Witcher 3 Wild Hunt : اولین بازی نسل بعدی، رسما معرفی شد

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
72280739084457268884.jpg

ساعاتی پیش کاور مجله Game Informer مشخص شد و عنوان قرار گرفته بر روی کاور چیزی نبود جز Witcher 3 : The Wild Hunt، که ظاهرا اولین عنوان معرفی شده برای نسل بعد کنسول ها خواهد بود.

کاور این مجله :



اطلاعاتی از این عنوان :
  • دنیای بازی 20% بزرگتر از Skyrim خواهد بود
  • جابجا شدن بین دو طرف نقشه بازی با اسب حدود 30 تا 40 دقیقه به طول می انجامد
  • حافظه گرلت به طور کامل برگشته است
  • Chapter یا Act در بازی وجود ندارد ( بازی یکپارچه است )
  • گرلت دیگر برای دیگران نمیجنگد و تنها به فکر خودش است
  • بازی شامل بخش های مختلفی از حل معما تا مبارزه با هیولاها خواهد بود
  • به نظر میاید Witcher 3 یک بازی نسل بعدی باشد
  • بازی با موتور جدید CD Projekt به نام CDRED Engine 3 ساخته خواهد شد
  • ظاهرا بازی Open World خواهد بود
  • هیچ بارگذاری بین حرکت تو دنیای بازی انجام نمیشه!!
  • قابلیت جابجایی سریع در هر نطه از نقشه وجود دارد.
  • تیم سارنده بازی دوبرابر تیم قبلی است.
  • بستگی به منطقه نقشه مینی گیمهای متنوعی در بازی وجود دارد.
  • جهان بازی 40 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است.
  • هر سرزمین داخل بازی داستان مربوط به خودش را داراست.
  • داستان تهاجم نیلفگاردینها در خط داستانی اصلی بازی رخ میدهد.
  • هیولاهای موجود در نقشه بستگی به ساعت روز و شب و مکان نقشه دارد.
  • بازی بیشتر به سوی رومانس و عشق رفته و از رابطه های کم عمق جـنسی دوری کرده.
  • توانایی گشت و گذار با اسب یا قایق یا با پای پیاده در بازی وجود دارد.
  • قابلیت Fast Travel در بازی وجود دارد و میتوانید به سرعت بین مکان های یافته شده در نقشه جابجا شوید.
  • میتوان داستان بازی را رها کرد ولی انجام اینکار عواقبی رو به همراه خوهد داشت.
  • آب و هوا به صورت داینامیک تولید خواهند شد مثلا مدل ابرها به صورت حجمی و واقعی طراحی شده اند و نقاشی در آسمان نمی باشند.
  • ماموریت های قرار دادی در این نسخه وجود ندارند.
  • بسته به اطلاعات شما از آناتومی هیولا و تاکتیک های موجود علیه او میتوانید ضربات کاری به آن موجود وارد کنید.
  • گرلت حدود 96 انیمیشن برای بخش مبارزات خواهد داشت (نسخه قبلی 20 انیمیشن داشت)
  • شما میتواند با انجام Block یا Dodge حرکت فعلی خود را کنسل کنید (مبارزات)
  • میتوانید پیش آرایشگر رفته و مدل موهای گرلت را تغییر دهید.
  • قایق ها به صورت رئال تایم و با فیزیک واقعی روی آب شناور خواهند شد.
  • هنگام گشت و گذار در دنیای بازی Loadingـی وجود نخواهد داشت.

تصاویر :






منبع

پ.ن : پست اول با آمدن اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

skyriim

کاربر سایت
Nov 29, 2011
59
امیدوارم تو این نسخه ایرادات بازیو برطرف کنن مخصوصا مشکلات مبارزه که تو نسخه دو از نظر من فاجعه بود و هیچ چالشی نداشت مثلا یه مرحلش یادمه که یسری دشمن روح مانند حمله می کردن و وقتی می کشتیشون یه انمیشن تکراریو نشون میداد و قهر مان داستان شمشیرو میکرد تو شکمشون اگه هزارتا ازین دشمنام می کشتی بازم همین انمیشنو نشون می داد به نظر من بازی dragon age 2 خیلی سیستم مبارزاتش بهتر و پویاتر بود و واسه یه سری از دشمنا مجبور می شدی بین کاراکترها سوییچ کنی و از قابلیتاشون استفاده کنی تا شکست نخوری ولی امان از دست این مجلات اگر بخوان یه بازیو ببرن بالا یا با مخ بکوبن زمین ...
 

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
آقا دیگه زیادی تو سر عکس ها نزنین ! :D درسته که تفاوتش با بازی های این نسل در حدی نیست که آدم حیرت کنه ، ولی چند تا نکته رو باید توجه داشت.
مهم ترین موضوع اینه که همین اول نسل نباید انتظار گرافیک های واقعاً متفاوت رو داشت. هر نسل که شروع میشه ، حدوداً یه سال طول میکشه تا موج دوم بازی هایی که واقعاً نسل بعدی هستن عرضه بشن. چون بازیسازها هنوز با سخت افزارها آشنایی کامل ندارن.
این عکس ها هم تازه اولین تصاویر بازی هستن و اگه بازی مثلاً 2014 بخواد بیاد ، خیلی زمان مونده و به گفته خودشون قراره تغییرات زیادی داشته باشه.
سبک بازی رو هم باید در نظر گرفت. اگه اغراق نکرده باشن و واقعاً بازی انقدر عظیم باشه ، به نظرم همچین گرافیکی عالی هست. گرافیکی که توی عکس ها دیده میشه مشخصاً از بازی ای مثل U3 که گرافیکش فوق العاده هست ، بالاتره. حالا U3 یه بازی با محیط های محدود هست و 5،6 سال بعد از شروع نسل اومده ، اینجا قراره همچین گرافیکی رو توی یکی از اولین بازی های معرفی شده نسل بعد با دنیایی فوق العاده عظیم بدون لودینگ شاهد باشیم. پس زیاد هم مشکلی نداره ! :D
تا حالا که یک بازی با یک Map بزرگ Open World ندیدم که گرافیک خیلی بالای داشته باشه، برای همین دلتون رو به گرافیک خیلی بالا خوش نکنید که از اخرین جزئیات گرافیکی نسل جدید استفاده کرده باشه. من از این بازی بزرگ هیچی نمیخوام جز یک داستان فوق العاده جذاب و زیبا همین.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
تا حالا که یک بازی با یک Map بزرگ Open World ندیدم که گرافیک خیلی بالای داشته باشه، برای همین دلتون رو به گرافیک خیلی بالا خوش نکنید که از اخرین جزئیات گرافیکی نسل جدید استفاده کرده باشه. من از این بازی بزرگ هیچی نمیخوام جز یک داستان فوق العاده جذاب و زیبا همین.
این CPR با این هیولای Red Engine 3 که داره می تونه این کارو بکنه. بخصوص اینکه لودینگ هم بین بازی نداره. >:d<
لودینگ witcher 2 هم با اون همه عظمت گرافیکیش بیشتر از 3-4 ثانیه طول نمیکشید.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
دوستان عزیز یک سوال دارم کدامین بازی هنگام معرفی آخرت گرافیکش رو به نمایش گذاشته که دارین سر همین به Witcher 3 گیر میدین ؟! :D جوگیر نشین سر کلمه نسل بعد . :D
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
دوستان عزیز یک سوال دارم کدامین بازی هنگام معرفی آخرت گرافیکش رو به نمایش گذاشته که دارین سر همین به Witcher 3 گیر میدین ؟! :D جوگیر نشین سر کلمه نسل بعد . :D
باو فرهود بحث جوگیری نیست ! نگاه اگه witcher 3 یه عنوان مشترک بین این نسل و نسل بعد بود خوب طبیعتاً میگفتیم مثل C3 محدود شده و مشخصه های گرافیکش با احتساب توان و قدرت 360 و ps3 شکل گرفتن پس به طور طبیعی دیدن چنین گرافیکی منطقی و قابل قبول بنظر میرسید ولی این عکس ها هر چقدرم خوب باشه هر چقدرم بخوام بگیم تو آینده قراره از لحاظ نورپردازی ، مدلینگ ، شیدر و غیره غیره پیشرفت کنه باز کلیتش شبیه عناوینی هست که تو همین نسل دیدیم این دیگه بحث جو گیری نیست که !:d

تو پست قبلی هم گفتم معمولاً وقتی نسل عوض میشه یکی از اولین مشخصه های که از کنسول های جدید انتظار میره مدلینگ های متفاوت با نسل قبلش هست حالا من به سایر افکت ها کاری ندارم ولی دیگه مدلینگ پیشرفتش چیزه خیلی طبیعی هست ! نه این OW بودن میتونه دلیل قابل قبول و قانع کننده ایی باشه نه اول نسل عرضه شدن ! شما الان این عکس ها رو با WD مقایسه کن خوب WD هم OW دیگه؟ یا فرضاً بیا GTA IV که تو این نسل دیدم با GTA :SA که رو ps2 تجربه کردیم مقایسه کن .
 

pcgamer

کاربر سایت
Aug 28, 2006
1,748
نام
سیاوش
من نسل بعد دیگه اوریجینال می زنم همین ویتچر یا نسخه بعدی اسکایرم رو بخرم تا یک سال دیگه بازی نمی خوام :))
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,454
نام
Nimo
باو فرهود بحث جوگیری نیست ! نگاه اگه witcher 3 یه عنوان مشترک بین این نسل و نسل بعد بود خوب طبیعتاً میگفتیم مثل C3 محدود شده و مشخصه های گرافیکش با احتساب توان و قدرت 360 و ps3 شکل گرفتن پس به طور طبیعی دیدن چنین گرافیکی منطقی و قابل قبول بنظر میرسید ولی این عکس ها هر چقدرم خوب باشه هر چقدرم بخوام بگیم تو آینده قراره از لحاظ نورپردازی ، مدلینگ ، شیدر و غیره غیره پیشرفت کنه باز کلیتش شبیه عناوینی هست که تو همین نسل دیدیم این دیگه بحث جو گیری نیست که !:d

تو پست قبلی هم گفتم معمولاً وقتی نسل عوض میشه یکی از اولین مشخصه های که از کنسول های جدید انتظار میره مدلینگ های متفاوت با نسل قبلش هست حالا من به سایر افکت ها کاری ندارم ولی دیگه مدلینگ پیشرفتش چیزه خیلی طبیعی هست ! نه این OW بودن میتونه دلیل قابل قبول و قانع کننده ایی باشه نه اول نسل عرضه شدن ! شما الان این عکس ها رو با WD مقایسه کن خوب WD هم OW دیگه؟ یا فرضاً بیا GTA IV که تو این نسل دیدم با GTA :SA که رو ps2 تجربه کردیم مقایسه کن .

پست هات رو خوندم و حرفت رو قبول دارم که باید یک مقداری تغییر بکنه ولی چیزی که از خبر های اخیر من متوجه شدم اصلا روی گرافیک نمیخوان مانور بدن و یک جوری همینی که هست راضی هستن و به نظر خودم هم گرافیک بازی اونقدر هم داغون نیستش قابل قبول نباشه :d
 

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
این تصاویر پست اول رو که من می بینم کاملا توی این نسل قابل پیاده سازیه...فقط دلم می خواد وقتی اون کارگردان سی دی پراجکت که میاد می گه کنسولای این نسل مارو محدود کردن تو دهنش بگم تو یکی خفه شو...حالا مثلا کیلزون بگی توی این نسل نمی شد یه چیزی یا حتی The Last Of Us می گفت نمیشه یک چیزی ولی این...

هر چند این جو گیری اول نسل که سازنده هایی مثل این و سازنده Just Cause ورداشتن و می خوان تو لانچ بازی بدن یکجورایی آسیب رو خودشون می بینن کار درست رو اسسین می کنه که واسه هر دو نسل می ده بازیشو حالا توی نسخه نسل بعد گرافیکش مثلا بیشتره اینجوری هم ترغیب می کنه بری سراغ نسل بعد هم فروش خودشو توی این نسل می کنه. چون این نسل در مجموع نزدیک 150،200 میلیون کنسول فروخته تا حالا ولی کنسولای نسل بعد توی لانچ خیلی بفروشن 5-10 میلیون می فروشن مسلما بازارشون محدودتر میشه...حالا پلتفرم Holder ها بازی لانچ می دن یک چیزی می گی می خواد کنسولش بفروشه ولی اینا معلوم نیست چه فکری با خودشون می کنن که اینکارو می کنن...
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
این تصاویر پست اول رو که من می بینم کاملا توی این نسل قابل پیاده سازیه...
با همچین گرافیکی تمام اینا توی همین نسل امکان پذیره ؟! :-/
:arrowd:
  • جهان بازی 40 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است.
  • آب و هوا به صورت داینامیک تولید خواهند شد مثلا مدل ابرها به صورت حجمی و واقعی طراحی شده اند و نقاشی در آسمان نمی باشند.
  • قایق ها به صورت رئال تایم و با فیزیک واقعی روی آب شناور خواهند شد.
  • هنگام گشت و گذار در دنیای بازی Loadingـی وجود نخواهد داشت.
  • دنیای بازی 20% بزرگتر از Skyrim خواهد بود
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
این تصاویر پست اول رو که من می بینم کاملا توی این نسل قابل پیاده سازیه...فقط دلم می خواد وقتی اون کارگردان سی دی پراجکت که میاد می گه کنسولای این نسل مارو محدود کردن تو دهنش بگم تو یکی خفه شو...حالا مثلا کیلزون بگی توی این نسل نمی شد یه چیزی یا حتی The Last Of Us می گفت نمیشه یک چیزی ولی این...

هر چند این جو گیری اول نسل که سازنده هایی مثل این و سازنده Just Cause ورداشتن و می خوان تو لانچ بازی بدن یکجورایی آسیب رو خودشون می بینن کار درست رو اسسین می کنه که واسه هر دو نسل می ده بازیشو حالا توی نسخه نسل بعد گرافیکش مثلا بیشتره اینجوری هم ترغیب می کنه بری سراغ نسل بعد هم فروش خودشو توی این نسل می کنه. چون این نسل در مجموع نزدیک 150،200 میلیون کنسول فروخته تا حالا ولی کنسولای نسل بعد توی لانچ خیلی بفروشن 5-10 میلیون می فروشن مسلما بازارشون محدودتر میشه...حالا پلتفرم Holder ها بازی لانچ می دن یک چیزی می گی می خواد کنسولش بفروشه ولی اینا معلوم نیست چه فکری با خودشون می کنن که اینکارو می کنن...

شما کل حرفاتُ بر مبنای همین چندتا عکس low res قرار دادی ؟! اونم از یه بازی که شاید بیشتر از یه سال تا زمان عرضه‌اش مونده و مهمترین بخش بصریش یعنی Renderer در مراحل اولیه‌ی ساخت هست ؟!
اینم در نظر بگیر که GG و ND زیرمجموعه سونی هستن و از نظر مالی و نرم افزاری و تکنولوژی کاملا تامین هستن. اما CDPR یه استودیو کاملا مستقل هست اونم در لهستان. میانگین هزینه ساخت یه بازی در نسل هفتم 15-20 میلیون دلاره، اما من یه جا خوندم که بودجه TW2 فقط 10 میلیون دلار بوده. از لحاظ بودجه و تعداد کارمند CDPR در مقایسه با Ubisoft کلا در یه سطح دیگست، شعبه مونترال یوبی به تنهایی 1800 کارمند داره در حالی که CDPR کمتر از 200 تا کارمند داره. پس این انتظار که CDPR هم خطی مشی اقتصادی مشابه یکی از بزرگترین ناشرهای دنیا رو داشته باشه خنده داره.
از طرفی همونطور که ملت در TW2 دیدن و صحبت های مختلف Adam Badowski مدیر CD Projekt رو در جاهای مختلف خوندن، CDPR یه استودیویی هست که به جزئیات بالای گرافیکی خیلی اهمیت میده و این مسئله خیلی براش مهمه (خودشون رو detail freaks توصیف کردن). پس طبیعیه که از بعد تکنیکی هم کنسول های این نسل یه مانع برای بلند پروازی های اونا باشند.

اسکرین شات های High res بازی رو هم میتونید در اینجا ببینید.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر