xbox360 vs ps3

xbox360 vs ps3


  • مجموع رای دهنده‌ها
    173
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
:o

یعنی ما دیگه اخراج ؟ هنوز نیمده باید برم ؟
ببين احسان خان من واقعا داغ كردم ببخشيد اما باور كن من تاسبي نيستم شما برو يك بار اون نامه اول من رو بخون مي فهمي كه هيچ تاسبي تو كار نبود من توش به سوني هم پروندم بببين دوستمن اصلا براي من مهم نيست كه ايكس باكس يا پي اس 3 كدوم بهتره من مي خواستم اطلاع رساني كنم به خدا سعي كردم اصلا بي ادبانه ننويسم بله اون 66 يه اشتباه بود ولي نمي تونم وقتي به خودم توهين بشه ساكت باشم

XBOY عزیز من هم عزر میخوام
نمیدونم باور می کنی یا نه زمانی که به XBOX 360 ایرادی وارد میشه من خدم نارحت میشم و میگردم که ببینم ریشه از کجا بوده
و وقتی به XBOX 360 توهین میشه مثل آدم های تعصبی احساس نمی کنم که به من توهین شده احساس می کنم که به حق من توهین شوده
XBOX 360 حق منه ، چون در آینده نه چندان دور میخرمش(اگر یک روز زودتر پام به تهرون رسیده بود پیش خرید میکردم ولی حیف که تموم شد پیش خریدش)
ولی این دوستمون دقیقا حرف هایی زد که خیلی وقته من در نظر دارم
من اولش هم گفتم امکان این که هر 2 تا کنسول را بخرم زیاد
چون حدودا 800 هزار تومان جمع کردم ولی اگر میخواستم سیستمم را ارتقاع بدم 2 برابر این پول را باید میدادم
به قول این دوستمون (نام کاربریشون کمی سخته برام) بهترین گزینه برای کسانی که
میخواهند PS3 بخرند اینه که بین این فاصله به جای ارتقاع سیستم XBOX 360 بخرند
مطمعنا PS3 هم تا بیاد به دستمون برسه بیشتر از XBOX 360 زمان میخواهد
پس فاصله زمانیه XBOX 360 و PS3 حفظ خواهد شد

بگذریم من باز هم پیشنهاد میکنم به این سایت برید و چند تا TRAILER که برای GEAR OF WAR اومده را DOWNLOAD کنید واقعا محشره
کی اون دموی GOW را دیده که از سفینه خارج میشند و توی جنگل زیره بارون حرکت میکنند ؟
البته کاملا از GAMEPLAY هستش من صبح تا حالا هرچی گذاشتم خداییش خسته نشدم
انگار خودم داشتم بازی میکردم
TRAILER های GEAR OF WAR جدیدا به صورت GAMEPLAY اومده

----------------------------------------------------

آقا اون پست من نه ویرایش میشه نه حذف میشه
چی کار کنم ؟ محدودیت زمانی داره ؟
 
آخرین ویرایش:

Taher

مدیر سابق
کاربر سایت
Nov 6, 2005
649
نام
طاهر
نوشته شده توسط ehsan_62:
:o
آقا اون پست من نه ویرایش میشه نه حذف میشه
چی کار کنم ؟ محدودیت زمانی داره ؟

دوست عزيز بنده محتويات اون پست شما رو حذف كردم. البته كل متني رو كه نوشتيد هنوز دارم و اگر لازم داشتيد ميتونم براتون بفرستم.
موفق باشيد
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
تشکر

با تشکر از شما
قابل درک هست که اداره ی چنین سایتی اون هم در نیمه شب بسیار دشوار میباشد
من هم سعی خواهم کرد کمال همکاری را بر اساس قوانین شما انجام بدم

واقعا کسانی دارند سعی میکنند سایت به بهترین نهو قابل استفاده باشه
 
آخرین ویرایش:

The BIG Boss

کاربر سایت
Sep 25, 2005
61
با سلام...

خواهشا دوباره به دوستان برنخوره.. فقط دوباره میخام یه سری مسایل رو متذکر شم:

بنده از همون اول هم هیچ گونه قصد بدی نداشتم ولی به هر حال بحث به اونجاها کشید که من هم اصلا راضی نبودم..به هر حال تموم شد.

و در مورد تاریخ عرضه PS3 که دوستان در 2007 عنوان کردن باید بگم که اشتباهه.. چون در مصاحبه جدیدی که در شماره جدید مجله PSM با دو تن از مسئولان شرکت سونی در آمریکا انجام شده بود ایشان همچنان بر تاریخ ریلیز Spring 2006 تاکید کردند و گفتند ( البته با خنده - این عین عبارتی است که به چاپ رسیده ) : در صورتی ریلیز PS3 به سال 2007 موکول خواهد شد که هیچ نرم افزاری ( بازی) آماده نداشته باشیم که این ....
پس باز هم تاکید میکنم ریلیز PS3 در بهار سال آینده 85 انجام خواهد شد و معلوم نیست که این یک ریلیز جهانی خواهد بود ویا منطقه ای ولی حتی اگر ریلیز منطقه ای باشد با فرض اینکه PS3 در بین ماههای March تاMay در ژاپن ریلیز شود در کمتر از 6 ماه شاهد ریلیز آن در امریکا خواهیم بود.

در ضمن در همون مصاحبه عنوان شده بود که PS3 در زمان Launch دارای 3 بازی فقط از طرف خود سونی خواهد بود و باقی تهیه کنندگان و منتشر کنندگان بازی عنوان نشد .. پس با این حساب در زمان Launch بازی به تعداد قابل قبولی در دسترس خواهد بود

و بعد مورد دیگه اینه که دوستان گفتن وقت خودتون رو با PS2 تلف نکنید.. من با این حرف قویا مخالفم..بازیهایی مثل Final Fantasy XII , Kingdom Hearts 2, Shadow Hearts : From The New World, OZ رو به هیچ وجه نمیشه وقت تلف کردن نامید و هیچ کدوم از اینها روی X360 موجود نیست....فقط عناوین این بازیها رو متذکر شدم تا دوستان حواسشون باشه که PS2 هنوز نمرده و حداقل تا 3 سال دیگه واسش بازی خواهد اومد.

فعلا.
Cheers
 

Konami

Administrator
Sep 22, 2005
1,048
نام
Hamed
سلام ...

در ابتدا بگم اخطار ها داده شد يكبار ديگه شاهد چنين تيكه پراني هاي بي مربوط و زشت باشم بدون در نظر گرفتن شخص مورد نظر كاربر براي هميشه بن خواهد شد.

من تصميم به خريد xbox 360 بگيرم و ان اينست كه p3 در اوايل 2007 ريليز كلي ميشود و حداقل براي ما در ايران در اواسط 2007 قابل خريدن است يعني تابستان 86 ولي من عيد امسال xbox را ميخرم و يكسال و نيم از ان لذت ميبرم ولي دوستاني كه صبر ميكنند ميشود به من بگويند اين مدت چه ميكنند؟

A spokesman for Sony said it was still targeting a spring 2006 launch for the PS3

براي من كه كامپيوتر قوي ندارم xbox يك نعمت است چون بسياري از بازي هاي كامپيوتر مثل HL2 و...را كه در كفشان هستم را مي توانم بازي كنم و تا سال 86 كه تازه شما مي خواهيد p3 بخريد من دهها بازي با كيفيت خوب بازي كردهام و اگر انموقع ديدم p3 واقعا عالي است كاري ندارد xbox را فروخته و انرا ميخرم. من سوني را دوست دارم ولي قسم برادري با ان نخوردهام براي من بازي خوب مهم است و كاري به سخت افزار ندارم و حاظر نيستم يكسالونيم با p2 سر كنم و هر روز شاهد بازي هاي جديد براي xbox باشم اين را ديگر همه قبول دارند كه xbox360 از ps2 هم قويتر و هم بهتر است.

پس دوستان يكسالونيم وقت خود را با ps2 حرام نكنيد.

ببيند دوتا بحث وجود داره :

1. درباره سخت افزار ها و موارد و مدارك موجود ... >> كه اين بحث ها بايد طبق گفته ها و مدارك حقيقي باشه.

2. علاقه شخصي افراد ... >> كه اين مطلب اصلا به مدرك احتياج نداره و براي شخص كاملا واضح و از نظر ما بايد قابل احترام باشه و تكرار ميكنم در اين موارد نبايد بحث كرد تا نتيجه به بي احترامي كشيده بشه.

از نظر من خريد كنسول و يا هر چيز ديگه از خمير دندان گرفته تا ماشين و خونه به علاقه و بودجه شخص برميگرده و در اخر با توجه به علاقه و بودجه خودش تصميم ميگيره.

علاقه من به بازي هايي همچون GT و ACE و GOD , DEVIL و بازي هاي انحصاري سوني است و با توجه به اين موضوع كنسول هاي اين شركت را انتخاب كردم و خواهم كرد وهيچ دشمني نه با مايكروسافت دارم و نه با كنسول اين كمپاني همانطور كه همانند اريا من هم xbox گرفتم و اگر يادتون باشه حسين هم داشت ولي نه من نه حسين زياد با بازي هاي اين كنسوا خو نگرفتيم و اين يك مسئله شخصي و علاقه اي هست و حتي بسياري از بازي هايي كه در تمام نسخه هاي رايانه اي و كنسولي عرضه ميشه را بر روي PS2 بازي ميكنم و اين بخاطر زمان بيشتري است كه ميتوان با كنسول بازي كنم و در خانه نيستم .

يك مثال در باره علاقه بزنم كه باعث انتخاب ميشه :

در يك نظرسنجي در ژاپن بهترين هديه كريسمس را در مورد بازي و كنسول راي گيري كردند كه بازي Kingdom Hearts2 شاهكار سوني و والت ديزني و Final Fantasy XII در بالاي جدول و خريد و 360 در چند طبقه پايين تر قرار گرفته و اين نشان بر علاقه هست كه باعث خريد ميشه .
 
آخرین ویرایش:

Death Knight

کاربر سایت
کاربر سایت
Sep 22, 2005
1,100
نام
امید
من پلي 2 دارم و دستگاه بسيار خوبي است و از ان راضي هستم قبلا پي سي داشتم كه از بس خرجش كردم كه به روز بماند پدرم در امد و به كل قيد پي سي را زدم و الان يك لپ تاپ دارم و ديگر به فكر اپگريد نيستم و به دوستان پي سي دار نصيحت مي كنم از پي سي براي بازي استفاده نكنند زيرا پول حرام كردن است.
هر کسی برای خود نظری داره که محترمه.
من به شخصه PC رو با هیچی عوض نمیکنم.من 100 تا بازی PS2 رو با یک بازی PC عوض نمیکنم(البته بازی هایی که در انحصار یک دستگاه هستن)حتی حاضرم هر روز بدم PC رو ubdate کنم.من خودم لذتی که از بازی های PC میبرم با هیچ یک از کنسول ها نمیبرم.من خودم PS2 دارم به جز تعدادی بازی واقعا زیبا ، من چیزه جذابی در این کنسول ندیدم و کلا در کنسول ها.مثلا همین HL که شما میگی در Xbox ازش لذت میبری لذتش در مقابل نسخه ی PC صفر است.الان هم فکر میکنم زیاد کاره جالبی نکردم PS2 خریدم ولی ارزش بازی کردن بازیهایی همچون God of war و GT4 و ... رو داشت.
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
با سلام

دوستان من خودم عاشق ps3 و بازي هاي مخصوص به ان هستم ولي مشكل اينجاست كه كمتر كسي حاضر است كه بيش از يك سال صبر كند كه صاحب كنسول نگست جنريشن بشود اگر 6 ماه بود ميشد كاري كرد .

من هر روز به سايت هاي مختلف سر ميزنم تا خبري راجب ريليز ps3 بدست اورم ولي خبري نيست امروز گيم اسپوت نوشته بود

However, others aren't convinced. Reuters reports that as recently as last week, Electronic Arts CEO Larry Probst said he didn't believe the console would be ready before fall 2006.

تازه اين ريليز japon است و 6 ماه بعد امريكا و يك 6 ماه ديگر هم براي اروپا تازه انموقع نوبت به ما ميرسد كه فكر نكنم كسي اينقدر تحمل داشته باشد .

در ضمن سابقه سوني همانطور كه دوستان ميدانند خراب است براي مثال psp با اينهمه طرفدار كه در دنيا دارد سوني نمي تواند به اندازه كافي توليد كند .

اين كه سوني مي گويد بهار 2006 براي اينست كه انها هم مي دانند كه اگر بگويند يكسال ديگر اكثريت صبر نمي كنند پس مي گويند 6 ماه و وقتي موئدش رسيد يك 6 ماه ديگر هم رويش مي گذارند .در ضمن كنسول خالي بدون گيم ارزشي ندارد و هنوز هيچ گيمي براي ps3 اماده نيست مي گويد نه يك سر به گيم اسپوت بزنيد تاريخ ريليز تمام بازي ها tba هست.

در اخر بگويم كه اميدوارم كه من اشتباه كنم و هر چه زودتر ps3 بياييد خود من حاضرم 6 ماه صبر كنم ولي نه بيشتر.
 

mt3691

کاربر سایت
Dec 10, 2005
740
نام
محمد
چند سوال از دوستاني كه راجب xbox اطلاعات دارند دارم.

1-ايا حقيقت دارد كه سري اول hddvd را ساپورت نمي كند؟

2-هارد چه كاري در xbox انجام ميدهد ؟

3-از كجا مي توانيم xbox به قيمت خوب بخريم (در ايران)
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
1- سری اول X360 روی خودش HD Drive نداره ولی مایکروسافت یه بار اعلام کرده بود که در آینده اگه لازم بشه کنسولهای جدید رو با HD Drvie تولید میکنه و احتمالا کسانی که کنسولشون HD Drive نداره هم میتونن با مراجعه به نمایندگی های مایکرو در سراسر دنیا HD Drive رو به کنسولشون اضافه کنن

2- هارد تقریبا همون کار Memory Card رو انجام میده ... یعنی شما به جای اینکه 30-40$ بدی و مموری کارت بخری تا بازی رو سیو کنی روی هارد کنسول این کارو انجام میدی
یه مزیت دیگشم اینه که بعضی از بازیهای XBOX1 که تا اینجا اعلام شدن فقط روی کنسولهایی که هارد دارن کار میکنن ... یعنی اگه 360 بدون هارد بگیرید نمیتونید بازیهای XBOX1 رو روش بازی کنید
ضمن اینکه هرچیزی که بخواید (به غیر از بازی و سیو) میتونید روی هارد 360 ذخیره کنید

3- برای خرید 360 میتونی با دفتر مجله بازیرایانه تماس بگیری .. بعید میدونم توی بازار با قیمت مناسبتر از بازيرايانه پیدا بشه
 

Saman

Administrator
Sep 22, 2005
1,069
ماكرو قول داده از هفته ديگه يه لانچ دوباره داشته باشه و هرهفته هم سري جديد بده بيرون.الان تو سرتاسر آمريكاي شمالي و اروپا اين كنسول پيدا نميشه.جالبه كه من شنيدم تو تهران هستش.
اگه زرنگ باشيد ميتونيد يكي بخريد و با قيمتي حدود 3 برابر تو حراجي هاي eBay بفروشيد ! البته شما تو ايرانيد و خريداران تو آمريكا كه عملا ممكن نيست ...
 

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
نوشته شده توسط The BIG Boss:
با سلام...

خواهشا دوباره به دوستان برنخوره.. فقط دوباره میخام یه سری مسایل رو متذکر شم:

بنده از همون اول هم هیچ گونه قصد بدی نداشتم ولی به هر حال بحث به اونجاها کشید که من هم اصلا راضی نبودم..به هر حال تموم شد.

و در مورد تاریخ عرضه PS3 که دوستان در 2007 عنوان کردن باید بگم که اشتباهه.. چون در مصاحبه جدیدی که در شماره جدید مجله PSM با دو تن از مسئولان شرکت سونی در آمریکا انجام شده بود ایشان همچنان بر تاریخ ریلیز Spring 2006 تاکید کردند و گفتند ( البته با خنده - این عین عبارتی است که به چاپ رسیده ) : در صورتی ریلیز PS3 به سال 2007 موکول خواهد شد که هیچ نرم افزاری ( بازی) آماده نداشته باشیم که این ....
پس باز هم تاکید میکنم ریلیز PS3 در بهار سال آینده 85 انجام خواهد شد و معلوم نیست که این یک ریلیز جهانی خواهد بود ویا منطقه ای ولی حتی اگر ریلیز منطقه ای باشد با فرض اینکه PS3 در بین ماههای March تاMay در ژاپن ریلیز شود در کمتر از 6 ماه شاهد ریلیز آن در امریکا خواهیم بود.

در ضمن در همون مصاحبه عنوان شده بود که PS3 در زمان Launch دارای 3 بازی فقط از طرف خود سونی خواهد بود و باقی تهیه کنندگان و منتشر کنندگان بازی عنوان نشد .. پس با این حساب در زمان Launch بازی به تعداد قابل قبولی در دسترس خواهد بود

و بعد مورد دیگه اینه که دوستان گفتن وقت خودتون رو با PS2 تلف نکنید.. من با این حرف قویا مخالفم..بازیهایی مثل Final Fantasy XII , Kingdom Hearts 2, Shadow Hearts : From The New World, OZ رو به هیچ وجه نمیشه وقت تلف کردن نامید و هیچ کدوم از اینها روی X360 موجود نیست....فقط عناوین این بازیها رو متذکر شدم تا دوستان حواسشون باشه که PS2 هنوز نمرده و حداقل تا 3 سال دیگه واسش بازی خواهد اومد.

فعلا.
Cheers
من با همه حرفات موافقم
هنوز PS2 زنده هست چون بازي هايي مثل Final Fantasy,Kingdom Hearts ,inimusha 4 ,okami, bully ,rouge galaxy, و چند تا بازي ديگه
البته من قبول دارم پ كيفيت بازي هاي Ps2 نسبت به زمان حال ضعيف هست اما از يه سري بازيهاش نميشه گذشت
 
آخرین ویرایش:

The BIG Boss

کاربر سایت
Sep 25, 2005
61
با سلام...

دوستان من خودم عاشق ps3 و بازي هاي مخصوص به ان هستم ولي مشكل اينجاست كه كمتر كسي حاضر است كه بيش از يك سال صبر كند كه صاحب كنسول نگست جنريشن بشود اگر 6 ماه بود ميشد كاري كرد .

من هر روز به سايت هاي مختلف سر ميزنم تا خبري راجب ريليز ps3 بدست اورم ولي خبري نيست امروز گيم اسپوت نوشته بود

However, others aren't convinced. Reuters reports that as recently as last week, Electronic Arts CEO Larry Probst said he didn't believe the console would be ready before fall 2006.

تازه اين ريليز japon است و 6 ماه بعد امريكا و يك 6 ماه ديگر هم براي اروپا تازه انموقع نوبت به ما ميرسد كه فكر نكنم كسي اينقدر تحمل داشته باشد .

در ضمن سابقه سوني همانطور كه دوستان ميدانند خراب است براي مثال psp با اينهمه طرفدار كه در دنيا دارد سوني نمي تواند به اندازه كافي توليد كند .

اين كه سوني مي گويد بهار 2006 براي اينست كه انها هم مي دانند كه اگر بگويند يكسال ديگر اكثريت صبر نمي كنند پس مي گويند 6 ماه و وقتي موئدش رسيد يك 6 ماه ديگر هم رويش مي گذارند .در ضمن كنسول خالي بدون گيم ارزشي ندارد و هنوز هيچ گيمي براي ps3 اماده نيست مي گويد نه يك سر به گيم اسپوت بزنيد تاريخ ريليز تمام بازي ها tba هست.

در اخر بگويم كه اميدوارم كه من اشتباه كنم و هر چه زودتر ps3 بياييد خود من حاضرم 6 ماه صبر كنم ولي نه بيشتر

دوست عزیز باز هم تاکید میکنم که تاریخ عرضه PS3 همون بهار 2006 خواهد بود و هنوز هیچ کدوم از مقامات اعلام نکردند که ایا ریلیز جهانی خواهد بود .و یا منطقه ای .. من نمیدونم شما از کجا میگید که تاریخ ریلیز بهار 2006 مربوط به ژاپن خواهد بود...در ضمن این صحبتی که شما گذاشتین از قول CEO شرکت EA بوده که اظهار نظر کرده!! .. ربطی به سونی نداره.. از این اظهار نظرها در سایت ها و مجلات خارجی زیاد میشه...در ضمن PS3 در همون امریکا ریلیز بشه قضیه حله و شما میتونی به راحتی اونرو در منطقه خاور میانه هم پیدا کنی.. وبعد از تاریخ ریلیز سونی به جز همین بهار 2006 خبری نیست چون حود سونی میخاد اینطوری باشه و سیاستش اینه که خبری رو فعلا بروز نده.

در زیر متن دقیق مصاحبه انجام شده توسط مجله PSM رو براتون میزارم :
افراد مصاحبه شونده :
Kaz Hiral
Jack Tretton
و مقامهای ایشان :
Kaz Hiral is the president and Chief Executive Officer, Co-COO, sony Computer Entertainment America and Jack is a Excutive Vice President, Co-COO, Sony Computer Entertainment America​

متن مصاحبه :

نوشته شده توسط PSM Magazine:
PSM: What do you say to the Playstation 2 owner that knows the PS3 is coming in 2005, and isn't sure what that means for their current system?

Kaz Hirai: We're into year five now with the Playstation 2 and we see a lot of life left in the Playstation 2 even after the Playstation 3 is launched. I think that a lot of publishers who were really not as aggressive in pursuing the older platform in terms of software support saw how the Playstation was in business for 10 years, so I think this time around you're going to see a lot more titles coming out for the Playstation 2, certainly next year and even beyond, obviously from first party, but also third party community as well.

PSM: What ever happened with the PS2 HDD and the media software for it?

Kaz Hirai: A couple of things there. One, we felt that a lot of those uses were suited for a portable environment, so you see a lot of that on the Playstation Portable. By the nature of the portability of the product, you going to have more uses for things like showing photos to your friends and what have you. That, as well as, quite honestly, the ramp up and the number of units were able to get out of the hard drive and the software support unfortunately did not mean we were going to have a 1:1 tie ratio with the Playstation 2s we had out in the market. We also had the redesign to the slim model PS2 as well, so, what we've done, again, in realize that these are all good functions to have, and we've incorporated them into the Playstation Portable. I think it's proven to be nice functionality that many people will take advantage of.

PSM: Can we expect more totally original titles on PSP in 2006?

Kaz Hirai: Yes. We certainly want to bring a lot of franchises to the PSP that are originally developed for that platform, but, at the same time, one of the things we want to accomplish with the Playstation Portable is to really expand the Playstation experience to the handheld enviroment. So both in terms of variations of existing franchises-Which, as you know, aren't just simple ports; they're using the same name but have completely different gameplay- we want to take advantage of the franchises we've built, but also being cognizant that you don't establish a new platform by just relying on existing franchises and you do need to push the envelope with great original content, like, for example Pursuit Force.

PSM: Are you still committed to a spring launch for PS3?

Kaz Hirai: We are still strategizing over that, and we've not come to a decision yet as to whether we want to with Japan first, the same time, three territories at the same time. Those things we're still looking at, and it's obviously a decision that needs to be made with us weighting a variety of actors, including how many units we can ramp up to, what is the manufacturing capacity, but, more importantly, what kind of software lineup are we going to have between first- and third-party in any of the three territories that will get the product first, being Japan, Europe, and the U.S. Which territory has the flow of software, the lineup of software? That will factor into it as well. So, basically, in a nutshell, it's too early to answer that question both from the manufacturing ramp up standpoint as well as the software lineup standpoint.

PSM: Can we sqush the rumors of PS3 slipping into 2007?

Kaz Hirai: [laughs] yes...unless we have no software, which I doubt very much, we're still on track for a sping 2006 launch.

PSM: How much of an impact on PS3 will Microsoft's head start with Xbox360- however long it may be-have?

Jack Tretton: I consider myself womewhat of a student of history, and while I don't think that the past is ever any guarantee of the future, a couple of things I like to point out factually that clearly are indicative of what you can expect going forward. Number one, we've never been the first platform to market. When we original launched the Playstation, the Sega Saturn hit the market before we did and ultimately that didn't help them prevail. The last time around with Playstation 2, the dreamcast hit the market first and ultimately that didn't help them prevail. Number two, if you say that this generation really came down to a battle between us and Microsoft, we sold three million PS2s before it hit the shelves in the States and if you look at the score now, it's 34 million for PS2 to roughly 14 million for Xbox. I think that, in Microsoft's mind, that three million we sold was really paramount. As far as what it would take for a lead by Microsoft to be significant, I don't think it's a matter of time, but rather a matter of units.

PSM: How important to Sony is the idea of a simultaneous worldwide launch of Playstation 3?

Jack Tretton: I don't think a consumer really cares whether or not if [the PS3] is available in another country before or after it's available for them. Everybody wants a new platform as asoon as they can get their hands on it, and I guess selfishly every territory wants to be first, but I think ultimately what the consumers are going to be excited about is going to be the software content that's available for it. The actual machine isn't very exciting unless you have compelling software to put into it. Often times, the first territory the system launches in suffers from the weakest launch lineup because the other territories have that additional time to do development and really get more games available and make each game that much better in time to hit the launch window.

PSM: Are you confident that the final PS3 will deliver the quality of visuals seen in the E3 demos?

Kaz Hirai: Yes, and I think the proof will have to be in the pudding. Because no matter what I say here, people are going to try dispel that and be skeptical until they see what we bring in terms of the final product. I'm going to say it's going to be just as exciting or even better than what people have seen, we will deliver, just as we have on the original Playstation. The Playstation 2, and most recently, the Playstation Portable.

Jack Tretton: We wouldn't be making claims of what our platforms could do if we didn't feel we could deliver on them. We've actually got three internal [PS3] titles that we're working on at Sony Computer Entertainment America. On of them, WarHawk, is playable, and you can compare the graphics and see them live, and also with another one of our launch titles, a game from factor 5 called Lair, again live footage, that footage compares very favorablely to what was shown at E3 press conference. I think that, in the very near future, you'll see some comparable gameplay footage that will really put those rumors[PS3 can't be as powerful as we're claiming it is] to bed.

PSM: There's been a lot of speculation about downscaling the PS3 in order to keep the price of the system down-is this really happening?

Kaz Hirai: The specifications that were distributed at E3 are the only verison of the Playstation 3 that exists. I have not seem any revisions to that, certainly not any offical internal communication. (notes: SCEA has since clarified that it was never officially stated that the PS3 would serve as a full wireless router. The system will simply act as a basic hub for connecting other Ethernet devices via an existing connection to home wireless network.)

PSM: When will we get to play actual PS3 game on real PS3?

Kaz Hirai: It's hard to say when at this point in time, but what I can say is as soon as we feel that the quality of the software is up to where we expect it to be, and that we're confident of us being able to present that to everybody and have everybody go home with the impression that, yes, these guys are really pushing the envelope in terms of what they bring to gameplay, graphic quality, and everything else. If that takes longer, then again, people are going to be skeptical until the day we show that. If it take longer than a lot of people expect, and that cause more speculation, it is what it is. I don't think it's something we can do anything about until we come out with an exact showing of those games, and we'll present those games just as soon as we're good and ready to go.

PSM: How will the Playstation online experience change with the introduction of PS3?

Kaz Hirai: With the Playstation 3, you can expect to see a lot more of the freatures that make it exciting to be part of an online community, beyond just the gameplay. Wether it's matchmaking or other community features, those are a integral part of being an oline community. We're hard at work on integrating those functionalities, as well as other functionalities that people have come to expect, and even some new things that people will find very refreshing.

PSM: What about the talk from others at Sony that PS3 online will be just like PS2 online, more or less?
Kaz Hirai: I think that when people at SCEE or SCEA talk about keeping the oline model pretty much along the lines of what we have now[on PS2] what they're actually saying is that they want to make sure that we maintain all of good business model points that we had in the open model and try to improve upon those with our third-party publishing partners.

PSM: Can you tell us anything about the pricing of the Playstation 3?

Kaz Hirai: pricing [of the system itself] is again something we'll have to take a very close look at as we get closer and closer to launch. So at this point in time, it's really difficult to say what the pricing structure is going to look like.

PSM: There some concern about PS3 being priced out of the reach of everyone but the hardcore early adopters. Is this valid?

Kai Hirai: I woud say that our past performance is the best indication of our future performance, and for at least three platforms, I think we have been bringing an excellent value to consumers, but also providing them with cuttingedge technology. I go back to less than a year ago when people looked at the PSP, and I got questions like "wow, this thing is great, but what do you think? $500?" and I said, "well, the proof is in the pudding: we've done Playstation and Playstation 2 at an affordable price," and people just said "yeah, right!" response. But we went out there with a $249 value pack, and I think people were pleasantly surprised. I not saying, therefore, that the PS3 is going to be $249, $299, whatever, but I think we have pretty good history of providing value for what we bring to the consumers.​

فعلا.
Cheers
 
آخرین ویرایش:

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
درضمن از اونجائي كه PS3 ديگه Region Lock‌نداره... بعيد ميدونم كه ريليزش منطقه اي باشه... و احتمالاً در يك فاصله زماني كوتاه در تمام دنيا ريليز ميشه...
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
راستي يك سوال از Xbox ـي ها.. خوب من با توجه به نوع كارم ريليزهاي مافيايي رو ميدونم چيه منظور ريليزهاي قفل شكسته و از اين قبيل... ميخوام بدونم آيا براي X360، مودچيپي چيزي اومده كه همينطوري تو ريليزهاي ايزو بازيهاش هستن يا كپي هاي اين چنيني رو ميخونه و يا اينكه به واسطه هارد ديسك بازي رو مستقيم از هارد ميخونه؟!
 

Ehsan

Loyal Member
Nov 23, 2005
1,323
نام
احسان
خشونت به خرج ندین بابا منطقی صحبت کنین؟؟؟!!!

مدتی پیش به این فکر افتادم که ببینم در بازیسنتر طرفدارهای 360 بیشتره یا PS3 برای همین منظور این تاپیک رو زدم اما نمیدونستم که اینجوری میشه اقا هر کی طرفدار هرچی هست نظرات و دلایلشو بگه اما دیگری با خشونت اون رو تکذیب نکنه اون هم دلایل خود را برای کنسول خودش بگه اینجوریه که دوستی ها پایدار میمونهمن هم از اون اعضایی نیستم که روزی 5000 پست بزنم داخل سایت زیاد میام اما پست الکی تا به حال نداشتم کسانی هم که برای کنسول خود دلیل میارن دلایل منطقی و قابل قبولی عرضه کنند مثلا دسته 360 قشنگه پس بهتره و مطمئن باشید کسی که طرفدار یک کنسول هست با هیچ سند"مدرک"حرف و شکنجه ای کنسول خودشو رها نمیکنه هر کنسول معایب و محاسنی داره که من گروهی از انها را بیان میکنم



قابلیت ها:
  • دسته هر دو بی سیم است
  • میزان سخت افزاری هم تقریبا که نه ولی در حدودی برابر است(PS3بیشتر)
  • بازی های هر دو خیلی خوبن اما به لیست زیر نگاه کنید
PS3 GAMES

DEVIL MAY CRY4

GOD OF WAR 2 تایید نشده اما شک نکنید که میاذ

KILLZONE 3

METAL GEAR SOLID 4

SPILINTER CELL 4

PRO EVILOTION SOCCER 6

RESIDENT EVIL 5 کسی هم که میگه اختصاصی نیست یه لینک بده برای 360 میاد

TEKEN 6

GT5 که دیگه همه اون دموی فوق العادشو دیدن

GET WAY 3که همه اون عکسای دیوانه کنندشو دیدن

HALF LIFE 3 کسی که بابر نمیکنه الان لینکشو گم کردم یه ذره دیگه تو همین تاپیک چند تا عکس ازش میزارم

GTA4 این وای سیتی نیست نسخه کاملیه برای خودش



360 هر بازی هم که داشته باشه من به هیچ وجه از اینا نمیتون بگذرم هحال یه نفر هم بازی های مهم 360 رو بزاره مقایسه کنیم فعلا به نظر من مهمترین بازی هاش این دو هستند

XBOX360 GAMES

GEAR OF WAR

HALO3



اگر هم قرار بر هم مقایسه ای باشه همه میدونن که کی جلو تره حالا دیگه کی می خواد اینو تکذیب کنه
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر