Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:
https://forum.bazicenter.com/attachments/img_20201002_050253-png.170559/
:|
 
عظمت بتسدا به کنار هنوز هضمش برای من سخته که id و کل تاریخ و عظمتش الان مال مایکروسافته! اگه سال ۲۰۰۴ وقتی doom 3 و Halo 2 عرضه شده بودن به یکی می‌گفتی مایکروسافت یه زمانی مالک doom و quake و wolf میشه به عقلت شک می‌کرد :D
جدا از کراس آور دووم و هیلو ...
من خیلی دوست دارم یه ریمیک Return to Castle Wolfenstein بسازن ... کل خاطرات اون زمانم زنده میشه
 
به نظرم داره پیاز داغ ماجرا رو زیاد میکنه :D اگر بانجی نخواد مستقل بمونه به خاطر تاریخ بین این دوتا شرکت مایکروسافت بالاترین شانس تصاحب ش رو داره. خود نادلا هم گفته استودیو ها و کمپانی ها رو میخریم که باهاشون تاریخ، فرهنگ مشترک داریم و نون و نمک همدیگه رو خورده ایم :D الان کدوم استودیو گزینه ی بهتری از خالقین مهمترین ip ایکس باکس برای خرید هست؟. یکی هم اینکه مایکرو نخره امازون میخره و با خرید بانجی مایکرو هم دست رقیب رو کوتاه می کنه و هم برای سرویس اشتراکی اش(که حرف اول و اخر در این سرویس ها محتوا میزنه) یه محتوای ارزشمند رو تضمین میکنه. در کل به نظرم یا بانجی مستقل میمونه یا مایکرو میخرتش یا با احتمال کمتر امازون، اپل و گوگلی با یه پیشنهاد عجیب و غریب بانجی رو سمت خودش میکشونه.
 
Asobo Studios (Flight Simulator) is working on another game for Microsoft
Asobo داره یک بازی انحصاری دیگه برای مایکروسافت میسازه ( جدای قرار داد 10 ساله ای که برای پشتیبانی از MFS2020 بستن )

Asobo Studios (Flight Simulator) is working on another game for Microsoft - XboxEra
From Madinfinite.com, who’ve first reported on this news:
”Finally, the studio says that in addition to the 10-year support for Flight Simulator, they are working on two new projects, one of which will be with Focus Home, while the second is another fruit of a partnership with Microsoft.”

پ.ن :
بازی 1 میلیون کپی تو استیم فروخته
در کنار انجینشون از Forza Tech هم تو ساخت فلایت سیمولاتور استفاده کردند
 
یه سری اطلاعات از Asobo Studio:
  • بازی MFS بیشتر از 1 میلیون نسخه فروش داشته.
  • بازی به مدت هفت سال و نیم در حال ساخت بوده و Turn 10 به صورت مستقیم تو ساختش همکاری داشته. بخش عمده‌ای از تکنولوژی‌های به کار رفته در بازی به وسیله Forza Tech ساخته شده.
  • استودیو 210 کارمند داره که 120 نفر روی MFS کار کردن و قراره بازی به مدت 10 سال آپدیت بشه.
  • عنوان MFS قرار هست سال 2021 واسه Xbox عرضه بشه.
  • Asobo Studio یک بازی معرفی نشده دیگه هم با همکاری مایکروسافت در حال ساخت داره.
 
حقا خوب یتیم داری میکنه :D
کاش مردونگی کنه گوشای 343i رو هم بکشه یکم ادبشون کنه
والا این مردونگی و بخشندگی گی turn10 فقط منو یاد علی میندازه که میگه
برو ای استدیوی مسکین در خانه turn 10 زن!!! :)):)):D
که نگین forza tech را بدهد کرم خدا را:D:))
این بنده خداها یه انجین دارن که اولش به playground برای سری هورایزن کمک فول تایم کردن
تیم فیبل داره کار میکنه تو پلی گراند داره بازی rpg میسازه تیم ترن تین کمکشون میکنه!
استدیو اسوبو میخاد بازی فلایت بسازه تیم ترن تین كمکشون میکنه
جدا یه استدیو مثل ترن تین انقد بدرد بخور هرجایی متای بالای 9+ دیده میشه حضور داره یه استدیو هم مثل.....
 
حقا خوب یتیم داری میکنه :D
کاش مردونگی کنه گوشای 343i رو هم بکشه یکم ادبشون کنه

343 تیم توانمندی هست خودش :دی ولی خب بازی بزرگ ساختن هم سخته اینم هست و الا روی 360 همه دیدیم چطور بازیی ساختن که فک همه چسبیده بود زمین :دی البته اگر گرافیک مورد بحث باشه فقط
 
343 تیم توانمندی هست خودش :D ولی خب بازی بزرگ ساختن هم سخته اینم هست و الا روی 360 همه دیدیم چطور بازیی ساختن که فک همه چسبیده بود زمین :D البته اگر گرافیک مورد بحث باشه فقط
البته توانمند بود :D
این حجم برون سپاری که انجام دادن قشنگ معلومه زیرش زاییدن:))
 
البته توانمند بود :D
این حجم برون سپاری که انجام دادن قشنگ معلومه زیرش زاییدن:))

نه ربطی نداره برون سپاری خب یه چیز متداول هست :دی T10 خودش خداوندگار برون سپاری هست اصل تیمش تا چند وقت پیش 90 نفر بود ولی تیم فورتزا 350+ نفر بودن :دی
پروژه بزرگی هست هیلو اینفینیت و خیلی از بخشهاش رو هنوز ندیدم حتی به نسبت کمپین هم نمایش کوچیکی داشته :دی

چند وقت دیگه یه نمایش جدیدتر نشون میدن بهتر میشه دید روند بهبود بازی رو :دی یه لایه ری تریسینگ بیاد روی همین گرافیک بشینه زمین تا آسمون تفاوت میکنه خروجیش :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or