xbox360 vs ps3

xbox360 vs ps3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

xboy

کاربر سایت
Oct 22, 2005
98
نوشته شده توسط The BIG Boss:
با سلام به دوستان عزیز

آقا این دمو از بازی زیبای Warhawk واسه PS3 هست که در نمایشگاه TGS 2005 به نمایش در اومده... بالاخره بعد از مدتها در این دمو " صحنه هایی کوتاه از گیم پلی " (البته اینطور به نظر میرسه) دیده میشه... دوستان ببینند و نظر بدن :

http://69.26.178.132/~lemon/Warhawk.wmv

موفق و پیروز باشید.
Cheers
Happy Xmas
دوست عزيز من دمو رو دنلود كردم واگر اون قسمتها از گيم پلي باشه اين بازي دقيقا با كيفيت e3 و با همون فرم ريت توليد شده و واقعا عاليه متشكرم
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
امیدوارم که این بحثی که شد از طرف من به کسی توهین نشده باشه
و دیگه ادامه نمیدم ولی فقط خواستم حقیقتی که برای من آشکار شده بود را بگم و این چیزی نیست جز سیاست های عوام فریبانه ی Sony گرچه Ms نیز از این قاعده مستثنا نیست
ولی آن چه که هست تا الان Ms نتیجه ی خیلی بهتری نسبت به قولها و وعده های خودش نشون داده با توجه به اینکه Ms به سادگی هرچه تمام در نمایشگاه E3 عجله کرد و بدون واهمه نمایشی ضعیف تر از آنچه که الان میباشد را نشان داد و اکثر دموها را از قبیل Call Of Duty 2 ، Ghost Recon 3 ، Fram City Killer و ....
را به صورت Real Time در مرحله ی مقدماتی به نمایش گذاشت
ولی در عوض Sony نمایش عالی از Killzone 2 و Motor Storm را داشت که 100 البته هیچ کدام نمایانگر قدرت Ps3 نبودند
در X05 نمایش خارق العاده ای به صورت Real-time از Gears Of War و کاملا از Game Play به تصویر گزاشته شد و از زمین تا آسمان با E3 متفاوت بود
در قسمتی از این Demo یکی از نکته های خارق العاده پردازش عنصر باران بود که تا به الان دیده نشده بود به شکلی که از دید بیننده هیچ تفاوتی با واقعیت نداره و نه تنها ریزش باران از آسمان بلکه سرازیر شدن از تنه ی درخت و دیوار و مخصوصا سرازیر شدن از لبه ی سایه بان ها( مثلا اگر پشته بام را در نظر بگیریم قسمتی که از محدوده ی دیوار تجاوز کرده) میشه به جرات گفت پردازش باران کاملا تحت تاثیره محیط میباشد
جدا از نکته های زیبای دیگری که میتوان در طراحیه :
کارکتور ها ( میشه گفت از کارکتور های Killzone کمی نداشت، البته در ظاهر)
نور پردازی 70 - 80 در صد موفق تر از Doom 3
و ...
البته خالی از اشکال هم نیست در طراحیه خون و آتش کمی خساست به خرج دادند ولی من فکر میکنم تا زمان آماده شدن بازی این اجزاء هم تکمیل بشند باید منتظر ماند
-----------------
در مورد Warhawk هم این دمو را جالبه خیلی وقته پیش دیده بودم این تنها بازی بود که از Hud استفاده شده البته فقط بخش Aim و به احتمال خیلی زیاد از Game Play میباشد ولی میخواهم نظر خودم را بگم
تو این دمو به جز طراحیه عالیه آب و دریا چیزه بخصوصی ندیدم اگر به قسمتی که دیواره های سد را نشون میده ( دقیقا نمیشه گفت سد) اگر به طراحیه کوه و مقدار تکستور های اون نگاه کنید خیلی ضعف داره مخصوصا ضعفهای دیوارها از نزدیک داد میزنه
طراحیه وسایل نقلیه ی هوایی هم که خیلی معمولی میباشد
این نظر من بود دوستان کدوم با من موافقا ؟
از طرفدارای Ps3 بیش از این توقع میره که به این کیفیت بسنده کنند
البته این بازی مثل اولین بازیهای Xbox 360 به قول بهزاد جان دست گرمی میباشد
هنوز زوده که کیفیت قوی از Game Play داشته باشیم
اینم بگم که Game Play با Real-time فرق داره
Real-time به هر تصویری که بصورت زنده رندر بشه میگند
Game Play نمایش کاملی از بازی هست به صورتی که سیمای کاملی از نتیجه ی نهاییه یک بازی را نشون میده

پس بهتره به Real-time زیاد اهمیت ندیم و به Game Play ها بپردازیم
 
آخرین ویرایش:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
حالا دوست دارم نظر دوستان را در مورد دموی شبه بارانی GEARS OF WAR بدونم
البته حجم فایل یه کم زیاد هستش حدودا 40 MB ولی واقعا ارزش دیدن داره
اینا بتون قول میدم

http://media.xbox.gamespy.com/media/747/747891/vids_1.html

لینک مستقیم X05: Rainy Night Demo (Off-Screen)

http://media.xbox.gamespy.com/media/747/747891/vid_1268753.html?mu=http%3A%2F%2Fstreamingmovies.gamespy.com%2Fxbox%2Farticle%2F655%2F655913%2Fgearsofwaredemo_100405_wmvhighwide.wmv
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط ehsan_62:
حالا دوست دارم نظر دوستان را در مورد دموی شبه بارانی GEARS OF WAR بدونم
البته حجم فایل یه کم زیاد هستش حدودا 40 MB ولی واقعا ارزش دیدن داره
اینا بتون قول میدم

http://media.xbox.gamespy.com/media/747/747891/vids_1.html

لینک مستقیم X05: Rainy Night Demo (Off-Screen)

http://media.xbox.gamespy.com/media/747/747891/vid_1268753.html?mu=http%3A%2F%2Fstreamingmovies.gamespy.com%2Fxbox%2Farticle%2F655%2F655913%2Fgearsofwaredemo_100405_wmvhighwide.wmv



اولاً که این نظریه شماست که اون دوتا نمایش قدرت PS3 نبوده.. پری رندر بودن یک چیزی اونم در اون زمان بخصوص که هنوز PS3 بصورت کامل نبوده و از RSX و فاینال ورژنه CELL بهرمند نبوده.. شاید اون موقع مشکلاتی برای اجرا روی او سخت افزار بوده که پری رندر از خودشون در وکردن.. هنوز نمیشه با اطمینان گفت که اون ها نمیتونن حقیقی باشن... در ضمن نماینده گوریلا وقتی ازش پرسیدن آیا این نمایش ریل تایم بوده گفته معلومه، چه سوال احمقانه ای.. و موتور استورم هم گفته بزودی خودتون متوجه قدرت PS3 خواهید شد.. پس تا این لحظه نه میشه تائی کرد و نه تکذیب.. قبل از اظهار نظر در این مورد ما باید صبور باشیم تاPS3 بصورت رسمی RELEASE بشه... تا اون زمان فقط میتونیم در مورد X360 صحبت کنیم و لا غیر...
 

xboy

کاربر سایت
Oct 22, 2005
98
ط
نوشته شده توسط Darkfie1d:
اولاً که این نظریه شماست که اون دوتا نمایش قدرت PS3 نبوده.. پری رندر بودن یک چیزی اونم در اون زمان بخصوص که هنوز PS3 بصورت کامل نبوده و از RSX و فاینال ورژنه CELL بهرمند نبوده.. شاید اون موقع مشکلاتی برای اجرا روی او سخت افزار بوده که پری رندر از خودشون در وکردن.. هنوز نمیشه با اطمینان گفت که اون ها نمیتونن حقیقی باشن... در ضمن نماینده گوریلا وقتی ازش پرسیدن آیا این نمایش ریل تایم بوده گفته معلومه، چه سوال احمقانه ای.. و موتور استورم هم گفته بزودی خودتون متوجه قدرت PS3 خواهید شد.. پس تا این لحظه نه میشه تائی کرد و نه تکذیب.. قبل از اظهار نظر در این مورد ما باید صبور باشیم تاPS3 بصورت رسمی RELEASE بشه... تا اون زمان فقط میتونیم در مورد X360 صحبت کنیم و لا غیر...

دوست عزيز كاملا موافقم نميدونم اينها چطوري نتيجه گيري مي كنند اينها اصا دموي نمايشي ايكس باكس 1 رو ديدن يه سرچ مي كن تا عكساش رو پيدا كنم البته اون دمو ربات قول پيكر از بازي نبود ولي خود بيل گيتس گفت ريل تايم هست كه حتي يك بچه هم مي دونه كنسولها نسل قبله يچ كدوم يه همچين قدرتي نداشتن اگه تونستيد دمو گير بياريد براي دانلود بزاريد:)
فكر كنم اين دمو از mtv پخش شد و اين يارو هنرپيشه كشتي كج كار رك هم اونجا بود
من نمي دونم اين اقا احسان از كجا به اين نتيجه در باره Warhawk رسيده توي اين دمو يك نفر به صورت مخفي با كيفيت خيلي پايين از يك زاويه بد فيلم گرفته و تنها ميشه فرم ريتش رو متوجه شده خودتون دانلود كنيد در دمو اشيايي كه به تصوير نزديكند فوق العاده با جزيياتند ونمي شه اشياي دور رو با اين كيفيت تشخيص داد مثل كوه ها

ظاهرا تا به امروز با گرافيك ترين بازي نسل بعد انريل تونامنت 2007 نسخه ps3 هست كه اگر دموهاي اين بازي رو دانلود كنيد مي بينيد كه فرم ريت فوق لعاده اي داره تا به حال براي كنسولهاي نسل بعد تنها ساخت نسخه ps3 تاييد شده البته اين به اين معني نيست كه حتما براي كنسولها ي ديگر ساخته نمي شه اين بازي از قابليت فيزيك ايكس در ps3 به خوبي استفاده ميكنه وتا به امروز بهترين نمايش از گروه epic براي يك كنسول نسل بعد بوده و كارشناسان ign و گيم اسپات اين رو تاييد كردن
 
آخرین ویرایش:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
من کیفیت خوبه این بازی را دارم البته یه سری از این بازیها را یکی از دوستانم در تهران توی Isp برام 4.5 گیگ Download کرده ولی توی همین هم کاملا مشخص بود
درست این نظر شخصیه من بود ولی خوب در مورد Mgs4 که Game Play نبود بلکه Real Time بود اگر از همین متریال هاش با همون کیفیت درون بازی استفاده کنه
میشه گفت عالیه ولی نظر من در مورد این دمو همین بود که عرض کردم و چیزه خواصی توش نبود و فکر میکنم امتیازش از Game Spot بینه 7 تا 8 باشه
ولی در مورد اون 2 تا بازی نظر شخصیه من نیست که میگم نمایانگر قدرت PS3 نیستند
بلکه توی تفصیر خوده GAME SPOT اینا گفته بود که توی یکی از پست هام زدم
 
آخرین ویرایش:

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
نظرات RICHARD HUDDY مدیر ATI در مورد XBOX 360 و PS3



Industry_News_2005_77_140.jpg


The European Developers Relations Manager for ATI, Richard Huddy, was quoted in an interview with Edge magazine saying that "I think Xbox 360 technology is likely to outperform PlayStation 3 technology by a pretty healthy margin in the long run." and that the RSX was basically a PC part component slapped into the Playstation 3 at the last moment of the Playstation 3's development process.

Source: GamersReports.com

Edge Magazine: How do you think your work on the 360 measures up to PS3?

Richard Hubby: [...]With the PS3 my understanding of what happened is that they had three different internal hardware solutions - at one point, for example, as I understand it there was a proposal to use multiple Cell processors just to handle the graphics. And towards the end of the process, as the story goes, they took a look at the three internal tenders and decided than none of them would actually do; none of them would deliver the kind of performance and quality that games programmers could use and would make for a good cost-effective console, so they had to go out and shop around. And one of the places they shopped was Nvidia, and what Nvidia did was say: 'Well, you've got this relatively short timeframe, you've got roughly this kind of budget, I'll tell you what we'll do: we'll do you a good price on what is essentially the 7800GTX'. So that's a PC chip, and if you look at the architecture of the two consoles you can see we've done bizarre things that they haven't. We've built ten megabytes of dedicated ED RAM which knows how to antialias and so on, because that's a specific way of addressing a console's problem. It's bizarre in a PC sense but a special skill for a console builder. Whereas the PS3 has 256 meg of system memory and 256 meg of graphics memory it communicates through what is effectively a PCI express bus. It uses GDDR3 fast memory, it's essentially a PC graphics design bolted on to a Cell processor and 256 meg of fast system memory...

Edge Magazine: You make it sound so unrefined!

Richard Hubby: [Laughs.] Well, yeah, but the tragedy is that it is unrefined. There's a lot brute force in there - I'd be the last person to admit it, but the truth is that the 7800GTX is a pretty powerful piece of hardware, but it's not very elegant, it hasn't got the kind of: 'Well, how do we design this to be the best possible console we can build for this money?' Instead it's been put together at the end of quite a complicated process. We have two very different design processes. If Microsoft had come to us and said: 'All right, what are we going to do about this graphics chip, then? Let's sign the contract and let's go', but then we'd got two thirds through and they'd said: 'Look, you guys aren't going to deliver - now what are you going to do?' and then walked away from us, they would have ended up with a design very much like the PS3 in some essential characteristics - it would have had to use bought-in components. And our GPUs instead are custom-designed components, and that's one of the fundamental reasons why I think Xbox 360 technology is likely to outperform PlayStation 3 technology by a pretty healthy margin in the long run.

Edge Magazine: So how about this one: can those E3 PS3 demos be achieved on Xbox 360?

Richard Hubby: Well, why not take another combative line here? I think it's more likely that they can be realised on an Xbox 360 than they can be on a PS3. Those things are movies generated using whatever DCC software the houses had in mind. The Epic demo was running on a PC, and it was done using an early 7800 in SLI mode, so that was a high-end PC demo, but the movies were generated as movies and dressed up as: 'This is what you can expect from a PS3', but that's probably overstating what the PS3 can do a little bit. Indeed, it's well beyond what we expect the PS3 to be able to do. So I guess we'll just have to see what happens..."
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
آقا فردا خبر اینکه Xbox 360 که میخوام بگیرم میاد که Hard داره یا نه
حالا نظر بدید بگیرم یا نه 400 تومن
بهزار جان و سامان جان مخصوصا شما و حمیدم دوست دارم نظر بدند گر چه انگار ایشون ستاره ی سهیل شدند
Ntsc بگیرم یا Pal ؟
فکر کنم Pal روی بیشتره بازیها جواب بده
بعدش هم تو ایران کی میتونه بدون اشکال Mod-chip روش نصب کنه ؟
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط xboy:
ط

دوست عزيز كاملا موافقم نميدونم اينها چطوري نتيجه گيري مي كنند اينها اصا دموي نمايشي ايكس باكس 1 رو ديدن يه سرچ مي كن تا عكساش رو پيدا كنم البته اون دمو ربات قول پيكر از بازي نبود ولي خود بيل گيتس گفت ريل تايم هست كه حتي يك بچه هم مي دونه كنسولها نسل قبله يچ كدوم يه همچين قدرتي نداشتن اگه تونستيد دمو گير بياريد براي دانلود بزاريد:)
فكر كنم اين دمو از mtv پخش شد و اين يارو هنرپيشه كشتي كج كار رك هم اونجا بود
من نمي دونم اين اقا احسان از كجا به اين نتيجه در باره Warhawk رسيده توي اين دمو يك نفر به صورت مخفي با كيفيت خيلي پايين از يك زاويه بد فيلم گرفته و تنها ميشه فرم ريتش رو متوجه شده خودتون دانلود كنيد در دمو اشيايي كه به تصوير نزديكند فوق العاده با جزيياتند ونمي شه اشياي دور رو با اين كيفيت تشخيص داد مثل كوه ها

ظاهرا تا به امروز با گرافيك ترين بازي نسل بعد انريل تونامنت 2007 نسخه ps3 هست كه اگر دموهاي اين بازي رو دانلود كنيد مي بينيد كه فرم ريت فوق لعاده اي داره تا به حال براي كنسولهاي نسل بعد تنها ساخت نسخه ps3 تاييد شده البته اين به اين معني نيست كه حتما براي كنسولها ي ديگر ساخته نمي شه اين بازي از قابليت فيزيك ايكس در ps3 به خوبي استفاده ميكنه وتا به امروز بهترين نمايش از گروه epic براي يك كنسول نسل بعد بوده و كارشناسان ign و گيم اسپات اين رو تاييد كردن

راستش من چون اون موقع هم به اكس باكس علاقه اي نداشتم اخبارش رو هم دنبال نميكردم و فقط شنيده بودم اين چيزي رو كه شما فرمودين. در هر حال اون چه كه در مورد WarHawk مشخصه اينه كه اين دمو از گيم پلي بازي بوده و 100% هم ريل تايم بوده...
در مورد نمايش UT2007 هم با شما موافقم بنظر من اين نكته از همه مهمتر بود كه همونجا در اون نمايش با حضور نماينده شركت اپيك و با حضور Jen-hsun Huang نمايش بصورت ريل تايم انجام شد و خيلي چيزها روشن شد. از اين به بعد رو من اسمش رو ميگذارم غرضورزي...
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط ehsan_62:
من کیفیت خوبه این بازی را دارم البته یه سری از این بازیها را یکی از دوستانم در تهران توی Isp برام 4.5 گیگ Download کرده ولی توی همین هم کاملا مشخص بود
درست این نظر شخصیه من بود ولی خوب در مورد Mgs4 که Game Play نبود بلکه Real Time بود اگر از همین متریال هاش با همون کیفیت درون بازی استفاده کنه
میشه گفت عالیه ولی نظر من در مورد این دمو همین بود که عرض کردم و چیزه خواصی توش نبود و فکر میکنم امتیازش از Game Spot بینه 7 تا 8 باشه
ولی در مورد اون 2 تا بازی نظر شخصیه من نیست که میگم نمایانگر قدرت PS3 نیستند
بلکه توی تفصیر خوده GAME SPOT اینا گفته بود که توی یکی از پست هام زدم

آقاي عزيز شما ديگه ياور غرضورزي رو استاد كرديد... ديگه به هر چي گير دادي هيچي نگفتم اينجا ديگه صدام رو درآوردي... نمايش MGS4 از گيم پلي نبود اما نمايشهاي ريل تايم متال گير هميشه روي انجين بازي بوده معلومه طرفداراي اكس باكس حصرت بدل موندن و از سري متال گير هيچ چيز نميدونن... متال گير از اولين قسمت كه بصورت 3D ساخته شد تا به امروز هميشه از ريل تايم دمو در كات سنس هاش استفاده كرده.. و از شمارو دوم بازي براي اثبات اين قضيه كارهايي هم ميشد انجام داد كه اين مسائل مشخص بشن... مثل زوم كردن در كات سنس ها... يا اينكه از بين سلاحهاي كمري هركدوم كه ايكوئيپ بود همون در نمايش ديده ميشد و ... در قسمت سوم كه كامو ها و فيس پينت ها هم اضافه شد.. پس اصلاً هرگونه فرضيه نا بخردانه رو در مورد MGS4 رد ميكنم... چون روي اين بازي و تيم سازنده هم شناخت بالايي دارم و هم با سبك كارشون آشنام... و اگر چيزي در اين دمو (ريل تايم دمو) بوده 300% در بازي هم هست...
اصلاً از گيم اسپات 2.5 ميگيره... (اينا انگار به گيم اسپات هم خط ميدن...)...
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
آقاي عزيز شما ديگه ياور غرضورزي رو استاد كرديد... ديگه به هر چي گير دادي هيچي نگفتم اينجا ديگه صدام رو درآوردي... نمايش Mgs4 از گيم پلي نبود اما نمايشهاي ريل تايم متال گير هميشه روي انجين بازي بوده معلومه طرفداراي اكس باكس حصرت بدل موندن و از سري متال گير هيچ چيز نميدونن... متال گير از اولين قسمت كه بصورت 3d ساخته شد تا به امروز هميشه از ريل تايم دمو در كات سنس هاش استفاده كرده.. و از شمارو دوم بازي براي اثبات اين قضيه كارهايي هم ميشد انجام داد كه اين مسائل مشخص بشن... مثل زوم كردن در كات سنس ها... يا اينكه از بين سلاحهاي كمري هركدوم كه ايكوئيپ بود همون در نمايش ديده ميشد و ... در قسمت سوم كه كامو ها و فيس پينت ها هم اضافه شد.. پس اصلاً هرگونه فرضيه نا بخردانه رو در مورد Mgs4 رد ميكنم... چون روي اين بازي و تيم سازنده هم شناخت بالايي دارم و هم با سبك كارشون آشنام... و اگر چيزي در اين دمو (ريل تايم دمو) بوده 300% در بازي هم هست...
اصلاً از گيم اسپات 2.5 ميگيره... (اينا انگار به گيم اسپات هم خط ميدن...)...
اشتباه نشه من در مورد امتیاز Mgs4 نگفتم من در مورده امتیاز Warhawk گفتم که امکان داره این امتیاز را بش بدند من خودم عاشق Mgs 4 هستم از خدامه از Game Play باشه و بازی هایی در این حد داشته باشیم ولی اینکه شما میگید Demo از توی خود بازی بود از یه لحاظی درسته ولی شما اگر دقت کرده باشید بازی های زیادی مثل مافیا هست که از متریال خود بازی در دمو استفاده میکنه ولی با تکستر ها و فیلتر های بیشتر به همین خاطر ممکنه کیفتی بازی از دمو کمتر باشه

اگر هم من حرفی زدم با مدرک و منبع بوده در بعضی جا ها هم نظر شخصیم را عنوان کردم که اعلام کردم که نظر شخصیه نه مثل بعضی ها بیام نظر شخصیم را به عنوان مدرک و منبع قرار بدم. من فکر میکنم در میون ما خیلی ها الان اومدن یه حرفی زدند که اشتباه بود برای دیگران هم مهم نبوده که چی گفته ، اینجا چون من طرفدار XBOX 360 هستم حرفام برای بعضی ها قابل قبول نیست و کسانی که تحمل خوندن پست های منا ندارند میتونند نخونندش و تموم تلاشم برای این بوده که اخباری که درست هست را منعکس کنم و به شایعات و احتمالات اهمیت ندم اگر هم در مطالبم اشتباهی داشته باشم جراتشا دارم که قبول کنم

من MGS1 را اولین روز هایی که اومد خریدم
تموم مراحلش هم یادمه.. که مثلا باید شال دختره را باخودت میبردی که گرگا کاری باهات نداشته باشه
حتی تو قسمت تمریناش یادمه تا یه جایی پیش میرفتی که میتونستی با نینجا بازی بکنی ... دیگه پس نگید من از MGS سر در نمیارم
 
آخرین ویرایش:

The BIG Boss

کاربر سایت
Sep 25, 2005
61
با سلام به دوستان عزیز

چند تا اخبار هست که واستون اینجا میزارم(شاید خیلی به روز نباشه ولی از هیچی بهتره) :

در مصاحبه ای با آقای Ken Kutaragi (که معرف حضور دوستان هست) ایشان چنین اعلام فرمودند که :

Sony Computer Entertainment leader Ken Kutaragi revealed Thursday afternoon his company's plans to hold a "PlayStation Conference" in Japan in February of 2006. Kutaragi stated that this conference was to be held on the "eve" of the PlayStation 3 launch​

خیلی خلاصه و مفید ترجمه اش میشه : اقای کوتاراگی گفتند که شرکت سونی در نظر دارد کنفرانسی برای پلی استیشن در ژاپن در ماه " فوریه " 2006 در "آستانه" عرضه PS3 به بازار، برگزار کند.
پس دوستان امیدوار باشید که PS3 نزدیک است.

و خبر دوم :

بازی Unreal Tournament 2007 به عنوان یکی از بازیهای زمان عرضه PS3 اعلام شد.

متن خبر به نقل از GameSpot :

Unreal Tournament 2007 to be PS3 launch title

Seven months after a snippet was shown at E3, Midway and Epic's shooter is confirmed for Sony's next-gen console.

As part of its pre-E3 PlayStation 3 conference in May, Sony brought Epic Games cofounder Tim Sweeney on stage. Besides saying that Epic had already received a PS3 software-development kit--which he said was "easy to program" --Sweeney also performed a tech demo of a shooter running on PS3 hardware.

The game on display appeared to be Unreal Tournament 2007, the flashy-looking, Unreal Engine 3-based successor to the popular PC shooter Unreal Tournament 2004. However, neither Sony nor Epic would confirm when--or even if--UT 2007 would arrive on the PS3.

Seven months later, the two companies have broken their silence. The January 2006 issue of PSM Magazine proudly proclaims that, yes, UT 2007 is coming to the PlayStation 3. Inside, the magazine also reveals that the game will be a launch title for the PlayStation 3, which is tentatively slated for a spring 2006 launch.

UT 2007 for PS3 is the second Epic shooter announced for next-generation consoles. However, the first, Gears of War for the Xbox 360, is slated for a general "2006" release date, meaning it could conceivably come out after the PS3 UT 2007.​

دوستانی که اظهار ناامیدی از حاضر بودن بازیها میکنن خبر رو بخونن تا ببینند که سونی از ماه می ( حدودا 8 ماه پیش) لوازم و نرم افزارهای لازم را در اختیار Epic گذاشته بوده تا برای زمان عرضه PS3 به بازار، بازی کافی وجود داشته باشه.( که تا عرضه PS3 که حدودا در ماه می و یا بعد از آن در 2006 خواهد بود "زمان بیش از یک سال در دست بوده برای طراحی بازی"). و همینطور بخونن که اظهار شده که طراحی و برنامه نویسی برای اون بسیار راحت بوده.

اینهم یه دمو از بازی Armored Core 4 واسه PS3 از نمایشگاه TGS 2005 :

http://69.26.178.132/~lemon/AC4.wmv

موفق و پیروز باشید.
Cheers
Happy Xmas
 
آخرین ویرایش:

Omid

کاربر سایت
Sep 23, 2005
213
نام
OMID
خیلی ممنون . متاسفانه تنها ایرادی که هست اینه که بازی ها کپی رو در ایران باز نمیکنه و باید یه کمی هم صبر بکنیم تا کپی خورش بیاد . البته ارزشش اینه که بری اورجینالش رو بگیری که اون هم با حقوق و ماهیانه ما کفاف نمیده . :neutral:
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,020
نام
آریا
احسان جان با اجازه نوشته هاتون رو اينجا جواب دادم:

میشه بگید کجا گفته که این 2 بازی محدود شدند ؟
اگر محدودیتی فضایه DISK باشه حدودا از 3 سال دیگه ، که اون هم با کمترین امکانات میشه برطرفش کرد ، چطور ما حاضریم بازی های PC را روی 6 حتی 7 تا CD بازی کنیم
ولی در این مورد برای XBOX 360 ایندفعه تا این حد نکته سنج و ظریف بین شدید ؟
نهایتا تا اون زمان یا HD-DVD خواهد اومد یا اینکه نهایتا بر روی 2 DVD ارزه خواهد شد
قضیه اینه که اگر این گزینه برای PS3 بود مثل موارد بالا میگفتید چه فرقی برای ما میکنه!!!
در مورد Elder Scrolls IV خودم توي خيلي سايتها خوندم كه به دليل حجم بالاي بازي و وسعت و گرافيك خيلي زيادش بعضي از مآموريتها در نسخه 360 حذف ميشه يا اگه نشه كاري مي كنن كه بازي رو روي هاردديسك كنسول بريزي.چون بازي RPG هست و مرحله اي نيست نميشه روي بيشتر از يك دي وي دي ريخته بشه.اگه بازي رو روي هاردديسك هم بريزن خيلي ها كنسول بدون هارد دارند و پس نميتونن اين بازي رو انجام بدن.
در مورد Saint`s Raw هم توي بازيرايانه خوندم و راستش هنوز خودم راجع بهش تحقيق نكردم ولي نوشته بود به خاطر كمبود جاي دي وي دي ها قسمت هواپيماي بازي حذف ميشه.
--------------------------------
طراحیه بسیار زیبای و دقیق دسته های XBOX 360 در مقابله با دسته های PS3 قبلا
مورد بحث بود که این را انکار شدید و الان میبینی که SONY با این کار باعث شد که این قضیه اثبات بشه ، در ضمن شما روی چه چیزی دارید میگید
در مورد دسته های XBOX 1 هم آنقدر خوب طراحی شد که برای بازیهای FPS مثل HALO خیلی ها اون را به MOUSE ترجیح داده بودند ، فقط کسانی که با PC بازی میکردند باش مشکل داشتند.
اين مورد رو درست ميگي چون من هنوز دسته 360 رو دستم نگرفتم ولي اون طوري كه توي همه عكسهاش ديدم تقريبآ فرقي با كنسول قبلي مايكروسافت نداشت.در مورد Halo هم كنترل عاليش رو قبول دارم چون خودم هر دو نسخه اش رو تا آخر رفتم و باهاش حال كردم.ولي اين ربط زيادي به خود دسته نداره مثلآ كنترل Unreal Championship 2 رو اگه ببيني گريه ات ميگيره.اين مورد مربوط به خود سازنده هاي بازي هست كه چه جوري كنترل بازي رو درست كنند.
-------------------------------
در مورد شهامت SONY هم بحث شد !!!
از کیلزونش معلوم بود !!!
احسان جان خوبه خودت داري ميگي Kill Zone. اگه سوني شهامت نداشت كه خيلي راحت مي گفت Kill Zone كاملآ Real Time بوده و نميگفت كه Pre-Render بوده.
نارحت نشی، این هم از همون مواردی هست که چشم و گوش بسته عنوان میشه
کمی منطقی تر باشید خواهشا تا کی باید پیش گویی کنید ؟
خوبه حالا عكس خنده گذاشتم كه يه وقت باور نكني كه من اين حرف رو واقعآ زدم.(در مورد امتياز 9 به بالا ). من نسبت به سوال پرسيده شده كه جالبترين سوال ممكن بود اين جواب رو دادم.

داستان پردازیه ACE COMBAT مخصوصا توی PS1 شماریه 3 یادمه یه چند تا آدم کارتونی ژاپنی میومدند مثل کارتون فوتبالیست ها داستان اجرا میکردند
بازي هواپيمايي اصلآ داستاني نياز نداره و همين داستان Ace Combat هم اضافه هست.چون همه به خاطر هيجان و گرافيك بالا و گيم پلي فوق العاده اين بازي رو انجام ميدن.نه داستان.

موفق و پيروز باشين.
آريا
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
خودم توي خيلي سايتها خوندم

اگر سایتش معتبر هست اینجا بزارید تا ما هم استفاده کنیم



كاري مي كنن كه بازي رو روي هاردديسك كنسول بريزي

هیچ کدام از بازیهای اصلیه XBOX 360 را نمیتوان بر روی HARD ریخت و بازی کرد
تنها بازی های XBOX 1 را میشه تا اونجا که من اطلاع دارم

در مورد Saint`s Raw هم توي بازيرايانه خوندم و راستش هنوز خودم راجع بهش تحقيق نكردم ولي نوشته بود به خاطر كمبود جاي دي وي دي ها قسمت هواپيماي بازي حذف ميشه.

مجله بازی رایانه قابل احترام میباشد ولی منبع معتبر نیست . گرچه به نظر من بهترین مجله بازی در ایران هستش

اين مورد رو درست ميگي چون من هنوز دسته 360 رو دستم نگرفتم ولي اون طوري كه توي همه عكسهاش ديدم تقريبآ فرقي با كنسول قبلي مايكروسافت نداشت.در مورد Halo هم كنترل عاليش رو قبول دارم چون خودم هر دو نسخه اش رو تا آخر رفتم و باهاش حال كردم.ولي اين ربط زيادي به خود دسته نداره مثلآ كنترل Unreal Championship 2 رو اگه ببيني گريه ات ميگيره.اين مورد مربوط به خود سازنده هاي بازي هست كه چه جوري كنترل بازي رو درست كنند.

دسته های XBOX 360 به عنوان BEST HARDWARE CONTROL شد !!!
در این مورد توی تاپیک NEXT GEN توضیح دادم

شما هنوز دسته های XBOX 1 را تو دستات نگرفتی انتظار داری دسته های XBOX 360 را لمس کنی ؟

احسان جان خوبه خودت داري ميگي Kill Zone. اگه سوني شهامت نداشت كه خيلي راحت مي گفت Kill Zone كاملآ Real Time بوده و نميگفت كه Pre-Render بوده.

من انتظار دارم کمی دقت کنید توی پست ها در این مورد گفته شد که تنها جایی منبعی که معلوم شد این دمو PRE-RENDER بوده ایمیلی بود که IGN به SONY زده بود و در این مورد سوال کرده که آیا REAL-TIME بوده یا PRE-RENDER که گفتند این دمو .....
یعنی بعد از 2 ماه التماس به SONY اعتراف کرده که این دمو REAL-TIME نبوده
ولی مسولات باجه های SONY در E3 به تمام بیننده ها گفته بودند که این دمو REAL-TIME هستش این هم فقط برای اینکه به دروغ تصویره بهتری از بازی ها در گذارشات
مجلات و سایت ها از نمایش گاه E3 داشته باشند و پس از 2 ماه که معلوم شد REAL-TIME نبوده ، GEARS OF WAR بهترین جوایز را به عنوان بهترین گرافیک کسب کرد
یعنی طولی نکشید که این حقه ی SONY بر ملا شد !!!
باز هم میخواهید دموی TOY STORY را انکار کنید ، اشکالی نداره
ولی این دفعه ... حتی در هیچ کدوم از تبلیغات MIX شده بهترین بازی های PS3 این بازی قرار نگرفته ، و لی در یکی از این تبلیغات تنها به صورت حاشیه در دموی MGS4
در گوشه ای از تصویر به نمایش در میاد

خوبه حالا عكس خنده گذاشتم كه يه وقت باور نكني كه من اين حرف رو واقعآ زدم.(در مورد امتياز 9 به بالا ). من نسبت به سوال پرسيده شده كه جالبترين سوال ممكن بود اين جواب رو دادم.

من به علت کمبود سرعت اینترنت در ایران مجبور هستم SHOW PICTURE ها را بردارم از توی IE و هیچ کدوم از شکلها را ندارم از این بابت معذرت میخوام

بازي هواپيمايي اصلآ داستاني نياز نداره و همين داستان Ace Combat هم اضافه هست.چون همه به خاطر هيجان و گرافيك بالا و گيم پلي فوق العاده اين بازي رو انجام ميدن.نه داستان.

شما درست میگید ولی همین چیزی که گفتم کلی ها تو ذوقم زد تا دیدم این نمایش مسخره را بین مرحله ها داره
من رو این موضوع خیلی حساسم ، یکی از بازیهای دیگه که این مورد توش رعایت شده و طبیعی تر کرده روال بازی را مکس پین هستش که هیچ HUD استفاده نکرده و چه خوش ساخت بود این بازی، دست سازندگان اروپایی و امریکایی درد نکنه
و اگر کارگردانان امریکایی نبودند ژاپنی ها هیچ گاه نمیتونستند نظر اهل بازی را در دنیا جلب کنند، از لحاظ سلیقه قابل مقایسه با امریکایی ها نیستند

در ضمن در مورد KILL ZONE هم هنوز که هنوزه به طور رسمی جرات نکرده بگه
عجب شهامتی داره این SONY !!! روی "عبود" را کم کرده !!! وولک
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر