اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
میخواستم من بفرستم حالا که تو فرستادی به اینا اشاره کنم;)

به این نکات اشاره شده
- فیل دوباره تاکید میکنه که اونها میخوان یک First-Party قوی در بخش "Family-Friendly" داشته باشن و همچنین خرید استودیوهای متنوع تر از نظر جغرافیایی نیز در اولویت هستند ، و بیشتر تمایل به کسب تیم های ژاپنی یا حتی اروپایی رو دارند . اسپنسر گفت که با رشد Xbox و Game Pass به رشد استودیوهای First-Party خود ادامه میدن.

- درمورد اینکه "خریدها بد است!" گفت که "من میدونم که گاهی اوقات در Industry گفت وگو می شه که آیا خرید استودیو چیز خوبی هست یا بد" و گفت که باز کردن یک استودیو جدید ریسک بزرگی هست و باید تیم ها با هم جور دربیان و ارزش رشد یک بیزنس برای تبدیل شدن به یک چیز ارزشمند بخشی از این است که تیم های خلاق در وهله اول استودیوهای جدیدی را ایجاد می کنند و استودیو رو گسترش بدن و این دارایی باارزششون رو بفروشن و از اینجور چیزا

- باز هم خرید هوسمارک رو تبریک گفت و به اشتباه نوشتن اسم استودیو هم اشاره کرد

- برند Xbox امروز در بهترین وضعیت سخت افزار ، First-Pary ، سرویس و غیره قرار دارد و گفت که هنوز اول راه هستش

- فرصتی عظیم در بخش PC هست و فروش بازی هاشون رو استیم همین رو نشون میده

- برند Xbox از لحاظ مارکتینگ و بازی ها در سطح جهانی و کشورهای مختلف باید بهتر بشه و با تیم های مختلفی از نقاط مختلف جهان از جمله چین گفت و گو میکنن تا پیشرفت کنن

- Robert Altman رو به یاد آورد و گفت که او به تیم ها و Showcase بتسدا و ایکس باکس افتخار می کرد. (یه نکته جالب قبل از اینکه ادامه بدم)
SharedScreenshot.jpg
از 2015 رئیس زنیمکس قصد داشته که شرکت رو بفروشه و این علت ساخت بازی های کوواپ و VR در استودیوهای مختلف بوده تا شاید نفروشن و با این حال فروش بازی ها کم میشه و تصمیم میگیرن بفروشن و اسپنسر هم اشاره کرد که از چندسال پیش در حال گفت و گو با بتسدا بودن و صحبت های جدی از آگوست سال قبل شروع شد و تو 2 ماه به قرارداد رسیدن و تاد هاوارد یکی از دلایل مهم خرید بتسدا بوده و تاد هاوارد نمیخواد فعلا بازنشست بشه و علت اعلام تاریخ انتشار استارفیلد اصرار خود تاد بوده.

- از بابت Avowed هیجان زده هست. "ما می خواهیم به Obsidian بودجه و زمانی که واسه ساخت بازی نیاز دارن رو اختصاص دهیم تا بهترین بازی ای رو كه میتونن رو بسازن." و گفت که بازی از لحاظ گیم پلی طبیعتا با الدر اسکرولز تفاوت هایی قراره داشته باشه و از اینکه استودیو روی Outer Worlds 2 کار میکنن خوشحال هست و گفت که Obsidian خیلی تیم قوی و باتجربه ای هستن.

- رایان به نوعی می خواست به اسپنسر فشار بیاره که "Halo Infinite is the franchise do or die" و اسپنسر گفت که موافق نیست. گفت که به تیم و بازی اعتقاد داره و ایده فشار آوردن روی تیم رو دوست نداره. Halo قراره 10 سال اینجا باشه و Halo Infinite قصد داره یک بازی Halo خارق العاده باشه و مهمتر از همه ، تیم کاملاً بر روی درست کردن آن متمرکز شده ، واقعاً از استقبال از چند نفره خوشحال است. اسپنسر گفت که: "ما در حال کار بر روی تاریخ دقیق هستیم ، نکته بعدی برای ما این است که یک روز برای انتشار Halo رو بگوییم." و دوست دارن که Limited-Edition هیلو رو بسازن ولی کمبود تراشه برای مدتی مشکل ساز خواهد بود عذرخواهی کرد "تقاضا برای سخت افزار Xbox هرگز بیشتر از امروز نبود."

- تیم Xbox امروز بخش مهمی از مایکروسافت هست و در تیم های دیگر مایکروسافت نفوذ داره مثل تأثیر گسترده بر ویندوز و غیره ، اسپنسر شخصا به این افتخار میکنه ، Xbox قبلاً هرگز در این موقعیت نبوده ، Satya هم از این فرصت استفاده می کنه و میخواد که Xbox گسترش بیشتری داسته باشه.

- به این زودی ها قرار نیست Xbox Series X Pro منتشر کنن یا بسازن.

- با این که استودیو ها در حال گفتوگو با یکدیگر هستند ولی هیچکدوم فعلا از ID Tech استفاده نمیکنه.

- Inxile درحال ساخت 2 تا بازی هست که یکیشون در Pre-Production هست. (اینم اینجا اشاره کنم که Sponger قبلا گفته بود که اینا در حال ساخت دو بازی هستن که یکی تا 2024 نمیاد و یکی هم تو فازهای اولیه هست و مربوط به یکی از رویددادهای 2020 هست ، بازی اولیه رو Inxile درنظر داره 20 الی 30 ساعت مدت زمانش باشه و در حال صحبت با استودیوهای مختلف از جمله بتسدا هستند و قراره امسال خیلی رشد کنن)

و در آخر هم گفت که تصمیم برای احیای Perfect Dark قبل از پیوستن Gallagher به Xbox و باز شدن Initiative گرفته شده بود ولی اگه Gallagher نمیخواست که بازی رو بسازه اونا قبول میکردن ولی Gallagher قبول کرده که بازی رو بسازه و اشاره کرد
که ایکس باکس Gallagher رو در موقعیت های مختلف درنظر داشتن و پروژه های مختلف رو آزمایش کردن ولی در آخر تصمیم گرفتن Perfect Dark رو بسازن. به گفته اسپنسر ، یک نکته اساسی در احیای Perfect Dark این بوده که بتونن یک بازی رو با یک Protagonist زن درست کنن "من فکر می کنم این برای ما عالی است. ما می توانیم روی یک Protagonist زن در ترکیب خود تمرکز کنیم. ما از این تعداد زیادی در First-Party خود برخوردار نیستیم." و قراره جوانا یکی از شخصیت های اصلی Xbox باشه و گفت که بیشتر از زمان ساخت بازی به کیفیت این بازی اهمیت میدن.

ادیت1: یادم رفت اینم بگم که تو بخشی از مصاحبه رایان از اسپنسر راجب انحصاری بودن بازی های بتسدا میپرسه که اسپنسر جواب نمیده (یا جواب میده ولی تو ویدئو اون بخش پاک شده) جالبه که تو E3 انحصاری بودن هیچ بازی اشاره نشده ولی آخر تریلر استارفیلد و ردفال با یه فونت گنده نوشتن انحصاری با این حال باز هم یه عده میپرسن که بازی ها قراره انحصاری باشه یا نه LOL:-w
ادیت 2: همچنین گفت که بعد از نسل قبل همه انتظار دارن ما تو یک جایی منفجر بشیم و TV TV TV بکنیم و اینکه از اشتباهات نسل قبلی درس گرفتن و این دلیلی هست که امروز برند ایکس باکس در موقعیت قوی ای هست
 
آخرین ویرایش:

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
467
میخواستم من بفرستم حالا که تو فرستادی به اینا اشاره کنم;)

به این نکات اشاره شده
- فیل دوباره تاکید میکنه که اونها میخوان یک First-Party قوی در بخش "Family-Friendly" داشته باشن و همچنین خرید استودیوهای متنوع تر از نظر جغرافیایی نیز در اولویت هستند ، و بیشتر تمایل به کسب تیم های ژاپنی یا حتی اروپایی رو دارند . اسپنسر گفت که با رشد Xbox و Game Pass به رشد استودیوهای First-Party خود ادامه میدن.

- درمورد اینکه "خریدها بد است!" گفت که "من میدونم که گاهی اوقات در Industry گفت وگو می شه که آیا خرید استودیو چیز خوبی هست یا بد" و گفت که باز کردن یک استودیو جدید ریسک بزرگی هست و باید تیم ها با هم جور دربیان و ارزش رشد یک بیزنس برای تبدیل شدن به یک چیز ارزشمند بخشی از این است که تیم های خلاق در وهله اول استودیوهای جدیدی را ایجاد می کنند و استودیو رو گسترش بدن و این دارایی باارزششون رو بفروشن و از اینجور چیزا

- باز هم خرید هوسمارک رو تبریک گفت و به اشتباه نوشتن اسم استودیو هم اشاره کرد

- برند Xbox امروز در بهترین وضعیت سخت افزار ، First-Pary ، سرویس و غیره قرار دارد و گفت که هنوز اول راه هستش

- فرصتی عظیم در بخش PC هست و فروش بازی هاشون رو استیم همین رو نشون میده

- برند Xbox از لحاظ مارکتینگ و بازی ها در سطح جهانی و کشورهای مختلف باید بهتر بشه و با تیم های مختلفی از نقاط مختلف جهان از جمله چین گفت و گو میکنن تا پیشرفت کنن

- Robert Altman رو به یاد آورد و گفت که او به تیم ها و Showcase بتسدا و ایکس باکس افتخار می کرد. (یه نکته جالب قبل از اینکه ادامه بدم)
View attachment 214894
از 2015 رئیس زنیمکس قصد داشته که شرکت رو بفروشه و این علت ساخت بازی های کوواپ و VR در استودیوهای مختلف بوده تا شاید نفروشن و با این حال فروش بازی ها کم میشه و تصمیم میگیرن بفروشن و اسپنسر هم اشاره کرد که از چندسال پیش در حال گفت و گو با بتسدا بودن و صحبت های جدی از آگوست سال قبل شروع شد و تو 2 ماه به قرارداد رسیدن و تاد هاوارد یکی از دلایل مهم خرید بتسدا بوده و تاد هاوارد نمیخواد فعلا بازنشست بشه و علت اعلام تاریخ انتشار استارفیلد اصرار خود تاد بوده.

- از بابت Avowed هیجان زده هست. "ما می خواهیم به Obsidian بودجه و زمانی که واسه ساخت بازی نیاز دارن رو اختصاص دهیم تا بهترین بازی ای رو كه میتونن رو بسازن." و گفت که بازی از لحاظ گیم پلی طبیعتا با الدر اسکرولز تفاوت هایی قراره داشته باشه و از اینکه استودیو روی Outer Worlds 2 کار میکنن خوشحال هست و گفت که Obsidian خیلی تیم قوی و باتجربه ای هستن.

- رایان به نوعی می خواست به اسپنسر فشار بیاره که "Halo Infinite is the franchise do or die" و اسپنسر گفت که موافق نیست. گفت که به تیم و بازی اعتقاد داره و ایده فشار آوردن روی تیم رو دوست نداره. Halo قراره 10 سال اینجا باشه و Halo Infinite قصد داره یک بازی Halo خارق العاده باشه و مهمتر از همه ، تیم کاملاً بر روی درست کردن آن متمرکز شده ، واقعاً از استقبال از چند نفره خوشحال است. اسپنسر گفت که: "ما در حال کار بر روی تاریخ دقیق هستیم ، نکته بعدی برای ما این است که یک روز برای انتشار Halo رو بگوییم." و دوست دارن که Limited-Edition هیلو رو بسازن ولی کمبود تراشه برای مدتی مشکل ساز خواهد بود عذرخواهی کرد "تقاضا برای سخت افزار Xbox هرگز بیشتر از امروز نبود."

- تیم Xbox امروز بخش مهمی از مایکروسافت هست و در تیم های دیگر مایکروسافت نفوذ داره مثل تأثیر گسترده بر ویندوز و غیره ، اسپنسر شخصا به این افتخار میکنه ، Xbox قبلاً هرگز در این موقعیت نبوده ، Satya هم از این فرصت استفاده می کنه و میخواد که Xbox گسترش بیشتری داسته باشه.

- به این زودی ها قرار نیست Xbox Series X Pro منتشر کنن یا بسازن.

- با این که استودیو ها در حال گفتوگو با یکدیگر هستند ولی هیچکدوم فعلا از ID Tech استفاده نمیکنه.

- Inxile درحال ساخت 2 تا بازی هست که یکیشون در Pre-Production هست. (اینم اینجا اشاره کنم که Sponger قبلا گفته بود که اینا در حال ساخت دو بازی هستن که یکی تا 2024 نمیاد و یکی هم تو فازهای اولیه هست و مربوط به یکی از رویددادهای 2020 هست ، بازی اولیه رو Inxile درنظر داره 20 الی 30 ساعت مدت زمانش باشه و در حال صحبت با استودیوهای مختلف از جمله بتسدا هستند و قراره امسال خیلی رشد کنن)

و در آخر هم گفت که تصمیم برای احیای Perfect Dark قبل از پیوستن Gallagher به Xbox و باز شدن Initiative گرفته شده بود ولی اگه Gallagher نمیخواست که بازی رو بسازه اونا قبول میکردن ولی Gallagher قبول کرده که بازی رو بسازه و اشاره کرد
که ایکس باکس Gallagher رو در موقعیت های مختلف درنظر داشتن و پروژه های مختلف رو آزمایش کردن ولی در آخر تصمیم گرفتن Perfect Dark رو بسازن. به گفته اسپنسر ، یک نکته اساسی در احیای Perfect Dark این بوده که بتونن یک بازی رو با یک Protagonist زن درست کنن "من فکر می کنم این برای ما عالی است. ما می توانیم روی یک Protagonist زن در ترکیب خود تمرکز کنیم. ما از این تعداد زیادی در First-Party خود برخوردار نیستیم." و قراره جوانا یکی از شخصیت های اصلی Xbox باشه و گفت که بیشتر از زمان ساخت بازی به کیفیت این بازی اهمیت میدن.
این تیکه از صحبتش هم جالب بود:

When I sit here today, I feel very incredibly fortunate and privileged, and I use that word specifically cause there's some things about who I am and what I look like and my gender and stuff that have helped get into this position and others haven't had that same opportunity so it's one of the things I think about in this position of how do I allow more people and enable more people that don't just look like an old white guy in the tech industry of the faces of what we do.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,773
میخواستم من بفرستم حالا که تو فرستادی به اینا اشاره کنم;)

به این نکات اشاره شده
- فیل دوباره تاکید میکنه که اونها میخوان یک First-Party قوی در بخش "Family-Friendly" داشته باشن و همچنین خرید استودیوهای متنوع تر از نظر جغرافیایی نیز در اولویت هستند ، و بیشتر تمایل به کسب تیم های ژاپنی یا حتی اروپایی رو دارند . اسپنسر گفت که با رشد Xbox و Game Pass به رشد استودیوهای First-Party خود ادامه میدن.

- درمورد اینکه "خریدها بد است!" گفت که "من میدونم که گاهی اوقات در Industry گفت وگو می شه که آیا خرید استودیو چیز خوبی هست یا بد" و گفت که باز کردن یک استودیو جدید ریسک بزرگی هست و باید تیم ها با هم جور دربیان و ارزش رشد یک بیزنس برای تبدیل شدن به یک چیز ارزشمند بخشی از این است که تیم های خلاق در وهله اول استودیوهای جدیدی را ایجاد می کنند و استودیو رو گسترش بدن و این دارایی باارزششون رو بفروشن و از اینجور چیزا

- باز هم خرید هوسمارک رو تبریک گفت و به اشتباه نوشتن اسم استودیو هم اشاره کرد

- برند Xbox امروز در بهترین وضعیت سخت افزار ، First-Pary ، سرویس و غیره قرار دارد و گفت که هنوز اول راه هستش

- فرصتی عظیم در بخش PC هست و فروش بازی هاشون رو استیم همین رو نشون میده

- برند Xbox از لحاظ مارکتینگ و بازی ها در سطح جهانی و کشورهای مختلف باید بهتر بشه و با تیم های مختلفی از نقاط مختلف جهان از جمله چین گفت و گو میکنن تا پیشرفت کنن

- Robert Altman رو به یاد آورد و گفت که او به تیم ها و Showcase بتسدا و ایکس باکس افتخار می کرد. (یه نکته جالب قبل از اینکه ادامه بدم)
View attachment 214894
از 2015 رئیس زنیمکس قصد داشته که شرکت رو بفروشه و این علت ساخت بازی های کوواپ و VR در استودیوهای مختلف بوده تا شاید نفروشن و با این حال فروش بازی ها کم میشه و تصمیم میگیرن بفروشن و اسپنسر هم اشاره کرد که از چندسال پیش در حال گفت و گو با بتسدا بودن و صحبت های جدی از آگوست سال قبل شروع شد و تو 2 ماه به قرارداد رسیدن و تاد هاوارد یکی از دلایل مهم خرید بتسدا بوده و تاد هاوارد نمیخواد فعلا بازنشست بشه و علت اعلام تاریخ انتشار استارفیلد اصرار خود تاد بوده.

- از بابت Avowed هیجان زده هست. "ما می خواهیم به Obsidian بودجه و زمانی که واسه ساخت بازی نیاز دارن رو اختصاص دهیم تا بهترین بازی ای رو كه میتونن رو بسازن." و گفت که بازی از لحاظ گیم پلی طبیعتا با الدر اسکرولز تفاوت هایی قراره داشته باشه و از اینکه استودیو روی Outer Worlds 2 کار میکنن خوشحال هست و گفت که Obsidian خیلی تیم قوی و باتجربه ای هستن.

- رایان به نوعی می خواست به اسپنسر فشار بیاره که "Halo Infinite is the franchise do or die" و اسپنسر گفت که موافق نیست. گفت که به تیم و بازی اعتقاد داره و ایده فشار آوردن روی تیم رو دوست نداره. Halo قراره 10 سال اینجا باشه و Halo Infinite قصد داره یک بازی Halo خارق العاده باشه و مهمتر از همه ، تیم کاملاً بر روی درست کردن آن متمرکز شده ، واقعاً از استقبال از چند نفره خوشحال است. اسپنسر گفت که: "ما در حال کار بر روی تاریخ دقیق هستیم ، نکته بعدی برای ما این است که یک روز برای انتشار Halo رو بگوییم." و دوست دارن که Limited-Edition هیلو رو بسازن ولی کمبود تراشه برای مدتی مشکل ساز خواهد بود عذرخواهی کرد "تقاضا برای سخت افزار Xbox هرگز بیشتر از امروز نبود."

- تیم Xbox امروز بخش مهمی از مایکروسافت هست و در تیم های دیگر مایکروسافت نفوذ داره مثل تأثیر گسترده بر ویندوز و غیره ، اسپنسر شخصا به این افتخار میکنه ، Xbox قبلاً هرگز در این موقعیت نبوده ، Satya هم از این فرصت استفاده می کنه و میخواد که Xbox گسترش بیشتری داسته باشه.

- به این زودی ها قرار نیست Xbox Series X Pro منتشر کنن یا بسازن.

- با این که استودیو ها در حال گفتوگو با یکدیگر هستند ولی هیچکدوم فعلا از ID Tech استفاده نمیکنه.

- Inxile درحال ساخت 2 تا بازی هست که یکیشون در Pre-Production هست. (اینم اینجا اشاره کنم که Sponger قبلا گفته بود که اینا در حال ساخت دو بازی هستن که یکی تا 2024 نمیاد و یکی هم تو فازهای اولیه هست و مربوط به یکی از رویددادهای 2020 هست ، بازی اولیه رو Inxile درنظر داره 20 الی 30 ساعت مدت زمانش باشه و در حال صحبت با استودیوهای مختلف از جمله بتسدا هستند و قراره امسال خیلی رشد کنن)

و در آخر هم گفت که تصمیم برای احیای Perfect Dark قبل از پیوستن Gallagher به Xbox و باز شدن Initiative گرفته شده بود ولی اگه Gallagher نمیخواست که بازی رو بسازه اونا قبول میکردن ولی Gallagher قبول کرده که بازی رو بسازه و اشاره کرد
که ایکس باکس Gallagher رو در موقعیت های مختلف درنظر داشتن و پروژه های مختلف رو آزمایش کردن ولی در آخر تصمیم گرفتن Perfect Dark رو بسازن. به گفته اسپنسر ، یک نکته اساسی در احیای Perfect Dark این بوده که بتونن یک بازی رو با یک Protagonist زن درست کنن "من فکر می کنم این برای ما عالی است. ما می توانیم روی یک Protagonist زن در ترکیب خود تمرکز کنیم. ما از این تعداد زیادی در First-Party خود برخوردار نیستیم." و قراره جوانا یکی از شخصیت های اصلی Xbox باشه و گفت که بیشتر از زمان ساخت بازی به کیفیت این بازی اهمیت میدن.

ادیت1: یادم رفت اینم بگم که تو بخشی از مصاحبه رایان از اسپنسر راجب انحصاری بودن بازی های بتسدا میپرسه که اسپنسر جواب نمیده (یا جواب میده ولی تو ویدئو اون بخش پاک شده) جالبه که تو E3 انحصاری بودن هیچ بازی اشاره نشده ولی آخر تریلر استارفیلد و ردفال با یه فونت گنده نوشتن انحصاری با این حال باز هم یه عده میپرسن که بازی ها قراره انحصاری باشه یا نه LOL:-w
ادیت 2: همچنین گفت که بعد از نسل قبل همه انتظار دارن ما تو یک جایی منفجر بشیم و TV TV TV بکنیم و اینکه از اشتباهات نسل قبلی درس گرفتن و این دلیلی هست که امروز برند ایکس باکس در موقعیت قوی ای هست
ممنون بابت هایلایت
فقط یه چیزی. ایستراگ جدیدی تو قفسه های اسپنسر در نیومده؟ :D
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
ممنون بابت هایلایت
فقط یه چیزی. ایستراگ جدیدی تو قفسه های اسپنسر در نیومده؟ :D
نه همون قبلیا بود مجسمه Luden هم سرجاش بود
اخیرا تو لینکدین یه چیزی دیدم که اینجا هم میزارم از اونجایی که فن های کوجیما عاشق تئوری پردازی هستن ;) :))
SharedScreenshot2.jpg
SharedScreenshot.jpg
آقای Shinji Hirano رئیس کوجیما پروداکشنز اخیرا هرچی پست درباره لاین اپ بازی های Xbox تو لینکدین بوده رو لایک کرده شاید نشون دهنده این باشه که شایعات بازی کوجیما و Xbox درست هست:-?
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
با گیفت کارت و شارژ کردن اکانت میشه اشتراک گیم پس التیمیت ۱دلاری رو خرید؟ افرش تا کی هست و بعد از این افر قیمتش چطور میشه؟
امروز آخرین روز آفر هست و بعدش قیمت آلتیمیت برمیگرده به حالت ماهانه 15 دلار که البته توصیه میکنم از اکانت های ظرفیت هوم استفاده کنید تا بسیار قیمت مناسب تری داشته باشه براتون
 
  • Like
Reactions: alimx360

Sam Drake

Shook Ones
Gold User
Dec 24, 2010
550
نام
Ahmadreza
دیدم کسی راهنمایی نمیکنه رفتم همون مدل خودشو گرفتم :D

20210630_211329.jpg

20210630_211232.jpg

تو جعبش یه کابل شارژر کلا بود که اونم چندان جنس خوبی نداره
کیفیت صداش عااااالیییی نیست ولی در حد 3.800 خوبه. به نظرم اگه دنبال هزینه بیشتر و کیفیت بهتر هستید Karia Pro ریزر یا Arctis 9X استیل سریز گزینه های بهتری هستن
 

aha2012

کاربر سایت
Jan 9, 2009
2,879
نام
SubZero
امروز آخرین روز آفر هست و بعدش قیمت آلتیمیت برمیگرده به حالت ماهانه 15 دلار که البته توصیه میکنم از اکانت های ظرفیت هوم استفاده کنید تا بسیار قیمت مناسب تری داشته باشه براتون
از کجا مطلع میشید که این تخفیف 1 دلار 3 ماهه چقدر ازش مونده؟
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
لطف میکنی بگی دقیقا کجای سایت میزنه؟ من چیزی پیدا نکردم. مرسی
تصویر صفحه 2021-07-01 040645.jpg
روی جوین که میزنید الان نوشته 11 ساعت مونده
برای بازی هم روی بازی ای که تخفیف خورده کلیک کنید صفحه بازی باز میشود
تصویر صفحه 2021-07-01 041007.jpg
 
  • Like
Reactions: aha2012

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,602
نام
alireza
تیم کوالیشنن قراره تو مراسمgdc 2021 دموی از انریل انجین ۵ رو نشون بده که اسمش alpha point هست....روی سری ایکس اجرا میشه. برای نشان دادن ویژگی های موتور انریل انجین ۵ هست و اینکه کوالیشن چه فیچرهایی رو قرار استفاده کنه


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر