اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
من خیلی به ندرت در مورد ایکس باکس و مایکروسافت پست میدم الانم خیلی وقته پستی ندادم اما در مورد این کنفرانس فک میکنم کیفیت نمایش هاش معمولی بود ، یه مساله که هست مایکروسافت یه سیستم گیم پس داره که الان اینهمه بازی دیدید تو دسترسش هستند زمان لانچ اونم با قیمت خیلی مفت و مجانی ، یعنی ۱۰ دلاریش هم هست ۱ ‌و ۲ دلاری هم گاهی به مناسبت های مختلف تخفیف زده میشه ، همه این بازی هارو با هزینه خیلی کمی بازی میکنه پلیر ، ولی از طرفی مایکروسافت به عنوان یه شرکت سرمایه گذار طبیعتا به فکر سود هست ، از این رو توجیح اقتصادی نداره بیاد هزینه زیادی روی بازیهاش بکنه و متضرر بشه ، مگر اینه کاربران گیم پس زیاد باشن که وقتی مثلا ۱۰ تا بازی فرست پارتی همزمان میزاره رو سرویسش واسه همشون نامحدود خرج کنه .
همین امروز هم من نگاه میکردم تعداد بیننده های مراسم سونی به طرز وحشتناکی از این بیشتر بود و فک کنم چند میلیونی بود سونی و این فک کنم ۲۴۰ هزار اینا بود و نشون میده که ملت دنبال کننده کدوم کمپانی هستند .

در کل من از هیلو انتظارم خیلی بیشتر بود . و واقعا به نظرم ضعیف بود ( کلا میگم )

نقطه هیجان انگیز انچنانی هم نداشت برای من یعنی داشتا ، مثلا فیبل و هل بلید ولی خب نوع نمایششون طوری نبود که ادم هیجان انگیز بشه . هل بلید که هیچی نداشت و فیبل هم فک کنم کاملا CGI بود .
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
من خیلی به ندرت در مورد ایکس باکس و مایکروسافت پست میدم الانم خیلی وقته پستی ندادم اما در مورد این کنفرانس فک میکنم کیفیت نمایش هاش معمولی بود ، یه مساله که هست مایکروسافت یه سیستم گیم پس داره که الان اینهمه بازی دیدید تو دسترسش هستند زمان لانچ اونم با قیمت خیلی مفت و مجانی ، یعنی ۱۰ دلاریش هم هست ۱ ‌و ۲ دلاری هم گاهی به مناسبت های مختلف تخفیف زده میشه ، همه این بازی هارو با هزینه خیلی کمی بازی میکنه پلیر ، ولی از طرفی مایکروسافت به عنوان یه شرکت سرمایه گذار طبیعتا به فکر سود هست ، از این رو توجیح اقتصادی نداره بیاد هزینه زیادی روی بازیهاش بکنه و متضرر بشه ، مگر اینه کاربران گیم پس زیاد باشن که وقتی مثلا ۱۰ تا بازی فرست پارتی همزمان میزاره رو سرویسش واسه همشون نامحدود خرج کنه .
همین امروز هم من نگاه میکردم تعداد بیننده های مراسم سونی به طرز وحشتناکی از این بیشتر بود و فک کنم چند میلیونی بود سونی و این فک کنم ۲۴۰ هزار اینا بود و نشون میده که ملت دنبال کننده کدوم کمپانی هستند .

در کل من از هیلو انتظارم خیلی بیشتر بود . و واقعا به نظرم ضعیف بود ( کلا میگم )

نقطه هیجان انگیز انچنانی هم نداشت برای من یعنی داشتا ، مثلا فیبل و هل بلید ولی خب نوع نمایششون طوری نبود که ادم هیجان انگیز بشه . هل بلید که هیچی نداشت و فیبل هم فک کنم کاملا CGI بود .
کلا مایکروسافت الان دو سری بازی خوب و قابل احترام داره یکی سری ریسینگ مثل فورزا و دیگری سری گیرز با اتمسفر و گرافیک خفن وگرنه در کل کمپانی نا امید کننده ای هست
 
  • Like
Reactions: Amir...66

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
خب بعد از نمایش دیشب فضای Toxic که دیشب راه افتاده بود ، گذاشتم امیروان و امثالش تروفی ترول شون رو از این تاپیک بگیرن برن ...:-&:D
....
درباره نمایش بگم ...
خیلی خوب میشد اگه با تایم بیشتر سر حوصله بازی هارو معرفی کنند ولی با این حال ایونت هم بازی زیاد داشت و هم سورپرایز !
نقاط قوت :
-گیم پلی هیلو ?
وای خدا باورم نمیشه! 343 واقعا شاهکار کرده و نه تنها هیلو رو به ریشه های اصیل خودش برگردونده بلکه عاقلانه و درست چیز های جدید یونیکی به گیم پلی بازی اضافه کرده. صدا گذاری و موسیقی بازی فوق العاده است و قشنگ زحمت کشیدن. آرت استایل بازی هم خوشبختانه برگشته به دوران هیلو 3 که خیلی هم عالیه و جهان بازی که طراحی مپ فوق العاده ای داره!
-EverWild
تابلوی نقاشی Rare با این نمایش تکمیل شد. بازی بشدت خاص و یونیک هستش ... و جهان بازی چشم نواز هست . خیلی بهش امید دارم !
-Avowed?
بمب کنفرانس امروز قطعا همین بازی بود برام ! فکر کنید یکی از بهترین RPG ساز های صنعت بازی یه بازی با حال و هوای The Elder Scrolls بسازه .... مگه میشه برای این بازی منتظر نباشه آدم!
-ّForza MotorSport
تریلر با اینکه نکته خاصی از گیم پلی رو مشخص نمیکنه ، ولی نشون میده بازی کاملا برای نسل 9 ساخته شده و شاهد کیفیت فنی خیره کننده ای خواهیم بود! به Turn 10 ایمان دارم!
-S.T.A.L.K.E.R 2
سورپزایز جالبی بود! اول فکر کردم Call of Duty جدید هستش :))
-بازگشت Bungie به خونه!
خیلی خوشحال شدم که دوباره بانجی برگشته خونه، حالا درسته به صورت پارتنرشیپ، ولی این پارتنرشبپ باعث میشه FPS های نابی روی اکس باکس سری اکس ببینیم! درکنار 343i چه شود!
-Fable دلها?
میدونستیم وجود داره ولی مطمئن شدن از اینکه پلی گراند داره بازی رو میسازه خیالمون رو از بابت شاهکار شدن بازی راحت کرده! زیبایی جهان فیبل هم نیازی به توضیح نداره...

نکات منفی :
-کارگردانی ! متاسفانه هنوز مایکروسافت عادت بد نسل هشت رو ترک نکرده و کارگردانی رویداد هاش هنوزم مشکل داره ، خیلی از بازی هارو می تونست برای پری شو بزارن و وقت بیشتری برای توضیحات بازی ها وجدو داشته باشه!
- CGI ! نا امید کننده ترین نکته ایونت همین نمایش های CGI بود ... البته قابل درک هست که استودیو های تازه تصاحب شده به زمان نیاز داشتن ولی نشون دادن یک کانسپت یا دموی گیم پلی برای ایجاد یک چشم انداز برای گیمر خیلی کمک کننده ظاهر می شد.
- راستش من و امثال منی که عاشق هیلو هستیم ، گرافیک در آخرین سطح از انتظاراتمون هست ولی این نمایش برای شوکیس بودن خیلی دور از انتظار بود! مدل سازی های کم جزئیات و ضعیف ، پاپ آپ شدن تکسچر ها و پوشش گیاهی ، سایه زنی بد ... متاسفانه برای نمایش از یک بیلد خیلی قدیمی استفاده کردن و اینکه برای نمایش گیم پلی یکی از مراحل مهم بازی رو انتخاب می کردند ! ولی مطمئن باشید گرافیک نهایی قطعا همه رو راضی می کنه!
-گیم پلی HellBlade 2 :(

نمره کلی : 8.5/10 و بهترین ایونت امسال تا به اینجا ( حتی شوخیشم زشته با اون فاجعه ی سونی مقایسه بشه)
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
به نظر من کسایی که نسبت به هیچ کنسول و سخت افزاری نفرت ندارن (یا حداقل از یک پلتفرم بدشون نمیاد) برنده نسل بعد هستند. برام هم واقعا غیر قابل پذیرش هست که آدم از یک جعبه و تشکیلات که صرفا کارش ارائه خدمات در مقابل پرداخت پول هست اینجوری بدش بیاد. مثلا ثانیه اول که کنفرانس شروع میشه با پیشفرض آماده باشه که کنفرانس تموم شد بیاد بگه چه بد بود. البته همه اینجوری نیستند و منم منظورم شخص خاصی نیست ولی خودمون باید سعی کنیم این را اصلاح کنیم چون در نهایت برای خودمون بده و حداقل حداقلش باعث میشه حس های خوبی تجربه نکنیم. :D البته تو پرانتز اشاره کنم شاید خودمم یک زمانی حداقل با پیشفرض ذهنی منفی میرفتم سراغ یک سری رویدادها مربوط به یک بعضی شرکت ها ولی رفته رفته با بالا رفتن سن خودش اصلاح شد :D

من قبلا گفتم کنفرانس ترکیبی از جنبه های مثبت و منفی بود. اتفاقا مثبت هاش بیشتر بود. من هم از این کنفرانس و هم کنفرانس سونی واقعا لذت بردم. یک سری از نمایش ها کوتاه بودند ولی خب با توجه به شرایط پروژه ها و وضعیت کرونا قابل درکه. همین برای سونی هم اتفاق افتاد و مثلا Spiderman که لانچ تایتل هم شاید باشه نمایشش در حد یک تریلر خیلی کوتاه بود و من تعجب میکنم چطور اونجا نمایش در مجموع برا یک عده شاهکار بود اینجا بد. چطور یک رویداد یکسان میتونه دوتا برایند نظری متفاوت در آدم ایجاد کنه؟ یا چطور میشه از زیبایی بصری Everwild گذشت و به نمایشی که توش این بازی نشون داده بشه گفت افتضاح؟

ماکروسافت بیشتر از سونی نیاز داره به مخاطب هاش تضمین بده که بازی در حال ساخت داره و اتفاقا اینکار را هم کرد. کلی بازی AAA معرفی شد که نکته برجسته این مراسم بود.
Fable , Forza , Awoed, Hellblade, Everwild ... بازی های بزرگی برای ایکس باکس در حال ساخت و تازه چندتا استدیو دیگه هم هستند که دارند بازی میسازن. برجسته ترین و مهم ترین و گیم چنجرترین نکته بعدی هم این بود که همه این بازی ها روز اول روی گیم پس میان. گیم پس واقعا الان بهترین سرویس موجود هست که هر گیمری را به سمت خودش جذب میکنه. به نظر بزرگ ترین نکته منفی نمایش هم مشکلات تکنیکی بود که توی Halo مشخص بود و هرچند من مخاطبش نیستم ولی اگه بودم قبول میکردم بازی یک یا حتی دوسال تاخیر بخوره ولی بدون مشکل باشه (حتی نسخه وان کنسل بشه).

هردوتا کنفرانس سونی و ماکروسافت گیم پلی به اون صورت نشون ندادند. یعنی درواقع تنها بازی نسل بعدی که گیم پلی خوبی ازش پخش شده Ratchet هست. ولی خب با توجه به شرایط قابل درک هست. من از بازی های معرفی شده لذت بردم. این نسل هردوطرف دستشون پر هست. ولی خب به نظر میاد حداقل تا اواخر 2021 بشه صبر کرد.
 
آخرین ویرایش:

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
Yesterday’s Halo Infinite Gameplay Was From an Earlier Build of the Game, Greenberg Confirms; It’s Just Going to Get Better and Better

Yesterday’s Halo Infinite Gameplay Was From an Earlier Build of the Game, Greenberg Confirms; It’s Just Going to Get Better and Better
یعنی بعد 5 سال بیلد نهایی قابل نمایش نیست؟ بابا چند ماه دیگه باید رلیز شه بازی! این که بدتر شد که! :D
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
یعنی بعد 5 سال بیلد نهایی قابل نمایش نیست؟ بابا چند ماه دیگه باید رلیز شه بازی! این که بدتر شد که! :D
تو شرایط کنونی که همه از داخل خونه فعالیت می کنند و باید یک دمو آماده کنن فکر نکنم چیز عجیبی باشه که بیلد نهایی آماده نمایش نباشه. قبلا هم این اتفاق افتاده و نکته عجیبی نیست.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
Yesterday’s Halo Infinite Gameplay Was From an Earlier Build of the Game, Greenberg Confirms; It’s Just Going to Get Better and Better

Yesterday’s Halo Infinite Gameplay Was From an Earlier Build of the Game, Greenberg Confirms; It’s Just Going to Get Better and Better
:|
خب فلان فلان شده ها اگر اینطور بود اون همه هایپتون چی بود؟
قشنگ شمشیر دو لبه است این حرف

به علاوه دوست عزیزی که می گی هیلو با گرافیکش شناخته نمیشه.کی همچین حرفی زده؟هیلو و هیلو 2 در زمان عرضه شوکیس گرافیکی بودن.هیلو 3 یکم ضعف داشت ریچ باز بهتر از 3 بود.هیلو 4 هم گرافیک فک براندازی داشت.اون یکی رو هم که اصلا حساب نمی کنیم باز گرافیک خوبی داشت.اونوقت ملت چطور نتیجه می گیرن هیلو با گرافیکش شناخته نمیشه؟
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,569
  • Like
Reactions: masoud101

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
Halo Infinite will get a free ray tracing update after launch
Explore a Halo ring with ultra- realistic lighting

Halo Infinite will get a free ray tracing update after launch
همه ی اینا برام حکم دست و پا زدن بعد از خرابکاری رو داره :|

سمت چپی Halo 4 ـه نسل قبلیه، سمت راستی H:I نسل بعدی:

View attachment 156065

حالا باز بشینید به توت فرنگی فحش بدید. به هر صورت خوش بگذره و امیدوارم همه از نمایش ها لذت برده باشن.
H4 نیست ریچه
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
به نظر من کسایی که نسبت به هیچ کنسول و سخت افزاری نفرت ندارن (یا حداقل از یک پلتفرم بدشون نمیاد) برنده نسل بعد هستند. برام هم واقعا غیر قابل پذیرش هست که آدم از یک جعبه و تشکیلات که صرفا کارش ارائه خدمات در مقابل پرداخت پول هست اینجوری بدش بیاد. مثلا ثانیه اول که کنفرانس شروع میشه با پیشفرض آماده باشه که کنفرانس تموم شد بیاد بگه چه بد بود. البته همه اینجوری نیستند و منم منظورم شخص خاصی نیست ولی خودمون باید سعی کنیم این را اصلاح کنیم چون در نهایت برای خودمون بده و حداقل حداقلش باعث میشه حس های خوبی تجربه نکنیم. :D البته تو پرانتز اشاره کنم شاید خودمم یک زمانی حداقل با پیشفرض ذهنی منفی میرفتم سراغ یک سری رویدادها مربوط به یک بعضی شرکت ها ولی رفته رفته با بالا رفتن سن خودش اصلاح شد :D

من قبلا گفتم کنفرانس ترکیبی از جنبه های مثبت و منفی بود. اتفاقا مثبت هاش بیشتر بود. من هم از این کنفرانس و هم کنفرانس سونی واقعا لذت بردم. یک سری از نمایش ها کوتاه بودند ولی خب با توجه به شرایط پروژه ها و وضعیت کرونا قابل درکه. همین برای سونی هم اتفاق افتاد و مثلا Spiderman که لانچ تایتل هم شاید باشه نمایشش در حد یک تریلر خیلی کوتاه بود و من تعجب میکنم چطور اونجا نمایش در مجموع برا یک عده شاهکار بود اینجا بد. چطور یک رویداد یکسان میتونه دوتا برایند نظری متفاوت در آدم ایجاد کنه؟ یا چطور میشه از زیبایی بصری Everwild گذشت و به نمایشی که توش این بازی نشون داده بشه گفت افتضاح؟

ماکروسافت بیشتر از سونی نیاز داره به مخاطب هاش تضمین بده که بازی در حال ساخت داره و اتفاقا اینکار را هم کرد. کلی بازی AAA معرفی شد که نکته برجسته این مراسم بود.
Fable , Forza , Awoed, Hellblade, Everwild ... بازی های بزرگی برای ایکس باکس در حال ساخت و تازه چندتا استدیو دیگه هم هستند که دارند بازی میسازن. برجسته ترین و مهم ترین و گیم چنجرترین نکته بعدی هم این بود که همه این بازی ها روز اول روی گیم پس میان. گیم پس واقعا الان بهترین سرویس موجود هست که هر گیمری را به سمت خودش جذب میکنه. به نظر بزرگ ترین نکته منفی نمایش هم مشکلات تکنیکی بود که توی Halo مشخص بود و هرچند من مخاطبش نیستم ولی اگه بودم قبول میکردم بازی یک یا حتی دوسال تاخیر بخوره ولی بدون مشکل باشه (حتی نسخه وان کنسل بشه).

هردوتا کنفرانس سونی و ماکروسافت گیم پلی به اون صورت نشون ندادند. یعنی درواقع تنها بازی نسل بعدی که گیم پلی خوبی ازش پخش شده Ratchet هست. ولی خب با توجه به شرایط قابل درک هست. من از بازی های معرفی شده لذت بردم. این نسل هردوطرف دستشون پر هست. ولی خب به نظر میاد حداقل تا اواخر 2021 بشه صبر کرد.
؟
:-??

Hellblade 2 که عملا تمسخر ملت بود

Rare hasn’t discussed Everwild much ‘because it’s still playing around with gameplay ideas’ | VGC

Undead Labs: State of Decay 3 is in early pre-production

Watch a Trailer for Forza Motorsport 8, Now in ‘Early Development’

Awoed که مشخص 2022/23

Fable هم 2022/23

مایکروسافت امکان نداره دو تا RPG همزمان تو یکسال عرضه کنه 2022 Fable 2023 , Awoed یا برعکس

تازه چندتا استدیو دیگه هم هستند که دارند بازی میسازن ؟ کی قراره منتشر بشه 2024 ؟
بازی های 2022/2023/2024:-??

خب ناتی داگ هم 2024 بازی خودش منتشر میکنه :-??


هردوتا کنفرانس سونی و ماکروسافت گیم پلی به اون صورت نشون ندادند. ~X(~X(:|:|:|:|

انحصاری های PS5 که نمایش گیم پلی داشتن

Kena: Bridge of Spirits
Destruction Allstars
Returnal
Ratchet & Clank: Rift Apart
Gran Turismo 7
Little Devil Inside
Astro's Playroom
Bugsnax
Deathloop
Godfall
Ghostwire: Tokyo
Oddworld: Soulstorm
 
آخرین ویرایش:

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
تو شرایط کنونی که همه از داخل خونه فعالیت می کنند و باید یک دمو آماده کنن فکر نکنم چیز عجیبی باشه که بیلد نهایی آماده نمایش نباشه. قبلا هم این اتفاق افتاده و نکته عجیبی نیست.
این سطح از کیفیت حتی اگه ۷۰ درصد دیگه هم رشد کنه که قطعا نمیکنه باز یه افتضاح به تمام معنا هست . کرونا و بیلد قدیمی و تو خونه دستم بند بود نداره که . این وضعیت که میبینی اصلا توجیه داره واقعا ؟
156330
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
این سطح از کیفیت حتی اگه ۷۰ درصد دیگه هم رشد کنه که قطعا نمیکنه باز یه افتضاح به تمام معنا هست . کرونا و بیلد قدیمی و تو خونه دستم بند بود نداره که . این وضعیت که میبینی اصلا توجیه داره واقعا ؟
View attachment 156330
منم توجیهی نکردم، اما گفتم امکان داره به دلیل کرونا مجبور به گرفتن چنین تصمیمی بشن.
از نظر خودم تصمیم درستی نبود که این بازیو تو این وضعیت نمایش بدن.
 

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
منم توجیهی نکردم، اما گفتم امکان داره به دلیل کرونا مجبور به گرفتن چنین تصمیمی بشن.
از نظر خودم تصمیم درستی نبود که این بازیو تو این وضعیت نمایش بدن.
من میگم به عنوان بیلد اولیه هم این سطح از تکنیکال خنده داره واقعا ، یعنی اون تیمی که اینو ساخته خودش روش شده پروژه رو تحویل سوپروایزر بده بگه بفرما فعلا این بیلد اولیه هست ؟ :D افتضاحه به تمام معناست .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر