیوس دو کشور کهن، سال هاست تو جنگ بی پایانی با هم قرار گرفتن. کشور Keves سرزمینی که دانش تکنیکال و روباتیک قدرتمندشون باعث شده هیولاهای مکانیکی ترسناکی رو به میدون نبرد بیارن و کشور Agnus سرزمین غنی از منابع جادویی که به واسطه تکنیک اسلحه سازی پیچیده و درک بالا از قدرت ماده جادویی Ether بسیار قدرت های خطرناکی رو تو چنگال خودشون دارند. نبرد بی پایان این دو کشور سر منابع زندگی سربازانی است که نوار Flame Clock زندگی آن ها را پر می کند. به طور خلاصه آن ها سر زندگی با همدیگر می جنگند.
6 شخصیت اصلی داستان، Noah, Mio, Eunie, Taion, Lanz, Sena سربازهای نشان خورده از دو جبهه متفاوت اند. علی رغم تفاوت محل تولدشان هر 6 نفر آن ها سربازانی اند که محکوم به تنها 10 سال زندگی اند و آغاز بیست سالگی شان زندگی شان تمام شده و میمیرند. دست سرنوشت این 6 شخصیت را به هم رسانده و طی وقایع غیر مترقبه ای نوح و میو تصمیم به همکاری به قیمت دشمنی با تمام دنیا گرفته تا بتوانند پرده از اسرار دنیای آیونیوس و ریشه نبرد بی پایان شان بردارند.



Untitled-3 copy.png


در صورت اطلاعات بیشتر آپدیت خواهد شد


اسکرین شات ها

xenoblade-chronicles-3.large.jpg switch_xenobladechronicles3_screen_01.jpg Xenoblade-Chronicles-3-Reveal-Asset-14.jpg
Xenoblade-Chronicles-3-Screenshot-010.jpg Xenoblade-Chronicles-3-fight.jpg

تریلرها
تریلر معرفی بازی




تریلر معرفی بازی - ژاپنی




تریلر تاریخ عرضه بازی




تریلر تاریخ عرضه بازی - ژاپنی




تریلر تیزر دایرکت بازی




تریلر تیزر دایرکت بازی - ژاپنی

 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,818
نام
مرتضی
تنها چیزی که از First Impression ام میتونم بگم اینه که داداشم منو به زور از کنسول جدا کرد :D
This Shit SLAPS HARD
جالبه منم که اولین تجربه م از سری بود شدیدا لذت بردم ازش. جدای از سیستم مبارزات که بر خلاف تصورم خیلی برام جذاب بود شدیدا با دنیا و داستانش ارتباط گرفتم در حالی که از ظاهرش بر نمیاد اینقدر خودشو جدی بگیره :D
 
  • Love
  • Like
Reactions: Amirbeta and Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
خب چپتر اول بازی تموم شد

من یه سری چیزهایی که فهمیدم رو بنویسم

  • به استثنای بخش اوروبورس، بیس سیستم مبارزات ترکیبی که نه، عملا همون 1 و 2 ئه. یعنی برای بچه های کیوز مبارزات مثل نسخه یک ـه اصولش. برای بچه های اگنوس، مثل نسخه دوئه (فعلا چپتر اول که فقط بیس ماجراست)
  • یه چیزی که تاکاهاشی هم گفته میخواسته عملی کنه و به نظر من خیلی خوب دراومده بالانسیه که بین همه پارتی ممبرها به لحاظ میزان دیالوگ هست. یعنی یخورده میو و نوآح تو مرکزیت اند ولی بقیه هیچ کدوم مثل بلایی که سر پارتی ممبر های نسخه یک (و در یه درجه کمتر تو 2) اومد تو این جا نمیاد. همه جا همیشه یه بالانسی تو روایت هست که هر شش نفر شخصیت خودشون رو نشون بدن و میزان دیالوگ هاشون به هم نزدیک باشه
  • این دو تا نوپون های جدید خیلی گوگولی اند :x
  • بازی به وضوح رو سوییچ بهتر از زنوبلید 2 و حتی ریمستر 1 اجرا میشه و روی هم تجربه خوبیه. بازم اگه نخریدیدش رو سوییچ، هر جور شده رو شبیه ساز برید
  • چقدر کیفیت کات سین های بازی خفنه. یعنی 2 هم خیلی خوب بودها. ولی این اصن تو یه سطح دیگس. اگه کوجیما تو کات سین هاش فیلم میسازه. تاکاهاشی داره رسما تو کات سین های بازی هاش انیمه میده بیرون :D
  • یه کات سین از همین چپتر اول این قدر احساساتی بود اشکم دراومد :(( The Feelings man
  • موسیقی طبق معمول همه چی رو Carry می کنه از بس خوبه
  • فکر کنم چپتر 2 اون گوریل های گونزالز رو ببینیم ولی این جا Volff های پای ثابت سری رو دیدیم و دهنشون رو سرویس کردیم :D
  • AI بازی خیلی عاقلانه تر از دو نسخه قبل عمل می کنه. هر چند هنوزم مثلا یونی تو جای گیری دقیق واسه بهترین Aura Art هاش خیلی عالی عمل نمی کنه ولی مثل قدیم نیست که تو به عنوان اتکر هم باید خودتو هیل کنی هم جور تانک بودن رو بکشی چون AI جفت تانک و هیلر عین یابو عمل می کردن :D این جا دیگه خیلی دقیق هر کس میدونه بهترین حالت واسه زدن دشمن چیه و سریع کومبوها رو دنبال می کنن و Aggro میگیرن و...

خلاصه که بازی واقعا عالیه
اگه کار نداشتم تا خود شب پاش می شستم
 

AminMoradiX

کاربر سایت
Nov 24, 2017
846
خب چپتر اول بازی تموم شد

من یه سری چیزهایی که فهمیدم رو بنویسم

  • به استثنای بخش اوروبورس، بیس سیستم مبارزات ترکیبی که نه، عملا همون 1 و 2 ئه. یعنی برای بچه های کیوز مبارزات مثل نسخه یک ـه اصولش. برای بچه های اگنوس، مثل نسخه دوئه (فعلا چپتر اول که فقط بیس ماجراست)
  • یه چیزی که تاکاهاشی هم گفته میخواسته عملی کنه و به نظر من خیلی خوب دراومده بالانسیه که بین همه پارتی ممبرها به لحاظ میزان دیالوگ هست. یعنی یخورده میو و نوآح تو مرکزیت اند ولی بقیه هیچ کدوم مثل بلایی که سر پارتی ممبر های نسخه یک (و در یه درجه کمتر تو 2) اومد تو این جا نمیاد. همه جا همیشه یه بالانسی تو روایت هست که هر شش نفر شخصیت خودشون رو نشون بدن و میزان دیالوگ هاشون به هم نزدیک باشه
  • این دو تا نوپون های جدید خیلی گوگولی اند :x
  • بازی به وضوح رو سوییچ بهتر از زنوبلید 2 و حتی ریمستر 1 اجرا میشه و روی هم تجربه خوبیه. بازم اگه نخریدیدش رو سوییچ، هر جور شده رو شبیه ساز برید
  • چقدر کیفیت کات سین های بازی خفنه. یعنی 2 هم خیلی خوب بودها. ولی این اصن تو یه سطح دیگس. اگه کوجیما تو کات سین هاش فیلم میسازه. تاکاهاشی داره رسما تو کات سین های بازی هاش انیمه میده بیرون :D
  • یه کات سین از همین چپتر اول این قدر احساساتی بود اشکم دراومد :(( The Feelings man
  • موسیقی طبق معمول همه چی رو Carry می کنه از بس خوبه
  • فکر کنم چپتر 2 اون گوریل های گونزالز رو ببینیم ولی این جا Volff های پای ثابت سری رو دیدیم و دهنشون رو سرویس کردیم :D
  • AI بازی خیلی عاقلانه تر از دو نسخه قبل عمل می کنه. هر چند هنوزم مثلا یونی تو جای گیری دقیق واسه بهترین Aura Art هاش خیلی عالی عمل نمی کنه ولی مثل قدیم نیست که تو به عنوان اتکر هم باید خودتو هیل کنی هم جور تانک بودن رو بکشی چون AI جفت تانک و هیلر عین یابو عمل می کردن :D این جا دیگه خیلی دقیق هر کس میدونه بهترین حالت واسه زدن دشمن چیه و سریع کومبوها رو دنبال می کنن و Aggro میگیرن و...

خلاصه که بازی واقعا عالیه
اگه کار نداشتم تا خود شب پاش می شستم
من هنوز دارم لحیم کاری میکنم ببینم چیپ رو میتونم بذارم سر جاش. هی ال ای دی رنگ بنفش میده نمیدونم ایرادش از کجاست
ولی میخواستم این بازیو دانلود کنم وقتی تموم شد لحیم کاری.
نیاز به تجربه نسخه ۱ و ۲ ش هست؟ و اینکه اگه خیلی لوس بازیه سراغش نرم :))
 
  • Smile
  • Like
Reactions: I AM XBOX and Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
من هنوز دارم لحیم کاری میکنم ببینم چیپ رو میتونم بذارم سر جاش. هی ال ای دی رنگ بنفش میده نمیدونم ایرادش از کجاست
ولی میخواستم این بازیو دانلود کنم وقتی تموم شد لحیم کاری.
نیاز به تجربه نسخه ۱ و ۲ ش هست؟ و اینکه اگه خیلی لوس بازیه سراغش نرم :))

نیاز به تجربه 1و 2 نیست

و این که نه خیلی لوس بازی نداره
 

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
818
نام
سید محمد حسین
خب چپتر اول بازی تموم شد

من یه سری چیزهایی که فهمیدم رو بنویسم

  • به استثنای بخش اوروبورس، بیس سیستم مبارزات ترکیبی که نه، عملا همون 1 و 2 ئه. یعنی برای بچه های کیوز مبارزات مثل نسخه یک ـه اصولش. برای بچه های اگنوس، مثل نسخه دوئه (فعلا چپتر اول که فقط بیس ماجراست)
  • یه چیزی که تاکاهاشی هم گفته میخواسته عملی کنه و به نظر من خیلی خوب دراومده بالانسیه که بین همه پارتی ممبرها به لحاظ میزان دیالوگ هست. یعنی یخورده میو و نوآح تو مرکزیت اند ولی بقیه هیچ کدوم مثل بلایی که سر پارتی ممبر های نسخه یک (و در یه درجه کمتر تو 2) اومد تو این جا نمیاد. همه جا همیشه یه بالانسی تو روایت هست که هر شش نفر شخصیت خودشون رو نشون بدن و میزان دیالوگ هاشون به هم نزدیک باشه
  • این دو تا نوپون های جدید خیلی گوگولی اند :x
  • بازی به وضوح رو سوییچ بهتر از زنوبلید 2 و حتی ریمستر 1 اجرا میشه و روی هم تجربه خوبیه. بازم اگه نخریدیدش رو سوییچ، هر جور شده رو شبیه ساز برید
  • چقدر کیفیت کات سین های بازی خفنه. یعنی 2 هم خیلی خوب بودها. ولی این اصن تو یه سطح دیگس. اگه کوجیما تو کات سین هاش فیلم میسازه. تاکاهاشی داره رسما تو کات سین های بازی هاش انیمه میده بیرون :D
  • یه کات سین از همین چپتر اول این قدر احساساتی بود اشکم دراومد :(( The Feelings man
  • موسیقی طبق معمول همه چی رو Carry می کنه از بس خوبه
  • فکر کنم چپتر 2 اون گوریل های گونزالز رو ببینیم ولی این جا Volff های پای ثابت سری رو دیدیم و دهنشون رو سرویس کردیم :D
  • AI بازی خیلی عاقلانه تر از دو نسخه قبل عمل می کنه. هر چند هنوزم مثلا یونی تو جای گیری دقیق واسه بهترین Aura Art هاش خیلی عالی عمل نمی کنه ولی مثل قدیم نیست که تو به عنوان اتکر هم باید خودتو هیل کنی هم جور تانک بودن رو بکشی چون AI جفت تانک و هیلر عین یابو عمل می کردن :D این جا دیگه خیلی دقیق هر کس میدونه بهترین حالت واسه زدن دشمن چیه و سریع کومبوها رو دنبال می کنن و Aggro میگیرن و...

خلاصه که بازی واقعا عالیه
اگه کار نداشتم تا خود شب پاش می شستم
در مورد کیفیت اجرا روی سوییچ کاملا باهات موافقم با وجود سخت افزار از رده خارج سوییچ و سنگین بودن بیش از حد بازی اما کاملا روون و بدون کوچکترین افت فریمی اجرا میشه .بازی کاملا بهینه است
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
دوستان روش بازی چطوری هست؟
(کنترلر جوی کان)
اولین باره میخوام تجربه کنم
با تشگر

روش بازی که عادیه دیگه
چیز خاصی نداره :|

اگه منظورت موشن کنترل و تاچ و ایناست. نه بازی از اینا نداره
 

Dark_Souls

کاربر سایت
Dec 26, 2021
513
نام
علی
خوش به حالتون که سوییچ دارید با شبیه ساز کرش زیاد می کنه فعلا =((

فقط یکم که با YUZU زدم خیلی خشک هست انیمیشن های شخصیت ها شمشیر زدنشون همانقدر غیرطبیعی هست که در اسکایرم راه رفتنش بود ! FF و TALES و ... خیلی نرم هستند !
 
  • Like
Reactions: NHM and Z-fan

GHOST2012

کاربر سایت
Jul 23, 2014
162
نام
مجید نصر اصفهانی
خوش به حالتون که سوییچ دارید با شبیه ساز کرش زیاد می کنه فعلا =((

فقط یکم که با YUZU زدم خیلی خشک هست انیمیشن های شخصیت ها شمشیر زدنشون همانقدر غیرطبیعی هست که در اسکایرم راه رفتنش بود ! FF و TALES و ... خیلی نرم هستند !
من این بازی رو روی شبیه ساز اجرا کردم اول کار چون روی vulcan بود بازی کرش می‌کرد ولی بعد گذاشتم روی opengl به راحتی بدون هیچ مشکلی بازی اجرا شد و اصلا کرش نداشتم و تماما روی 30 فریم لاک بود که بعد هم ماد 60 فریم و یکسری ماد دیگه ریختم خیلی خیلی عالی شد.
تازه رزولوشن اسکیل رو هم گذاشتم روی 2k/4k و فقط 5 فریم ازم کم کرد ولی بازی شدیدا زیبا شد.
شما از چه ورژنی از yuzu استفاده کردید؟
ورژنی که من بازی رو اجرا کردم 2872 هست.
 

noorihamid99

کاربر سایت
Mar 16, 2012
1,645
نام
hamid
من این بازی رو روی شبیه ساز اجرا کردم اول کار چون روی vulcan بود بازی کرش می‌کرد ولی بعد گذاشتم روی opengl به راحتی بدون هیچ مشکلی بازی اجرا شد و اصلا کرش نداشتم و تماما روی 30 فریم لاک بود که بعد هم ماد 60 فریم و یکسری ماد دیگه ریختم خیلی خیلی عالی شد.
تازه رزولوشن اسکیل رو هم گذاشتم روی 2k/4k و فقط 5 فریم ازم کم کرد ولی بازی شدیدا زیبا شد.
شما از چه ورژنی از yuzu استفاده کردید؟
ورژنی که من بازی رو اجرا کردم 2872 هست.
يسوال شبيه ساز ميزنى رو پى سى اونوقت اون نشانه گرهاى رو دسته رو خودش با دسته ايكس باكسى كه توى پى سى استفاده ميكنى مچ ميكنه؟؟
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Dark_Souls

کاربر سایت
Dec 26, 2021
513
نام
علی
من این بازی رو روی شبیه ساز اجرا کردم اول کار چون روی vulcan بود بازی کرش می‌کرد ولی بعد گذاشتم روی opengl به راحتی بدون هیچ مشکلی بازی اجرا شد و اصلا کرش نداشتم و تماما روی 30 فریم لاک بود که بعد هم ماد 60 فریم و یکسری ماد دیگه ریختم خیلی خیلی عالی شد.
تازه رزولوشن اسکیل رو هم گذاشتم روی 2k/4k و فقط 5 فریم ازم کم کرد ولی بازی شدیدا زیبا شد.
شما از چه ورژنی از yuzu استفاده کردید؟
ورژنی که من بازی رو اجرا کردم 2872 هست.

من 2849 استفاده می کنم توی سایت یوزو هم هنوز هیچ اطلاعاتی نداده که این نسخه 3 این بازی چجوری اجرا میشه ! خیلی خوبه اگر بشه
 
  • Like
Reactions: Z-fan

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,355
نام
مــاکــان
من 2849 استفاده می کنم توی سایت یوزو هم هنوز هیچ اطلاعاتی نداده که این نسخه 3 این بازی چجوری اجرا میشه ! خیلی خوبه اگر بشه
چه مشکلی داری؟
همیشه از آخرین ورژن استفاده کن.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
1659272599942.png

رسیدیم به اواخر چپتر 3
یه سری نکات دیگه که به ذهنم رسید

  • این Hero Quest ها و پاداش شون و... خیلی خوبن. کلا اورآل ساختار ساید کوئست های بازی خیلی خوبه
  • دو تا چیزی که تو بازی های قبلی گنگ بود و این جا خیلی سرراست اش کردن و واقعا من قدردان شونم یکی سیستم Affinity ـه که الان راحت میشه فهمید چی، چقدر Affinity میده یکی هم سیستم GEM هاست که دیگه خزعبلات نسخه یک و دو رو نداره و واقعا سرراست شده و معلومه چی به چیه
  • مپ های بازی از چیزی که فکر می کردم خیلی بزرگ تر و تو در تو تر اند. هر ریجنی که میرید شاید داستان در حد 50 درصد مپ رو ازتون بخواد برید جلو. بقیش عموما فرعیه
  • حیف... صد حیف که سیستم حملات عنصری و ترکیب هاشون رو از زنوبلید 2 تو این بازی نیاوردن. یکی از بهترین المان های سیستم کامبت اون بازی بودگ
  • این سیستم کلاس بندی هم پیچیده است ها. هی باید بشینی به هم بریزی ترکیب تیم رو مدام. فقط من نمیدونم چرا مال من درست کار نمی کنه و با این که یکی از کلاس ها رو رنک 10 کردم هنوز بهم Master Skill ها Master Art هاش رو نمیده. شاید باگ باشه نمیدونم
  • این قدر که من پای Chain Attack ها وقت میذارم اگه Auto Attack عادی بدم بیشتر دمیج میدم به دشمن :D ولی خب اصولا Chain Attack ها بیشترش به اون دمیج نخوردن وسطش و Perk های هر استراتژی ـه. خیلی تمیز چیدن سیستم شو. فایده اش فقط مثل قدیم به دمیج خلاصه نمیشه.
  • از این که Heart to Heart ها رو حذف کردن (مخصوصا بعد سیستم عذاب آور نسخه اول) و همه چیزاشو یه جوری تو داستان لحاظ کردن بیش از حد خوشحالم. خیلی به شخصیت پردازی ها کمک می کنه
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,355
نام
مــاکــان
کرش می کنه ... برای خودت حل شد این مشکل ؟
من گذاشتم روی OpenGl و اینکه VRam اون درایو هم گذاشتم 10 گیگ دیگه مشکلی نداشتم.
البته دروغ چرا خیلی بازی نکردم چون کلا این هفته مثل میت رو تخت افتاده بودم.
حدود 2 ساعت بازی کردم.

اگه مشکل داری بریم تو تاپیک YUZU ادامه بدیم که اینجا اسپم نشه.
البته من امشب دوباره تست میکنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر