Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
نمیخوام فاز منفی بدم ولی XGS دیگه بعیده استودیوی به مجموعه خودش اضافه کنه.

دلایلش هم یکیش قانون Antitrust و دومش عدم توانایی در مدیریت استودیوها


#نظرم_فکت_نیست
شدن که می تونه موردی نداره...فقط صدها استدیو ریزو درشت که شاید اسم خیلی هاشون رو نشنیده باشیم فقط تو کانادا هستن که حالا شاید نهایت نقششونم کمکی باشه... اما می خوام بگم تو این صنعت چیزی که زیاده استدیو هست...:D

الان embracer group هر چی استدیو می بینه جارو میکنه...
با وجود همچین کمپانی هایی...برای مایکی مشکلی بوجود نمیاد...
شاید تو خرید چندین ناشر پشت سر هم بهش گیر بدن...اما فعلا تو خرید استدیو بعیده هیچ مشکلی براش بوجود بیاد...
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
نمیخوام فاز منفی بدم ولی XGS دیگه بعیده استودیوی به مجموعه خودش اضافه کنه.

دلایلش هم یکیش قانون Antitrust و دومش عدم توانایی در مدیریت استودیوها


#نظرم_فکت_نیست
وقتی رسمی مت بوتی و فیل اسپنسر و خود نادلا میگن کار خرید تموم نشده، فکر کنم بتونیم بگیم، خرید استدیو جدید دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره...
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
بنظر road map کنونی ماکروسافت برای عرضه فرست پارتی هاش در 2 سال آینده اینجوریه (جف گراب در پادکست اخیرش گفته):

1625849847521.png

و البته بازی های 2023 ممکنه به 2024 تاخیر بخورن.
برای 2022 بجز موارد گفته شده، دثلوپ و گوست وایر توکیو (اگر امسال برای ps5 عرضه بشه) رو هم میتونید حساب کنید. + استاکر 2. لاین آپ dayone on gamepass رو هم اضافه کنیم لیست خیلی خوبی میشه. (اتومیک هارت و یا پلیگ تیل 2 و اون ایندی های معرکه)
همچنین برای 2023 این لیست Avowed بنظر برای ابتدای 2023 برنامه ریزی شده، بازی کوالیشن یک پروژه کوچیکه که با UE5 درست میشه. بازی InXile هم پروژه کوچیک ترشونه (پروژه گنده و اصلیشون هنوز در مراحل اولیست و بنظر همون پروژه شدیدا جاهطلبانه بریان فارگو عه). در کل لاین آپ 2023 واقعا خفن بنظر میرسه. 4 بازی اول لیست طبق شواهد خیلی گنده و با کیفیت هستن... جدای این ها حس میکنم هل بلید 2 و یا بازی بعدی کامپالشن و بازی جدیدی از بتزدا (ماشین گیمز) هم برای 2023 محتمله
 
آخرین ویرایش:

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,421
نام
امین
نسل جدید واسه ماکرو از 2022 شروع باید میشدکه حداقل دو سه بازی و میشد باهاش عرضه کرد.
واقعن برنامه ریزی درستی واسه این نسل نکردن و خنده داره این زمان از نسل جدید گذشته و هنوز هیچی... خیلی مدیریت بدی داشتن واسه عرضه بازی برای کتسول های نسل... افتضاح!
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
KPRS Projects: Microsoft InXile
عکسهایی از استودیوی جدید Inxile
SharedScreenshot (1).jpg
SharedScreenshot (2).jpg
SharedScreenshot (3).jpg SharedScreenshot (4).jpg SharedScreenshot (5).jpg SharedScreenshot (6).jpg SharedScreenshot (7).jpg SharedScreenshot (8).jpg SharedScreenshot (9).jpg
اطلاعاتی که تو سایت به چشم میخوره:
- صاحب استودیو مایکروسافت هست و برای Inxile استودیو رو خریدن و با کمک KPRS که یه شرکت معماری هست ساختن
- علاوه بر استودیو اصلی ، استودیوی موشن کپچر هم اشاره شده ممکنه که Inxile واسه بازی بعدی خودشون از این تکنولوژی استفاده کنن
- شایعه شده بود که بازی بعدی استدیو تم Steampunk داره و حال و هوای استودیو هم اینجوریه و این متن تو سایت نوشته شده "این استودیو با سبک منحصر به فرد طراحی داخلی steampunk ساخته شده است ، عناصر دوران ویکتوریا با دوره صنعتی ترکیب شده و فضای مدرن شهری ایجاد شده است"
- استودیو حدودا 1100 متر مربع هست
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
اطلاعات جدید از پادکست جف گراب
راجع به همه چی حرف زد ولی دیگه همشو اینجا میزارم:
- مایلز میگه FPS Boost دارک 3 هیچ دخلی نداره به اینکه فرام دوباره یه ادیشن 4K از دارک 3 نده. میگه با جیسن رونالد صحبت کرده و اون هم گفته سخت مشغول این هستند که بازی های 360 و اورجینال رو هم FPS Boost کنند.
- جفت گراب و مایلز میگند که بلوبر تیم می خواد سایلنت هیل بسازند و اون تکذیبشون رو جدی نگیرید. کل استودیو آرزوی ساختن سایلنت هیل رو دارند. مایلز میگه کلی استودیو اومدند جلو برای ساخت سایلنت هیل ولی ایده بلوبر نظر کونامی رو جلب کرده.
- گراب میگه کونامی شروع کرده که بازی هاش رو برون سپاری کنه، خودشون قصد ندارند internally بازی بسازند. چیزهای بیشتری در آینده خواهیم شنید.
- گراب و مایلز میگند که کوجیما هیچ سایلنت هیلی در دست ساخت نداره.
- گراب میگه یه گزارش این اواخر دستش رسیده که یه شرکت غربی داره روی یه شرکت ژاپنی سرمایه گذاری می کنه. به عبارتی حکم یه پارتنرشیپ داره رابطه شون. فعلا بیشترین اسمی شنیده که میشه و بیشتر هم حدسه، پارتنرشیپ بین کونامی و مایکروسافته. از نظر خود گراب هم خیلی منطقیه. (خودم: خیلی خوانش داره با شایعه دست گرفتن یه سری از آی پی های کونامی توسط مایکرو)
- میگند که اگه این پارتنرشیپ قطعی بشه، شاید تو TGS معرفی بشه ولی خود گراب فکر میکنه که اینقدر خبر بزرگی خواهد بود که مایکرو هر موقع بخواد معرفی ش می کنه.
- کونامی نسبت به سگا انتخاب بهتری هست برای مایکرو چون کونامی تو بازار اسمارت فون و تولید محتوا براش خیلی فعاله و مایکرو هم خیلی دنبال جا انداختن XCloud توی گوشی ها هست توی ژاپن.
- باز هم تاکید می کنند که همه شون حدسه ولی گزارش سرمایه گذاری یه شرکت غربی روی یه ژاپنی صحیحه.
- گراب میگه کوجیما برای مایکرو خیلی کلیدی خواهد بود و میگه می خواد اینقدر آزادی بهش بدند که همه سازنده های ژاپنی ها جذب مایکرو بشند. (آزادی عمل تو Creativity) حتی در ادامه گراب میگه که قصد مایکرو اینه که ایکس باکس خونه کوجیما بشه.
- دوباره مثل همیشه تایید میکنه: سورپرایز کوجیما برای TGAـه. مایلز میگه احتمالا بازی ش رو اونجا معرفی میکنه.
- بین همه استورها، تنها استوری که به سازنده ها اجازه نمیده هر موقع خواستند تخفیف بزنند، سونیه. باید از سمت سونی حتما Invitation بگیرند سازنده ها برای تخفیف های مختلف.
- سگا خیلی تا الان راضی بوده از گیم پس؛ شاهد همکاری های بیشتری خواهیم بود. (گراب)
- پلاتنیوم خیلی سرش خیلی شلوغه و اصلا امکان همکاری با مایکروسافت براشون مطرح نیست. پلاتنیوم عزمشو جذب کرده برای سلف پابلیش کردن.
- گراب میگه گیم پس سودآور نیست فعلا ولی ضررده هم نیست! یعنی اینطوریه که هر چی در میارند رو میدن به قراردادهای جدید. میگه از 35 میلیون مشترک به بعد سودآور میشه برای مایکرو.
- با ردفال برنامه هر فصل یه AAA شروع میشه.
- گراب میگه مایکرو این سری جوایز آخر سال رو خیلی جدی گرفته و یه سری بازی ها رو براش پوش میکنه. (استارفیلد همین الان مد نظرشونه.) دلیل هم اینه که مایکرو می خواد این نریتیو رو یه بار برای همیشه بخوابونه که بازی خوب ها به گیم پس نمیاند.
- گراب معتقده که خیلی شانس بالایی وجود داره تا مایکرو ندررلم و TT Games رو بخره. (دا فاک، هفته پیش گفت ندررلم شاید نشه)
- دوباره گراب میگه که روی رابطه مت بونی و وارنر حساب باز کنید؛ خصوصا بخاطر ایشون احتمالا دیل ها سریع تر رخ بده.
- گراب میگه دیسکاوری هم میخواد مسیر دیزنی رو بره و بازی هاش رو برون سپاری کنه. دلیل اینکه میگند دیگه نمی فروشند یا یه سری ها رو نگه می داریم پیش خودمون اینه که فقط قیمت رو بکشند بالا.
- مایلز تلویحی میگه که سر ندررلم یه bidding war هست و احتمالا پای کسای دیگه ای غیر از مایکرو هم وسطه. گراب میگه سونی هم علاقه منده بهشون.
- اگه دیلـی رخ بده، انتظار لگو هیلو، لگو سی آف تیوز، لگو دووم و .... رو داشته باشید.
- گراب میگه اگه بخواد بگه کدوم سه تا استودیو احتمال خریده شدنشون بالاتره، میگه: آوالانچ، IOI و یکی از استودیوهای WB.
- گراب فکر نمیکنه که مثلا پروژه دراگون حتما باید عرضه بشه تا مایکرو قانع بشه استودیو رو بخره. نه، برای مایکرو مهم نیست اینجور چیزها.
- مایلز میگه شخصا فکر نمیکنه که هفته دیگه هم مایکرو از اکوزیشن ها حرف بزنه.
- گراب میگه مایکرو تو بازار همیشه اکتیو بوده ولی الان «اکتیو تره». میگه این به معنا نیست که کسی رو خریدند، به این معناست که داره بیشتر مذاکره میکنه و مصمم هست که بیشتر خرج کنه. گفت این قراردادها و مذاکرات طول میکشه. میگه مدرکی نداره که مطمئن بشه خریدی رخ داده.


با تشکر از @The Fade
 
Last edited by a moderator:

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,509
نام
alireza
دوستان دررابطه با خرید جدید مایکروسافت که ممکنه هفته بعد (که واسه اونوری ها از دوشنبه شروع میشه) اعلام بشه....باید بگم که مایکروسافت ۱۴ و ۱۵ جون که میشه چهارشنبه و ۵ شنبه یه کنفرانس داره که بیشتر درباره ی سرویس های ابری هست که شایعه هست که میخوان از ویرچوال ویندوز ویا همون ویندوزی که از طریق کلاوداجرا میشه رو رونمایی کنن (میگم که شایعه هست)....وحتی احتمال داره یه رونمایی/اطاعات ویا چیزی مربوط به xcloud رو هم اعلام کنن....پس به اندازه کافی هفته بعد پر خبر خواهد بود...مگر اینکه ویرچوال ویندوز فعلا معرفی نشه.

Microsoft Inspire
 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
KPRS Projects: Microsoft InXile
عکسهایی از استودیوی جدید Inxile
View attachment 216391
View attachment 216392
View attachment 216393View attachment 216394View attachment 216395View attachment 216385View attachment 216396View attachment 216397View attachment 216390
اطلاعاتی که تو سایت به چشم میخوره:
- صاحب استودیو مایکروسافت هست و برای Inxile استودیو رو خریدن و با کمک KPRS که یه شرکت معماری هست ساختن
- علاوه بر استودیو اصلی ، استودیوی موشن کپچر هم اشاره شده ممکنه که Inxile واسه بازی بعدی خودشون از این تکنولوژی استفاده کنن
- شایعه شده بود که بازی بعدی استدیو تم Steampunk داره و حال و هوای استودیو هم اینجوریه و این متن تو سایت نوشته شده "این استودیو با سبک منحصر به فرد طراحی داخلی steampunk ساخته شده است ، عناصر دوران ویکتوریا با دوره صنعتی ترکیب شده و فضای مدرن شهری ایجاد شده است"
- استودیو حدودا 1100 متر مربع هست
چه قدر خوب بود فضای کاریشون .با محل کارم مقایسه میکنم اصلا حالم بد میشه :D .
 

diba2000

کاربر سایت
Jun 5, 2021
323
Xbox Game Studios در 6 ماه آینده، 6 بازی منتشر میکنه:

MS Flight Simulator
Psychonauts 2
Deathloop
Age of Empires IV
Forza Horizon 5
Halo Infinite

یعنی اگه اشتباه نکنم عملا پرکارترین ناشر سال محسوب میشه.
از این 6 تا بازی *XBOX* گیم استودیو
یکیش که کلا تا 1 سال انحصاری PS5 هست
یکیش کلا انحصاری PC هست و XBOX بی کلاه موند سرش
یکی هم کلا مولتی پلتفرمه و خیلی ورقه اسی برای XBOX حساب نمیشه
کلا 3 تاش از این *XBOX* گیم استودیو به درد خوده XBOX میخوره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر