Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,755
نام
Bahram
لیک جدید فورتزا ۸:
Forza Motorsport 8 details leak - 120 FPS, rally racing, cinematic storyline and more
یک سری نکات به صورت خلاصه:
یک سری شایعه جدید اومده برای فورتزا ۸
بازی به صورت 4k و ۱۲۰ فریم همراه با ری تریسینگ اجرا خواهد شد
مدل های جدیدی برای فشار تایر ها ساخته شده
دمای پیست ها به صورت پویا خواهد بود
سیستم جدید تغییر اتمسفر هوا
طراحی جدید دوباره سیستم تعلیق
بخش جدیدی برای رنک آنلاین
سیستم مربوط به حضور ماشین ها به صورت روح در بخش انلاین (تو آپدیت آخر فورتزا ۷ اضافه شده بود)
چرخه کامل شب و روز برای هر پیست
وجود مسابقات آف رود
وجود مسابقات رالی
بازگشت امکان ساخت کلاب

این بار توجه فراوانی به جزئیات شده و به قول معروف کیفیت هدف ترن ۱۰ بوده تا کمیت و این موضوع تو تک تک اتومبیل ها و پیست ها دیده خواهد شد.
بازی یک بخش کریر همراه با داستانی کامل خواهد داشت.
بازی همانند فورتزا هورایزون ۴ دارای مسابقات مختلف در فصل های مختلف خواهد بود.
در همایش جولای شاهد معرفی خواهیم بود.
در نهایت فورتزا ۸ در ماه فبریه سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
لیک جدید فورتزا ۸:
Forza Motorsport 8 details leak - 120 FPS, rally racing, cinematic storyline and more
یک سری نکات به صورت خلاصه:
یک سری شایعه جدید اومده برای فورتزا ۸
بازی به صورت 4k و ۱۲۰ فریم همراه با ری تریسینگ اجرا خواهد شد
مدل های جدیدی برای فشار تایر ها ساخته شده
دمای پیست ها به صورت پویا خواهد بود
سیستم جدید تغییر اتمسفر هوا
طراحی جدید دوباره سیستم تعلیق
بخش جدیدی برای رنک آنلاین
سیستم مربوط به حضور ماشین ها به صورت روح در بخش انلاین (تو آپدیت آخر فورتزا ۷ اضافه شده بود)
چرخه کامل شب و روز برای هر پیست
وجود مسابقات آف رود
وجود مسابقات رالی
بازگشت امکان ساخت کلاب

این بار توجه فراوانی به جزئیات شده و به قول معروف کیفیت هدف ترن ۱۰ بوده تا کمیت و این موضوع تو تک تک اتومبیل ها و پیست ها دیده خواهد شد.
بازی یک بخش کریر همراه با داستانی کامل خواهد داشت.
بازی همانند فورتزا هورایزون ۴ دارای مسابقات مختلف در فصل های مختلف خواهد بود.
در همایش جولای شاهد معرفی خواهیم بود.
در نهایت فورتزا ۸ در ماه فبریه سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

اقا ما به 60 فریم راضی بودیم این کارا چیه بجاش منابع رو خرج گرافیک کنن
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
اقا ما به 60 فریم راضی بودیم این کارا چیه بجاش منابع رو خرج گرافیک کنن
مگه چون 120fps حتما دلیل بر اینکه ك از گرافیک بازی زده شده دوست عزیز؟
نسل هشت با سخت افزار داغون وقتی 60fps استاندارد کنسولی بود دیگه عجیب نیست نسل نهی که 60fps استاندارد بازی ها میشه بازی های ریسینگ 120fps بشه
بنظرم اولین اطلاعات اشتباه از لیک بازی همون تاریخشه که احتمالا لانچ تایتل هست !!!
 
  • Like
Reactions: MO021

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
لیک جدید فورتزا ۸:
Forza Motorsport 8 details leak - 120 FPS, rally racing, cinematic storyline and more
یک سری نکات به صورت خلاصه:
یک سری شایعه جدید اومده برای فورتزا ۸
بازی به صورت 4k و ۱۲۰ فریم همراه با ری تریسینگ اجرا خواهد شد
مدل های جدیدی برای فشار تایر ها ساخته شده
دمای پیست ها به صورت پویا خواهد بود
سیستم جدید تغییر اتمسفر هوا
طراحی جدید دوباره سیستم تعلیق
بخش جدیدی برای رنک آنلاین
سیستم مربوط به حضور ماشین ها به صورت روح در بخش انلاین (تو آپدیت آخر فورتزا ۷ اضافه شده بود)
چرخه کامل شب و روز برای هر پیست
وجود مسابقات آف رود
وجود مسابقات رالی
بازگشت امکان ساخت کلاب

این بار توجه فراوانی به جزئیات شده و به قول معروف کیفیت هدف ترن ۱۰ بوده تا کمیت و این موضوع تو تک تک اتومبیل ها و پیست ها دیده خواهد شد.
بازی یک بخش کریر همراه با داستانی کامل خواهد داشت.
بازی همانند فورتزا هورایزون ۴ دارای مسابقات مختلف در فصل های مختلف خواهد بود.
در همایش جولای شاهد معرفی خواهیم بود.
در نهایت فورتزا ۸ در ماه فبریه سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
فکر نمی کردم به این زودی بازی با 120 فریم با ری ترسینگ ببینیم ... ولی به لطف گرینوالت مقدس شدنی هست :D
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
لیک جدید فورتزا ۸:
Forza Motorsport 8 details leak - 120 FPS, rally racing, cinematic storyline and more
یک سری نکات به صورت خلاصه:
یک سری شایعه جدید اومده برای فورتزا ۸
بازی به صورت 4k و ۱۲۰ فریم همراه با ری تریسینگ اجرا خواهد شد
مدل های جدیدی برای فشار تایر ها ساخته شده
دمای پیست ها به صورت پویا خواهد بود
سیستم جدید تغییر اتمسفر هوا
طراحی جدید دوباره سیستم تعلیق
بخش جدیدی برای رنک آنلاین
سیستم مربوط به حضور ماشین ها به صورت روح در بخش انلاین (تو آپدیت آخر فورتزا ۷ اضافه شده بود)
چرخه کامل شب و روز برای هر پیست
وجود مسابقات آف رود
وجود مسابقات رالی
بازگشت امکان ساخت کلاب

این بار توجه فراوانی به جزئیات شده و به قول معروف کیفیت هدف ترن ۱۰ بوده تا کمیت و این موضوع تو تک تک اتومبیل ها و پیست ها دیده خواهد شد.
بازی یک بخش کریر همراه با داستانی کامل خواهد داشت.
بازی همانند فورتزا هورایزون ۴ دارای مسابقات مختلف در فصل های مختلف خواهد بود.
در همایش جولای شاهد معرفی خواهیم بود.
در نهایت فورتزا ۸ در ماه فبریه سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.
مسابقات رالی واقع گرایانه مثل Dirt اگه بتونن دربیارن با کیفیت همیشگی فورتزا...

خیلی فوق العاده است... ^:)^^:)^
 

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
اقا ما به 60 فریم راضی بودیم این کارا چیه بجاش منابع رو خرج گرافیک کنن
اگر حالت ۱۲۰ فریم هم وجود داشته باشه یه مد اضافه خواهد بود در کنار مد ۶۰ فریم. 4K/120Hz هنوز خیلی از TV ها ساپورت نمیکنن
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
مگه چون 120fps حتما دلیل بر اینکه ك از گرافیک بازی زده شده دوست عزیز؟
نسل هشت با سخت افزار داغون وقتی 60fps استاندارد کنسولی بود دیگه عجیب نیست نسل نهی که 60fps استاندارد بازی ها میشه بازی های ریسینگ 120fps بشه
بنظرم اولین اطلاعات اشتباه از لیک بازی همون تاریخشه که احتمالا لانچ تایتل هست !!!

به هر حال 120 روی رزولیشن 4k سنگینه اونم با ray tracing و گیمی مثل forza قدرت کنسول نامحدود که نیست :D الان dirt 5 اعلام شده 120 ـه از لحاظ گرافیکی منو نگرفت به عنوان یه بازی ریسینگ نسل بعد/
جنبه تبلیغاتی داره forza به این چیزا نیازی نداره.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
Psychonauts 2 Had Its Boss Fights Added Back In Thanks to Microsoft, Says Dev
اینم یکی از مزایای بودجه هنگفت مایکروسافت که به استودیوهای xgs اجازه میده کیفیت بازیشونو بالاتر ببرن.
البته تو پرانتز عرض کنم که ماکرو در درجه اول لطفی نکرده بخاطر همین ساپورت قوی این عروس ترگل ورگل عروس بچه پولدارا شده :D
و از طرفی هرچی بازی باکیفیت تر باش استدیو قوی تر پیش میره و موفقیت های بیشتری کسب میکنه ودست به ریسک های بزرگ تری هم میزنه
ایکاش ماکرو استدیو میشل انسل لعنتیو میخرید چقدر خلاق و قوی تیپ کاریش
همrayman raving rabits عالی بود و هم g&e هنوزم که هنوزه منتظر شماره دومش هستیم واز یوبی خبری نشده
واید رو هم ک فک کنم انتقال دادن بهps5
 
آخرین ویرایش:

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
بحث خرید استدیو به کنار، استدیو های داخلی xbox خیلی خوب دارن تقویت می شن :
پلی گراند : 78 نفر
آبسدین : 17 نفر
این اگزایل : 16 نفر(همگی سنیور و لیدر)
343 : 15 نفر(همگی سنیور و لیدر)
ریر : 14 نفر
کوآلیشن : 13 نفر
انیشیتیو : 11 نفر(همگی سنیور و لیدر)
اندد لبز : 5 نفر
کامپالشن : 3 نفر
نکته باحالش اینه پلی گراند به تنهایی اندازه بقیه داره نیرو جذب می کنه. البته یه موضوعی هم هست این که مثلا انیشیتیو و این گزایل اکثر نیروهایی که اومدن در سایت نوشتن سنیور و ارشد هستن و با توجه به شرایط الان این مثلا 10 نفر، احتمالا 50 نفر نیرو رو به صورت دور کاری یا از نیرو های پاره وقت یا ضعیف تر مدیریت می کنن.
 
آخرین ویرایش:

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
2,474
بحث خرید استدیو به کنار، استدیو های داخلی xbox خیلی خوب دارن تقویت می شن :
پلی گراند : 78 نفر
آبسدین : 17 نفر
این اگزایل : 16 نفر(همگی سنیور و لیدر)
343 : 15 نفر(همگی سنیور و لیدر)
کوآلیشن : 13 نفر
انیشیتیو : 11 نفر(همگی سنیور و لیدر)
اندد لبز : 5 نفر
کامپالشن : 3 نفر
نکته باحالش اینه پلی گراند به تنهایی اندازه بقیه داره نیرو جذب می کنه. البته یه موضوعی هم هست این که مثلا انیشیتیو و این گزایل اکثر نیروهایی که اومدن در سایت نوشتن سنیور و ارشد هستن و با توجه به شرایط الان این مثلا 10 نفر، احتمالا 50 نفر نیرو رو به صورت دور کاری یا از نیرو های پاره وقت یا ضعیف تر مدیریت می کنن.
تشکیل هسته اصلی کار سخت و زمان بر هست ولی بعدش کار راحت تر میشه. پلی گراند در مرحله دوم هست. بقیه در مرحله اول هستن و این نکته مثبتی برای تقویت یک استودیو هست
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
153562
مدیر استدیو obsidian : رم کنسول های نسل بعدی بزرگترین جهش و تغییر خواهد بود

حافظه بیشتر ، سرگرمی بیشتر

مدیرعامل Obsidian اقای Feargus Urquhart بسیار مشتاقانه منتظر ایکس باکس سری X است.
یکی از دلایل آن رم کنسول نسل بعدی است به قول خودش ، این "مهمترین" مورد در مورد نسل بعدی بازی است.

اروكارت توضیح داد: "حالا كار ما این است كه مردم را به این جهان ببریم ، و فناوری به ما كمك می كند تا جهانی را باورپذیرتر كنیم "قبلاً از من سؤال شده است که مهمترین چیز در مورد نسل های آینده چیست؟ کمی دورتر است و همه این چیزهای کوچک. "

RAM کنسول Next-Gen برای PS5 و XSX چیست؟

PlayStation 5 و Xbox Series X هر دو قصد دارند تا بهترین تجربه را تا کنون ارائه دهند.
این وعده توسط برخی از فناوری های قابل بزرگ و قوی پشتیبانی می شود.

از نظر رم کنسول نسل بعدی ، PS5 قرار است از 16 گیگابایت رم GDDR6 بهره ببرد.
این مورد با Xbox Series X که 16 گیگابایت رم GDDR6 نیز دارد مطابقت دارد.

RAM یکی از معدود قسمت هایی است که هر دو کنسول تقریباً یکسان هستند
نکته ای که باید توسط گیمرهای رایانه ای ذکر شود ممکن است برای بازی در نسخه های چندرسانه ای آینده نیاز به رم بیشتری داشته باشند.
رئیس Obsidian به طراحی توجه دارد (اما فناوری مهم است ، بیش از چیزی که فکرشو بکنید)

در حالی که RAM کنسول نسل بعدی بیشتر مطمئناً برای بازی های چند منظوره بهتر کمک می کند ، این تنها یک قطعه کوچک از معماری است.

اروخارت گفت: "البته فناوری برای RPG ها مهم است ، اما برای ما مربوط به شخصیت ها ، داستان ، واکنش پذیری و آژانس پخش کننده است." "من یک اپل 1.5 به علاوه بازی می کردم - این در واقع اپل 2 نبود زیرا پدر دوست من آن را با هم تنگ کرده بود - و ما مانند سال 1980 با ویزارد بازی می کردیم. در اینجا ما 40 سال بعد هستیم ، و Obsidian هنوز هم ساخت RPGs. بنابراین چیزی که باعث ایجاد RPG می شود این فناوری نیست.

"آیا می توانیم با تکنولوژی کار بیشتری انجام دهیم؟" او ادامه داد. "کاملاً. اما هنوز همواره باید به شخصیت ها ، داستان ، واکنش پذیری و این باید بدون توجه به فناوری باشد."

تکنولوژی همه بازی های خوب و نهایی نیستند ، توجه داشته باشید که Obsidian توانست با Fallout: New Vegas موفق به انجام شود ، اما مقدار بیشتری از حافظه رم کنسول نسل بعدی فضای بیشتری را برای توسعه دهندگان ایجاد خواهد کرد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر