نمایشگاه/رویداد Xbox Games Showcase 2024

به نمایش Xbox چه امتیازی می دید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    236

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
البته خود فورزا و مولتی هیلو هم نوعی گسن ولی یه موردی که هست، تفاوت ژانرهای اینا هست.
اگه همه گسسها قطار نشن تو یه ژانر، بد نیس، طرفدارای اونم راضی میشن ولی اگه همه رو کپی پیست هم بکنی، جدا وضعیت بغرنج میشه.
چون الان هیلو، حالا جدا از پشتیبانیش، یکی از ایرادایی که بعضیا میگیرن بهش، شکل بازیه که گروهیه
ولی طرفدار کالاف میاد پاش، میخواد کیل بگیره، به فکر همکاری نیس، این باعث میشه که وقتی میبینه طرف کالاف موفقه، از همون کپی میره
ایده های جدید تو گس ممکنه بخشکه.
_____
یه نکته دیگه هم در مورد فیبل بگم

View attachment 294542

گفته شده فیبل، playable شده ولی همین 8 ماه پیش نویسنده گرفته، انتظار نمایش از عنوانی که خط داستانیش کامل نشده، خیلی درست نیست،هر چند قابل بازی شده، فیبل 2024 تریلر بده و 2025 عرضه، بهتره.

این شماره هشتم موتوراسپورته ، قبل از این 7 تا نسخه اومده و اونی که میگه فورزا، منتظرشه و میدونه چی قراره نصیبش بشه
اونی هم که میگه هلبلید، قبلیش رو رفته، بازم منتظرشه.
اینا تجربه کردن و منتظرن و میدونن چی در انتظارشونه و برا همینا هایپن، انتظار ندارن، تو موتوراسپورت با شاتگان بزنن چرخ ماشین جلویی رو منفجر کنن یا سنوآ یه m7 بگیره دستش.
استارفیلدم هیچی تا حالا نداشتیم ازش که بشه بهش امید بست یا نبستو صرفا یکسری جزییات داریم
______
id تا 2021 گیر دوم بود و 2022 هم quake champion رو داد و کمترین شانس ریلیز و معرفی رو داره، مگه یه ریمستری
ماشین داره شانسشو
obsidian هم فقط avowed ممکنه برا 2024 بده.
رفیق Halo و Forza پکیج هستند،یعنی هم بخش تک نفره کامل دارند و هم لایو سرویس هستند.به نظرم نمی شود با عناوین صرفا Gaas مقایسه کرد.
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,721
واقعیت اینه که به احتمال زیاد این قرارداد خرید، روی شوکیس ها کامل سایه انداخته. هر دو طرف نیازمند مظلوم نمایی هستن...تا حالا چند مورد از این مظلوم نمایی ها از طرف مایکروسافت در چند ماه اخیر دیده شده. پس فکر نکنید میان یک مراسم حتی شده متوسط راه بندازن. بالای 80 درصد شوکیس مایکرو هم ضعیف خواهد بود.
کلا امسال رو بی خیال بشید به نظرم بهتره!
 
  • Like
Reactions: porfesor

ma_fa198

کاربر سایت
Jun 18, 2010
998
نام
محمد
آقا :Wallbash:
اینا نیان برای اینکه از ترند عقب نمونن سریال fallout بگذارن تو شوکیس
این ترند رو اتفاقا خود مایکرو شروع کرد با مستند power on! که اتفاقا یکی از بهترین کارای مایکرو بود واقعا! :D
آقا دقت کردید COD جدید تو شوکیس سونی نبود؟ میاد اینور یعنی؟ :D
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,236
نام
حمید
من انتظارم رو قبلا در تاپیک گفتم ولی به نظرم ماکروسافت باید از فرصت استفاده کنه و هر چیزی که داره رو نشون بده.

احتمالا ولی چنین کاری نمی کنند و همون بازی های یک سال آینده رو نمایش بدن، نهایتا پروژه کامپالشن رو هم نشون بدن.

برای من هیلو تاتانکا روی آنریل ۵ با گرافیک درست حسابی و مخصوصا گیزر کالکشن (ریمیک با انریل ۵)، بهترین چیزیه که می تونن نشون بدن.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,875
واقعیت اینه که به احتمال زیاد این قرارداد خرید، روی شوکیس ها کامل سایه انداخته. هر دو طرف نیازمند مظلوم نمایی هستن...تا حالا چند مورد از این مظلوم نمایی ها از طرف مایکروسافت در چند ماه اخیر دیده شده. پس فکر نکنید میان یک مراسم حتی شده متوسط راه بندازن. بالای 80 درصد شوکیس مایکرو هم ضعیف خواهد بود.
کلا امسال رو بی خیال بشید به نظرم بهتره!
از اونجایی که نهادهای ناظر برای بررسی سهم شرکتها از بازار قرارداد هاشون هم بررسی میکنن ، به نظرم فرضیه محکمی نیست.
خودم طولانیتر شدن مدت ساخت + دورکاری ناشی از کرونا رو علتش میدونم
همونطور که اکثر استدیوهایی که مایکرو خریده بود یا وسط تولید بازی معرفی شدشون بودن یا تازه بازیشون منتشر شده بود و نمیشد انحصاریش کرد .
سونی هم اکثرا استودیو هاش بازیشون سال ۲۱ ، ۲۲ منتشر شده و میشه انتظار داشت بازیشون به مرحله نمایش گیمپلی نرسیده بوده ، البته مدیریت تصمیم گرفته بود تمرکز رو رو نمایش بازیهای گس بگذاره.
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,721
از اونجایی که نهادهای ناظر برای بررسی سهم شرکتها از بازار قرارداد هاشون هم بررسی میکنن ، به نظرم فرضیه محکمی نیست.
خودم طولانیتر شدن مدت ساخت + دورکاری ناشی از کرونا رو علتش میدونم
همونطور که اکثر استدیوهایی که مایکرو خریده بود یا وسط تولید بازی معرفی شدشون بودن یا تازه بازیشون منتشر شده بود و نمیشد انحصاریش کرد .
سونی هم اکثرا استودیو هاش بازیشون سال ۲۱ ، ۲۲ منتشر شده و میشه انتظار داشت بازیشون به مرحله نمایش گیمپلی نرسیده بوده ، البته مدیریت تصمیم گرفته بود تمرکز رو رو نمایش بازیهای گس بگذاره.
یک مثالش این که مثلا توی دادگاه های احتمالی یا حتی دور از محکمه های عدالت محور، دست وکلای طرف مقابل این بهانه تقدیمی رو نمیدن که یک دلیل یا حتی شواهدی بشه برای اینکه بگن فلان کمپانی قدرتمنده چون ببینین یک مراسم فلان طوری برگزار کرد و فلان قد هم ببیننده داشت و فلان بازیها رو داره ،پس قویه. البته درسته که قوی و ضعیف بودن کمپانی ها مشخصه اما بحث سر موقعیت حساس دو طرف هست در حال حاضر ، مخصوصا اکس باکس و خود شخص بسیجی پا در رکاب یعنی آقای اسپنسر :D .... وکلا برای پیروزی تو پرونده ها انواع کلک ها رو می زنن و فعلا به نظرم سونی از دادن این بهانه تا حد زیادی دوری کرده:D
مایکرو زورش رو می زنه که بخره ، سونی هم زورش رو می زنه جلوی قرارداد رو بگیره. شوکیس خوب به نظرم الان برای دو طرف سمه....البته امیدوارم بعد از ترررر قبلی ، در مورد تررررر دومی اشتباه کرده باشم:D
البته ترررر واسه اولی کمه، زد کلا در و دیوار توالت رو هم قهوه ای کرد:D
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,114
نام
مصطفی
ولی از اونور کووالیشن ممکنه یک چیزی آماده داشته باشه چون اینا قبلا دو سال یکبار بازی جدید میدادن الان حدود 4 سال گذشته از بازی شون.
بعیده سهیل اگه درست یادم باشه کوالیشن تازه 2020 رفته سراغ UE5 انتقال به موتور جدیدو شخصی سازیشم زمان بره؛ البته نمایش میتونن داشته باشن ولی بازیشون بعید میدونم زودتر از 2025 رلیز بشه. حساب کن پروسه ساخت عناوین AAA این نسل average رفته بالا 3 ، 4 سال + اینکه این بنده خداها باید همزمان رو کمپین ، مولتی پلیر و هورد کار کنن.

شخصا forza ، hellblade و starfield درست نمایش بدن راضیم ازشون :D
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,178
نام
محمد علی
این احتمال قوی که ممکنه مایکروسافت تر قوی‌تری نسبت به سونی توی نمایشش بزنه، باعث میشه حال تشنج بهم دست بده:-<
و اصلا فکر نمی‌کنم forza ، hellblade و starfield برای جمع کردن نمایش کافی باشه. سه تا بازی که تمام انتظارات گرافیکی، فنی و محتوایی ازشون به حدی رسیده که تقریبا همه می‌دونن با چی طرف هستن، اصلا باعث هایپ نیست.

باید با دست پرتری بیان. البته مایکروسافت این مشکل رو داره که تا سال ۲۰۵۰ بازی معرفی شده بدون تاریخ انتشار داره. فکر کنم تعداد بازی‌های معرفی نشده سونی خیلی بیشتر از مایکروسافت باشه.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
باید با دست پرتری بیان. البته مایکروسافت این مشکل رو داره که تا سال ۲۰۵۰ بازی معرفی شده بدون تاریخ انتشار داره. فکر کنم تعداد بازی‌های معرفی نشده سونی خیلی بیشتر از مایکروسافت باشه.
دقیقا همین دیگه.
الان بیان یک گونی عنوان جدید معرفی کنن با تریلر CGI چه فایده داره؟
بهترین حالت شوکیس همینه که همین عناوینی که معرفی کردن رو درست نمایش بدن. حالا نه همش اما اکثرش.
حالا نهایتای یکی دوتا عنوان جدیدم بود بود.
 

*Cyberman

کاربر سایت
May 23, 2021
168
انقد دست مایکرو بازه که هر کاری کنه برده فقط بحث سر اینکه بیشترین استفاده رو از شرایط موجود ببره درست کاری که سونی ۱۰ سال پیش کرد
برای این کارم هر کاری که سونی کرد دیشب مایکرو باید خلافش رو انجام بده تا استفاده حد اکثری بکنه عین کاری که سونی ۱۰ سال پیش کرد از جو به وجود اومده برای بازی های دست دوم تا فوکوس کامل روی گیم در مقابل ال این وان که شعار مایکرو بود اون موقع
از این پنجره که باز شده باید استفاده کنه
این فرصت ها همیشه پیش نمیاد
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,806
نام
Mehrdad
پروسه ساخت و انتشار بازی ها به شدت طولانی و پیچیده و پر هزینه شده، دیگه باید همیشه این رو گوشه ذهنمون داشته باشیم و هیچ وقت فراموش نکنیم، دیگه تعجب نداره که نسخه جدید GTA ده دوازده سال یا RDR هشت سال یا TES پونزده سال و سینگل پلیر جدید BGS هشت سال ساخت و انتشارش طول بکشه، عجیب نیست که سینگل پلیر جدید ناتی داگ 6 سال بعد از سینگل پلیر جدید قبلیش و 3-4 سال بعد از ریمیک و مولتی پلیر قبلی، بیاد،

حداقل فعلا که شرایط اینطوریه، هرچند ممکنه به طور استثنایی در اینده گاهی روند تسریع بشه، اما در کل منظور این که نه ترول کنیم که چرا بازی های استودیو های بتزدا و مایکرو ازشون خبری نیست، نه خیلی تعجب کنیم که سونی هنوز نسل جدید بازی های شاخصش رو نشون نداده ( حالا همین سونی از اول نسل چند تا بازی خفن داشته؟ اخریش 5 6 ماه پیش بود دیگه؟ همین تابستون به بعد، چند تای دیگه داره؟ یعنی سونی واقعا وضعیتش خیلی بد نیست، مایکرو هم همینطور، درسته کراس جن بودن ولی مگه کم بازی خفن تو این 2-3 سال منتشر کرده؟ حالا بعضی از بازی هاش میتونستند بهتر باشند بحثی نیست، کمااینکه فوربیدن وست هم میتونست بهتر باشه)

پس مایکرو هم به همین شکل، هر استودیو از هر ناشر، اگر بازیش در شرایط خوب و مناسب معرفی باشه، مگه بدش میاد زودتر برای خودش فضای خبری و گفتگو درست کنه؟ ناشر هم مگه بدش میاد بازی خوب رو در زمان مناسب معرفی و منتشر کنه؟

دیگه به نظرم اینقدر باید به کمپانی های با تجربه و سابقه و بقا یافته در این صنعت اعتماد داشته باشیم که اگه بازی خفن داشته باشند، زمان درست برای معرفی و موفقیت اون بازی هم باشه (=> رضایت فن بیس و گیمر و کشش بازار => ادامه یافتن این چرخه) پس حتما اون بازی رو نشون میده، احتمالا تو 2 سال اینده، تقریبا اکثر استودیو ها بازی هاشون رو معرفی و کم کم منتشر میکنند،

مایکرو که تمرکزش رو استارفیلد باید باشه، اما خب حتما فورزا و چند بازی بزرگ و شاخص دیگه هم معرفی میشه، حتما اون وسطا سورپرایز هم داره، مثل های فای راش باشه که عالیه، اما در مجموع فکر کنم ترد پارتی + ایندی + فرست پارتی و قرار داد ها، خودش به تنهایی زمان و بازه بازار در سال اینده رو طوری پر میکنه که در نهایت باز هم خبری از خیلی از بازی ها نخواهد بود،

و این به نظرم خبر بدی نیست، به شخصه حتی وقتی دیدم پلی استیشن بازی های خاصش رو نگه داشت، ذوق هم کردم، واقعا راست میگم، چون معلومه به شدت خفن و بزرگ هستند.... طوری که هنوز وقتشون نرسیده یا اماده نشدند...

اکس باکس + بتزدا هم همینطور، خلاصه به نظرم باید با این کنار بیایم که بازار پیچیده شده و ساخت بازی زمان بر و سخت، یک اشتباه شاید فرایند ساخت رو سال ها طولانی تر کنه، چیزی که طبیعتا ممکنه در هر جایی پیش بیاد؛ حتی انتشار یک بازی در بازه نامناسب و شکست یا ضعف تجاری میتونه سرنوشت یک تیم با استعداد و استودیو خفن رو تحت تاثیر قرار بده، همه اینها به نظرم برایندش میشه این که: سخت نگیریم و به کمپانی ها و سازندگان بازی ها، اعتماد کنیم، (این به معنی فشار نیاوردن و انتقاد نکردن و عنوان نکردن نظرمون نیست، هبچ چیزی بیشتر از ساپرت ناشر و سازنده با حمایت از بازی نمیتونه نظر و سلیقه مون رو بهشون گوشزد کنه)

*واقعیت اینه که سال های اول نسل 9 خود به خود افتاد در دورانی که نسل جدید بازی ها تازه در حال شکل گیریه، همین شد چند سال کراس جن و عقب افتادن پروژه های کاملا جدید، البته نسل جدید قطعا از همون روز اول با خودش امکانات نسل جدید هم داشته و همین به نظرم برای کسی که زودتر اومده نسل جدید به اندازه کافی فایده داشته، دیگه باید با این روند که کم کم نسل ها عوض میشه و مرز ها کمرنگ شده، کنار بیایم...
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,304
نام
علیرضا
انقد دست مایکرو بازه که هر کاری کنه برده فقط بحث سر اینکه بیشترین استفاده رو از شرایط موجود ببره درست کاری که سونی ۱۰ سال پیش کرد
برای این کارم هر کاری که سونی کرد دیشب مایکرو باید خلافش رو انجام بده تا استفاده حد اکثری بکنه عین کاری که سونی ۱۰ سال پیش کرد از جو به وجود اومده برای بازی های دست دوم تا فوکوس کامل روی گیم در مقابل ال این وان که شعار مایکرو بود اون موقع
از این پنجره که باز شده باید استفاده کنه از فرصت ها همیشه پیش نمیاد
پنجره باز شده

گرینبرگ: اووف هوا سرد شد برم ببندمش....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر