Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
درود دوستان منم دو روز بازیش کردم کلا دو قدم جلو رفتم سخت الکی هستش.
اصلا اصلا اصلا به هیچ وجه با ووکانگ مقایسه نکنید.ووکانگ واقعا بالانس هستش و به شما این امکان میده با بیشتر بازی کردن پیشرفت کنید ولی تو این هرچی بیشتر بازی میکنی سختتر میشه فقط. ~X(
اولش میگفتن هک اند اسلش هست کلی خوشحال شدم یه چیزی از ووکانگ راحتتره ولی واقعا غیرقابل بازی کردن هستش.هیچ فرصت جبرانی نداری انگار اصلا جون نداری تا یه دشمن تاچ بکندت درجا مردی! بعد مردن هم هی بازی سختر میشه! ضربات شارژی عملا بلا استفاده هستن یکم فاصله داشته باشی به دشمن نمیرسه و وقتی نزدیک باشی تا بخوای بزنی میگیرن می کشنت!
بعد دشمن های عادی به شدت سخت و رو مخ هستن ولی باس هاشو تو همون تلاش اول میزنم! اوج بالانس بودن بازی :-&
یه چیزی هم استاندارد سولز لایک هست که رو مخ منه نداشتن دکمه پریدن هستش. یعنی یه کارکتر با اون اوهن و تلب ۱۵ سانت نمیتونه بپره بعد تو مسیرش جلو یه در یه سنگ به ارتفاع ۵ سانت باشه نمیشه رد شد باید بری دور دنیا بچرخی بیای رد بشی یا یه مسیر برج مانند به فاصله نیم متری اونورشه بعد نمیتونه بپره بره اونور باید بری .... پاره بشه از یه ور دیگه بچرخی برسی اونجا!
در مجموع با این وضعیت جنگ و بی آبی و بی برقی و... که اعصابمون ضعیفه بعید بدونم ایرانیها بتونن درست بازیش کنن بدرد علی بی غم ها اروپا و چین و ژاپن میخوره که کلا تو زندگی واقعی چلنج ندارن دنبال تنوع و چالش هستن.
من هم با ویس ژاپنی بازی کردم صداگذاری و موزیک ها خوب هستن.
در مورد گرافیک اصلا نمیتونم اظهار نظر بکنم چون ووکانگ رو روی ps5 بازی کردم اینو روی گیم پس XBOX SS البته خود بانو گرافیک و فیزیکش عالی هستش :D
ولی دشمنها گرافیکشون تو دیواره و محیط از دور دل میبره از جلو زهره از بس داغونه. ;)
بازی میکنم:
طرفدار بازی سولزلایک هستم.
از بانو خوشم اومده به هر قیمت باید بازی کنم.
با این وضع مملکت اعصاب و مخم بازی بی منطق سخت رو قبول میکنه.

بازی نمیکنم:
کسانی که از ووکانگ لذت بردن به هیچ وجه سمت این بازی نروند.
طرفدار هک اند اسلش هستم.
به بالانس بودن سختی و پیشرفت در بازی احترام میذارم.

پیوست:آرزو شخصی کاشکی کاراکتر اصلی بجای کاراکتر ووکانگ بود.
شما روی XBOX سری S بازی کردید اگر روی XBOX سری X یا PS5 یا یه PC رده بالا بازی کنید نظرتون عوض میشه.
 
  • Smile
Reactions: Rezahajizadegan
بازى يكم اولش بد قلقه ولى يخورده اپگريد كنيد روون تر ميشه تا حدودى و تقريبا راحتم پيش ميريد تو درخت مهارتا.
فقط كاشكى ميشد به حالت كلاسيك خودمون هم بتونيم stat هاى مدنظر رو لول آپ كنيم.
و درخت مهارتم واسه چيزاى ديگه ميذاشتن باشه يا حتى سيستم لول آپ مثل بازياى تيم نينجا ميداشت.

گرافيك و طراحى محيطى خوبه،پرفورمنس هم من راضى بودم و البته من رو pro بازى ميكنم و زياد نميتونم نظر درستى بدم.
بازى فقط يكى دو بار گير كرد اونم وسط باس فايت :D

اما با همه قشنگى محيطا و خوبى گرافيك ولى مشكلى كه ووكانگ هم تا حدودى داشت اين خيلى بيشتر داره و اونم بى روح بودن و يجورايي پوچ بودن و دكورى بودن همه اين محيط هست.
دقيقا عين ماشيناى چينى كه ظاهر خيلى قشنگى دارن ولى ميري ميشينى داخلش ميبينى متريال كابين يه جاهايي از پرايد دوزارى تره.
 
اون پایین Shou Sanctum که میرسیم عملا Blighttown دارکسولز یکه.
همینطوری گشتم ببینم کدوم آرمورم جلوی Coruption مقاومت بالاتری داره که Poison نشم دیدم این تیکه پارچه مقاومترین چیزیه که دارم.
Coruption.jpg

حتی از اینها هم قویتر بود:))
cor 2.jpg
=========
نگاهم به زندگی عوض شد :D
=========

من این درخت مهارت بازی رو دوست دارم.
این به اضافه اینکه Respec کردن رو میشه بینهایت انجام داد و هیچ هزینه ای نداره عملا بازی رو کمی برده به سمت دیابلو.
اینکه همش بتونیم بیلدهای مختلف رو تست کنیم.

این مورد رو من دوست دارم چون تو سولزبورنها عملا یه بیلد رو میبستیم و تا انتها باهاش میرفتیم ولی این بازی پلیر رو ترغیب میکنه که بیلدهای مختلف رو تست کنه و سبک بازیش رو عوض کنه.
به نظرم این عمق بیشتری به گیم پلی داده.
=========

یه نصیحت هم بکنم در مورد بونفایرها
اینکه اگه رسیدین به یه بونفایر/Shrine جدید و خواستین فعالش کنین اگه نوشته بود Offer blood که خب هیچی.
ولی اگه نوشته بود Entract شمشیریش کنین و بعدا تشکر کنین :D
 
آخرین ویرایش:
اون پایین Shou Sanctum که میرسیم عملا blightown دارکسولز یکه.
همینطوری گشتم ببینم کدوم آرمورم جلوی Coruption مقاومت بالاتری داره که Poison نشم دیدم این تیکه پارچه مقاومترین چیزیه که دارم.
View attachment 387209

حتی از اینها هم قویتر بود:))
View attachment 387210
=========
نگاهم به زندگی عوض شد :D
=========
اون تیکه پارچه، بسیار ارزشمند و متبرک هست. در عین ظرافت، قدرت بالایی هم داره و از یک الماس نگهداری میکنه. x_x B-)
 
شمارو نمیدونم من به کل داره نظرم نسبت به بازی عوض میشه.
خیلی بیشتر از Wo long دارم باهاش حال میکنم، قبلا گفته بودم از اون ضعیف تره.
ولی الان حرفم رو پس میگیرم.
از اون خیلی بهتره.
اون هم بیشتر به خاطر طراحی مراحل و یکسری ویژگیها که خیلی به سمت سولزبورن رفته.

کلا ترکیبی از Nioh / Dark Souls / Lies of p و اینهاست ، همه اونها رو میشه تو بازی دید.
درخت مهارت و بیلدهای مختلفی هم که میشه بست عمق خیلی خوبی بهش داده.
کم کم داره به دلم میشینه :D
 
آخرین ویرایش:
دوستان با اپدیت هم مشکل کرش کردن حل نشد انگار کلا با سیستم من مشکل داره قبلا داخل بازی هم میرفت بعد کرش میکرد الان با آپدیت تو همون منو کرش میکنه 😑
 
دوستان با اپدیت هم مشکل کرش کردن حل نشد انگار کلا با سیستم من مشکل داره قبلا داخل بازی هم میرفت بعد کرش میکرد الان با آپدیت تو همون منو کرش میکنه 😑
تنظیمات رو پایینتر آوردی؟
برای من کلا تو این همه 11-10 ساعتی که بازی کردم فقط یکبار کرش کرد.
سیستم هم برای الان رسما فسیله.
 
تنظیمات رو پایینتر آوردی؟
برای من کلا تو این همه 11-10 ساعتی که بازی کردم فقط یکبار کرش کرد.
سیستم هم برای الان رسما فسیله.

جا داره ازين تريبون استفاده كرده و شما رو به كنسول دعوت كنم :D
 
منم با این بیشتر از میمون حال کردم.البته درست نیست مقایسه بشه چون میمون soulslike نیست.فقط مشکل بازی اینه که زیادی میخواد تو مخ بره منم دیگه حوصله قدیم رو ندارم.کاش اصلا این سیستم madness وجود نداشت.مسکل دیگش اینه که بازی بالانس نیست ولی در کل چینی ها دارن برای شروع خوب عمل میکنن.
 
  • Like
Reactions: Iman Shadow

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or