WWE 13 | Xbox 360

میانگین نمرات این بازی رو پیشبینی کنید

  • 90-100

    رای‌ها: 20 11.6%
  • 80-90

    رای‌ها: 56 32.4%
  • 70-80

    رای‌ها: 51 29.5%
  • 60-70

    رای‌ها: 21 12.1%
  • 50-60

    رای‌ها: 4 2.3%
  • کمتر از 50

    رای‌ها: 21 12.1%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    173

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
[h=2]انتظارات ما از ادامه ی سری WWE | مقاله[/h]


WWE13_Tensai2-2224-335.jpg



انتظارات ما از ادامه ی سری wwe
طرفداران مسابقات کشتی کج در جهان بسیار زیاد هستند.از این رو انتظار می رود شرکت thq که کار ساخت این سری را بر عهده دارد هر ساله یک بازی رضایت بخش را برای طرفداران این سری روانه ی بازار کند.ولی این چنین نیست.ما هر سال هیچ تغییری در این بازی مشاهده نمی کنیم و اگر طرفدارای کشتی کج نبودند این بازی فروش بسیار بسیار کمی داشت.البته خبر خوشحال کننده برای این سری این است که به لطف خدا این شرکت چندی پیش اعلام ورشکستگی کرد و شرکت یوبی سافت هم لحظه ای صبر نکرد و در مورد برخی ip های شرکت thq با وی مذاکره کرد.از جمله سری wwe.من در این مقاله تصمیم گرفتم نقاط ضعف این شرکت و همچنین انتظاراتی که ما از ادامه ی این سری داریم را بیان کنم.

1.کامل کردن راسترها:
همانطور که می دانید هر ساله شرکت thq تعداد زیادی از راسترهای اصلی کمپانی wwe را داخل نسخه ی اصلی بازی قرار می دهد و این مهم ترین نقط ضعف این شرکت به حساب می آید.به طور مثال امسال چندین راستر اصلی را از جمله ryback و antonio cesaro را داخل dlc گنجاند.مطمئنا همه ی گیمرها به شبکه ی لایور دسترسی ندارند و نمی توانند dlc مربوط به بازی ها رو تهیه کنند.سال گذشته هم این شرکت چندتا از راسترهای قدیمی و پرطرفدار را در dlc قرار داد که این اعتراض بسیاری از گیمرها را به همراه داشت.

2.استوری های جذاب تر:
همانطور که می دانید بازی wwe یک قسمت مثلا جذاب به نام wwe universe دارد که در آن مسابقات هفتگی و مسابقات مهم سر کمربند برگزار می شود و دارای استوری هایی نیز هست.استوری ها بسیار کسل کننده است و مدت زمان بسیار زیادی می کشد آن استوری تغییر کند.مثلا دو راستر نزدیک به یک سال سر یک کمربند با هم مسابقه می دهند.هیچ امکاناتی در این مد قرار داده نشده.مثلا طرفداران این سری انتظار دارند چلنج ها به صورت گفت و گو و مسابقه سر کمربند همراه با امضای قرار داد بسته شود که همچین چیزهایی در بازی دیده نمی شود.

3.اضافه کردن مسابقات مختلف:
علت جذاب بودن مسابقات wwe بخاطر همین متنوع بودنش است و شما شاهد یک یا دو نوع مسابقه نیستید.امسال بعد از چندین سال و پس از اصرار و پافشاری هواداران مسابقات i quit match در بازی گذاشته شد که این مسابقه به بدترین شکل ممکن ساخته شده و هیچ جذابیتی در آن نمی بینید.بطور مثال مسابقه ی casket match که بنیان گذار آن اسطوره ی دنیای کشتی کج the undertaker می باشد هیچ گاه در این سری به چشم نخورد.مسابقه ای که در آن کشتی گیران پس از ناک اوت کردن حریف باید او را داخل طابوت بیاندازد.و یا مسابقه ی ambulanc match که آخرین بار در پی پر ویو elimination chamber 2012 بین جان سینا و کین برگزار شد.در این مسابقه هر کشتی گیری که زودتر حریفش را داخل آمبولانس اندازد و او را از سالن خارج کند برنده است.

4.تغییر در گرافیک:
اگر برای اولین بار این سری را بازی کنید (چون به آن عادت ندارید) احساس می کنید این بازی متعلق به نسل قبل است.گرافیکی بسیار ضعیف و طراحی بد و غیر قابل مشابه چهره ها از جذابیت بازی کاسته است.باگ های بسیار زیادی ر بازی به چشم می خورد.مثلا بعضی اوقات در هنگام راه رفتن به طور ناگهانی بین تماشاچیان ظاهر میشید.مثلا چهره ی راسترها از smackdown vs. raw 2011 تا wwe '13 تغییر نکرده است و همان شخصیت با همان چهره مشاهده می شود.


نویسنده: ارسلان یحیی زاده

شرح نکات و پیشنمایشی از WWE 13
ترجمه توسط منصور عزیز
..
universe mode 3.0
راستر ها و dlc همه چیز در این سری از بازی ها نیستند. هنگامی که ان بیرون می اید،ما نیاز به برخی از ارزش ها برای تضمین بازی داریم.که در ان حالت universe mode میاید.در سال گذشته wwe 12 به ما توانایی سفارشی کردن و ویرایش uiniverse ما را میداد. در هر حال میتوانستیم شو ها را تغییر دهیم(محدود به تنها تغییر ppv یا شنبه شب اسمکدان یا دوشنبه شب راو به چیز دیگری. سفارشی کردن ارنا مجاز بود ،و.. اما روزهای هفته نمیتوانست تغییر کند.)
امسال، universe ممکن است,باسخ دعاهای ما را بدهد برای باگ کمتر. تجربه سفارشی(تنظیمات) بیشتر.بیایید نگاهی به ویژگی های جدید داشته باشیم.

توانایی تخلیه عنوان(وکیت) ــــاین چیزی است که برای شماره های گذشته بسیار درخواست شد.و این در حال حاضر چیزی است که میتوانیم یکبار دیگر انجام دهیم. حتی بهتر.ما میتوانیم بازی های در universe برای کمربند خالی برگذار کنیم.بنابرین,اگر شما یکی از بازیکنانی هستید که, باور نمیکند در زنان یا بخش تیمی,شما میتوانید در یکی از شو ها درست کنید, که هیچیک از این دو دارای قهرمانی نیستند.

داستان خود را انتخاب کنید ــــــ داستان تقسیم tag teams دوست ندارید؟ خب شما میتوانید داستان را خاموش کنید اگر دوست ندارید, و انها نمیخواهند در یونیورس شما اتفاقات بیشتری بیافتد.

مصدومیت اتفاق بیافتد,یا اتفاق نیافتد مصدومیت؟ مصدومیت اضافه شونده سردی(cool) بودند در سال گذشته , اما برای برخی از بازیکنان به طور مکرر اتفاق میافتاد.اکنون,بازیکنان توانایی روشن یا خاموش کردن مصدومیت دارند.... اینو اضافه کنم,عجیبه, خود من چیزی در یونیورس بارسال تجربه نکردم مبنی بر مصدومیت شما دوستان چطور؟

امار ــــــ در حال حاضر شما میتوانید امار بجا گذاشته با استارخود را مشاهد کنید. در ppv ها , کمربند, و جزییات دیگر.امار افزایش میابد و در عمق به شما اجازه میدهد حرکت کنید در تاریخ universe خود.

سفارشی سازی کامل ــــ بیکر بندی داستان , ppv ,ارنا, و برنامه(زمان بندی بازی های هفتگی در هر روزی) سراسر منحصر به فرد خود کنید.
میخواهید شو را در هر روی از هفته؟ شما میتوانید,ان را انجام دهید.به علاوه, خارج از نقشه داستان , و در بازی تصمیم گیری کنید, که حتی دور تر از داستان بازی باشد.(نتیجه)
از حالا به بعد, بجای روشن کردن یک شریک,شما گزینه ای در صورت انچه که میخواهید انجام دهید یا نه دارید. سال گذشته,بازی کردن همه بازی ها در یک نشست مشکل بود . بدون خروج به منو اگر شما بخواهید کارد بازی (card)بیشتر سفارشی کنید. اکنون ,شما میتوانید کارد های بازی خود را قبل از بازی کردن همه بازی ها از طریق مناسب ویرایش کنید. نام تجاری دیگری میخواهید؟ فقط راو یا اسمکدان نمیخواهید؟ با wwe 13 شما میتوانید این اتفاق را بسازید.اکنون, بازیکنان میتوانند به خوبی لذت ببرند از بازی های بیشتر در هر شو .اما با توانایی ویرایش رتبه بندی(رنک) کارت های کامل (card صفحه انتخاب بازی ها)تمام برنام هفتگی ها /ماهی هانه/ سالانه/ استوری و چیز های دیگر شبیه این که شما میتوانید فکر کنید.(منظورش در رنکینگ است). بازکنان باید بتوانند راهای بسیار انجام دهند برای جا دادن در ان(رنک)
ما باید همچنین توجه داشته باشیم که ایده داستان سفارشی نه تنها تفکر thq نبود اما ایجاد افسانه متفکر کشتی paul heyman است.
ایجاد /ویرایش شو/ppv/ در حال حاظر شما قادر خواهید بود,هر روز از هفته و مکان شو را انتخاب کنید. شما همچنین میتوانید بسازید/ یا ویرایش بکنید رویداد ppv ها رو.زمانی که این ها رو ساختید, به مانند سال گذشته میتوانید ارنا خود را انتخاب کنید. لگو برای شو.تغییر نام شو به هر چیزی که دوست دارید. و در مورد ساخت ppv شما قادرخواهید بود انتخاب کنید در ppv دیدن تم (بس زمینه) مانند؛
"Extreme Rules", "Fatal 4-Way", or "TLC", (منظور خود ppv نیست ها! (بس زمینه)theme ) , و در میان دیگر چیز ها ـــــــکه این ایده کلی از وقایع ppv باعث میشود بر اساس وقایع زندگی انسان.انتخاب کنید TLC theme و بازی مخصوص شما (main event بازی اخر و حساس) tlc خواهد بود.این یکی از ویژگی هاست که اجازه میدهد,بازیکن ppv شخصی خود را با احساس انچه میخواهند داشته باشند.اگر این شو hardcore است.تنظیم کنند تم Extreme Rules و ان را به راه ان که قرار است اتفاق بیافتد احساس کنند.برای ppv هایی که شما ایجاد میکنید (میسازید) لازم به تم نیست.شما میتوانید , پیش فرض را انتخاب کنید.شما همچنین میتوانید شو میزبان برای ان ها انتخاب کنید .برای مثال؛اگر شما میخواهید راو انحصاری ppv (در واقعیت راو هایی است که قبل از 1 هفته به ppv به ان میبردازد) که خصوصیات ان درون اسمکدان نباشد. شما میتوانید این را بسازید, شما میتوانید, البته, استفاده کنید از شوی سفارشی (تنظیم) به عنوان شوی بیش فرض همچنین

جزعیات بیشتر از بخش ساخت و ساز و انلاین:
وارد بخش ساخت و ساز شوید و ببینید که چه کارها می توانید بکنید.به کارگیری نهایت ابتکار و خلق دنیای نو و جدید کشتی کج،انها فقط اختیار ساخت و ساز را به طرفتاران ندادند بلکه با بهبود دادن بخش انلاین منجر به تبادل و داد و ستد این ساخته های خلاقانه در کل جهان شدند.خیلی از قابلیت های جدید این سال ها ممکن است کوچک به نظر بیایند –مانند امکان انتخاب رنگ از میان طیف رنگی به جای انتخاب فقط چند رنگ-یا اینکه دارندگان پلی استیشن و ایکس باکس از تعداد لایه های مساوی برای ساختن کارکتر بهره میبرند-ولی اینها مطمعنا برای کسانی که دنبال این چیزها میگردند،مهم است.مهم تر از این انها روی شمار ورزشگا ها تمرکز کرده اند.ساخت و ساز ورزشگاه از ساختن رینگ و تغیرات سریع اشیا مجاور رینگ مانند پارسال،به ساخت و ساز کل ورزشگاه با جزعیات بالا تغییر کرده.تمام امکانات قدیمی و جال حاضر در دسترس هستند از تهییر رنگ اشیا و ساخت لوگو گرفته تا تغییر سایز رینگ و ورزشگاه و تماشاگران که همگی در انلاین و یونیورس قابل دسترسی هستد، انها .تنوعشان را بیشتر کردند و پاداش هم میدهند به کسانی که وقت خودشان را صرف ساخت و ساز میکنند.هکچنین انها بخش ساخت استوری لاین را هم تکمیل کردند با استفاده از ابزارهای جدید که به بازیکن امکان داستانسرایی نه تنها در یک شو بلکه در یک سال را میدهد که تا 500 مسابقه و 15 سوپراستار را شامل میشود.به همراه بیشتر از 300 اسکین جدید برای مد طراحی کات اسکین.اما مهم تر از خود بخش ساخت وساز این است که همه انها از سرور کمپانی قابل دانلود و تغییر و تحول و دوباره اپلود هستند.به زبان دیگر بازیکنان تنها قادر به ساخت شاهکارهایشان نیستند بلکه قادر به دستکاری و تکمیل کردن فعالیت های دیگران خواهند بود.کار مشارکتی و انجمن گونه اینچنین،ارزش بالایی دارن به طوری که از خیلی از فعالیت های این کمپانی در این سال ها هم فراتر رفته.مباحث مربوط به بخش انلاین اینجا تمام نمیشود.در اعتراف به مشکلات ازار دهنده ی نسخه ی قبلی انها سوگند خوردند که بین بار برای حفظ امنیت ساخته ها و محتوی ها سرورهایشان را به خوبی بهینه سازی و قابل اطمینان کرده اند.تیم برنامه نویسی بر طبق درخواست ها ی طرفتاران عمل کردند مانند از بین بردن اینکه ابتدا محتوی را اپلود کنید و بعد ان را انلاین بازی کنید.و یا اینکه هوش مصنوعی کنترل کارکتر ها را به دست گیرد در هنگامی که همبازی های کافی وجود نداشته باشد.طبیعتا سازندگان کارکتر مشتاق کارکترشان را از لحاظ قدرت اغراق امیز میسازند طوری که به دیگران کمی فشار میاید.برای کسانی که می خواهند بازی را در حالت پیشفرض و کارکتر های در حالت اولیه و حرکات اولیه به صورت انلاین بازی کنند،اپشنی به نام "بازی عادلانه"وجود خواهد داشت.البته فقط لیدبردر(بازی کن شروع کننده و تنظیم کننده ی تنظیمات)،عامل این تنظیمات است.جایی که بهترین بازیکن ها در جهان تعیین کننده ی قواعد و ضوابط این صحنه ی رقابتی که در ان هر چیزی امکان دارد،خواهند بود.
لیست DLC ها و محتوی انها به همراه تعدادی عکس:
Content Group #1 – “Attitude Era” Superstars Pack - November 2, 2012




  • [*=left]“Attitude Era” Superstars Rikishi, Scotty 2 Hotty, Grand Master ***ay, Gangrel and Val Venis
    [*=left]Accelerator – enables players to unlock all in-game items, as well as customize individual WWE Superstar attributes


Each WWE Superstar will be available for a suggested purchase cost of 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 via PlayStation Network.
The Accelerator will be available for a suggested purchase cost of 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 via PlayStation Network.
Content Group #2 – WWE Superstars Pack - December 2012




  • [*=left]WWE Superstars Tensai, Ryback, Drew McIntyre and Yoshi Tatsu
    [*=left]WWE Divas AJ Lee and Natalya
    [*=left]Undertaker “Ministry of Darkness” alternate attire
    [*=left]Championship Title Pack - 10 new Championships:
    - WWE John Cena United States Championship (Word Life)
    - WCW Cruiserweight Championship
    - WCW World Tag Team Championship
    - WCW Hardcore Championship
    - WCW n.W.o. World Heavyweight Championship
    - WCW United States Championship
    - ECW Classic World Heavyweight Championship
    - ECW World Television Championship
    - ECW World Tag Team Championship
    - AWA Classic World Heavyweight Championship


The Undertaker “Ministry of Darkness” alternate attire will be available free of charge
Each WWE Superstar and Diva will be available for a suggested purchase cost of 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 via PlayStation Network.
The Championship Title Pack will be available for a suggested purchase cost of 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 via PlayStation Network.
Content Group #3 – You’re Welcome in Five Languages Pack - January 2013




  • [*=left]WWE Superstars Damien Sandow, Antonio Cesaro, Jimmy Uso and Jey Uso
    [*=left]WWE Diva Layla
    [*=left]“Attitude Era” Legends Brian Pillman and Chainsaw Charlie
    [*=left]Moves Pack - 20 new moves:
    - Brock Lesnar's Kimura Lock
    - Chris Jericho's Lionsault
    - Triangle Dropkick
    - The Hart Lock
    - Top Rope Super German Suplex
    - Superkick/Pedigree Combo
    - Delayed Vertical Suplex Powerslam
    - Omega Driver
    - Airplane Spin
    - Top Rope Brainbuster
    - Flapjack/Cutter Combo
    - Small Package Driver
    - Sleeper Suplex
    - Brock Lock
    - Spinning Double Leg Takedown
    - Fujiwara Armbar
    - Pin-Up Strong
    - Lift Single Underhook DDT
    - Corner Back Elbow Strikes
    - Half-Nelson Backbreaker


WWE Diva Layla will be available free of charge
Each WWE Superstar will be available for a suggested purchase cost of 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 via PlayStation Network.
The Moves Pack will be available for a suggested purchase cost of 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 via PlayStation Network.
WWE ’13 Fan Axxess Program
THQ also announced today the ability to pre-purchase downloadable content at a reduced price point through the WWE ’13 Fan Axxess Program. For a one-time purchase cost of 1600 Microsoft Points for Xbox 360 or $19.99 via PlayStation Network, a savings of more than 10 percent versus individual content purchases, consumers will receive the following items:​




  • [*=left]Fan Axxess Program Exclusive: Legendary WWE Superstars Diamond Dallas Page and Goldust
    [*=left]All Content Groups: “Attitude Era” Superstars Pack, WWE Superstars Pack and You’re Welcome in Five Languages Pack
    [*=left]Online Badge
    [*=left]Content Group #1: “Attitude Era” Superstars Pack – October 30, 2012
    • Available individually for 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 USD via PlayStation Network.
      • Rikishi
      • Scotty 2 Hotty
      • Grand Master ***ay
      • Gangrel
      • Val Venis
    • Accelerator Boost, enabling players to unlock all in-game items as well as customize individual WWE Superstar attributes. Available for 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 USD via PlayStation Network.
    Rikishi%201.jpg

    Rikishi%204.jpg

    Too%20Cool%201.jpg

    Too%20Cool%203.jpg

    Gangrel%202.jpg

    Val%20Venis%203.jpg

    Content Group #2: WWE Superstars Pack – December 2012

    • Available free of charge: Undertaker “Ministry of Darkness” alternate attire.
    • Available individually for 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 USD via PlayStation Network:
      • Tensai
      • Ryback
      • Drew McIntyre
      • Yoshi Tatsu
      • AJ Lee
      • Natalya
    • Championship Title Pack, with 10 new championships from WWE, WCW, ECW and AWA. Available for 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 USD via PlayStation Network.
      • WWE John Cena United States Championship (Word Life)
      • WCW Cruiserweight Championship
      • WCW World Tag Team Championship
      • WCW Hardcore Championship
      • WCW n.W.o. World Heavyweight Championship
      • WCW United States Championship
      • ECW Classic World Heavyweight Championship
      • ECW World Television Championship
      • ECW World Tag Team Championship
      • AWA Classic World Heavyweight Championship
    MinistryofDarkness2.jpg

    Tensai%201.jpg

    Tensai%203.jpg

    Ryback%201.jpg

    Ryback%202.jpg

    Drew%20McIntyre%201.jpg

    Yoshi%20Tatsu%202.jpg

    Yoshi%20Tatsu%204.jpg

    AJ%201.jpg

    Natalya%202.jpg

    Cena%20Title%201.jpg

    Cena%20Title%202.jpg

    Content Group #3: You’re Welcome in Five Languages Pack – January 2013

    • Available free of charge: Layla.
    • Available individually for 80 Microsoft Points for Xbox 360 or $0.99 USD via PlayStation Network:
      • Damien Sandow
      • Antonio Cesaro
      • Jimmy Uso
      • Jey Uso
      • Brian Pillman
      • Chainsaw Charlie
    • Moves pack, available for 160 Microsoft Points for Xbox 360 or $1.99 via PlayStation Network. Includes:
      • Brock Lesnar’s Kimura Lock
      • Chris Jericho’s Lionsault
      • Triangle Dropkick
      • The Hart Lock
      • Top Rope Super German Suplex
      • Superkick/Pedigree Combo
      • Delayed Vertical Suplex Powerslam
      • Omega Driver
      • Airplane Spin
      • Top Rope Brainbuster
      • Flapjack/Cutter Combo
      • Small Package Driver
      • Sleeper Suplex
      • Brock Lock
      • Spinning Double Leg Takedown
      • Fujiwara Armbar
      • Pin-Up Strong
      • Lift Single Underhook DDT
      • Corner Back Elbow Strikes
      • Half-Nelson Backbreaker
    Layla%201.jpg

    Damien%20Sandow%201.jpg

    Damien%20Sandow%202.jpg

    Antonio%20Cesaro%201.jpg

    Antonio%20Cesaro%202.jpg

    Usos%202.jpg

    Brian%20Pillman%201.jpg

    Chainsaw%20Charlie%201.jpg

    Kimura%20Lock.jpg

    Lionsault%201.jpg

    The WWE ’13 Fan Axxess Program

    If you know you’re going to be picking up all of the above, you should sign up for the WWE ’13 Fan Axxess Program. You’ll get everything below for a one-time cost of 1600 Microsoft Points for Xbox 360 or $19.99 USD via PlayStation Network – that’s a savings of 10%!
    • Fan Axxess Program Exclusive Superstars: Diamond Dallas Page and Goldust
    • All three Content Groups listed above: “Attitude Era” Superstars Pack, WWE Superstars Pack and You’re Welcome in Five Languages Pack
    • Online Badge
    DDP%203.jpg

    Goldust1.jpg
 
آخرین ویرایش:

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
به این بازی دیگه تو این نسل امیدی نیست مگه دیواونه ان نزدیکی نسل جیدی موتور جدید طراحی کنن برای بازیشون
این مرتیکه ام(!!) مثلا یکی از موفق ترین کشتی گیرای امسال بوده و 7-8 ماه WWE CHAMPION داشته پس قهرمان کمپانی رو با این الفاظ پایین نیارید یکی بیاد اینجا فک میکنه سانتینوئه !!!
 

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
بازی از وقتی ساخته شد تا الان هیچ نوآوری خاصی نداشته:D
من نمیدونم باید به چه امیدی برم اینو بخرم:D
Jeff Hardy هم که تو TNA ــه و این تو نمیسازنش:D:|
 

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
May 16, 2009
6,360
نام
Ǝـــحـــســـان
logo
84375.jpg


ah ah ah از این مرتیکه که تو این عکسه انقدر بدم میاد که.......................
خداکنه عکس روی کاورش این نباشه

:d

2538.jpg



screenshots
med_wwe12_screenlg7.jpg


wwe13_screenlg6.jpg

wwe13_screenlg9.jpg

med_wwe13_screenlg5.jpg



wwe13_screenlg8.jpg

 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651

DeanAmbrose

کاربر سایت
Nov 9, 2010
2,939
نام
Scott
مرسی از دانیال عزیز
اون شکستن رینگ و باهات موافقم چون دقیقا وقتی این اتفاق افتاد داور اونجا وایساده بود اگه دیده باشه اینم همونه ولی خودمونیم من سر صحنه ی واقعیش مرده بودم از خنده داور پرت شد زمین :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر