xbox360 vs ps3

xbox360 vs ps3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط ehsan_62:
البته در مورد اینکه PS3 شاید نتونه موفقیت PS2 را بدست بیاره قبلا هم گفتم تغریبا همین دلایل را آوردم
2-تفاوت نچندان زیاد PS3 با XBOX 360 (با توجه به زمان LUNCH هر 2)
3-XBOX 1 یک دستگرمی برای MS بود ،درست که از PS2 قویتر بود ولی شرایط زیر باعث ماندن PS2 در صدر شد
.

2- در مورد تفاوت فعلاً اظهار نظري نميكنم چون هنوز كنسولي PS3 به بازار عرضه نشده و كسي تفاوت چيزي رو كه هنوز نيست نميتونه بيان كنه با محصولي كه مدتي از عرضه اش ميگذره!!

3-1 اين ديد اصلاً ديد صحيحي نيست، حتي شركتي با پشتوانه مالي و فني $M‌ هم نمياد براي دست گرمي پروژه اي رو شروع كنه، شروع هر پروژه اي با اهداف خاص همراه و دستگرمي در اين بين نقشي رو ايفا نميكنه هيچ موجودي براي دستگرمي ميليونها دلار روي يك پروژه نميگذاره!! چه برسه به شركت $M كه نشون داده با برنامه ريزي بلند مدت خودش به اين نقطه كه الان هست رسيده، اين در مورد سوني هم صدق ميكنه سوني كارش رو با زدن راديو دو موج شروع كرد و الان رسيده به اين نقطه و روي تك تك گامهائي كه بر ميداره برنامه ريزي كرده...
 

The BIG Boss

کاربر سایت
Sep 25, 2005
61
با سلام...

فعلا بحث در مورد PS3 و XBOX 360 رو کنار میزارم چون برای یک مقایسه عادلانه باید هر دوطرف موجود باشند که فعلا هنوز اینطور نشده...در ادامه یه سری مسایل رو متذکر میشم ( دوستان به دل نگیرند- قصد و غرضی در کار نیست.)

@ мт3691

اگه سونی بخواد بلوری یک سرعته رو دستگاهش بذاره در مقایسه با dvdrom xbox360 که 12 سرعته هست زمان لود شدن بازی ها حدودا 60!! ثانیه میشه در صورتی که زمان لود xbox360 چیزی حدود 20 ثانیه می باشد.اگه دو سرعته بذاره به xbox360 میرسه

برادر عزیز من نمیدونم که شما این مطلب رو از کجا نقل کردین .. چون چندان درست به نظر نمیاد... با یک جستجوی کوچک می توانستید از صحت مطلب مطلع بشید :

نرخ پایه انتقال اطلاعات در دیسک های DVD مقدار 1352 KB/s می باشد که با این حساب یک درایو DVD که تا سرعت 16X رو پشتیبانی بکنه ، حداکثر نرخ انتقال اطلاعاتی معادل با 21.13 MB/s را خواهد داشت ( این رقم رو از انجام عمل ساده ضرب بین مقادیر 16 و 1352 میتوان به دست آورد)
اما در مورد دیسک های Blu-ray باید به خدمت شریف دوستان عرض کنم که نرخ پایه انتقال اطلاعات در حال حاضر ( همان سرعت 1X ) برابر با 36 MB/s می باشد ( که البته برای BD-ROM ها حدود 54 MB/s می باشد) و انواع 2X ان نرخ انتقال اطلاعاتی در حدود 108 MB/s خواهند داشت.
و تا انجا که اطلاعات محدود بنده یاری می کنند XBOX 360 هم از درایو DVD معمولی استفاده می کند. پس کاملا مشهود است که نرخ انتقال اطلاعات در BD بیشتر از DVD می باشد که این یک مساله کاملا طبیعی است ( برای کاهش زمان در مقابل افزایش حجم-همانطور که در مورد CD و DVD هم شاهد این قضیه بودیم)
پس میبینیم که برای لود کردن حجم مشخصی از اطلاعات ( بر فرض 1000 مگ) درایو Blu-ray سریعتر عمل خواهد کرد.

====

اگه بلوری شکست بخوره سونی همه چیشو از دست میده!!!

نه اینگونه نخواهد بود... هر چند که ضربه سنگینی را متحمل خواهد شد اما هیچ گاه به نابودی سونی نخواهد انجامید. چون سونی در زمینه های متفاوت و مختلفی فعالیت میکنه و با شکست یک محصول خود کمپانی شکست نخواهد خورد. به عنوان یک مثال کاملا ساده و کوچک : شرکت تولیدی " چی توز" رو در نظر بگیرید ، اگر یک روز مردم چیپس های اونرو نخرند ، درسته که ضربه سختی برای شرکت خواهد بود اما هنوز می تواند با تکیه بر محصولات دیگر به حیات خود ادامه بدهد.( مثلا پفک!!).. یک بعدی به فضایا نگاه نکنید لطفا.

در ضمن گویا دوستان فراموش کردند که سونی در پروژه Blu-ray تنها نبوده که بخاد با عدم موفقیت اون ورشکست بشه.. پروژه Blu-ray یک تیم از بزرگترین شرکت ها رو پشت خودش داره که از اونها به عنوان BDA (Blu-ray Disc Association یاد میشه و از لحاظ سخت افزاری شامل شرکت ها و کمپانی های زیر می باشد :
Hitachi, LG, Matsushita (Panasonic), Pioneer, Philips, Samsung, Sharp, Sony, HP, Dell, Apple, TDK, and Thomson

پس میبینید که سونی در این قضیه تنها نیست..

====

یکی بگه بلوری به چه دردی میخوره؟
اگه شما یه تلوزیون hd داشته باشین میبینین که کیفیت بلوری با dvd زیاد فرق نمیکنه و تازه الان همه منتظرن که تلوزیون hd ارزون بشه و هنوز خریدار زیاد نیست!

از لحاظ کاربرد میشه جواب شما رو اینگونه بیان کرد که : " به همون دردی که تا حالا DVD می خورده!! ". برادر عزیز مهم ظرفیت بالاست.حالا می خواد از این ظرفیت برای ذخیره فیلم ، دیتا ، و یا صدا و یا هر چیز دیگری استفاده شود.
در مورد تفاوت کیفیت : فکر نکنم که هنوز فیلمی روی Blu-ray بیرون اومده باشه که شما بخواین کیفیت اون رو با فیلم های روی دیسک های DVD مقایسه بکنید. و هنوز هم هیچ Blu-ray پلیری در دسترس نیست.. در ضمن کیفیت فیلمها که به خود دیسک چندان مربوط نیست بلکه به نوع Codec استفاده شده و کیفیت و رزولوشن فیلم اصلی بر می گرده.. به عنوان مثال فیلمهای اولیه عرضه شده روی دیسک های Blu-ray هنوز هم از استاندارد MPEG-2 استفاده خواهند کرد.
حرف شما در مورد تلویزیون های HD Ready رو تا حدودی قبول دارم..شما الان میتونید یه تلویزیون Sony از نوع Rear Projection و با صفحه 43 اینچی رو که HD Ready هم هست و HD رو تا 1080i ساپورت میکنه به قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنید. ( الزاما که نباید LCD و یا PDP باشه).
====
منابع : WikiPedia.com و Hometheater.About.com
====

در خاتمه از دوستان بابت زیاده گویی که انجام شد عذر می خام..و باز هم متذکر میشم که از بیان این مسایل قصد و غرض خاصی دنبال نمیشده. فقط در حد اطلاع رسانی.پس اگر در هر جای این صحبت ها احساس کردید که توهینی چه به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم انجام شده به بزرگواری خودتون ببخشید.

والسلام.
فعلا.
Cheers
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
دوست عزیز همنطور که تا حالا باید فهمیده باشین من هیچوقت بدون مدرک حرف نمی زنم سرعت بلوری 1 سرعته اصلا به سرعت dvd 12 سرعته نمیرسه اینم مدرک:


Mb = megabits
MB =megabytes

Blu-ray 1x: 36Mbps / 4.5MBps
12x DVD: 66 - 132Mbps / 8.2 - 16.5MBps

Blu-ray 2x: 72Mbp / 8MBps
12x DVD: 66 - 132Mbps / 8.2 - 16.5MBps

Blu-ray 3x: 108Mbps / 13.5MBps
12x DVD: 66 - 132Mbps / 8.2 - 16.5MBps

Blu-ray 4x: 144MBps / 18MBps
12x DVD: 66 - 132Mbps / 8.2 - 16.5MBps
اون عدد 36 مگابایت رو که شما فرمودین مگابیت است که حدود 4.5 مگابایت میشود لطفا بیشتر دقت کنید.:exclaim:
و تازه اگه بلوری 2 سرعته هم سونی بذاره تازه به حداقل سرعت xbox360 میرسه:p
و همنطور که میدونین سرعت dvd xbox360 حدود 12 هست اینم مدرک:
There seems to be a bit of confusion about Blu-ray's read speeds in
comparison to DVD's read speeds specially given the Xbox 360's 12x DVD
rating. I am going to attempt to clarify the differences.

و اینم ادرس مطلب در سایت معتبر گیم اسپوت:
http://www.gamespot.com/pages/profile/show_blog_entry.php?topic_id=23916169&user=skektek
دوست عزیز سونی سرمایه گذار اصلی بلوری هست و اگه بلوری شکست بخوره از همه بیشتر سونی ضرر میکنه ولی ms اگه hd-dvd شکست بخوره خیلی کمتر ضرر میکنه چون حتی در xbox360 از hd-dvd درایو استفاده نکرده و به راحتی میتونه یه بلوری درایو تکسرعته بطور لوازم جانبی برای xbox360 بذاره.
دوست عزیز در مورد کیفیت hd شما کافیه یه سر برین جمهوری پل حافظ و مغازه هایی که فیلمهای دموی hd رو نمایش میدن ببینین(من خودم ازشون پرسیدم گفتن که شرکت سونی برای نمایش به نمایندگی هاش داده)
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
نوشته شده توسط mt3691:
ممکنه بلوریps3 باعث ورشکستگی سونی بشه؟

نه ! چونکه بهترین شرکتهایی که در زمینه ساخت و تولید CD , DVD و درایورهاشون فعالیت می کنند از Blu-Ray پشتيباني می کنند و این پشتيباني شون رو رسمآ اعلام کردند.

Blu-Ray Players :
LG
Mitsubishi
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sharp
Sony

Blu-Ray Recorders :
Hitachi
JVC
LG
Mitsubishi
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sharp
Sony
Yamaha
Zenith

Blu-Ray Drives :
BenQ
HP
LG
Panasonic
Philips
Pioneer
Samsung
Sony

Blu-Ray Media :
Fujifilm
JVC
LG
Maxell
Memorex
Optodisc
Panasonic
Philips
Ricoh
Ritek
Sony
TDK
Verbatim

به جز این شرکتها تعداد زیادی از بزرگترین شرکتهای فیلمسازی و ... هم حمایت خودشون رو از این فرمت اعلام کردند :

Warner Bros
MGM
Paramount
Twentieth Century FOX
Apple
EA
Vivendi Universal
Universal Music Group

فکر کنم دیگه این کمیت و کیفیت برای حمایت از یک فرمت جدید کافی باشه.
در ضمن بر خلاف اون چیزی که می گفتند Blu-Ray فرمت گرونی هست سونی اعلام کرده اولین فیلمهایی که روی Blu-Ray میزنه به قیمت 23 دلار عرضه میشن که خیلی با DVD فرق نمیکنه.

---------------------------------
نوشته شده توسط mt3691:
یکی بگه بلوری به چه دردی میخوره؟
به درد خیلی چیزها میخوره از جمله :
همون طور که دوستان دیگه هم اشاره کردند فیلمهای با کیفیت خیلی بالا که دارای Special Features و ... هم باشند نیاز به حجم خیلی زیادی دارند.همین DVD های فیلم که این روزها عرضه میشن خیلی هاشون روی DVD 9 نوشته میشن چون حجم بالایی میخوان و از همین الآن معلومه که در آینده این حجم چند برابر هم میشه.
در ضمن بازیهای آینده هم به خاطر گرافیکها و ساختارهای بالایی که دارند نیاز به حجم خیلی زیادی دارند و مایکروسافت خودش اعلام کرده که از HD-DVD برای بازیهاش استفاده نمیکنه.مثلآ بازی Gran Turismo 4 که برای کنسول 5 ساله ( یا شاید هم بیشتر درست یادم نیست ) PS2 ساخته شده روی DVD های 9 عرضه شده و با یه حساب سرانگشتی میفهمیم که همین بازی در نسل بعد نیاز به حجم بالاتری خواهد داشت و برای یک بازی Racing-Driving هم عرضه شدن در دو یا تعداد بیشتری DVD ممکن نیست.در اینجا Blu-Ray جواب میده که مایکروسافت و XBOX 360 از داشتنش عاجز هستند.

----------------------------------
نوشته شده توسط mt3691:
سونی و بازی
سونی هیچ وقت توی بازی سازی کم نمیاره و سابقه اش این رو نشون میده.علاوه بر بازیهای دنباله داری که این همه آدم منتظرشون موندن و به خاطر اونها PS3 رو خواهند خرید سونی یا شرکتهایی که براش بازی میسازن برای هر کنسولش بازیهای استثنایی ای هم میسازن که همه رو متعجب می کنه مثل : God Of War , ICO , Shadow Of Colossus , Vagrant Story
که مطمینآ این بازیها در PS3 هم خواهند بود.
----------------------------------
نوشته شده توسط mt3691:
همانطور که شنیدین جان کارمک و هیدئو کوجیما و... هم گفتن که به xbox360 علاقه دارن و دوست دارن براش بازی بسازن.
دوست داشتن با بازی ساختن خیلی فرق میکنه.Hideo Kojima اگه خیلی زیاد به XBOX 360 علاقه داشت میتونست بهترین بازی خودش یعنی MGS4 رو روی این کنسول عرضه کنه تا فروش این کنسول رو بالاتر ببره.مثل سازنده های Ridge Racer که بعد از چند نسخه برای سونی حالا برای مایکروسافت بازی ساختند.کسی هم جلوی Kojims رو نگرفته که MGS4 رو باید برای PS3 بسازی چون خودش تازه شرکت خودش رو تآسیس کرده و اختیار خودش رو داره.
موفق باشین.
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
ps3 در سال 2007 اونم ماه مارچ در اروپا ریلیز میشه و اگه کسی تو ایران بخواد تازه بعد از اون تاریخ باید منتظر بدست اوردن اون باشه!!!
لابد میگین از جاپن میگیرین ولی باید بگم که ps3-j بدرد اینجا نمیخوره و اگه مود چیپی بیاد برای us و یا uc میاد .
من تازه شنیدم که ps3 روی کپی خور نشدن دستگاهش خیلی کار کرده و حتی نمیشه بازی هارو با هم شریک شد یعنی هر بازی برای یک دستگاه!!!
اینم متن خبر:
PlayStation 3 to Launch in March 2007 in Europe
SPOnG can reveal that Sony currently plans to launch the PlayStation 3 into Europe in March of 2007, some 12 months or so behind what some optimistic gamers had hoped for. It would appear that Sony Computer Entertainment has briefed partners in all territories as to its launch plans in the last week, resulting no doubt in the series of leaks cropping up on-line. The information comes from SCEE documentation leaked last week and independently corroborated by two publishing sources, a handful of developers and a leading pan-European retailer. The brief issued by Sony was, seemingly, too tempting a news piece not to leak, almost as soon as it was released.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
نوشته شده توسط mt3691:
ps3 در سال 2007 اونم ماه مارچ در اروپا ریلیز میشه و اگه کسی تو ایران بخواد تازه بعد از اون تاریخ باید منتظر بدست اوردن اون باشه!!!
لابد میگین از جاپن میگیرین ولی باید بگم که ps3-j بدرد اینجا نمیخوره و اگه مود چیپی بیاد برای us و یا uc میاد .
من تازه شنیدم که ps3 روی کپی خور نشدن دستگاهش خیلی کار کرده و حتی نمیشه بازی هارو با هم شریک شد یعنی هر بازی برای یک دستگاه!!!
اینم متن خبر:
PlayStation 3 to Launch in March 2007 in Europe
SPOnG can reveal that Sony currently plans to launch the PlayStation 3 into Europe in March of 2007, some 12 months or so behind what some optimistic gamers had hoped for. It would appear that Sony Computer Entertainment has briefed partners in all territories as to its launch plans in the last week, resulting no doubt in the series of leaks cropping up on-line. The information comes from SCEE documentation leaked last week and independently corroborated by two publishing sources, a handful of developers and a leading pan-European retailer. The brief issued by Sony was, seemingly, too tempting a news piece not to leak, almost as soon as it was released.
ببخشيد ميشه بگين اين خبر رو كي سوني داده؟
خيلي خنده داره در حالي كه تمام اخبار حاكي از اينه كه پي اس3 ماه اول بهاره 2006 ميياد چطور ميشه يهو از 2007 سر در ميياره
ترو خدا تعصب رو بزارين كنار
چشمها را بايد شست جوره ديگر بايد ديد(شايدم ربطي نداشته باشه اما چيزه جالبيه گفتم بنويسم)
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
نوشته شده توسط mohammad_66:
ببخشيد ميشه بگين اين خبر رو كي سوني داده؟
خيلي خنده داره در حالي كه تمام اخبار حاكي از اينه كه پي اس3 ماه اول بهاره 2006 ميياد چطور ميشه يهو از 2007 سر در ميياره
ترو خدا تعصب رو بزارين كنار
چشمها را بايد شست جوره ديگر بايد ديد(شايدم ربطي نداشته باشه اما چيزه جالبيه گفتم بنويسم)
ایشون گفتن در اروپا شاید اونجا دیرتر ریلیز میشه. مثل ایکس 360 که در ÷اپن دیرتر ریلیز شد.
38.gif
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط mt3691:
ps3 در سال 2007 اونم ماه مارچ در اروپا ریلیز میشه و اگه کسی تو ایران بخواد تازه بعد از اون تاریخ باید منتظر بدست اوردن اون باشه!!!
لابد میگین از جاپن میگیرین ولی باید بگم که ps3-j بدرد اینجا نمیخوره و اگه مود چیپی بیاد برای us و یا uc میاد .
من تازه شنیدم که ps3 روی کپی خور نشدن دستگاهش خیلی کار کرده و حتی نمیشه بازی هارو با هم شریک شد یعنی هر بازی برای یک دستگاه!!!
اینم متن خبر:
PlayStation 3 to Launch in March 2007 in Europe
SPOnG can reveal that Sony currently plans to launch the PlayStation 3 into Europe in March of 2007, some 12 months or so behind what some optimistic gamers had hoped for. It would appear that Sony Computer Entertainment has briefed partners in all territories as to its launch plans in the last week, resulting no doubt in the series of leaks cropping up on-line. The information comes from SCEE documentation leaked last week and independently corroborated by two publishing sources, a handful of developers and a leading pan-European retailer. The brief issued by Sony was, seemingly, too tempting a news piece not to leak, almost as soon as it was released.


خدمتتون عرض كنم كه PS3 قراره Free Region باشه.. پس نوع مودچيپ ديگه تفاوتي نميكنه كه بدرد كدوم بخوره... فقط 100% OS بكار رفته در PS3 هاي ژاپن، ژاپني خواهد بود.
 

mohandes_register

کاربر سایت
Sep 28, 2005
1,192
نام
رامين
اینکه برای هر کنسول یه سی دی خاص رو میزنه اصلا منطقی نیست.این میشه رسما ضرر...
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
این در حد یه شایعه هست هنوز ولی به این صورت نیست که برای هر کنسول یه بازی باشه بلکه وقتی شما یه بازی رو داخل ps3 گذاشتی دستگاه کاری میکنه که اون بازی فقط با اون دستگاه کار کنه البته ما که از طرز کار اون چیزی سر در نمیاریم .(اگه کسی راجب این تکنولوجی چیزی میدونه بگه) ولی سونی اینکارو برای سود بیشتر میکنه و میخواد به این وسیله فروش بازی هارو بالا ببره و جلوی کرایه دادن و دست دوم فروشی رو بگیره. ما که مود چیپ استفاده می کنیم که جای خود داره و سونی تمام سعی خودشو میکنه که ماها اصلا بازی نکنیم!!!
شایعاتی به گوش میرسه که ps3 در ماه سپتامبر(شهریور) ریلیز میشه چون سونی داره روی قسمت انلاین و کپی خور نشدن دستگاه کار میکنه.البته اینم لینک خبر:
http://www.totalvideogames.com/news/PS3_To_Launch_In_September_9322_0_17.htm
واینم یه خبر دیگه در همین مورد:
1px_white.gif
1px.gif
A senior Sony exec says the company has still not decided when to launch PlayStation 3.
ps3angled.jpg
Tetsuhiko Yasuda, managing director of Sony Computer Entertainment Asia says the company "wants to be completely prepared" before launching the machine. He said the firm is concerned about piracy. Yasuda said. "Our primary competition is not other companies but counterfeiters. We want to work with governments to stop this."

Internal Sony documents, seen by Next Generation sources, are pointing towards a targeted September launch, although myriad rumors have suggested any date between May this year and March next year. Many in the industry are assuming that Sony has a date in mind, and is simply seeking the right time to make an announcement.

Thanks to Mainichi Daily News
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط mt3691:
این در حد یه شایعه هست هنوز ولی به این صورت نیست که برای هر کنسول یه بازی باشه بلکه وقتی شما یه بازی رو داخل ps3 گذاشتی دستگاه کاری میکنه که اون بازی فقط با اون دستگاه کار کنه البته ما که از طرز کار اون چیزی سر در نمیاریم .(اگه کسی راجب این تکنولوجی چیزی میدونه بگه) ولی سونی اینکارو برای سود بیشتر میکنه و میخواد به این وسیله فروش بازی هارو بالا ببره و جلوی کرایه دادن و دست دوم فروشی رو بگیره. ما که مود چیپ استفاده می کنیم که جای خود داره و سونی تمام سعی خودشو میکنه که ماها اصلا بازی نکنیم!!!
شایعاتی به گوش میرسه که ps3 در ماه سپتامبر(شهریور) ریلیز میشه چون سونی داره روی قسمت انلاین و کپی خور نشدن دستگاه کار میکنه.البته اینم لینک خبر:
http://www.totalvideogames.com/news/PS3_To_Launch_In_September_9322_0_17.htm
واینم یه خبر دیگه در همین مورد:
1px_white.gif
1px.gif
A senior Sony exec says the company has still not decided when to launch PlayStation 3.
ps3angled.jpg
Tetsuhiko Yasuda, managing director of Sony Computer Entertainment Asia says the company "wants to be completely prepared" before launching the machine. He said the firm is concerned about piracy. Yasuda said. "Our primary competition is not other companies but counterfeiters. We want to work with governments to stop this."

Internal Sony documents, seen by Next Generation sources, are pointing towards a targeted September launch, although myriad rumors have suggested any date between May this year and March next year. Many in the industry are assuming that Sony has a date in mind, and is simply seeking the right time to make an announcement.

Thanks to Mainichi Daily News


بنظر من اين اصلاً نميتونه درست باشه وقتي سوني مياد Region Lock رو برميدار قطعاً يك همچين حركت احمقانه اي رو بعدش انجام نميده... سوني اينكارو ميكنه كه در هر نقطه شما دسترسيتون به بازيها ساده تر باشه نه سختتر!!
 

mohandes_register

کاربر سایت
Sep 28, 2005
1,192
نام
رامين
منم قبول دارم.اين ترفندي كه شما ميگي اگه سوني اجرا شكسته خودشو از هيمن حالا بايد پيش بيني كنه....
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
میشه بگین کجای اینکار احمقانه هست؟شاید عقل من نمیرسه لطفا درست به من توضیح بدین که چرا سونی نباید اینکارو بکنه؟به نظر من این تکنولوجی چیز خیلی خوبی برای سونی هست(و خیلی وحشتناک برای ما)چرا شما فکر میکنید سونی باید به فکر شما باشه؟اقای دارکفیلد شما میگی سونی region lock رو برداشته و همینطوری دیمی بازی هارو میریزه بیرون ؟به نظر من خود همین یه نشونس برا اینکه سونی میخواد یه قفل جدید رو بازیهاش بزاره.
البته بهتون بگم که این موضوع حتی مصرف کننده های خارجیرو هم به وحشت انداخته و صدای همه رو دراورده(اگه تو فرومهای خارجی برین میبینین)ولی همانطور که همه میدونن سونی کار خودشو میکنه و زیاد به حرف دیگران کاری نداره.
با اینکار سونی درسته که مشتریهاش کمتر میشن ولی تعداد بیشتری بازی میفروشه و از همه مهمتر از دست مشتری های که فقط ضرر هستن برای سونی (یعنی ماها که از مود چیپ استفاده میکنیم)راحت میشه.و سونی امیدواره که طرفداراش (اونایی که بازی اورجینال میخرن)بازم دنباله سونی برن.
طور خدا نگین که شما از این کار سونی ناراحت میشین چون اصلا برای سونی ناراحتی شما مهم نیست.
 

mohandes_register

کاربر سایت
Sep 28, 2005
1,192
نام
رامين
اينم حرفيه ولي اوني كه حتي بازيها رو به هم نتونيم قرض بديم ديگه خيلي بد ميشه...
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
به نظر منم Ps3 ابن كار نميكنه ديگه خيلي بخواد از اين كارا بكنه ميشه خود Ps2 كه سي دي پال رو فقط دستگاه هاي اروپا يعني پال اجزا ميكنند و سي دي Ntsc/uc رو فقط در امريكا و همينطور Ntsc/jp در زاپن
البته اين نكته بالا در مورد كنسول دستي سوني يعني Psp صدق نميكنه
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر