رفیق ایشون خودشون هم می دونه قضیه چی هست و هدفش چیز دیگری است.دان ماتریک با ۵-۴ استودیو نسل رو شروع کرد و اینقدر آینده نگری ضعیفی داشت که بخش Xbox رو تا مرز نابودی برد.واقعا مقایسه اش با وضعیت فعلی Xbox خنده دار هست.شما ببینید شرایط چگونه هست که سایت Push Square همچین تیتر و مقاله ای منتشر کرده است.
همیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی ندارهمیگم این اتفاق افتاد دیگه سر جی تی 7 این اتفاق افتاد و شلوارش رو درآوردن ولی سر فورتزا تا اینجا خیلی روال برخورد کردن یعنی زیاد گیر خاصی ندیدم. انتقاد دیدم ها ولی نع خیلی. ببین شاید اگه از طرف دولوپر این دوتا بازی این قضیه ببینی چیز منطقی ای به نظر بیاد ولی برای گیمر خیلی تو مخه. تایمی که اینترنت تو ایران ضعیف شده بود من 2 3 هفته نتونستم جی تی بازی کنم اصا. منتقدا هم سر این قضیه چندجا ازش نمره کم کردن.
شما از این دید هم نگاه کن که با فرض شما من نوعی که پول دادم برای محصولی اگر سرورها خاموش بشه دیگه به اون محصول دسترسی ندارم ، اگر اگر جایی باشم که اینترنت ضعیفه یا دسترسی نیست باز به مشکل بر میخورم .همیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی نداره
من به نظرم تمام بازی ها حتی سینگل پیلرش هم باید حتما همیشه انلاین را اجباری کند حتی بازی ای مثل گاداو وار حتی بازی ای مثل اوود
حمله ی یورزها به بازی شاهکاری مثل GT7 اونم بابت چنین دلیل مسخره ای جدا ناراحت کننده بود
از این جهت میگم باید استاندارد شود که ان شرکت چون بازی را با این مشخصات فروخته نباید سرور خاموش کند (اگر نمیتواند هزینه ی سرور دهد پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند)، ریجینی بازی فروش رفته باید از پیشتبانی کند برای پینگ پاسخگو باشد (اگر نمیتواند برای کاهش پینگ فکری کند پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند) یعنی دو طرفه استشما از این دید هم نگاه کن که با فرض شما من نوعی که پول دادم برای محصولی اگر سرورها خاموش بشه دیگه به اون محصول دسترسی ندارم ، اگر اگر جایی باشم که اینترنت ضعیفه یا دسترسی نیست باز به مشکل بر میخورم .
داداش توی کشورهای پیشرفته که مردم دسترسی به اینترنت با کیفیت و قابل اطمینان دارن هم شاکی هستن بعد ما تو ایران با این وضعیت اینترنت به دائم آنلاین بودن بازی راضی باشیم جدا زبان قاصرههمیشه انلاین بودن باید تبدیل به یک استاندارد شود تا توسعه دهنده اطلاعات دقیق تری بتواند از تجربه ی گیمر دربیارد پرداخت درون برنامه ای اگر p2w نباشد ابدا مشکلی نداره
من به نظرم تمام بازی ها حتی سینگل پیلرش هم باید حتما همیشه انلاین را اجباری کند حتی بازی ای مثل گاداو وار حتی بازی ای مثل اوود
حمله ی یورزها به بازی شاهکاری مثل GT7 اونم بابت چنین دلیل مسخره ای جدا ناراحت کننده بود
خوب همینه ، بخشی از بازار رو از دست میده ، هزینه اضافی هم برای خودش با درنظر گرفتن فرض شما ایجاد میکنه.از این جهت میگم باید استاندارد شود که ان شرکت چون بازی را با این مشخصات فروخته نباید سرور خاموش کند (اگر نمیتواند هزینه ی سرور دهد پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند)، ریجینی بازی فروش رفته باید از پیشتبانی کند برای پینگ پاسخگو باشد (اگر نمیتواند برای کاهش پینگ فکری کند پس نباید همیشه انلاین را اجباری کند) یعنی دو طرفه است
وقتی میگیم استاندارد سازی یعنی طرف ارائه دهنده مسئولیتی مشخص در قبال سرویس فروخته شده برعهده گیرد و در صورت شانه خالی کردن از مسئولیت بتوان او را مورد پیگرد قرار داد
به به
حرص؟آقا چرا از بازی ها لذت نمیبری؟ پلتفرم های دیگه منظورمه گرامی من همه پلتفر مها رو بازی میکنم خودم برای مثال. بخر بازی کن اذیت نکن خودت رو چرا حرص میخوری؟( بحث اونلاین بودن و دایم اونلاین بودن برای ما مشکل دار است البته بیشتر) - خوب دیگه ایشون گیم پس راه انداخت دیگه شما این رو نمیگی !؟ کلی هم استودیو جمع کرد کلی هم بازی ساختنه و در حال ساختن هستن. اون بازی هم دن ماتریک نساخت از نسل 360 دیدن موفق بودنه شروع کرده بودن توسعه عرضه شدن موقع کنسول . همه پلتفرم ها رو بازی کن خودتت رو اذیت نکن.
اتفاقا اطلاعات مفیدی میتواندا ز نحوه ی بازی کردنت میتواند بدست اورد سپس این اطلاعات را مبنایی برای بهبود بازی های اینده قرار دهد الان کسانی درهر صنعتی جلو میافتد که بتوانند از تجربه ی کاربرانش اطلاعات زیادی داشته باشد سپس به نسبت به همان تجربه بتواند محصولاتش را ارائه کندداداش توی کشورهای پیشرفته که مردم دسترسی به اینترنت با کیفیت و قابل اطمینان دارن هم شاکی هستن بعد ما تو ایران با این وضعیت اینترنت به دائم آنلاین بودن بازی راضی باشیم جدا زبان قاصره
توسعه دهنده از چه اطلاعاتی بازی سینگل پلیری مثل گاد می خواد که من گیمر در بیاره؟ اذیت نکن عه
اگر بشود روی یک استانداری به تفاهم رسید مشکل حل میشه کسی که نمیتواند بازی اش را با این شرایط همیشه انلاین کند باید بیخیالش شود مود افلاین داشته باشدخوب همینه ، بخشی از بازار رو از دست میده ، هزینه اضافی هم برای خودش با درنظر گرفتن فرض شما ایجاد میکنه.
برای اطلاعات هم هر وقت آپدیت داد و وصل بود میتونه اطلاعات رو جمع آوری کنه
فقط به خاطر پرداخت درون برنامه ای و قیمت فضایی ماشین ها و گرایند محور بودن بازی بود.نگین که به خاطر پرداخت درون برنامهای بود چون اون فقط یکی از بحثها بود
با این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6رفقا در همین حین که فیل اسپنسر برنامه ای برای Xbox ندارد اعلام شد که استودیو People Can Fly در حال ساخت یک انحصاری بر اساس یکی از IP های مایکروسافت با بودجه ای بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار است.احتمالا مربوط به سری Gears of War باشد.یعنی مایکروسافت حتی به این تعداد استودیو هم راضی نیست.
رفیق در همین مورد توی ارا بحث شد مثل اینکه نوشته بودند با محاسبه نرخ مالیات و تورم در لهستان،با ۵۰ میلیون دلار می شود حقوق ۵ سال ۱۵۰ نفر با محاسبه بالاترین پرداخت در صنعت رو داد.مثل اینکه هزینه ساخت بازی در لهستان به مراتب پایین تر از اروپا و آمریکا هست.با این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6
۵۰ میلیون کمک؟چه خبره آقااز جیب ما که نمیره اما آدم حرصش میگیرهبا این بودجه ای که گفته شده احتمال میدم یا ریمیک یه نسخه از Gears of War باشه یا بصورت ساپورت برای کمک به ساخت Geras 6
خودمم حدس میزنم ریمیک گیرز باشه ولی بله بودجه بازی aaa در لهستان هم میتونه باشهرفیق در همین مورد توی ارا بحث شد مثل اینکه نوشته بودند با محاسبه نرخ مالیات و تورم در لهستان،با ۵۰ میلیون دلار می شود حقوق ۵ سال ۱۵۰ نفر با محاسبه بالاترین پرداخت در صنعت رو داد.مثل اینکه هزینه ساخت بازی در لهستان به مراتب پایین تر از اروپا و آمریکا هست.