What we can expect from Sony E3 press conference ؟

Samiel Danach

کاربر سایت
Dec 13, 2007
111
نام
امیرعلی
ّFlower revenge !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak move ??????????????????

make . believe . move ?!?!?!?!?!?!
WTF

این مزخرفات رو کی درست کرده ... طرف همه رو مثل خودش احمق فرض کرده ( Killzone2+ ..... WTF )

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این مورد هم الان به چشمم خورد 360 micro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من گفتم Fake هست ! منتها هر شایعی بالاخره از یه جا در میاد ! تو این عکس گفتم بعضی عنوان هاش با عقل جور در میاد که باشه
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
همونطور که گفته بودم این ترد تا روز برگزاری کنفرانس به روز میشود.تنها سه هفته به E3 باقیست و از این به بعد نت با اخبار و شایعات مختلف که گاه بسیار نزدیک به واقعیت و گاه کاملا بی مورد بمباران میشود:

News :

  • بعد از مدت ها انتظار امروز از شوتر بزرگ سونی یعنی Killzone 3 رونمایی شد.ظاهرا بازی دو هفته پیش برای تعدادی از منتقدان نمایش داده شده بود ,اما تا امروز به دلیل Embargo کسی در مورد ان صحبت نکرده است.اولین اطلاعات و شات ها از بازی هم منتشر شده است.نکته جالب مشارکت مستقیم استدیو بسیار مشهور ND در ساخت موتور K3 است که از همین الان بسیاری را تشنه دیدن گرافیک K3 کرده است.رساندن فریم بازی به 60 هم ارزوی بسیاری (حتی در همین BC) بود که با توجه به ساپورت 3D مطمئنا محقق خواهد شد.در مورد گیم پلی هم هر چند هنوز چیز خاصی از بازی نمایش داده نشده ولی طبق اطلاعات لیک شده میتوان گفت سازندگان بیش از هر چیز خواهان و به دنبال پیشرفت گیم پلی هستند.هر چند سونی احمقانه ترین کار ممکن رو با نحوه و زمان انونس این عنوان بزرگ را انجام داد اما جای نگرانی نیست بهترین شوتر PS3 بازگشته تا همه شما را بار دیگر جلوی مانیتور میخکوب کند.
Rumor :

  • ظاهرا سونی قصد دارد Home را جهانی کند به این صورت که کاربران از مناطق مختلف میتوانند همدیگر را ملاقات کنند.
  • شایعه شده سونی میخواهد XMB جدید را در کنفرانس خود رونمایی کند.XMB بهبود یافته چیزی است که بسیاری از کاربران خواهان ان هستند اما سونی این قسمت را کاملا از نو طراحی کرده است.
  • ظاهرا هیدئو کوجیما بازیساز افسانه ای کونامی در کنفرانس سونی برای نمایش MGS:R حاظر خواهد بود.البته بسیاری امیدوارند در صورت حضور ایشان در کنفرانس خبرهایی از بازی بعدی خود را نیز اعلام کند.

 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
سلام.
زمان زیادی تا شروع کنفرانس باقی نمانده ,متاسفانه تاپیک اصلی فعلا مختص مدیران و اعضای تحریریه است.با توجه به اینکه توی این مدت نتونستم تاپیک رو به روز کنم و همچنین در این مدت اخبار و شایعات زیادی پخش شده اخرین انتظارات و احتمالات رو یک بار دیگه مینویسم.
بازیهای زیر قبل از E3 به صورت رسمی معرفی شدند و انتظار داریم در کنفرانس نمایش داده شوند.(این قسمت کپی از نوشته دوستمون Astiλk در تاپیک اصلی است).


Killzone 3

kz3.jpg



چه کسی است که نام این بازی را نشنیده باشد. بازی استدیو پرآوازه Guerrilla Games که با Killzone 2 خوش درخشید. KZ2 ستاره کنفرانس های خبری سونی در سال های اخیر بود و باید دید آیا KZ3 هم می تواند فردا همه را متحیر کند یا خیر!

Gran Turimso 5

g5.jpg


شاید دیگر کلمه بازی توانایی یدک کشیدن نام Gran Turismo 5 را نداشته باشد. سال گذشته در کنفرانس خبری E3 سال 2009 همه منتظر اعلام تاریخ عرضه محصول نابغه دنیای بازی های رایانه ای یعنی یامائوچی بودیم و حالا یک سال گذشت و قطعا انتظار ها به پایان خواهد رسید!

The Last Guardian

s6dicnk0s5ueddqcfzh9.jpg


حالا نوبت به نمایش بیشتر این عنوان خارق العاده است. عنوانی که قطعا با نمایش زیبای خود می تواند همه دنیا را شگفت زده کند.

PlayStation Move

9rnl6lxwl4egwy8oi.jpg


قطعا مدت زمان زیادی از کنفرانس سونی به تشریح PlayStation Move و بازی های آن اختصاص خواهد یافت که می تواند با ارائه شگفتی های جدید از این دستگاه و نمایش یک به یک همه را خیزه کند.

Socom 4

qejvojk2j22w3icu835t.jpg


کسی دنبال انجام بازی های Hardc0re با کنترلرهای حرکتی می گشت ؟! پاسخ اینجاست! عنوانی جدید از سری بازی های معروف Socom که به دست Zipper Interactive ساخته خواهد شد و با PlayStation Move سازگاری کامل خواهد داشت. بی شک بخشی از نمایش کنفرانس سونی با انجام این بازی با Move تعلق خواهد داشت!

LittleBigPlanet 2

rnotbzk6c3rb3w3dcksp.jpg


شاید نوتوان کلمه ای پیدا کرد که لیاقت این بازی را داشته باشد. با این که این بازی قبل از E3 معرفی شد اما می تواند با نشان ذادن گوشه ای از عظمت خود، همه را شگفت زده کند!

Motorstorm 3

826oqlxd9gg8sh1o77do.jpg


سومین عنوان از سری Motorstorm شگفت انگیز به نظر می رسد. این بازی هم در زمره بازی هایی قرار دارد که قبل از E3 معرفی شدند و می توان منتظر یک نمایش فوق العاده از آن بود.

inFAMOUS 2

2s6jnoxhxrc9jjmqte0o.jpg


Sand-Box ـیی با محیط باز و انرژی هایی که دنباله شماره یکی است که تواسنت موفقیت خوبی را برای استدیو Sucker Punch کسب کند. شاید امروز، روز Sucker Punch باشد !

Agent

9c8x3ikn1v73cpr291wg.jpg


عنوان انحصاری Rockstar که در کنفرانس خبری سال گذشته سونی معرفی شد و ما تنها نام آن را دیدیم. شاید امروز بتوانیم از Agent اطلاعات بیشتری کسب کنیم!


حتی با نمایش همین بازیها میتوان یک کنفرانس عالی برگزار کرد اما این همه ان چیزی که در کنفرانس خواهیم دید نخواهد بود :

Rumor & Speculation and Possible Announcements :

Resistance 3 : چند ساعت بعد از اعلام همکاری Insomniac با EA برای ساخت یک بازی مولتی ,سونی رسما واکنش نشان داد و اعلام کرد که "این استدیو همچنان برای سونی بازی خواهد ساخت و جدیدترین بازی ان ها در اینده ای نزدیک انونس خواهد شد" چه جایی بهتر از E3 ؟

Syphon Hitler :در صفحه اول به اندازه کافی از این بازی گفته شد به احتمال متوسط این بازی نیز رسما رونمایی خواهد شد.

StarHawk :دو هفته پیش دیلان جاب در صفحه تویترش گفته بود که روز بعدش اخرین ساخته اش را به سونی نشان خواهد داد و چند روز بعد نیز اعلام کرد که بازی هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به فاز بتا (Beta) دارد واین نشان میدهد بازی اماده نمایش نیست.به احتمال کم با یک تیزر بازی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

Horizon ؟: شایعاتی پیرامون انونس احتمالی بازی بعدی دیوید کیج و استدیویش به گوش میرسد انونس این بازی میتواند یکی از سورپریزهای کنفرانس باشد.

Eat Sleep Play Project دیوید جفی که چندی قبل رسما گفته بود که در E3 حضور نخواهد داشت و بازی بعدی او نیز انونس نخواهد شد امروز بر خلاف گفته هایش در نمایشگاه E3 دیده شد حتی از ایشان فیلم هم گرفته شده بود. بهرحال حضور جفی در E3 احتمال انونس بازی بعدیش را کمی قوت میبخشد.

New Kojima Project ؟:طبق شایعات و سایت رسمی استدیو کوجیما هنوز یک بازی انونس نشده از این بازیساز افسانه ای وجود دارد.مدتی پیش مدیر برنامه های ایشون گفته بودند که ممکن است کوجیما در کنفرانس کونامی حاضر نشود بهرحال احتمال زیاد این بازیساز بزرگ را امشب در کنفرانس سونی (یا نینتندو به احتمال کمتر) خواهیم دید.

New Kingdom Hearts Title ؟:برخلاف تصور و انتظار بسیاری نومورا دیشب در کنفرانس مایکروسافت حاضر نشد باتوجه به شایعات قبلی احتمال حضور ایشان در یکی از کنفرانسهای نینتندو یا سونی زیاد است.(خودم حدس میزنم در کنفرانس نینتندو باشه).

تازه به همه اینها احتمال 1.عرضه Sly Cooper Collection ,Patapon , ICO & SotC Collection و یک Twisted Meta جدید برای PS3 .و 2. شایعات پیرامون انونسDemon Souls 2 و Heavenly Sword 2 و 3.شایعه معرفی چند بازی از استدیوهای London و Japan و4.PSN و کلی سرویس جدید 5.XMB جدید 6.سخت افزار Move و کلی بازی FP و TP مخصوصش و یک سخت افزار جدی که سونی قولش را داده (احتمالا PSP2) ، بازیهای بزرگ مخصوص PSP ، احتمال مولتی شدن Mass Effect ، نمایش بازیهای مولتی پلتفرم و کلی مسائل دیگر که نوشتنش از حوصله من خارج ـه.

کنفرانس امشب ساعت 23:30 به وقت تهران شروع میشود.





 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر