Multi Platform WUCHANG: Fallen Feathers

سازنده
Leenzee Games
تاریخ انتشار
2025
ناشر
505 Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
WUCHANG_GIF-6_600x200.gif


بازی WUCHANG: Fallen Feathers یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی (Action RPG) در سبک سولزلایک (Soulslike) است که توسط استودیوی چینی Leenzee Games توسعه یافته و توسط 505 Games منتشر خواهد شد

در اینجا اطلاعات کلیدی در مورد این بازی آورده شده است:

داستان و محیط بازی:

  • بازی در اواخر دوران سلسله مینگ در چین، در سرزمین جنگ‌زده و طاعون‌زده‌ی "شو" (Shu) جریان دارد.
  • یک بیماری مرموز به نام "Ornithropy" یا "Feathering" در حال شیوع است که باعث جهش‌های وحشتناک و تبدیل انسان‌ها به موجودات هیولایی می‌شود.
  • بازیکنان نقش "بای ووچانگ" (Bai Wuchang) را بر عهده می‌گیرند، یک دزد دریایی زن که از فراموشی رنج می‌برد و به بیماری Feathering مبتلا شده است.
  • ووچانگ باید ضمن کشف رازهای گذشته فراموش‌شده خود، با بیماری‌اش مقابله کرده و حقیقت پشت پرده این طاعون و جهش‌ها را در سرزمین شو کشف کند.
  • داستان بازی از اساطیر چین، به‌ویژه افسانه‌های باستانی شو و مکان‌هایی مانند Sanxingdui و Jinsha الهام گرفته شده است.
  • انتخاب‌های بازیکن، متحدانی که به آن‌ها اعتماد می‌کند و اسراری که کشف می‌کند، به پایان‌های مختلفی در بازی منجر خواهد شد.
گیم‌پلی:

  • این بازی یک تجربه سولزلایک با مبارزات چالش‌برانگیز و از دید سوم شخص است.
  • سیستم مبارزات بر واکنش‌پذیری تمرکز دارد. با جاخالی دادن یا دفع حملات (Parry) در زمان‌بندی مناسب، "امتیاز مهارت" کسب می‌کنید که برای استفاده از حملات ویژه و طلسم‌ها ضروری است.
  • تنوع سلاح‌ها بالاست و شامل ۲۵ سلاح منحصر به فرد در ۵ دسته مختلف می‌شود. بازیکن می‌تواند یک سلاح اصلی و یک سلاح فرعی حمل کند.
  • علاوه بر سلاح‌ها، حدود ۴۰ طلسم و جادو نیز در بازی وجود دارد که می‌توان با تکیه بر آن‌ها نیز بازی را به اتمام رساند.
  • بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و مهارت‌های خود را ارتقا دهند و مهارت‌های جدیدی از دشمنان شکست‌خورده به دست آورند.
  • دنیای بازی شامل مناطق به‌هم‌پیوسته است که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند.
  • شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) متعددی در دنیا وجود دارند که می‌توان با آن‌ها تعامل کرد و ماموریت‌های جانبی دریافت نمود.
  • باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز با فازهای متعدد، بخش مهمی از گیم‌پلی را تشکیل می‌دهند.
  • بازی مسیری غیرخطی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند ترتیب مقابله با باس‌ها را انتخاب کنند.
جزئیات فنی و انتشار:

  • بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است که امکان ارائه گرافیک بالا، نورپردازی واقع‌گرایانه و جلوه‌های مبتنی بر فیزیک را فراهم می‌کند.[6]
  • این بازی برای پلتفرم‌های PC (از طریق Steam و Epic Games Store)، پلی‌استیشن ۵ (PS5) و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد.
  • تاریخ انتشار بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی در تابستان ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
  • بازی از روز اول انتشار در سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.
به طور خلاصه، WUCHANG: Fallen Feathers یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک با فضایی تاریک و فانتزی است که در چین باستان جریان دارد و بر مبارزات چالش‌برانگیز، کاوش و داستانی عمیق با الهام از تاریخ و اساطیر چین تمرکز دارد.
 
هرکی با گیم‌پلی و کامبت ووکانگ حال کرده ، از اینم لذت میبره ،
یه کامنت جالبی تو یوتوب دیدم :
قبلا سولزلایک داشتیم ، الان وولایک هم داریم :دی
...
امیدوارم چیز جدیدی داشته باشه بازی چون اوج پختگی‌ و خلق دنیا رو توی ووکانگ دیدیم .
...
نمیدونستم بازی ۵۰‌ دلاره ، خیلی هم خوب✌️
خلاصه دم چینی ها گرم😅
من ووکانگ رو بازی نکردم ولی طبق چیزی که تو ویدئوها دیدم کامبت این خیلی بهتر از ووکانگه . شایدم من اشتباه میکنم
 
من ووکانگ رو بازی نکردم ولی طبق چیزی که تو ویدئوها دیدم کامبت این خیلی بهتر از ووکانگه . شایدم من اشتباه میکنم
چیزی که تو ویدیو ها دیده میشه صرفا متنوع تر بودن سلاح ها و کمبو ها نسبت به ووکانگ هست که اونم باید ببینیم پالیش درمیاد یا نه درکل از نظر کامبت ووکانگ کلا خیلی محدود بود حتی پالیش هم نبود ولی بازم خوب بود کلیتش مشابه ووکانگ هست شدیدا و با فروشی و موفقیت ووکانگ تو چین منطقیه بقیه هم برن سمتش
هر سولز پلیری تریلرا چینیارو میبینه روحش جلا پیدا میکنه واقعا :D وارد دوران طلایی/بهشتی برای سولز پلیرا داریم میشیم:D
 
کلا چینی ها قصد ندارن جز سولزلایک چیزی خلق‌ کنن
خسته شدیم به خدا😁
کاش این حجم از امکانات و استعداد رو بیارن تو یه چیز عام پسند تر
چرا؟ تمام زیبایی و جذابیتش به همونشه بعد اینا سولزلایکم نیست از نظر من تلفیقی از wuxia و action rpg هستن با درجه سختی asian امیدوارم همین سبکو ادامه بدن با موفقیتی که ووکانگ تو چین داشت اکثر استودیو های چینی فعلا میرن همون سمت فعلا چون موفق بوده خود استودیو ووکانگم همون سبک خودشو ادامه میده که برا ما سولز پسندا مثل بهشته :D
عام پسندم زدن مثل گاچا ها گنشین و کلا بازیای mihoyo و wuthering wave که تو سطح جهانی محبوب شدن کم کم سمت بقیه سبکا هم میرن ولی من همین سبک ووکانگ و کلا اسیایی پسندتر بودنشونو بیشتر خوشم میاد امیدوارم سمت سبکای دیگه اگه میرن غرب پسند نشن مثل کاری که استودیو های بزرگ ژاپنی کردن
مثلا یه سری بازیای کمتر شناخته شده AA چین رو من نسل قبل رفتم هسته اصلیشون مثل ژاپنیا و اسیایی پسند بود صرفا خوش ساخت و پالیش نبودن با بودجه محدود ساختن همون سبکارو با کیفیت خوب بسازن موفق میشن
 
کلا چینی ها قصد ندارن جز سولزلایک چیزی خلق‌ کنن
خسته شدیم به خدا😁
کاش این حجم از امکانات و استعداد رو بیارن تو یه چیز عام پسند تر
نگران نباش به مرور سمت همه سبکا میان. تا همین الانشم سبکای مختلفی رو امتحان کردن منتهی ووکانگ فقط سر و صداش پیچیده بین طرفدارای بازیای داستان محور.
عامه پسندتر هم میخوای برای Blood Message صبر کن که مخلوطی از GOW و انچارتده :D
 
  • Like
Reactions: marco dest
چند روزی هستش که بازیش میکنم و تو این مدت یک چیزی ذهنم رو مشغول کرده.
سال 2009 وقتی تو اوج فن بازی های خودم بودم دیمون سولز رو اتفاقی خریدم و بازیش کردم و گفتم این چه بازی چرت و مسخره ای هستش، بعدها فهمیدیم عجب شاهکاری بود.
الان این ووچانگ دقیقا همون حس رو برام تداعی کرد.
نمیتونم بفهمم خوبه یا بد.
ترکیبی از همه چیز هستش، گرافیک بصری ووکونگ هستش ولی به شکل عجیبی حس میکنم دارم بلادبورن رو با گرافیک ووکونگ بازی می‌کنم.
کمی سکیرو داره و کمی هم سولز داره.
تا اینجا آنچنان مشکلی در ارتقا مهارت ها نداشتم و با این که چپ و راست کشته میشم ولی بازم روح یا پول کافی برای ارتقا رو جور میکنم.
چیزی که اذیتم میکنه ترکیب بندی بد دکمه ها روی کنترلر هستش، خیلی بده حتی می خواستم باب میل خودم تغیییر بدم بازم نمیشد میزان دربیارم برای همین برگردوندم همون حالت دیفالت، بارها اشتباهی یک اسپل یا دکمه رو زدم.
یک سلاح گارد یا دفاع داره ولی سلاح دیگه دفاع نداره و از این خوشم نیومد.

90 درصد همه چی به جاخالی دادن بستگی داره ولی هنوز قلقش دستم نیومده بعضا میتونم بزنم و بعضا نمیتونم، از طرفی برای زدن اسپل ها خیلی مهم که بتونی جاخالی بدی که اونم باز موقع دکمه زدن از دست میره.

آروم میری پشت دشمنا بعضا فینیشر میزنه و بعضا نمیزنه یا اینجاش قلقش دستم نیومده یا واقعا ایراده، مثلا وقتی با باس فایت مبارزه میکردم خدا خدا میکردم که بعد از کلی جاخالی دادن بتونم فینیشر انجام بدم که بازم بعضا می‌آورد بعضا عمل نمی کرد.

دو تا باس فایت کشتم.
یکیش خیلی راحت بود و اصلا آسیب نخوردم ولی یکی رو کمی با زحمت کشتم که خب بازم در مقابل سولز برون های حتی ووکونگ چیز خاصی نبودن راحت بود.

نکته دیگه این که هنوز چند ساعت اول بازی هستم و بازی خیلی زیاد از درخت مهارت رو برام باز کرده که خیلی شلوغ شده احساس میکنم سردرگم شدم.
به نظرم بهتر بود آرام تر اینارو معرفی می‌کرد.

فعلا همینا یادم. مونده بگم
 
از لحاظ لور و داستانگویی چطوره؟
از نظر داستانگویی هم عین بلادبورنه
فقط این تعداد NPC هاش زیاده
هر کسی یکی دو جمله در راستای اهداف حق تعالی میگه و با خنده ای بر لب که مثلا خیلی خفنیم صحنه رو ترک میکنن.
اما فعلا میرم ببینم تهش چی میشه
 
از نظر داستانگویی هم عین بلادبورنه
فقط این تعداد NPC هاش زیاده
هر کسی یکی دو جمله در راستای اهداف حق تعالی میگه و با خنده ای بر لب که مثلا خیلی خفنیم صحنه رو ترک میکنن.
اما فعلا میرم ببینم تهش چی میشه
تم و دنیا و انمی هاشم مثل بلاد هستن؟ اگه اینطور باشه عالیه تا اینجا چه نمره ای بهش میدی؟ من که گیم پسم تموم شده یکم دیرتر تمدید میکنم ولی درکل شدیدا مشتاق بازیای چینی هستم یه سری مشکلات دارن که مشخصه از تجربه کم میاد مثلا سر ووکانگ اون حجم کانتنتی که داشت اگه ده پونزده درصدش صرف پالیش کردن میشد صد در صد گوتی بود
 
تم و دنیا و انمی هاشم مثل بلاد هستن؟ اگه اینطور باشه عالیه تا اینجا چه نمره ای بهش میدی؟ من که گیم پسم تموم شده یکم دیرتر تمدید میکنم ولی درکل شدیدا مشتاق بازیای چینی هستم یه سری مشکلات دارن که مشخصه از تجربه کم میاد مثلا سر ووکانگ اون حجم کانتنتی که داشت اگه ده پونزده درصدش صرف پالیش کردن میشد صد در صد گوتی بود
چون فضا و گرافیک بصری مثل ووکونگ جنگل و سرسبزه برای همین تم بازی شبیه سکیرو هست ولی از این نظر میگم مثل بلاد که مثلا اونجا هم یکی نشسته پشت در بسته یه خط دیالوگ میگه یا محیط ها کوچیک و روستایی هستش آمل خب نه دیگه تم و دنیاش خیلی فرق دارن.
انمی ها کلا کپی همه بازی های سولز لایک هستن اما خب زیاد چنگی به دل نمیزنن.

والا چون صد بار تو یکی از باس ها پاره شدم فعلا نمره 1 میدم.
اعصابم خرابه
میرم پشت سر باس فایت دکمه رو میزنم عمل نمیکنه و فهمیدم که اندازه یک هزارم ثانیه باید صبر کنم تا بعد دکمه اتک رو بزنم که عمل کنه و این رفته رو مخم.

یه حالتی داره وقتی زیاد بمیری وارد حالت Demon میشی مثل سکیرو یا دیمون سولز ولی تو این حالت یکی که خیلی حرفه ای هست میاد منو میکشه میره 😕
اصلا فرصت نفس کشیدن نمیده بهم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or