Witcher 3 Wild Hunt : اولین بازی نسل بعدی، رسما معرفی شد

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
72280739084457268884.jpg

ساعاتی پیش کاور مجله Game Informer مشخص شد و عنوان قرار گرفته بر روی کاور چیزی نبود جز Witcher 3 : The Wild Hunt، که ظاهرا اولین عنوان معرفی شده برای نسل بعد کنسول ها خواهد بود.

کاور این مجله :



اطلاعاتی از این عنوان :
  • دنیای بازی 20% بزرگتر از Skyrim خواهد بود
  • جابجا شدن بین دو طرف نقشه بازی با اسب حدود 30 تا 40 دقیقه به طول می انجامد
  • حافظه گرلت به طور کامل برگشته است
  • Chapter یا Act در بازی وجود ندارد ( بازی یکپارچه است )
  • گرلت دیگر برای دیگران نمیجنگد و تنها به فکر خودش است
  • بازی شامل بخش های مختلفی از حل معما تا مبارزه با هیولاها خواهد بود
  • به نظر میاید Witcher 3 یک بازی نسل بعدی باشد
  • بازی با موتور جدید CD Projekt به نام CDRED Engine 3 ساخته خواهد شد
  • ظاهرا بازی Open World خواهد بود
  • هیچ بارگذاری بین حرکت تو دنیای بازی انجام نمیشه!!
  • قابلیت جابجایی سریع در هر نطه از نقشه وجود دارد.
  • تیم سارنده بازی دوبرابر تیم قبلی است.
  • بستگی به منطقه نقشه مینی گیمهای متنوعی در بازی وجود دارد.
  • جهان بازی 40 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است.
  • هر سرزمین داخل بازی داستان مربوط به خودش را داراست.
  • داستان تهاجم نیلفگاردینها در خط داستانی اصلی بازی رخ میدهد.
  • هیولاهای موجود در نقشه بستگی به ساعت روز و شب و مکان نقشه دارد.
  • بازی بیشتر به سوی رومانس و عشق رفته و از رابطه های کم عمق جـنسی دوری کرده.
  • توانایی گشت و گذار با اسب یا قایق یا با پای پیاده در بازی وجود دارد.
  • قابلیت Fast Travel در بازی وجود دارد و میتوانید به سرعت بین مکان های یافته شده در نقشه جابجا شوید.
  • میتوان داستان بازی را رها کرد ولی انجام اینکار عواقبی رو به همراه خوهد داشت.
  • آب و هوا به صورت داینامیک تولید خواهند شد مثلا مدل ابرها به صورت حجمی و واقعی طراحی شده اند و نقاشی در آسمان نمی باشند.
  • ماموریت های قرار دادی در این نسخه وجود ندارند.
  • بسته به اطلاعات شما از آناتومی هیولا و تاکتیک های موجود علیه او میتوانید ضربات کاری به آن موجود وارد کنید.
  • گرلت حدود 96 انیمیشن برای بخش مبارزات خواهد داشت (نسخه قبلی 20 انیمیشن داشت)
  • شما میتواند با انجام Block یا Dodge حرکت فعلی خود را کنسل کنید (مبارزات)
  • میتوانید پیش آرایشگر رفته و مدل موهای گرلت را تغییر دهید.
  • قایق ها به صورت رئال تایم و با فیزیک واقعی روی آب شناور خواهند شد.
  • هنگام گشت و گذار در دنیای بازی Loadingـی وجود نخواهد داشت.

تصاویر :






منبع

پ.ن : پست اول با آمدن اطلاعات جدید آپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

METRO_2034

کاربر سایت
Oct 29, 2010
2,882
چقدر خبر خوب میاد این چند روز :((
دقیقا مشخص نیست هنوز نسل بعد که حتما میاد امیدواریم بدن رو این نسل هم بشه بازیش کرد :D
 

Mersad2012

کاربر سایت
Mar 5, 2011
140
نام
Mersad
ای جان من چقدر منتظر این خبر بودم 20 درصد بزرگتر از skyrim ای جان
تازه رابطه های جنسیشم عمیق تر شده دیگه چی از این بهتر
ریشم که گذاشته دیگه بدتر دیوونشم من
 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
خبر خیلی خوبی بود. به نظرم مهمترین نکته در مورد بازی فعلا کنسول هایی هستن که بازی روشون عرضه خواهد شد.
ایندفعه با توجه به عظمت بازی به نظرم خیلی بعید به نظر میرسه که بازی تنها روی PC عرضه بشه :d
حتی شاید CD Project ایندفعه قید PC رو هم بزنه مثل خیلی از سازنده ها. البته ازشون بعید هست این کارا :d

در ضمن اون شخصی هم که کنار گرالت هست فک کنم با توجه به انتخاب بازیبازها بتونه تریس یا ینفر باشه یعنی یه شخص خاص نباشه :d
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
بازی بیشتر به سوی رومانس و عشق رفته و از رابطه های کم عمق جـنسی دوری کرده.

به نظر من باید اون ور رو هم نگه می داشت ، انصافا از همه لحاظ نسخه دوم تکمیل بود . بدون شوخی می گم همه چیزش نسبت به دنیایی که روایت می کرد عالی بود . حتی Pro$titution .

خبر خوش اینه که بازی 40 برابر بزرگتره ، امیدوارم همونطور که تونستن اکشن نسخه دوم رو عالی بسازن و نشون دادن مغایرتی نیست بین اکشن خوب و RPG ـه خوب ، بر خلاف اسکایریم که هیچ چالشی تقریبا نداشت بتونن این رو همونطور پیشرفت بدن ، مبارزات نسخه قبلی عالی بود ، Boss ها خیلی خوب بودن ، بازی از لحاظ سیستم لولینگ و اینا هم خوب بود ولی بازم جای بهتر شدن زیاد داره ، مثلا سیستم Alchemy یه خرده استفاده ای که ازش می شد سطحی بود برای چندین نوع Potion فقط ، یه خرده هم رو Blacksmith ـش کار کنن و هم چنین Side Quest های عمیق تری بزارن خیلی بهتر میشه .
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
وای از همین الان دارم برای تجربه این عنوان لحظه شماری میکنم. شماره قبلیش با اینکه هنوز بنا به مشکلاتی کامل بازیش نکردم ولی یکی از بهترین تجربه های این نسل بوده برام. حتی تصور یه Witcher نسل بعدی با همچین امکانات و اطلاعاتی واقعا لذت بخشه.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
چه قدر پرکار شدن اینا ؟ احتمالا CyberPunk هم حداقل نسخه ی نسل بعدی خواهد داشت!
به شدت منتظر Witcher بعدی هستیم البته من Witcher اولی رو از یه لحاظ هایی بیش تر از بازی دوم دوست داشتم امیدوارم شبیه به اون بیشتر باشه از لحاظ ساختارهای نقش آفرینی.
 

Gray Human

کاربر سایت
Jan 21, 2013
84
نام
تارخ
با اینکه این سری شاهکاره اما من زیاد نتونستم باهاش ازتباط برقرار کنم! چون بیشتر با اسکایریم ارتباط برقرار کرده بودم و اینطور که ویژگی های بازی نشون میده به احتمال زیاد چند برابر اسکایریم بهتر خاهد بود ;)
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
با اینکه این سری شاهکاره اما من زیاد نتونستم باهاش ازتباط برقرار کنم! چون بیشتر با اسکایریم ارتباط برقرار کرده بودم و اینطور که ویژگی های بازی نشون میده به احتمال زیاد چند برابر اسکایریم بهتر خاهد بود ;)

نمیدونم دلیلش چیه ولی من هم با Witcher خیلی ارتباط برقرار کردم در حالی که نمیتونم با Skyrim ارتباط برقرار کنم. علیرغم اینکه Skrim رو از شاهکارهای نسل میدونم. شاید به مقدار بازی کردن من برگرده و باید بیشتر سعی کنم.
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
خبر خیلی خوبی بود. به نظرم مهمترین نکته در مورد بازی فعلا کنسول هایی هستن که بازی روشون عرضه خواهد شد.
ایندفعه با توجه به عظمت بازی به نظرم خیلی بعید به نظر میرسه که بازی تنها روی PC عرضه بشه :d
حتی شاید CD Project ایندفعه قید PC رو هم بزنه مثل خیلی از سازنده ها. البته ازشون بعید هست این کارا :d

در ضمن اون شخصی هم که کنار گرالت هست فک کنم با توجه به انتخاب بازیبازها بتونه تریس یا ینفر باشه یعنی یه شخص خاص نباشه :d

Gameinformer :
Coming in 2014 on PC and "all high-end platforms available" (CD Projekt RED isn't saying flat-out that it's a next-gen game, but it's a safe bet that new console announcements in the coming months will define the term "high-end platform"),
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
این استودیو پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی کرد و به ناشرهای غول پیکر یاد داد بجز Call of Duty Clone ساختنم میشه پیشرفت کرد و موفق بود. :|
کنسولیزه کردن و قفل DRM هم ایضا.

Witcher 3 :>
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
اطلاعات کامل
The team felt it missed the huge freedom of open-world games like Skyrim

Proper mounted combat still being tested

Currently not a definite part of the game

Horses will be in, though, since they’re important for navigation

Ships float on the water in true physics interactions

Team has doubled in size

No chapters, acts, or any artificial break-points

Geralt can seamlessly cross from one end of the world to the other thanks to REDengine 3

No loading screens while traveling in the open world

Can explore on foot, by horseback, and via boat

Pursue yor long-lost love, play the game of empires on behalf of the northern kingdoms that still claim independence, and thwart the nefarious Wild Hunt

Fast travel: instantly revisit any discovered location

Director Konrad Tomaszkiewicz: “A huge goal is to keep the high quality o four quests, with all the cinematics and impressive events and moments.”

Point of interest will always be in sight

Players will be beckoned to explore dank caves, embattled villages, decaying ruins, etc.

Over 100 hours of hand-scripted quests

Quests: help villagers, engineer the succession of the Skellige kings, etc.

Use monster hunting for adventure, incoming, and unique rewards

There are mini-games based on the area of the world

Ex: Skellige has knife-throwing

Gain exclusive rewards from mini-games

Don’t have to complete mini-games to proceed in the story

Monsters, bandits, traders, animals, and more will attack anyone they deem hostile

Enemies don’t scale to the player’s level

Slaying monsters, fighting hostile humans in the different forms they come in, collecting items, leveling up are in the game

World 40 times larger than the last game

Three different aspects to narration

Lowest level: free-form activities like monster hunting, crafting, individual standalone quests

Second step: political situation and Nilfgaardian invasion is resolved through the core plotline of the major areas (Skellige, Novigrad, No Man’s Land)

Each land has its own storyline

Can abandon the storyline, but will have repercussions later

Not doing a plotline is a choice the player has

Main narrative: search for Geralt’s loved ones and conflict with the Wild Hunt

Multiple branches of narratives that feed into each other

Don’t have to do anything outside the main storyline to beat the game

Could have help in a main-line encounter from an ally you gained in the Skellige archipelago if you’ve completed certain quests in certain ways

Major events in the main storyline are “gates” for the state of the world

Ex: village threatened by bandits might be abandoned after certain events if the player doesn’t help

Weather effects are dynamically generated and fully modeled as real volumetric clouds rather than being simply painted on the skybox

In contrast to the last game, Geralt encounters communities and individuals with monster-related problems that need solving

There aren’t contract-like assignments this time

Press the left trigger to turn on Geralt’s witcher senses

Can glean information from a crime scene upon discovering it

Within range of a scene of interest, the mechanic conveys clues to the player through the witcher muttering to himself and/or visual depictions of past events that represent Geralt’s reasoning

Time of day and other conditions determine where monsters appear and their abilities

Can strike critical areas in combat based on how much you learn about monster anatomy and tactics

The team is deciding between using a handful of in-combat special moves for particular attacks and a slow-motion quick-time event style

Monsters you defeat leave otherwise unobtainable alchemical and crafting ingrediants needed for making of unique items, potions, mutagens

These allow Geralt to gain special powers and upgrades in the new mutation development tree

These kills serve as the witcher’s primary method of income

Moving more toward romance and away from shallow ***ual encounters

“We want to treat it maturely like we did in The Witcher 2. We are not bringing *** cards back.”

Witcher 3 doesn’t have completely different environments based on singular choices due to the open world, but there are similarly impactful decisions

You’ll be involved with mutually exclusive storylines and situations based on certain momentous choices

Won’t be on the same level as Witcher 2, however

Game mechanics based on previous games, but the team is revisiting many details

Backward difficulty curve being addressed

Rewroking the flow of combat

96 animations for Geralt’s combat moves (last game had 20)

Game has a “weighting” system for the camera to help keep the biggest threats in frame at all times

Combat system: three big changes to solve the problem of being locked into long animations

Every button prss mapped to a single strike

Each move takes a roughly equivalent time to perforom

Can always interrupt your current action to immediately dodge or block

Can block/dodge when out of stamina, but you’ll be staggered

Team wants to make the combat “more intimate”

“You don’t run – in the Witcher 2 you were running constantly. You walk, but your attacks are very fast. Your opponents also walk but they have charges and things like that.”

Geralt’s dodge roll replaced by a pivot move

It retains its defensive utility without game-breaking mobility

Attacks faster than in The Witcher 2

Enemy AI completely rebuilt

No scripted boss encounters

One boss: ice giant

Roughly a dozen types of interactive objects

Ex: Can irritate a wasp with the telekinetic Aard sign to make a damaging distraction for his foes and disperse the swarm with the fiery Igni sign once the wasp swarm becomes a problem

Magical signs are retooled

Each of the five signs has a basic form such as Igni’s new flamethrower effect

If the player advances down the magic tree as Geralt levels up, can unlock a second form of the sign

For Igni, would unlock a 360-degree blast that immolates anything close

Yrdren’s small trap can be changed into a bigger field that slows enemies

Player retains the use of the basic form

Other two trees are based on swordsmanship and alchemy

Swordfighting: can unlock new strikes and boosts such as improved stanima and parrying

Alchemy: mutation mechanic moved off to a separate development path, independent of the level-up process

Alchemy specialization is based more on potions

Improvements available for the horse and boat

These aspects are still in development

One idea: players could access their long-term storage stash from their horse as well as from inns

Team knows about frustrating inventory management in Witcher 2

Crafting still important for enhancing Geralt’s capabilities

Can customize crafted items

Some components are can be substituted for similar things

Ex: monster scales instead of leather in a piece of armor

This affects the properties of the final item

Can find unique components as part of monster hunts or questlines

Combine these with special recipes to make artifacts of immense power

Each armor piece has a unique appearance

Armor has improved presentation and new cloth simulation

Can visit a barber to change Geralt’s hairstyle
بیصبرانه منتظر تریلر....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر