X vs Y - Never Walk Alone (FINAL)

X vs Y - Never Walk Alone Final


  • مجموع رای دهنده‌ها
    44
  • نظرسنجی بسته شده است .
در آن سالها نوب‌ها جهان را فرا گرفته بودند?
نوب‌ها اسم گروه خود را نوابیون گذاشتند و سر از تن تمام هاردکوریون جدا کرده و یا انان را به اسارت کشیدند
دیگر خبری از باس فایت در بازی‌ها نبوده و دشمنان به راحتی از پای درمی‌آمدند
سال ۲۰۰۹ بود و هیچ نشانی از Hard و هاردکور به چشم نمی‌خورد، تاریکی و ظلمت همه جا را فرا گرفته بود:(
تاریکی که ناشی از ظلم و بیداد نوب ها بود!
Noob saibot را که در mortal kombat می‌شناسید!؟
سیاهی و تاریکی ذاتی اسم شخصیت نیز با اسم او که noob بود نیز از آنجا می‌آید که تاریکی و ظلمت نوب‌ها تمام زمین را فرا گرفته بود!
:D

ناگهان مردی از سوی شرق ظهور کرد>:D<
مردی از ژاپن!
سرزمین آفتاب!
دلاور از خطه برنج و شالی‌ها!
یار سامورایی و هاراکیری!
او یک تنه بر علیه ظلم و جور نوابیون ایستاد
سلاح او کمی سادیسم و دو خورجین اعصاب با مرگ‌های جریمه‌ای و گیم‌پلی ناب!
شعار او praise the sun بود و بر علیه تاریکی و ظلمت قیام کرد. به مانند کاوه آهنگر که ضحاک را شقه کرد او نیز نوابیون را با باس فایت‌های کمر شکن، به زانو در آورد>:)
نوابیون دست به دامن trainer شدند اما بازی‌های سری سولز حتی با trainer نیز سخت بودند. بعد از شکست نوابیون، آن مرد بنا کرد کاخی بلند که از آب و آفتاب نیابد گزند. اسم آن مرد میازاکی بود و اسم کاخ او دارک سولز!^:)^

پ.ن:میدونم ته دلتون همه با میازاکی و کارهاشه و سر اینکه بقیه قضاوتتون نکنن دارین به گاو رای میدین ولی اقا ما چراغارو خاموش میکنیم شما بدون اینکه کسی متوجه شه سریع رای تو عوض کن:D
 
البته قبل Demon's Souls ها...نینجا گایدن و خیلی بازی های سخت دیگه هم بودن والا.

درسته سولز بورن ها عالین ولی دلیل نمیشه طوری بگیم انگار بازی سخت قبل کار های میازاکی وجود نداشته.
یکی از اشتباهات بزرگی که زیاد شنیده میشه اینکه، فکر میکنن چیزی که بازی های میازاکی رو خاص میکنه اول از همه سختیه که بنده مخالفم...چیزی که خاص اشون میکنه خود خوش ساخت بودن بازی و اون ویژنی هست که میازاکی در بازی به مخاطب منتقل میکنه.

سخت بودن بازی فقط یکی از خصوصیات بازی هاشه ولی اصلی ترین موضوع نیست، اگه بود کلی از کپی کار های سولزبورن ها شکست نمیخوردن.
 
یادمه خیلی عاشق GoW 1 بودم و همیشه تو کفش بودم که تمومش کنم. همیشه هم تا آتن که میرسیدم و Ares رو برای اولین بار میدیدم، دیگه بیشتر از اون جلو نمیرفتم. تا اینکه چند سال پیش نسخه HD رو گرفتم و تمومش کردم و حقیقتا اگر بخوام بگم، اصلا دوست ندارم یه بار دیگه برمش. خیلی طولانیه و اواخرش هم واقعا رو اعصابه. یعنی شروع خیلی خوبی داره و خوب پیش میره ولی رفته رفته کند میشه و خیلی کش پیدا میکنه. ولی مثلا اینو نمیتونم در مورد بقیه شماره ها بگم.
کلا گاو 1 پیش غذائه برا گاو 2:دی اصل داستان اون بود بنظرم. و بهترین شماره:دی
انتظار این همه اختلاف رو نداشتم... کت عزیزمون و مرد نوشابه ای بیشتر از این مقاومت کردن....
از بس که عکس های هات گذاشتین ازش:دی اینور هم بچه ها باید از مید این بلک عکس های فن مید بزارن رای ها بره بالا:دی
 
کلا گاو 1 پیش غذائه برا گاو 2:دی اصل داستان اون بود بنظرم. و بهترین شماره:دی

از بس که عکس های هات گذاشتین ازش:دی اینور هم بچه ها باید از مید این بلک عکس های فن مید بزارن رای ها بره بالا:دی
بنظرمن
GOW4
GOW3
GOW2
GOW1
:دی
من 3 رو خیلی بیشتر از 2 دوست داشتم.
 
بنظرمن
GOW4
GOW3
GOW2
GOW1
:D
من 3 رو خیلی بیشتر از 2 دوست داشتم.
برعکس من زیاد با 3 ارتباط نگرفتم:دی نه که بد باشه، ولی بنظرم از پتانسیل 3 خوب استفاده نکردن. اگه دست کوری بود چیز اپیک تری میساخت
 
برعکس من زیاد با 3 ارتباط نگرفتم:دی نه که بد باشه، ولی بنظرم از پتانسیل 3 خوب استفاده نکردن. اگه دست کوری بود چیز اپیک تری میساخت
من برعکس شما:دی
نساخت ولی با این حال کار هایی که 3 کردن باعث شد عواقب کار های کریتوس خیلی جالب باشه.
کلا اگه 3 نبود فک نکنم میتونستن اینقدر خوب توی یک دنیای دیگه داستان کریتوس رو ادامه بدن:دی
برای من، دیگه واقعا تصور اپیک تر از این خیلی سخته، مگر اینکه ببینیم رگناروک توی 6 قراره چی باشه:دی
 
  • Like
Reactions: Sepi_60
من برعکس شما:D
نساخت ولی با این حال کار هایی که 3 کردن باعث شد عواقب کار های کریتوس خیلی جالب باشه.
کلا اگه 3 نبود فک نکنم میتونستن اینقدر خوب توی یک دنیای دیگه داستان کریتوس رو ادامه بدن:D
برای من، دیگه واقعا تصور اپیک تر از این خیلی سخته، مگر اینکه ببینیم رگناروک توی 6 قراره چی باشه:D
ببین شروع بازی دقیقا چیزی بود که هممون منتظرش بودیم. نبرد روی بدن تایتان ها در حالی که دارن از کوه المپ بالا میرن. استیج بازی همش در حال حرکت و تکون خوردنه و مبارزات بین زمین و هوائه. این دقیقا چیزی بود که امکان ساختش رو PS2 نبودش و لازم بود بریم نسل بعد تا تجربش کنیم. کلا خیلی اپیک بود شروع بازی. بعد یهو کریتوس از کوه سقوط میکنه همه قدرت هاش هم از دست میده و گیم پلی قشنگ برمیگرده به گاو 1:D صرفا با گرافیک بهتر. اینش برا من ضد حال بود. یعنی اون تکامل نسل بعدی که من انتظار داشتم رو PS3 از گاو 3 ببینم به ثمر ننشست و بنظرم گیم پلی رو سیف پیش بردن. دیگه نبرد مثل شروع بازی نداریم تا مبارزه با کرونوس فقط. جدای اون لول دیزاین و نویسندگی 2 هم بنظرم قوی تر بودش.
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou
View attachment 143718

واقعا چطور میتونین به چشمای معصوم بانو Astraea نگاه کنین و به اون کچل رای بدین؟

ایشون خطاب به بازیکن که ما باشیم (و داریم برای کشتنش گام برمیداریم)، میفرمایند:

This is our home.
We have done no harm to you.
Dear God, have mercy.
Is not your abandonment of us punishment enough?
How long must we weather this cruel fate?
Cruel Lord… What more can you possibly take from us?
Dear Lord… You are too cruel.
You have abandoned us, is that not punishment enough?

و وقتی محافظش رو میکشیم، خطاب میکنه:

You…
You killed him, didn't you?
Very Well, I can no longer resist you.
Do as you like. Take your precious Demon soul.

کسی هست اینو شنیده باشه و به خودش لعنت نفرسته باشه؟ جزء معدود کرکترهای سری سولزبورن که یادآوری میکنه ما شخصیت خوب داستان نیستیم.

یادمه کرکتر محبوب @Kourosh توی سری سولز بود. بیا ببین چه کردن با عزیزت:D
خب، کار خودتو کردی. واقعا خجل شدم از اینکه هنوز بازیش نکردم! :)) الان جدا از ته دل دوست دارم ریمیکش رو روی PS5 ببینم.
 
البته قبل Demon's Souls ها...نینجا گایدن و خیلی بازی های سخت دیگه هم بودن والا.

درسته سولز بورن ها عالین ولی دلیل نمیشه طوری بگیم انگار بازی سخت قبل کار های میازاکی وجود نداشته.
یکی از اشتباهات بزرگی که زیاد شنیده میشه اینکه، فکر میکنن چیزی که بازی های میازاکی رو خاص میکنه اول از همه سختیه که بنده مخالفم...چیزی که خاص اشون میکنه خود خوش ساخت بودن بازی و اون ویژنی هست که میازاکی در بازی به مخاطب منتقل میکنه.

سخت بودن بازی فقط یکی از خصوصیات بازی هاشه ولی اصلی ترین موضوع نیست، اگه بود کلی از کپی کار های سولزبورن ها شکست نمیخوردن.
به نظرم اون چیزی که سولزبورن رو خاص کرد، سختیش نبود. سختی بی منطق یعنی نینجا گایدن. سختی سولزبورن یه منطق پشتشه که پلیر باید قلق برخورد باهاش رو کشف کنه و استفاده کنه ازش. وگرنه اون چیزی توی بازی های دیگه میبینیم، صرفا بالا بردن دمیج و HP دشمن هاست. میازاکی باجی به بازیکن نمیده و میگه اگر میخوای از اینجا رد بشی، باید به اعصابت مسلط باشی و بعدشم صبور باشی. با وحشی بازی و عجله نمیتونی کاری از پیش ببری. به خاطر همینه که حتی کشتن یه دشمن توی سولزبورن حس فوق العاده ای به آدم میده که هیچ بازی دیگه ای نمیده. چون اینجا میدونی که واقعا زحمت کشیدی و از نتیجه زحمتت شدیدا راضی هستی.

اون چیزی که سولزبورن رو خاص میکنه، فلسفه پشت تک تک طراحی های بازیه. یعنی پشت همه چیزش یه تفکر خاص بوده. از طراحی محیط هاش که هیچ چیزی رو بی دلیل نساختن (حتی یه مجسمه که ممکنه کسی بهش نگاه هم نکنه یا یه نکته که شاید 10 سال دیگه یه نفر پیداش کنه) تا موسیقی، داستان، گیم پلی و در نهایت اتمسفرش. یعنی همه اینا توی Peak خودشون هستن و مهم تر اینه که همه اینا کاملا با هم جفت و جور و در راستا و در خدمت همدیگه هستن. انگار خط کش گذاشته باشن و همه چیز رو اندازه گیری کرده باشن و هر چیزی در حد و اندازه کافی باشه. این کار خیلی سختیه به نظرم و کمتر بازی ای هست که بتونه اینکارو انجام بده.
خب، کار خودتو کردی. واقعا خجل شدم از اینکه هنوز بازیش نکردم! :)) الان جدا از ته دل دوست دارم ریمیکش رو روی PS5 ببینم.
دقیقا همین جمله ها رو چند سال پیش کوروش گذاشت و باعث شد منم برم سراغش:D داستانش واقعا عالیه و کلی فلسفه پشتش خوابیده. یعنی خیلی طعنه میزنه به مسائل واقعی جهان کنونی. حتی بگم یه سری از مطالعاتم و طرز تفکری که دارم , آدمی که هستم، از همین جمله Astraea اومده، دروغ نگفتم:D
فقط بگم گیم پلی بازی به شدت! ساده هست و کنترل بازی به شدت! سفت و چغره. اینا باعث آزاردهنده بودن بازی میشن ولی بهش فرصت بده. من مطمئنم بازی ذره ذره اثرش رو میذاره و باعث میشه لذت ببری ازش. اونوقت میبینی بر خلاف تفکر اولیه ای که داشتی، چقدر بازی آسونیه. یعنی به حدی DeS آسونه که تعجب میکنی چرا اینطوریه ولی اصلا در ظاهر اینو نشون نمیده:D همیشه در طول بازی به خودت یادآوری کن این اولین تجربه-شون بوده و نباید انتظار بالایی داشت ازشون.

اینم مطمئنم که وقتی تمومش کردی، به خودت میگی دمشون گرم! چقدر پیشرفت کردن با DS و BB و نهایتا Sekiro. مطمئنم به خودت میگی این لعنتیا سال 2009 چی پیش خودشون فکر میکردن که همچین ریسک بزرگی کردن و اون موقع چه جرأتی داشتن.
 
یادمه که ps2 رو سال 85 و فقط به خاطر gow گرفتم!
دانشجوام بودم قشنگ به چاک دادم اون سالو:D
اینکه این عنوان جزو شاهکارهای سونیه رو همه میدونن
ولی شما این موجود دوست داشتنیو گوگولی رو ببین:(
دندوناش با ادم حرف میزنه:D

143889

قبلا هم یه سری گمانم تو تاپیکی که علیرضا واسه بازیا گذاشته بود گفتم که همونطور که بازی های امثال دیوید کیج یه فرمول خاص دارن و هر کسی اونارو نمی پسنده ، این قضیه برای میازاکی هم صدق میکنه
بازی هاش همه پسند نیست!
میازاکی یعنی ضربان قلب روی ۲۰۰
روایت داستان توی بازی های میازاکی خیلی خاصه
و شاید تنها چند درصد اونو از طریق کاتسین ها متوجه بشن!
بازی های میازاکی پره از مطالب عمیق و فلسفی و تم‌ و اتمسفر بازی هاش واقعا مثل اسمشون تاریکه!(به غیر سیکیرو)
معنای واقعی به چالش کشیده شدن رو از همون اول بازی هاش با پوست و گوشتت حس میکنی
طراحی محیط هاش بی نظیر و منحصر به فرده
اکثرا گرفتار بیماری و نفرین های توی بازی میشی و دنبال راه چاره ایی برای رفعش هستی بلکه بتونی خدمتی به خلق کنی:D
 
آخرین ویرایش:
یادمه که ps2 رو سال 85 و فقط به خاطر gow گرفتم!
دانشجوام بودم قشنگ به چاک دادم اون سالو:D
اینکه این عنوان جزو شاهکارهای سونیه رو همه میدونن
ولی شما این موجود دوست داشتنیو گوگولی رو ببین:(
دندوناش با ادم حرف میزنه:D


قبلا هم یه سری گمانم تو تاپیکی که علیرضا واسه بازیا گذاشته بود گفتم که همونطور که بازی های امثال دیوید کیج یه فرمول خاص دارن و هر کسی اونارو نمی پسنده ، این قضیه برای میازاکی هم صدق میکنه
بازی هاش همه پسند نیست!
میازاکی یعنی ضربان قلب روی ۲۰۰
روایت داستان توی بازی های میازاکی خیلی خاصه
و شاید تنها چند درصد اونو از طریق کاتسین ها متوجه بشن!
بازی های میازاکی پره از مطالب عمیق و فلسفی و تم‌ و اتمسفر بازی هاش واقعا مثل اسمشون تاریکه!(به غیر سیکیرو)
معنای واقعی به چالش کشیده شدن رو از همون اول بازی هاش با پوست و گوشتت حس میکنی
طراحی محیط هاش بی نظیر و منحصر به فرده
اکثرا گرفتار بیماری و نفرین های توی بازی میشی و دنبال راه چاره ایی برای رفعش هستی بلکه بتونی خدمتی به خلق کنی:D


نمی دونی وقتی از این پست های میدی، من بیشتر عاشق این لعنتی ها میشم::D


maxresdefault.jpg

Minotaur Boss Battle

۱۱۱.jpg
 
نمی دونی وقتی از این پست های میدی، من بیشتر عاشق این لعنتی ها میشم::D


View attachment 143890

Minotaur Boss Battle

View attachment 143891
کسی که عاشق اینا نباشه جاش پیش هادسه:Cheesygrin:
ولی ابی نمیدونم این دسیسه یِ کیه که میخواد بین ماها جنگ راه بندازه(با احسان نیستماااااا:D)
اقاااا هرکسی که هستی اینو بدون ماااااها در اینده حین رای دادن بین تلو و بلادبورن و گاو و... اون دیگری رو نمیکووووبیم>:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or