Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
حمید این شاخه اون شاخه نپر.
یکی رو شروع کردی سعی کن تمومش کنی.
اصلا همین رو بازی کن و تمومش کن ، بعدش به راحتی میتونی بری بازیهای تیم نینجا رو بازی کنی و باهاشون ارتباط بگیری ، ترجیحا Nioh ها.
به نظرم خیلی سبک بازی با بازیهای تیم نینجا شباهت داره و نزدیکه.
زمان برای برگشت به بازیهای فرام سافتور همیشه هست.

خیلی از بچه هایی که اینجا نظر میدن تازه از الدن رینگ شروع کن و برگشتن نسخه های قبلی رو بازی کردن.

فقط تمرکز کن روی یکی و اون رو تموم کن.
بعدش خود به خود اعتماد به نفست میره بالا و سبک کلا دستت میاد.

بخوای ایراد بگیری به همشون ایراد وارده.
حالا کوچیک یا بزرگ.
اما مهم اینه که یکی رو تموم کنی.
این هم انصافا بازی ضعیفی نیست و حتی خیلی در دسترسه.

من حتى به نظرم حميد با سكيرو هم ميتونه الان آشنا بشه :D
به عنوان كسى ميگم كه تو سكيرو در اولين پلى ترو از همه جا بيخبر تا اواخر بازى سعى داشت با داج دادن بازيو تموم كنه :D
 
شما تا حالا هيچ بازى سولزلايكى تموم نكردى اون مانكى چماق به دست سولزلايك نبود :D
حمید این شاخه اون شاخه نپر.
یکی رو شروع کردی سعی کن تمومش کنی.
اصلا همین رو بازی کن و تمومش کن ، بعدش به راحتی میتونی بری بازیهای تیم نینجا رو بازی کنی و باهاشون ارتباط بگیری ، ترجیحا Nioh ها.
به نظرم خیلی سبک بازی با بازیهای تیم نینجا شباهت داره و نزدیکه.
زمان برای برگشت به بازیهای فرام سافتور همیشه هست.

خیلی از بچه هایی که اینجا نظر میدن تازه از الدن رینگ شروع کن و برگشتن نسخه های قبلی رو بازی کردن.

فقط تمرکز کن روی یکی و اون رو تموم کن.
بعدش خود به خود اعتماد به نفست میره بالا و سبک کلا دستت میاد.

بخوای ایراد بگیری به همشون ایراد وارده.
حالا کوچیک یا بزرگ.
اما مهم اینه که یکی رو تموم کنی.
این هم انصافا بازی ضعیفی نیست و حتی خیلی در دسترسه.
احتمالا بازی بعدی که تو این سبک تموم کنم dlc همین مانکی چماق به دست باشه :D


البته ووچنگ هم مقداری حس و حال ووکانگ رو داره مثل گرافیک خوب و ضربات نرم و سرعتی و داج ولی وقتی شماها میگید سخته من دیگه ترس برم میداره که ادامه بدم :D
 
احتمالا بازی بعدی که تو این سبک تموم کنم dlc همین مانکی چماق به دست باشه :D

خوشت اومده هى بگى و هى ما مخالف كنيم؟ :D

البته ووچنگ هم مقداری حس و حال ووکانگ رو داره مثل گرافیک خوب و ضربات نرم و سرعتی و داج ولی وقتی شماها میگید سخته من دیگه ترس برم میداره که ادامه بدم :D

كسى نگفت سخته فقط ميگيم بالانس نيست و استاندارد پايينى داره در اين سبك :D
شما الان برگرد برو چند ساعت ديگه الدن رينگ بازى كن بعد بيا سراغ اين قشنگ متوجه منظور ميشى.
 
IMG_20250726_010428_511.jpg
اقا من به این قسمت که رسیدم واقعا فکم افتاد یه نظریه نامحبوبم بدم بازی خیلی خیلی بیشتر از ووکانگ داره به من میچسبه :D هم گرافیک هم گیم پلی ، سنگینی گیم پلی و مکانیزمایی که توش به کار بردن مثل سیستم skyborne و madness چقدر گیم پلی رو تنوع داده و بیلدای مختلفی که میچینی بازیو به الدن رینگ نزدیک کرده ، روی یه سلاح سنگین مثل همون تبر اول بازی تمرکز کنین و اپگرید کنین اعتیادی به گیم پلیتون میده در حد بلادبورن !!! به بازی زمان بدید و رو درخت مهارت تمرکز کنین و یه سلاح و بیلد رو قوی کنید تا اعتیاد رو بفهمید .تو حالت مدنس یا دیوانگی بازی جنون امیز میشه قدرت حمله بالا و دفاع ضعیف و حالت هجومی میشه،در کل به من خیلی بیشتر از ووکانگ چسبید ، بعد ۶ ساعت واقعا گرفتارمون کرده!!! واقعا اصولش مثل باقی سولزاس شناخت حرکات و رفتار هر انمی ، رعایت فاصله با توجه به بیلدتون و داج دادن و پر کردن استگر طرف و در نهایت فینیشر !!! انگار داری مورتال میزنی :D اقا وقت بدید به بازی فقط اپگرید کنید ، رو یه بیلدو سلاح تمرکز کنید و قویش کنید تا لذت دنیا و اخرتو ببرید ....
 
View attachment 387176
اقا من به این قسمت که رسیدم واقعا فکم افتاد یه نظریه نامحبوبم بدم بازی خیلی خیلی بیشتر از ووکانگ داره به من میچسبه :D هم گرافیک هم گیم پلی ، سنگینی گیم پلی و مکانیزمایی که توش به کار بردن مثل سیستم skyborne و madness چقدر گیم پلی رو تنوع داده و بیلدای مختلفی که میچینی بازیو به الدن رینگ نزدیک کرده ، روی یه سلاح سنگین مثل همون تبر اول بازی تمرکز کنین و اپگرید کنین اعتیادی به گیم پلیتون میده در حد بلادبورن !!! به بازی زمان بدید و رو درخت مهارت تمرکز کنین و یه سلاح و بیلد رو قوی کنید تا اعتیاد رو بفهمید .تو حالت مدنس یا دیوانگی بازی جنون امیز میشه قدرت حمله بالا و دفاع ضعیف و حالت هجومی میشه،در کل به من خیلی بیشتر از ووکانگ چسبید ، بعد ۶ ساعت واقعا گرفتارمون کرده!!! واقعا اصولش مثل باقی سولزاس شناخت حرکات و رفتار هر انمی ، رعایت فاصله با توجه به بیلدتون و داج دادن و پر کردن استگر طرف و در نهایت فینیشر !!! انگار داری مورتال میزنی :D اقا وقت بدید به بازی فقط اپگرید کنید ، رو یه بیلدو سلاح تمرکز کنید و قویش کنید تا لذت دنیا و اخرتو ببرید ....
چقدر خوشگله.
پس من یه چی دیگه دارم بازی میکنم:)):((
نمیدونم باید گریه کنم یا بخندم:D

احتمالا بازی بعدی که تو این سبک تموم کنم dlc همین مانکی چماق به دست باشه :D


البته ووچنگ هم مقداری حس و حال ووکانگ رو داره مثل گرافیک خوب و ضربات نرم و سرعتی و داج ولی وقتی شماها میگید سخته من دیگه ترس برم میداره که ادامه بدم :D
من دیشب (در واقع صبح) اون باس کشیش بی ناموس اعصابم رو ریخته بود به هم.
یه عوضی هم پایین پله ها جلوی چشمم بود که هی فک میزد من رو سامون کن که بزنیمش ، غیرتیم کرده یود که سولو بزنمش و خیلی تمرکز نداشتم.
ولی رفتم یه دوری زدم آروم که شدم ، خیلی ریلکس دفعه اول زدمش.

دم صبحی مغزم جواب نمیداد به حرکاتش توجه کنم.

مثل باقی بازیها نقاط ضعف باسها رو در بیاری و حرکاتشون رو دنبال کنی باسها راحت میشن.
در مورد بازی هم که نوشتم بک استب کردن و استگر کردن جز نکات مهم بازیه.
مثلا تو Lies of p و... پری کردن مهم بود ولی اینجا داج کردن و رفتن پشت دشمنها و backStab کردنشون خیلی OPیه.
من کلی استریمر دیدم که میگن erlang سختترین باس عمرشون بوده برای همین به نظرم لیاقت عنوان سولزلایک رو داره......البته با منطق خودم :D
از این حرفها همه جا میشنوی.
یکی میگه تو دارک سولز 1 باس Ornstein/Smough از همه سخت تر بوده براش ولی من همون دفعه اول زدمش.
ولی اوایل بازی کاپرا دیمن گریم رو درآورده بود بس که مردم ، جدی میگم.
(البته نسخه Prepare to die ادیشن بود و بس که پورت خفنی بود فریمم پیش اون باس تک رقمی میشد)
اون رو ملت شاید میگفتن جزو راحت ترین هاست.

تو همین ووکانگ هم حتما باسهایی رو انداختی که یکی دیگه براش خیلی سخت بوده.
این سختی باسها نسبیه و عموما برای همه یکسان نیست.
البته بعضی از باسها واقعا سخت هستن و عموما روش موافق هستن که واقعا سختن ، مثل مالنیا (که اینجا هم باز یکسری میگن سخت ترین باس عمرشون بوده و یکسری میگن اصلا اینطور نیست و فلانی تو بهمان بازی بوده)
 
آخرین ویرایش:
چقدر خوشگله.
پس من یه چی دیگه دارم بازی میکنم:)):((
نمیدونم باید گریه کنم یا بخندم:D
حالا 4k گزاشتن و نهایت تنظیمات گرافیکی یه طرف !!! اون رزولوشن scale لعنتی که من تا ۷۰ بردم دیدم سیستم کم کم زوزه میکشه :D و کارت داره ۳۰۰ تا ۳۱۰ واتو رد میکنه به همین ۷۰ رضایت دادم ولی هر ۵ درصد رزولوشن اسکیل هم بازیو ازین رو به اون رو میکنه واقعا تو این بازی مخصوصا قشنگ بازیو میکنه فیلم سینمایی.
الان رو ۷۰ گزاشتم قشنگ انگار داری 5k میزنی :D
Anti aliasing رو هم بزار رو mid ، یکم شارپنسم بیاری پایین بازی میشه نسل ۱۰ .
 
آخرین ویرایش:
شماها را نمیدونم ولی من که دارم حسابی با بازی کیف میکنم تا الان ۱۵ ساعت رفتم حدود ۴۰ درصدشم رفتم .از نظر سختی اوکی بوده فقط یه باس داشته تا الان که اذیتم کرد .البته شنیدم باس های اخرش واقعا سخت میشن.
از نظر فنی بازی تا منطقه دوم هیچ مشکلی نداشت و عالی اجرا میشد ولی تو منطقه دوم یکم یهویی قفل میکنه و ۲ ثانیه بعد باز میشه چند بار تا الان اینجوری شده.
بازی قشنگ مشکل دوربین داره امیدوارم حلش کنن و از نظر تصویری هم خیلی تاریکه با اینکه شروع بازی تو منطقه سرسبز هست ولی بعضی موقع ها یه سایه هایی روی تصویر میوفته از نظر بصری مشکل ساز میشه.
تو تنظیمات قسمت HDR رو اگه فعال کردی برو یه ذره روشنایی رو بیشتر کن
 
الان چهارتا سری Wu داریم درسته؟
Wo Long Fallen Dynasty
WuChang Fallen Feathers
Black Myth Wukong
The Crown Of Wu
از این سری بازی جدیدی در دست تولید دارن؟
سری خاصی نیستن ، یعنی ارتباط خاصی‌ بهم‌ ندارن ، صرفا چون شرقین Wu زیاد دارن :دی
ولی Wukong احتمالا دوتا نسخه دیگه داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: jaferpour
ولی به نمایندگی از تمام سولزبازهای چینی به نظرم ووکانگ باز یه چی دیگه بود....اصلا هیچ سولزی ووکانگ نمیشه :D
یه سری کار مسخره کردن مثلا نمیپره یا وقتی داره حمله میکنه باید صبر کنیم تا حرکتش تموم بشه بعد داج کنیم 😐
عادت داشتیم تو خونه مون(تیپ سنتر) صحبت میکردیم بیشتر. فعلا بی خانمان هستیم. ;))
کسی که از ویرجین بودن در میاد، اون تجربه اول براش به یادموندنی میشه معمولا و هیچی جاش رو نمیگیره. :D ووکانگ خیلی خوبه و خودم هم پلاتش کردم. ولی خیلی عقب تر از شاهکارهای میازاکیه. سکیرو که بازی سال هم شد، واقعا یه جادوی لذت بخش و معرکه ست.
به عنوان کسی که تمام سولز بورن ها رو پلات کردم و دستی بر آتش دارم، دعوتت میکنم که بیای تو دنیای میازاکی.

پ.ن: هنوز بازی رو شروع نکردم. ولی قطعا بازیش میکنم. چون به این سبک علاقه دارم و نمراتش هم در حدی نیست که سراغش نرم.
 
عادت داشتیم تو خونه مون(تیپ سنتر) صحبت میکردیم بیشتر. فعلا بی خانمان هستیم. ;))
کسی که از ویرجین بودن در میاد، اون تجربه اول براش به یادموندنی میشه معمولا و هیچی جاش رو نمیگیره. :D ووکانگ خیلی خوبه و خودم هم پلاتش کردم. ولی خیلی عقب تر از شاهکارهای میازاکیه. سکیرو که بازی سال هم شد، واقعا یه جادوی لذت بخش و معرکه ست.
به عنوان کسی که تمام سولز بورن ها رو پلات کردم و دستی بر آتش دارم، دعوتت میکنم که بیای تو دنیای میازاکی.

پ.ن: هنوز بازی رو شروع نکردم. ولی قطعا بازیش میکنم. چون به این سبک علاقه دارم و نمراتش هم در حدی نیست که سراغش نرم.
والا همین الانم به زور بردنم تو دنیا میازاکی(الدن رینگ) ولی حال نکردم باهاش 😧

من به وفاداری به عشق اول اعتقاد دارم اونم تا ابد :D



فنگ جی>>>>>میازاکی ;))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or