Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
خبر خوب اینه که The Coalition هم به کمک 343i اومدن تا Halo Infinite رو برسونن به موقع عرضه...
نکته مثبت ماجرا اینه که با شناختی که از کوالیشن داریم، نه تنها میتونم برطرف شدن ضعف های فنی بازی رو ببینیم بلکه شاید با یک گرافیک خفن هم طرف باشیم.
نکته مثبت تر هم اینه که اتفاق فوق العاده ای که تو بین استودیو های ایکس باکس میوفته اینه که دائم به هم از نظر فنی کمک میکنن .
A Microsoft spokesperson tells Game Informer:

“As we’ve done in the past, The Coalition chipped in to help out with development on Halo Infinite on a temporary basis. It is fairly common for members of the various Xbox Game Studios to lend their expertise to games other teams are working on, much like how members of the 343 team have contributed to other XGS products through the years. This ability to share talent is one of the greatest strengths of XGS, and we’re grateful for all the individuals who have pitched in to make Halo Infinite the best game it can be.”
Halo Infinite Received Help From Gears Studio, The Coalition - Game Informer
 
خبر خوب اینه که The Coalition هم به کمک 343i اومدن تا Halo Infinite رو برسونن به موقع عرضه...
نکته مثبت ماجرا اینه که با شناختی که از کوالیشن داریم، نه تنها میتونم برطرف شدن ضعف های فنی بازی رو ببینیم بلکه شاید با یک گرافیک خفن هم طرف باشیم.
نکته مثبت تر هم اینه که اتفاق فوق العاده ای که تو بین استودیو های ایکس باکس میوفته اینه که دائم به هم از نظر فنی کمک میکنن .

Halo Infinite Received Help From Gears Studio, The Coalition - Game Informer
turn 10 که عملا شده آچار فرانسه :D:-j
فک کنم از پارسال رو چهار پنج بازی با سبک های کاملا متفاوت کمک فنی رسونده و بازی رو به کمال رسونده:D
نمونه بارزش flight simulator
وقتی تو هر سبکی انجین فورتزاتک انقدر عالی جواب میده نمیدونم چرا نمیان جایگزین آنریل بهینه کنن تو سبک های مختلف:D
مورد دیگه جالبی که وجود داره اینکه به لحاظ سیستمی و ساختاری تامل خیلی خوب و عالی بین فرست پارتیا شکل گرفته یادمه رییس آبسیدین ی مصاحبه بعد خرید استدیو داشت که گفت خیلی عالی و جالب برام که از امروز میتونم تماس بگیرم با هر استدیو فرست پارتیه دیگه کمک فنی راهنمایی بگیریم که خیلی تو توسعه و روند کار کمکمون میکنه
 
صحبت های Timdog و Klobrille در مورد انحصاری شدن بازی های Bethesda

View attachment 196274

View attachment 196272

View attachment 196273

واقعا اگه Xbox این برگ برنده رو از دست بده شاید بزرگترین اشتباه تاریخ برند رو انجام داده باشن.
مایکروسافت بدنبال افزایش خیلی سریع کاربرای گیم پسه و اینکار با محتوای انحصاری انجام میشه. خیلی سادست :D اگر دنبال سود کوتاه مدت بود، میتونست تمام بازیهاش رو مولتی پلتفرم کنه. هل بلید 2، Avowed یا اصلا همین Flight Simulator (که خرج ساختش هم خیلی خیلی بالا بوده)، مگه رو PS5 نمیفروشن؟ پس چرا انحصاری ان؟:D یکسری بازیهای 3rd party مثل آرک 2، مدیوم، استاکر 2، Warhammer 4k و ... هم انحصاری کرده، در حالیکه با این استدلال، صرفا میتونست یک قرارداد گیم پس ببنده مثلا :D

شاید هضمش یکم طول بکشه، ولی درنهایت عادی میشه چیز به این واضحی.
 
مایکروسافت بدنبال افزایش خیلی سریع کاربرای گیم پسه و اینکار با محتوای انحصاری انجام میشه. خیلی سادست :D اگر دنبال سود کوتاه مدت بود، میتونست تمام بازیهاش رو مولتی پلتفرم کنه. هل بلید 2، Avowed یا اصلا همین Flight Simulator (که خرج ساختش هم خیلی خیلی بالا بوده)، مگه رو PS5 نمیفروشن؟ پس چرا انحصاری ان؟:D یکسری بازیهای 3rd party مثل آرک 2، مدیوم، استاکر 2، Warhammer 4k و ... هم انحصاری کرده، در حالیکه با این استدلال، صرفا میتونست یک قرارداد گیم پس ببنده مثلا :D

شاید هضمش یکم طول بکشه، ولی درنهایت عادی میشه چیز به این واضحی.
حالت منطقیش دقیقا همینه. :-bd
مشکلی که الان وجود داره و این 2 نفر هم دارن اشاره میکنن mixed signal ها و سیاست های مبهم و بعضی وقتا عجیب غریب مایکرو هست (مثل قضیه Gold). به قول Klob اگه سونی Bethesda رو خریده بود هیچ بحثی نبود و همه مطمئن بودن بازیاشون انحصاری میشه (حتی به نظرم ممکن بود مثلا نسخه ی Xbox ـه Starfield رو کلا کنسل کنن یا یه مدت طولانی انحصار زمانی خودشون نگه دارن)، مایکرو هم باید یکم محکم تر و مشخص تر برخورد کنه.

2021-02-25 (3).png
 
آخرین ویرایش:
امروز از طرف کمیسیون ضدانحصار گرایی اروپا رای نهایی برای خرید بتسدا توسط مایکروسافت داده میشه تا این توافق تایید نهایی بشه. با تایید شدن این موضوع قطعا خبرهای بیشتری از بتسدا خواهیم شنید.
 
Major Nelson تو همین پادکست اخیرش گفت که هفته اینده خبرهای خاصی از ایکس باکس قراره بشه و بقولی گفته stay tuned باشید! پنجم مارچ هم قرار بود قرار داد مایکروسافت/بتسدا نهایی بشه که خب فعلا خبری نشده
 
معامله ی مایکروسافت / زنیمکس تو آمریکا رو دیگه میشه گفت نهایی شده فقط باید امروز یا فردا منتظراعلام نهایی شدنش تو کمیسیون اروپا باشیم.
View attachment 197378
چرا اینقدر تو سکوت رفته مایکروسافت هیچ خبری نیس اصلا بازیم که هیچی کلا
 
  • Like
Reactions: omid0 and AmirPh78

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or