من هم یه دور کامل از اول نگاه کردم
نظرم رو در مورد تمام بازیها مینویسم!
Call of Duty: Black Ops 6
حقیقتش فکر نکنم خیلی بهتر از نسخه های قبلی بشه ولی خب همین که به نظر میاد تمرکز بیشتری روی کمپین داشتن خبر خوبیه. همین که روز اول روی گیم پس میاد ارزش بازی کردن بهش میده.
DOOM: The Dark Ages
دووم که نیازی به تعریف نداره، حالا این نسخه باز کلی خلاقیت به شوتر اول شخص اضافه کرده که قابل تحسینه. اون سپر که عالی بود. مورد انتظار ترین شوتر سال بعد هست.
State of Decay 3
من نسخه اول رو بازی کردم که خیلی خوب بود، نسخه دوم موقع لانچ اینقدر داغون بود که خیلی سریع گذاشتم کنار و دیگه بعدش هم سراغش نرفتم. ولی این چیزی که نشون دادن از همه نظر خوب بود خصوصا بخش تکنیکی که انگار سه نسل از نسخه قبلی بهتره از بس اون داغون بود
ولی بازم منتظر می مونه عرضه بشه تا مشخص بشه چیکار کردن.
Dragon Age: Veilguard
اینقدری که بقیه میگن به نظرم بد نبود
من فن سری به اون صورت نیستم ولی با نسخه اول و Inquisition خیلی حال کردم، اینم حس میکنم حداقل از اون نسخه دوم خیلی بهتر باشه.
Starfield: Shattered Space
به عنوان یه DLC به نظر خیلی پر و پیمون میاد، یه ۸۰-۷۰ ساعت دیگه باید براش وقت کنار گذاشت
Fallout 76 Skyline Valley
خوشم نیومد!
Clair Obscur: Expedition 33
من زیاد اهل این سبک نیستم ولی بازی جالبی به نظر میاد.
South of Midnight
عاشق طراحی هنری بازی شدم. به نظر میاد تمرکز زیادی روی مانسترها داشته باشه که همین دو تایی که نشون دادن خیلی گولاخ بودن
گیم پلی بازی هم خیلی استاندارد و خوب بود و تنوع بهش بدن یه عنوان به یاد ماندنی میشه.
World of Warcraft: The War Within
بلیزارد همیشه CG های تمیزی درست میکنه
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
به نظرم در مجموع ریمیک خوبی هست، یه سری ایرادات داره ولی هم نمایش خوبی داشت و هم اطلاعات خوبی ازش منتشر شده.
Sea of Thieves Season 13
باهاش قهرم
Flintlock: The Siege of Dawn
جالب نبود و خیلی جنریک میزد.
Age of Mythology: Retold
هیچ وقت فن این بازی نبودم
ولی برای اونایی که طرفدارش هستن قطعا تجربه خوبی میشه.
Perfect Dark
تو تاپیکش توضیح دادم، همه چیز بازی سورپرایز بود. اگر فیبل نبود که بهترین نمایش میشد برام. واقعا فکر نمیکردم بعد از اون همه مشکلات و شایعات یهو همچین چیز خفنی نشون بدن، اونم Immersive Sim که هم سبک سختی هست و هم مخاطب خاص و محدود داره. واقعا ریسک بزرگی کردن که تحسین برانگیز هست و امیدوارم نتیجه خوبی هم داشته باشه.
Diablo IV: Vessel of Hatred
خیلی سرطان بود
Fable
این بازی اصلا نیازی به توضیح نداره، شاهکاره، بهترین بازی تاریخ واسه من
اصلا همین که یکی مثل PG داره این رو میسازه برای من رویایی هست، بقیه موارد اهمیتی نداره. فقط باید بگم اول اینکه کارگردانی تریلرها محشره و قشنگ مشخصه درک درستی از دنیای فیبل دارن، دوما گرافیکش تو یه لیگ دیگه هست، اصلا قابل قیاس با هیچی نیست.
Fragpunk
جالب نبود، کلا هیرو شوتر فقط اورواچ
البته خب این متفاوت بود و کارت و استراتژی و اینا بهش اضافه شده ولی باز تهش هیرو شوتر جنریک هست
Winter Burrow
خیلی گوگولی و بامزه میزد ولی فکر نکنم سراغش برم
Mixtape
بازی خیلی جالب به نظر میاد و طراحی هنری هم عالیه. فقط تو چیزی که من دانلود کردم موزیک به خاطر کپی رایت قطع بود و باز یه دور دیگه باید ببینمش چون اصل بازی همون موزیکش هست.
Microsoft Flight Simulator
نکته مثبت این نسخه اضافه شدن Career Mode هست که برای خیلی ها من جمله خودم می تونه اصلی ترین دلیل تجربه بازی باشه. از نظر فنی هم چیز عجیب و باورنکردنی هست، ولی فکر کنم نسخه آفلاینش ۳۰۰-۲۰۰ گیگ فضا بخواد
The Elder Scrolls Online: Gold Road
من این رو که بازی نکردم ولی همیشه تریلرهای باحالی داشته و خیلی حماسی و خفن هست.
Life Is Strange: Double Exposure
یکی از سورپرایزهای مراسم بود، اصلا فکر نمی کردم دوباره مکس رو ببینیم. قابلیت جدید و اتمسفر بازی هم نشون میده صرفا همون تجربه نسخه اول نیست.
Indiana Jones and the Great Circle
هر چی از این بازی نشون بدن عالی هست، فکر کنم یکی از بازی های خوب امسال باشه. با وجود سبک متفاوت با ولفنشتاین، امضای Machine Games تو تمام بخشهای بازی مشهود هست. خوبی بازی اینه که با وجود شباهت به آنچارتد، به نظر میاد گیمپلی کاملا متفاوتی باهاش داشته باشه.
Mecha BREAK
نه ممنون
Wuchang: Fallen Feathers
تریلرش که خیلی خوب بود و فضاسازی جالبی داشت ولی خب از اون بازی هایی هست که باید منتظر عرضه اش موند تا متوجه بشیم چیکاره هست!
Avowed
این بازی پدیده امسال هست
من اولش که گفتن اسکیل بازی مثل TOW هست ازش ناامید شدم ولی هر چیزی تا حالا ازش نشون دادن خوب رو به عالی بود
تازه چیزهایی که Obsidian توی اون استاد هست که تو نمایش مشخص نمیشه و با تجربه کردنش میشه فهمید چه استودیو بزرگی تو سبک نقش آفرینی هستن.
Atomfall
معمولی ترین بازی که میشد ساخت! استودیو سازنده هم که کارهاش چندان تعریفی نداره.
Assassin’s Creed Shadows
اولش فکر کردم یه کپی از GoT از یکی از این سازندههای کرهای یا چینی هست
نمایش بازی تو کنفرانس یوبی رو ندیدم ولی این که نمایش دادن خیلی معمولی میزد، مثل اکثر بازی های یوبی سافت. البته AC با وجود اینکه دیگه اون بازی خفن سابق نیست ولی بازم برای من جذابیت داره، اینم منتظر می مونم ببینم چیکار کردن.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
خیلی نمایش خوبی بود، فکر نمی کردم با اون همه مشکل بتوانند بازی رو جمع کنند. امیدوارم مشکلات تکنیکی زیادی نداشته باشه ولی تو این تریلر همه چیز عالی بود، خصوصا شوتینگ بازی که خیلی حس سنگینی داشت و از این شوترهای دوزاری پفکی (!) نبود
اتمسفر بازی هم که اصلا نباید در موردش حرف زد، عالی بود.
Gears of War: E-Day
خیلی وقت بود اینقدر هیجان زده نشده بودم، یعنی تا آخرش هی فکر می کردم ریمیک هست و اصلا باور نمی کردم کوالیشن همچین حرکتی بزنه و بازی رو ببره به E-Day. نوع معرفی بازی و دیدن شخصیت هایی که دوست داریم من رو برد به اون حس و حال سابق E3. واقعا دمشون گرم.
در نهایت همون طور که بعد از مراسم هم گفتم بدون شک بهترین کنفرانس تاریخ مایکروسافت و شاید بشه گفت یکی از ۳ کنفرانس برتر تو صنعت گیم بود. کلی بازی بزرگ با نمایش خفن و پشت سر هم بدون حرف اضافه. نمایش درپیت که خیلی کم داشت، حتی بازی کوچک و جمع و جور هم تعدادشون کم بود و اکثرا بازی های AAA داستان محور یا تک نفره نمایش دادن. اصلا همین که بازی مولتی پلیر خاصی نداشت خودش یعنی بهترین کنفرانس
نکته مهم دیگه اینکه اکثر نمایش ها خصوصا بازی های مایکروسافت درست و حسابی بودن و عجیب بود این سری مثل آدم تریلر و گیمپلی آماده کرده بودن اون هم برای این همه بازی. گیم پس هم که وضعیتش مشخص هست و برخلاف یک سری نظرات و تصورات نه به کیفیت بازی ها لطمه میزنه نه به کمیت و نه باعث میشه همه بازی ها برن سمت گس و آنلاین. ده تا بازی تک نفره نشون دادن که خیلی هاش اصلا بخش مولتی پلیر نداره. خلاصه نمایش خفنی بود و تا مدت ها میشه بازی هایی که نشون دادن رو دوباره دید و لذت برد. خیلی مطلب طولانی شد، خسته شدم