Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
بخشی از استخدام‌های یک سال اخیر اینگزایل سازنده ویستلند 3 :D


  • Dean Rymer - لید کامبت دیزاینر ، قبلا کامبت دیزاینر GoW‌ بوده
  • Jason Anderson - کارگردان،‌ قبلا وظیفه نویسندگی در Turtle Rock رو داشته و روی ویستلند ۲ (یک سال)، فالوت ۱ و ۲ و همینطور Vampire:Bloodlines در Troika همراه Cain و Boyarsky کار کرده (دو کارگردان مطرح آبسیدین که روی Outer Worlds و فالوت ۱ و ۲ کار کردن)
  • Ray Cobo - تهیه کننده اجرایی، بیشترین شهرتش برای کار در سمت تهیه کنندگی World of Warcraft هست و یکی از اشخاص کلیدی در استودیوی Digital Anvil هست
  • Christopher Arnold - طراح ارشد،‌ سابقه کار در استودیوهای Mythic Entertainment و Carbine
  • Chad Moore - کارگردان بازی، قبلا طراح ارشد Fallout 2 بوده و در Troika مشغول فعالیت بوده در کنار اندرسون (کارگردان دیگه بازی)
  • Dave Williams - نفر اصلی در طراحی سیستم‌های TOW در آبسیدین (و همچنین سری Pillars) که گفته تا چند سال نمیتونه در مورد کارش صحبت کنه ولی خیلی هیجان زدست
  • Tim Campbell - کمپین دیزاینر ارشد Warcraft III،‌ کارگردان Wasteland 3 هنوز سمتش در پروژه جدید مشخص نیست و شاید پروژه دیگه رو بخوان بهش بدن
  • Andy Gardner - برنامه نویس گیم پلی ارشد در پروژه جدید،‌ در Ready at Dawn طراح گیم پلی بوده،‌ یک سال در آبسیدین و ۴ سال در راک استار سن دیگو (RDR1)
  • Marcellus Barnes - طراح کاراکترهای ارشد پروژه جدید، طراح کاراکتر در راکستار (۹ سال،‌ RDR2، GTAV‌ و MP3)
  • Adam Schumann - طراح ارشد کاراکتر ارشد پروژه جدید، قبلا در Retro با همین سمت کار می‌کرده
همه جا صحبت از اینیشیتیو و نینجا تئوری و ابسیدین و تیم دوم پلی گرانده و کسی حواسش با اینگزایل نیست.
البته کلا هم CRPG مهجوره و کسی هم توجهی نمیکنه به اینا هرچند بازی بعدی Action RPG خواهد بود فک کنم.
چنین نفرات قوی ای کنار یکی مثل برایان فارگو که از بزرگان و پیشگامان RPG صنعت گیمه قشنگ میتونن جزو استودیو های درجه ۱ باشن.
 
خب استدیو moon سازنده ori برای بازی بعدی استخدام آگهی داده و براساس آگهی بازی آینده یک اکشن نقش آفرینی خواهد بود.
توماس مالر گفته در چند وقت اخیر پیشنهاداتی برای خرید داشتند ولی بازی بعدی شون خیلی گنده است و دوست دارن استقلال خودشون رو حفظ کنند ( اینو در جواب کسی گفته که ادعا کرد مایکروسافت چرا باید یک استدیو 80 نفری که به صورت دورکاری مشغول هستند رو خریداری کنه(!)

خلاصه براساس واکنش های توماس مالر و مصاحبه اسپنسر با رایان مک کافری بعیده بازی بعدی استدیو موون انحصاری باشه (که همون زمان هم اینجا بهش اشاره کردم)

Moon Studio's (Ori) next title is an Action RPG per job listing
 
خب استدیو moon سازنده ori برای بازی بعدی استخدام آگهی داده و براساس آگهی بازی آینده یک اکشن نقش آفرینی خواهد بود.
توماس مالر گفته در چند وقت اخیر پیشنهاداتی برای خرید داشتند ولی بازی بعدی شون خیلی گنده است و دوست دارن استقلال خودشون رو حفظ کنند ( اینو در جواب کسی گفته که ادعا کرد مایکروسافت چرا باید یک استدیو 80 نفری که به صورت دورکاری مشغول هستند رو خریداری کنه(!)

خلاصه براساس واکنش های توماس مالر و مصاحبه اسپنسر با رایان مک کافری بعیده بازی بعدی استدیو موون انحصاری باشه (که همون زمان هم اینجا بهش اشاره کردم)

Moon Studio's (Ori) next title is an Action RPG per job listing
حالا چون میخان مستقل بمون و رو همین روال فعلی کار کنن ینی چون میخان مستقل عمل کنن حدس میزنی که مولتیه کار بعدیشون با اینکه اشاره هایی همه به پلتفرم های دیگه هم کرده؟
 
حالا چون میخان مستقل بمون و رو همین روال فعلی کار کنن ینی چون میخان مستقل عمل کنن حدس میزنی که مولتیه کار بعدیشون با اینکه اشاره هایی همه به پلتفرم های دیگه هم کرده؟

از حدس بیشتره

در مصاحبه فیل اسپنسر درباره آینده همکاری با استدیو موون گفت در حال حاضر هیچ چیزه خاصی برای اعلام همکاری وجود نداره و حالت چهره سرد ش هم مشخص بود که چیزی رو مخفی نمیکنه
و نکته بعدی همین آگهی های اتسخدام استدیو موون و واکنش توماس مالر هست که تک تک سوال هارو پاسخ میده ولی هیچ واکنشی به احتمالات قوی مولتی پلتفرم بودن بازی بعدی نمیده :D
 
FD8E649B-35BD-46FC-B81F-D3D1106ACE5A.jpeg

این چند وقت تعطیلی نشستم Masterchief Collection رو رفتم و واقعا چه لذتی داره هیلو های قدیمی بعد از اینهمه سال .

Halo : CA ، Halo 2 که یه جورایی ریمیک شدن از بعد گرافیکی و کات - سینها . ولی جای جالب قضیه لذت عجیب Halo 3 صرفا با رزلیشن ۱۰۸۰ و 60fps بودن هست که واقعا هنوز که هنوز هست سرزنده و گیراست . بازی همون عنوان اول نسل X360 ه اما فوق العاده است هنوز .

راحت Halo 3 یه نسل از زمان خودش جلو بود ، دو نسل بعد این قضیه واضحه براحتی حتی !

البته هنوز هم با به اختلاف خیلی خیلی ریز Halo 2 بنظرم بهترین کمپین سری رو داره ، واقعا با وجود Halo 3 انتخاب شماره دوم آسون نیست انصافا :دی نمی‌دونم نظر بقیه بچه ها هم بین ۲ و ۳ کدوم هست .

در کل ولی برای n مین بار امیدوارم یه هیلو خفن بهمون تحویل بدن و ۳ رو یه Anniversary Remake (!) بکنن که بشدت استقبال میشه . دیدن چیف و اربیتور و اون کات-سین های باز سازی شده مثل شماره دوم بشدت لذت بخش هست .
 
View attachment 138358

این چند وقت تعطیلی نشستم Masterchief Collection رو رفتم و واقعا چه لذتی داره هیلو های قدیمی بعد از اینهمه سال .

Halo : CA ، Halo 2 که یه جورایی ریمیک شدن از بعد گرافیکی و کات - سینها . ولی جای جالب قضیه لذت عجیب Halo 3 صرفا با رزلیشن ۱۰۸۰ و 60fps بودن هست که واقعا هنوز که هنوز هست سرزنده و گیراست . بازی همون عنوان اول نسل X360 ه اما فوق العاده است هنوز .

راحت Halo 3 یه نسل از زمان خودش جلو بود ، دو نسل بعد این قضیه واضحه براحتی حتی !

البته هنوز هم با به اختلاف خیلی خیلی ریز Halo 2 بنظرم بهترین کمپین سری رو داره ، واقعا با وجود Halo 3 انتخاب شماره دوم آسون نیست انصافا :D نمی‌دونم نظر بقیه بچه ها هم بین ۲ و ۳ کدوم هست .

در کل ولی برای n مین بار امیدوارم یه هیلو خفن بهمون تحویل بدن و ۳ رو یه Anniversary Remake (!) بکنن که بشدت استقبال میشه . دیدن چیف و اربیتور و اون کات-سین های باز سازی شده مثل شماره دوم بشدت لذت بخش هست .
درود
نظر من Halo cambat evolved هستش بین کمپین ها...
:D
کاملا پرفکت و بی ایراد بود و بعد از ۱۹ سال هنوز هیچ ایرادی نمیتونم به گیم‌پلیش بگیرم یا اوت دیت بدونمش.
۲ و ۳ و ریچ هم عالین. (حتی ۴ هم عالی بود)ولی همون هیلوی اولیه برای من چیز دیگه ای بود.
 
موتوراسپورت 8:
استدیو ترن 10 به بزرگترین سایز خودش از زمان تاسیس تاکنون رسیده و رشد سریعی داشته

تقریبا تمام اسست های بازی توسط تکنولوژی فتوگرامتری تهیه شده
روی یک تکنولوژی جدید برای اسکای باکس ها کار میکنند که مشابهه RDR2 هست

photo_۲۰۲۰-۰۴-۲۴_۰۲-۵۶-۱۴.jpg

 
از نظر کلی بگم بهترین بازی مجموعه هیلو قطعا CE هستش و بهترین داستان سرایی رو به ترتیب Reach و شماره سوم دارن .... اصلا این ریچ نشون داد هیلو چه پتانسیلی تو زمینه داستان سرایی حماسی داره رسما ، الآن هیلو برام حکم Lord of the Rings صنعت بازی رو داره ...?
 
کاشف به عمل اومده که Xsx میتونه بدون هیچ اپدیت و دستکاری گیرز5 رو 4 برابر سریعتر از xb1 لود کنه :D.
حدالقل کاریه که به واسطه ssd میتونه اتفاق بیوفته :D
مثل اینکه بگیم کاشف به عمل اومده mazda 3 دقیقا تو همون مسیر و جاده ای که پیکان ۳ ساعته به مقصد میرسه با نصف همین تایم بدون هیچ تغییری تو شرایط به مقصد میرسه:D
 
  • Like
Reactions: masoud101

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or