Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,451
نام
آریا
حاج فیل، رفته دیدن، نینجا تئوری و گفته مشتاقه بازیه و بعد برگشتن هم رفته، نسخه قبلیو پلات کرده.

View attachment 287069
واقعا عجیبه که این بشر وقت میکنه انقد بازی پلات کنه :D حس میکنم زنگ میزنه به دپارتمان مربوطه میگه فلان بازیو حال کردم اچیومنتاشو برام آنلاک کنین پلی تایمم هم بکنین 30 ساعت :D
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
اون از پلی گراند ، اون از هم از شینجی و حالا هم استتن .

به نظر دوستان این خروجها جای نگرانی نداره ؟
رفیق جای چه نگرانی؟جدا شدن چند نفر از یک استودیو کاملا امری طبیعی هست،اون هم استودیویی مثل پلی گراند که به شدت در حال گسترش هست و ممکن هست برخی افراد بعد از ده سال ساخت Forza Horizon و عدم حضور در تیم Fable،تمایل به داشتن تجربه جدید داشته باشند.وضعیت ۳۴۳ البته متفاوت هست و تغییرات زیادی در استودیو رخ داده که باید منتظر نتیجه کار موند ولی در حال حاضر این استودیو اوضاع نرمالی ندارد.
 

REROOZ

کاربر سایت
Aug 31, 2019
64
نام
رضا
برداشت Klob از شرایط 343 و هیلو:

Screenshot (1693).png

تمرکز فعلی 343 روی پشتیبانی از هیلو اینفینیت هست (مولتی و فورج و تا حدودی کمپین فعلی). هیلوهای جدید یه جورایی برون‌سپاری می‌شن و 343 نقش co-developer و صاحب لایسنس رو ایفا می‌کنه. شروع این روند هم با Tatanka هست که در واقع Certain Affinity داره می‌سازه و برای کمپین و اسپین‌آف‌های آینده هم به همین ترتیب. به نظرم منطقیه با توجه به خروجی‌های زیاد و مشکلات مدیریتی استودیو. فقط خدا کنه کمپین رو بیخیال نشن. هیچ استودیویی هم به ذهنم نمی‌رسه بدن کمپین بعدی رو بسازه. شوترسازهای داستانی و تک‌نفره خیلی خیلی کمن.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,365
نام
Majid
بگو Fallout new Vegas 2
اتفاقا این هم مشاهده شده تو SteamDB ـه Fallout 4 چند روز پیش:
1681336744729.png

البته ممکنه چیز خاصی هم نباشه.
یه گروه Modder هم داشتن نیووگاس رو داخل Fallout 4 ریمیک میکردن که به جاهای خوبی هم رسیده بودن.
با توجه به اینکه بتسدا رابطه خوبی با Modder ها داره نمیدونم میشه احتمال داد مثلا بیان همکاری کنن باهاشون یک نسخه رسمی عرضه کنن واقعا :D اینم مثلا اون باشه! (که احتمالش پایینه)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر