Watch Dogs بر روی Xbox one پویا تر از 360 ، PS3 و PS4.

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

DieDie

کاربر سایت

watch-dogs.jpg


Dominic Guay سازنده Watch Dogs بمبی رو رها کرد و گفت که شهری که بازی در اون اتفاق میوفته در نسخه Xbox one پویاتر از PS4 هست...
Watch Dogs آخر امسال برای کنسول های نسل بعد در قفسه فروشگاهها قرار میگیره و ...
"ما هنوز در مرحله تحقیق و توسعه هستیم چون سخت افزارهایی که روشون کار مکنیم جدید هستن"
"فرض کنید شما یک هوش مصنوعی هستید و یک تصمیم گیری باعث حرکت شما در مسیری میشود [در این پروسه] همان مقدار تاخیری وجود دارد که شما (به عنوان یک انسان) در موردش فکر کنید و با تاخیری که موقع بازی در حالت مولتی پلیر و زمانیکه شما دکمه روی کنترلر رو فشار میدین فاصله ای نداره این مسئله ممکنه اجازه بده که کسی از یک ماشین اختصاصی فقط برای هوش مصنوعی استفاده کنه. چه نوعی از هوش مصنوعی رو میتنوید با اون انجام بدین؟ که جالبه "
بعد از اون Dominic Guay به سرویس ابری مایکروسافت اشاره میکنه که به نظر میرسه یک جزء حیاتی برای Xbox one هست.
"برخی محاسبات فیزیک وابسته به زمان دقیق برای اجرا نیستن ، مثلا درختی که سر راه قرار داره نسبت به آب و هوا واکنش نشون میده ، به این میگن فیزیک ، درسته؟ این انعطاف پذیری موارد هست . چی میشه اگه من اون رو روی کلود اجرا کنم؟ این (یک رویداده که) به همگام سازی کامل احتیاجی نداره ، موقعیتهایی در بازی به وجود خواهد اومد که این مسئله میتونه مزیت ایجاد کنه ، خیلی واضحه که اجرای این مسئله (مثلا فیزیک درخت در مقابل باد) در مدت زمان کوتاه میتونه قدرت زیادی از ماشین رو صرف کنه ، و این همون جایی که مهندسای ما دارن روش کار میکنن"
"به طور مثال ما قادر به شبیه سازی آب به صورت کاملا سه بعدی هستیم اگر شما روی یک قایق سوار بشین موجی که قایق شما ایجاد میکنه میتونه روی قایقهای دیگه تاثیر داشته باشه ، ما همچنین در حال صرف زمان بیشتری برای کار بروی مغز افراد درون خیابون هستیم که باهوش تر به نظر برسن و تعداد بیشتری از اونها هم تو خیابون دیده بشن در واقع این چیزیه که من بهش میگم پویایی ... شهری که نسبت به شما واکنش نشون میده و ما قادر به ایجاد فشار بیشتری روی Xbox one هستیم"

منبع1:

Watch Dogs on Xbox One will have a more dynamic city compared to Xbox 360, PS3 and PS4


منبع 2:
http://www.oxm.co.uk/57743/watch-do...on-xbox-one/?cid=OTC-RSS&attr=OXM-General-RSS
 
آخرین ویرایش:
پس احتمالا سونی هم گایکای و برای سبزی پاک کردن خریده ! من نمی دونم چا ماکرو اینهمه داره روی کلود مانور میده . چیزی که قطعا توی دوتا کنسول نسل بعد خواهیم دید و یه خورده زوده واسه مانور دادن روش. قطعا سونی هم ازین فناوری استفاده می کنه .

تا اونجا که من اطلاع دارم استفاده از کلود به تنهایی کافی نیست همین الان خیلی وسایل دارن از کلود استفاده میکنن مثل گوشی موبایلها و ... قابلیتی که تو Xbox one وجود داره اینه که میتونه قسمتی از پردازش رو offload کنه و این به دلیل وجود یه سری قابلیتهای سخت افزاری بهش شتاب داده شده.
در مورد اینکه PS4 میتونه همچین کاری بکنه یا نه من اطلاع ندارم یعنی جایی ندیدم که مفصل در موردش صحبت کرده باشن اگه کسی منبعی داره بزاره.
 
الان نگاه کردم دیدم یوشیدا گفته که میتونه:

Microsoft has*touted the Xbox One's cloud-computing capabilities, promising that the system's hardware resources can be freed up by accessing remote servers that handle AI and physics calculations. Those remote computations, Microsoft says, will allow the Xbox One, unlike the Xbox 360, to become more powerful over time.Sony Computer Entertainment's Shuhei Yoshida says that the PlayStation 4 can tap into similar technology, offloading processes that are typically handled locally to the cloud.Yoshida said that "of course" PS4 developers will be able to take advantage of cloud-based computing for their titles."Linking, matchmaking... there are already many computations being done on the cloud side," Yoshida said, adding that there are limitations to what processes can be offloaded to a remote computer, due to latency and bandwidth.Asked whether cloud-based computing technology would face issues of adoption, since Sony does not require an online connection for PS4, Yoshida said, "No.""We don't believe every title needs that," he said. "But if your title needs [an] online connection to provide some online features: Go for it."When Sony*unveiled*the PlayStation 4, itfocused on using cloud-based technologyfor the delivery of streaming games, instant-play demos and the ability to let a friend on the internet take over gameplay on your PlayStation 4. Microsoft's implementation of cloud-based computing emphasized tapping into "variable number of transistors in the cloud."Gaikai's cloud service is*coming to PlayStation 4 sometime in 2014*after the console's initial launch.

Sony's Shuhei Yoshida says PS4 can offload calculations to cloud, if developers choose | Polygon
 
پویایی محیط هم در نوع خودش عجیبه. یه ابتکاره

یعنی تعامل با محیط تو کمتر بازی دیده شده.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or