استاد میاموتو علت پخش سریعتر بازیها معروف نینتندو رو نسبت به N64 و GC رو اینگونه بیان کردند: " به خاطر اينه که دستگاه مبني است بر GC. ابزار توسعه (Dev Tools) مطمئنا ارتقا يافتند, بطوريكه کدها به طور پايه اي (روی GC) اجرا ميشن . بواسطه اون, من همچنين در فکر اين هستم که ميتونم بعضي از بازيهاي GCم رو با استفاده از Wiimote براي Wii بازسازي کنم." همچنین ایشون درباره بعضی از بازیهای مفقود شدشون! اینگونه گفتند:
Cabbage: لغو شد ولی بعضی از ایده هاش در Nintendogs استفاده شده.
Mario 128: یک ایده امتحانی برای Mario. بعضی از عناصر اون در Mario Galaxy هستند, چرخش در اطراف یک کره و جاذبه.
Marionette: نقل مکان به Wii. بی سروصدا!
Stage Debut: بعضی از عناصرش در دموهای Wii در E3 دیده شد, مانند عنصر نمایش صورت در بازی.
همونطور که میدونید Mario Strikers Charged در LGC تایید شد و دمویی از این بازی به نمایش در اومد که در اون Philip Lahm بازیکن تیم ملی المان داشت با ماریو دو تایی حالشو میبردن! Philip Lahm چیزی نمونده بود ذوق مرگ شه! اینم کارکترهای Mario Strikers Charged (هورا! Yoshi جون! اون دماق گنده!, بقیه رو بیابید!)
http://gonintendo.com/wp-content/photos/charselect.JPG
کل کنفرانس نیتندو در LGC (272 MB!, من خودم تازه دارم میگیرم اگه باحال بود میگم)
http://www.gaming-media.de/GC2K6/Videos/NintendoPK.wmv
Battalion Wars II:
Monster 4×4 World Circuit:
شاتهای کف رفته شده! NFS:Carbon از روی مونیتور (نسخه (Wii:
تصاویری از .LGC من از اینا میخوام!!
http://gonintendo.com/wp-content/photos/127720060824_000929_0_big.jpg
http://gonintendo.com/wp-content/photos/127720060824_000930_1_big.jpg
[
اخبار کوتاه در 360 ثانیه:
شایعه هایی به گوش میرسه که THQ در حال کار یک WWE Smackdown برای Wii.
Wii بدون Resident Evil؟ تفره رفتن Jun Takeuchi در مصاحبه با سایت Pro-G در پاسخ به نسخه Wii, شایعه رو قوت میبخشه! (زیاد نامید نشین, چون من! فکر میکنم در بیاد!)
پیتر مولینکس (Peter Molyneux, کارگردان افسانه ای افسانه!) واسه اینکه زیاد از قافله عقب نیفته!, گفت motion-sensitivity خیلی خیلی مفیده ولی من بدون هیچی دستم خیلی زود خسته میشه چه برسه با حرکات موزون! پیرمرد تو یه پات لبه گوره!