امیـر
کاربر سایت
نقشه کشورهایی که بانو لارا در سری بازی های Tomb Raider در طی این18سالی که با ما بوده به ماجراجویی پرداخته
18 سال زندگی، 18 سال تلاش بی وقفه، 18 سال عشق به خانوادش، 18 سال مبارزه با قاچاق چی های آدمکش و بی رحم میراث فرهنگی این کشورها، 18 سال در پی اینکه مادرش چرا...، 18 سال محافظ طبیعت، 18 سال...
پیش نمایش بازی 2013 ( توسط نیلوفر )
نقد و بررسی بازی 2013 توسط سید مرتضی موسوی
قطعا همه ما لارا کرافت را با ویژگیهایی همچون شجاعت و سرسخت بودن میشناسیم. دختری که علاقه او به باستان شناسی و کشف رازهای نهفته در تاریخ باعث شده تا نزد بازیبازان شهره خاص و عام باشد. Crystal Dynamics پس از سه عملکرد نسبتا ناموفق در ساخت بازیهای TR یعنی Legend،anniversary ، underworld تصمیم به ریبوت کردن این عنوان گرفت، عنوانی که گیمران قدیمی خاطرات شیرین و فراموش ناشدنی از آن دارند. به همین جهت میتوان این تصمیم CD را ریسکی بزرگ دانست اما هم اکنون پس از تجربه آخرین دستپخت این استدیو، به طور حتم میتوان گفت CD از این آزمون با موفقیت بیرون آمده است و به همگان ثابت کرده است که تصمیم به ریبوت این سری، تصمیمی به جا و به موقع بود.
در این نسخه با یک لارای بی تجربه و جوان طرف هستیم که تنها به هدفی که دارد فکر میکند و از روی علاقه و کنجکاوی در حال سفر به یک جزیره مرموز است و توجهی به خطرات احتمالی ندارد. او نمیداند که در این جزیره برای اولین بار طعم ترس واقعی را خواهد چشید. او نمیداند که در مواجهه با افراد ساکن جزیره باید درد و رنجی مضاعف را تحمل کند. نمیداند که در این جزیره، «تلاش برای بقا» را درک خواهد کرد. لارا و دوستانش در یک کشتی بزرگ به اصرار لارا در حال حرکت به سمت یک جزیره مرموز هستند. هنگامی که کشتی نزدیک جزیره میشود دچار سانحه شده که لارا و دوستانش از این سانحه جان سالم به در میبرند. وقتی لارا در ساحل جزیره به خود میآید، تنها صدای داد و فریاد دوستانش را میشنود سپس با ضربهای از هوش میرود و وقتی چشمانش را باز میکند خود را در مکانی مخوف، زندانی میبیند. درست از همینجاست که ماجراجوییهای لارا در این جزیره آغاز میشود تا علاوه بر یافتن دوستانش و گرد هم آوردن دوباره گروه، پرده از اسرار این جزیره و اتفاقات مرموزی که در حال رخ دادن است بردارد. همانطور که میبینید، داستان بازی تا حدودی کلیشهای و تکراری است ولی این مانع لذت بردن از آن نمیشود. قطعا بخش اعظمی از ارتباط گیمر با یک بازی، متاثر از شخصیتپردازی آن بازی است.
ادامه در نقد و بررسی بازی 2013 توسط سید مرتضی موسوی
هنوزم داره
آخرین ویرایش: