Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
حالا درسته هر کی اختیار پست های خودش رو داره، ولی کلا یه اکانت ساختی و عین 35 تا پستی که زدی فقط به کوجیما فحش دادی:دی احساس نمیکنی شاید یه مشکلی داری؟:دی نگرانتم جدا:دی
مشکلم اینکه هم سر death شصت دلار و mgsv ( که ۳۰دلار قیمتش باید میبود نه ۶۰ دلار) پول سوزوندم و اصلا این دو تا بازی منو راضی نکرده mgsv گیمپلیش خوب بود ولی داستان بد death هم که هیچی حالا
 
مشکلم اینکه هم سر death شصت دلار و mgsv ( که ۳۰دلار قیمتش باید میبود نه ۶۰ دلار) پول سوزوندم و اصلا این دو تا بازی منو راضی نکرده mgsv گیمپلیش خوب بود ولی داستان بد death هم که هیچی حالا
داداش دث که خوب بود! البته هر کس حق داره نظر خودش بده ولی من ازش خوشم اومد خیلی نوآوری عجیبی بود. باورم نمیشد آدم با پیاده روی بتونه انقدر حال کنه البته شاید این به خاطر نوع دیدگاه من باشه من که حاظرم محیط بازیایی مثل آلدر و رددد و gta رو ول کنم و پیاده یا سواره فقط برم محیط بگردم حالا فکر کن تو دث این پیاده روی جنبه داستانی گرفته بود و تازه چالش هم همراهش بود واقعا حال میداد. هرچند اکشن و سواری به موقعش هم داشت و داستانم واقعا خوب بود قشنگ کارگردانی شده بود ولی آره موافقم که یکسری دلایل برا جابجایی کارگو ها یا یه سری داستان ها واقعا چرت محض بود ولی کلا داستان بازی جذاب بود.
 
داداش دث که خوب بود! البته هر کس حق داره نظر خودش بده ولی من ازش خوشم اومد خیلی نوآوری عجیبی بود. باورم نمیشد آدم با پیاده روی بتونه انقدر حال کنه البته شاید این به خاطر نوع دیدگاه من باشه من که حاظرم محیط بازیایی مثل آلدر و رددد و gta رو ول کنم و پیاده یا سواره فقط برم محیط بگردم حالا فکر کن تو دث این پیاده روی جنبه داستانی گرفته بود و تازه چالش هم همراهش بود واقعا حال میداد. هرچند اکشن و سواری به موقعش هم داشت و داستانم واقعا خوب بود قشنگ کارگردانی شده بود ولی آره موافقم که یکسری دلایل برا جابجایی کارگو ها یا یه سری داستان ها واقعا چرت محض بود ولی کلا داستان بازی جذاب بود.

اینجورآدم های مثل شما خیلی کم هستن مثلا من خودم دوست دارم شبها تو تاریکی مطلق روی یک چمن بزرگ مثل استادیوم دراز بکشم خوب یکی بیاد برای منم بازی بسازه! بعد اینجور حرکات یک نوع توهین و کلاه برداریه یارو 60 دلار پول میده بعدا میفهمه باید فقط نقش اداره پست انجام بده خیلی ها حتی فن های دو آتیشه سونی هم از این بازی شاکی بودن و بعد از 5 دقیقه دیسک بازی پرت کردن بیرون
 
  • Like
Reactions: XBOX__360 and Guzu
اینجورآدم های مثل شما خیلی کم هستن مثلا من خودم دوست دارم شبها تو تاریکی مطلق روی یک چمن بزرگ مثل استادیوم دراز بکشم خوب یکی بیاد برای منم بازی بسازه! بعد اینجور حرکات یک نوع توهین و کلاه برداریه یارو 60 دلار پول میده بعدا میفهمه باید فقط نقش اداره پست انجام بده خیلی ها حتی فن های دو آتیشه سونی هم از این بازی شاکی بودن و بعد از 5 دقیقه دیسک بازی پرت کردن بیرون
من خودم همین الان فرصتش باشه بعیده سراغ دث برم.
هیچ جذابیتی حس نمیکنم داشته باشم برام.
ولی بازی رو اینجور Execute نکنید دیگه...
اینقدرم فیل نبود.
چرا خیلیا رو شخصا دیدم که بازی کردن و خیلیم لذت بردن. از نزدیک زیاد دیدم این افراد رو.
این هالیوودی بازی های کوجیما رو منم دوست ندارم ولی خود بازیش رو خیلیا دوست داشتن. طبیعتا خیلیا هم خوششون نیومد. یه جوری صحبت نکنید انگار ۱۰۰درصد افرادی که بازیرو خریدن، ازش متنفر شدن چون اینجوری نیست. طرفدار هم زیاد داشت بازی.





یکی از طرفداری دث هم یه کامنت گزاشت راجب قیاس گیرز با دث که پاک شد(یا خودش پاک کرد) که نمیفهمم ربطش چی بود واقعا!
ینی چی برای ۱ بازی ۵ بار پول گرفتن سازنده های گیرز؟
ینی گیرز ۱ تا ۵ یکی بوده و هیج تغییری توش داده نشد و کپی پیست هم بودن؟
راجب گیرز ۴ و ۵ که خود طرفدارا از همه بیشتر انتقاد کردن ولی شمایی که این حرفو میزن ۲ حالت داری:
یا خودت برا مقابله با یه حرف غیر منطقی راجب دث، به همون اندازه میخوای بی منطق بشی.
یا کلا از ۵ کیلومتری فرنچایز گیرز هم رد نشدی ولی راجبش حرف میزنی.
 
آخرین ویرایش:
من خودم همین الان فرصتش باشه بعیده سراغ دث برم.
هیچ جذابیتی حس نمیکنم داشته باشم برام.
ولی بازی رو اینجور Execute نکنید دیگه...
اینقدرم فیل نبود.
چرا خیلیا رو شخصا دیدم که بازی کردن و خیلیم لذت بردن. از نزدیک زیاد دیدم این افراد رو.
این هالیوودی بازی های کوجیما رو منم دوست ندارم ولی خود بازیش رو خیلیا دوست داشتن. طبیعتا خیلیا هم خوششون نیومد. یه جوری صحبت نکنید انگار ۱۰۰درصد افرادی که بازیرو خریدن، ازش متنفر شدن چون اینجوری نیست. طرفدار هم زیاد داشت بازی.





یکی از طرفداری دث هم یه کامنت گزاشت راجب قیاس گیرز با دث که پاک شد(یا خودش پاک کرد) که نمیفهمم ربطش چی بود واقعا!
ینی چی برای ۱ بازی ۵ بار پول گرفتن سازنده های گیرز؟
ینی گیرز ۱ تا ۵ یکی بوده و هیج تغییری توش داده نشد و کپی پیست هم بودن؟
راجب گیرز ۴ و ۵ که خود طرفدارا از همه بیشتر انتقاد کردن ولی شمایی که این حرفو میزن ۲ حالت داری:
یا خودت برا مقابله با یه حرف غیر منطقی راجب دث، به همون اندازه میخوای بی منطق بشی.
یا کلا از ۵ کیلومتری فرنچایز گیرز هم رد نشدی ولی راجبش حرف میزنی.

نمی دونم میشه اینجا در مورد بازی DS صحبت کرد یا نه شاید مدیر ها پاکش کنن ولی شما برو همون تاپیک بازی میبینی که حتی فن های سونی ازش انتقاد کردن وقتی فن های سونی از یک بازی انحصاری که کوجیما پشتش هست انتقاد کنن دیگه باید تا ته ماجرا بری البته شاید کسانی باشند که از بازی لذت ببرن ولی قطعا در عقلیت هستن و نظرشان محترم ولی به شخصه اصلا اینجور بازی ها رو دوست ندارم و به خاطر همین هم هیچ علاقه ای ندارم روی XBOX تجربش کنم و بیشتر ترجیح میدم به جای کوجیما ، کلیف برگرده روی گرز کار کنه و یک گرز شاهکار ببینم
 
من خودم همین الان فرصتش باشه بعیده سراغ دث برم.
هیچ جذابیتی حس نمیکنم داشته باشم برام.
ولی بازی رو اینجور Execute نکنید دیگه...
اینقدرم فیل نبود.
چرا خیلیا رو شخصا دیدم که بازی کردن و خیلیم لذت بردن. از نزدیک زیاد دیدم این افراد رو.
این هالیوودی بازی های کوجیما رو منم دوست ندارم ولی خود بازیش رو خیلیا دوست داشتن. طبیعتا خیلیا هم خوششون نیومد. یه جوری صحبت نکنید انگار ۱۰۰درصد افرادی که بازیرو خریدن، ازش متنفر شدن چون اینجوری نیست. طرفدار هم زیاد داشت بازی.





یکی از طرفداری دث هم یه کامنت گزاشت راجب قیاس گیرز با دث که پاک شد(یا خودش پاک کرد) که نمیفهمم ربطش چی بود واقعا!
ینی چی برای ۱ بازی ۵ بار پول گرفتن سازنده های گیرز؟
ینی گیرز ۱ تا ۵ یکی بوده و هیج تغییری توش داده نشد و کپی پیست هم بودن؟
راجب گیرز ۴ و ۵ که خود طرفدارا از همه بیشتر انتقاد کردن ولی شمایی که این حرفو میزن ۲ حالت داری:
یا خودت برا مقابله با یه حرف غیر منطقی راجب دث، به همون اندازه میخوای بی منطق بشی.
یا کلا از ۵ کیلومتری فرنچایز گیرز هم رد نشدی ولی راجبش حرف میزنی.
کسی که چارچوب صحبتاش منطق نداره نباید باهاش منطقی صحبت کرد ولی گزینه بهتری هم هست که اصلا بحث نکنی باهاشون.
این چند وقت خودم درگیر این مسئله زیاد کردم که فکر میکنم تأثیر عکس گذاشته یعنی طرف عملا هدفش جلب توجهی که من یا بقیه به این پست ها میکنیم. بنابر این برای این که نزول نکنم برای دفاع از بازی پاک کردم اون پست علاوه بر اون ربطی هم نداشت به قول شما به gears.
 
  • Like
Reactions: Sepi_60
نمی دونم میشه اینجا در مورد بازی DS صحبت کرد یا نه شاید مدیر ها پاکش کنن ولی شما برو همون تاپیک بازی میبینی که حتی فن های سونی ازش انتقاد کردن وقتی فن های سونی از یک بازی انحصاری که کوجیما پشتش هست انتقاد کنن دیگه باید تا ته ماجرا بری البته شاید کسانی باشند که از بازی لذت ببرن ولی قطعا در عقلیت هستن و نظرشان محترم ولی به شخصه اصلا اینجور بازی ها رو دوست ندارم و به خاطر همین هم هیچ علاقه ای ندارم روی XBOX تجربش کنم و بیشتر ترجیح میدم به جای کوجیما ، کلیف برگرده روی گرز کار کنه و یک گرز شاهکار ببینم

تا حالا نظرات فن های سونی رو پشم حساب نمیکردی بعد الان سر دث استرندینگ بدبخت داری نظراتشون رو ملاک قرار میدی ؟ :))

دث استرندینگ نه لایق اون تمجید های افراطی هست نه این تضعیف کردن های بی منطق! بازی واقعا در حد متایی که گرفته ظاهر شده.

کوجیما هم که نمیاد حالا ولی اگه میومد خودم شیرینی پخش میکردم :D
 


پ.ن: گیم اینفورمر دیوونه شده از این بازی های دوزاری با انیمیشن داغون میزاره کاورش! :Laughing:
گراندد بلاشک فول ورژنش بازی خفنی میشه تنها ضعفش نداشتن نیروی کافی برای تولید دو بازی بصورت همزمان هست
بخاطر همین ترجیح دادن بازی توسط تیم دوم و کوچیک با زمان ساخت نسبتا طولانی بدلیل کنترل کیفی و تولید بازی در خور استدیو Obsidian هست و تیم اصلی هم که با ایده های خفن با نفرات اصلی با سرمایه XGS انقدر معجون نابی شده نتونستن از خیرش بگذرن و استارت پروژه AAA آبسیدین برای نسل بعد خورده
حتی لوگو بازی بعدیو ندیده حاضرم شرط ببندم پروژه بعدی متای ۸۹ ۹۰ کمتر نمیشه :D
 
بخشی از استخدام‌های یک سال اخیر اینگزایل سازنده ویستلند 3 :D


  • Dean Rymer - لید کامبت دیزاینر ، قبلا کامبت دیزاینر GoW‌ بوده
  • Jason Anderson - کارگردان،‌ قبلا وظیفه نویسندگی در Turtle Rock رو داشته و روی ویستلند ۲ (یک سال)، فالوت ۱ و ۲ و همینطور Vampire:Bloodlines در Troika همراه Cain و Boyarsky کار کرده (دو کارگردان مطرح آبسیدین که روی Outer Worlds و فالوت ۱ و ۲ کار کردن)
  • Ray Cobo - تهیه کننده اجرایی، بیشترین شهرتش برای کار در سمت تهیه کنندگی World of Warcraft هست و یکی از اشخاص کلیدی در استودیوی Digital Anvil هست
  • Christopher Arnold - طراح ارشد،‌ سابقه کار در استودیوهای Mythic Entertainment و Carbine
  • Chad Moore - کارگردان بازی، قبلا طراح ارشد Fallout 2 بوده و در Troika مشغول فعالیت بوده در کنار اندرسون (کارگردان دیگه بازی)
  • Dave Williams - نفر اصلی در طراحی سیستم‌های TOW در آبسیدین (و همچنین سری Pillars) که گفته تا چند سال نمیتونه در مورد کارش صحبت کنه ولی خیلی هیجان زدست
  • Tim Campbell - کمپین دیزاینر ارشد Warcraft III،‌ کارگردان Wasteland 3 هنوز سمتش در پروژه جدید مشخص نیست و شاید پروژه دیگه رو بخوان بهش بدن
  • Andy Gardner - برنامه نویس گیم پلی ارشد در پروژه جدید،‌ در Ready at Dawn طراح گیم پلی بوده،‌ یک سال در آبسیدین و ۴ سال در راک استار سن دیگو (RDR1)
  • Marcellus Barnes - طراح کاراکترهای ارشد پروژه جدید، طراح کاراکتر در راکستار (۹ سال،‌ RDR2، GTAV‌ و MP3)
  • Adam Schumann - طراح کاراکتر ارشد پروژه جدید، قبلا در Retro با همین سمت کار می‌کرده
 
آخرین ویرایش:
بخشی از استخدام‌های یک سال اخیر اینگزایل سازنده ویستلند 3 :D


  • Dean Rymer - لید کامبت دیزاینر ، قبلا کامبت دیزاینر GoW‌ بوده
  • Jason Anderson - کارگردان،‌ قبلا وظیفه نویسندگی در Turtle Rock رو داشته و روی ویستلند ۲ (یک سال)، فالوت ۱ و ۲ و همینطور Vampire:Bloodlines در Troika همراه Cain و Boyarsky کار کرده (دو کارگردان مطرح آبسیدین که روی Outer Worlds و فالوت ۱ و ۲ کار کردن)
  • Ray Cobo - تهیه کننده اجرایی، بیشترین شهرتش برای کار در سمت تهیه کنندگی World of Warcraft هست و یکی از اشخاص کلیدی در استودیوی Digital Anvil هست
  • Christopher Arnold - طراح ارشد،‌ سابقه کار در استودیوهای Mythic Entertainment و Carbine
  • Chad Moore - کارگردان بازی، قبلا طراح ارشد Fallout 2 بوده و در Troika مشغول فعالیت بوده در کنار اندرسون (کارگردان دیگه بازی)
  • Dave Williams - نفر اصلی در طراحی سیستم‌های TOW در آبسیدین (و همچنین سری Pillars) که گفته تا چند سال نمیتونه در مورد کارش صحبت کنه ولی خیلی هیجان زدست
  • Tim Campbell - کمپین دیزاینر ارشد Warcraft III،‌ کارگردان Wasteland 3 هنوز سمتش در پروژه جدید مشخص نیست و شاید پروژه دیگه رو بخوان بهش بدن
  • Andy Gardner - برنامه نویس گیم پلی ارشد در پروژه جدید،‌ در Ready at Dawn طراح گیم پلی بوده،‌ یک سال در آبسیدین و ۴ سال در راک استار سن دیگو (RDR1)
  • Marcellus Barnes - طراح کاراکترهای ارشد پروژه جدید، طراح کاراکتر در راکستار (۹ سال،‌ RDR2، GTAV‌ و MP3)
  • Adam Schumann - طراح ارشد کاراکتر ارشد پروژه جدید، قبلا در Retro با همین سمت کار می‌کرده
قبلا اکس باکس خانه ریسینگ بازها ( و صد البته شوتر بازها) بود ، الآن باید به عنوان خانه RPG بازها هم بدونیم ...
Playground Games
Inxile Entertainment
Obsidian Entertainment
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or