Wasteland 2 | PC

wasteland2.jpg

استودیوی InXile رسما اعلام کرد در حال کار بر روی ادامه ی مستقیم یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینی های تاریخ است، Wasteland که در سال 1988 توسط Interply به بازار عرضه شده بود عنوانی بود که بعد ها باعث خلق آثار مطرحی چون سری Fallout شد و به نوعی بنیان گذار آثار post apocalyptic در دنیای بازی ها شد.
نکته ی جالب در این میان اینست که Wasteland 2 بدون هیچ ناشر و حمایت مالی ای در دست ساخت است و بودجه ی فعلی تامین شده برای آن تا این لحظه حدود 1.18 میلیون دلار بوده که از طرف طرفداران بازی جمع آوری شده است!
InXile که بزرگترین اثر کارنامه ی نه چندان پربار آن The Bard's Tale است ، قول داده تمام تلاش خود را برای ارائه ی یک دنباله ی وسیع و وفادار به عنوان اصلی انجام خواهد داد، بنابر اعلام سازندگان اواخر سال 2013 زمان انتشار بازی برای PC خواهد بود.
 
در انتظار این بازی شب کور شدیم ! :|:d

یه سوال مگر Turn Based ؟! :-? تا جایی که من می دونم میشه مبارزات رو مثل بقیه ی CRPG ها نگه داشت ولی نوبتی . . . ؟!
یکی که کاملا تریلر ها رو دیده یا بازی کرده و مطمئنه بیاد منو نجات بده ! :d
به هر حال هر دو مورد به شدت قابل قبوله ! :d
 
آخرین ویرایش:
در انتظار این بازی شب کور شدیم ! :|:d

یه سوال مگر Turned Base ؟! :-? تا جایی که من می دونم میشه مبارزات رو مثل بقیه ی CRPG ها نگه داشت ولی نوبتی . . . ؟!
یکی که کاملا تریلر ها رو دیده یا بازی کرده و مطمئنه بیاد منو نجات بده ! :d
به هر حال هر دو مورد به شدت قابل قبوله ! :d

Torment: Tides of Numenera vote decides in favour of turn-based combat | VG247
The developer described the tiny margin as resulting in “essentially a draw”, and went with its gut in selecting turn-based combat, like stablemate Wasteland 2.
 
البته منظورم XCOM Enemy Unknown بودا نه اون آشغالی که امسال اومد!:d
خب بازی هم بسیار تاکتیکی هست دیگه، تاکتیک تو مبارزاتش حرف اول رو میزنه!:d
بخدا منم منظورم همونه!:d(کدوم آشغال enemy within?:S)
ولی کلا انتظار از این بازی زیاد شده و یک عده Old School هم نشستن ببینن بازی چجور میشه!در کل حواسشون باید خیلی جمع باشه
 
بخدا منم منظورم همونه!:d(کدوم آشغال enemy within?:S)
ولی کلا انتظار از این بازی زیاد شده و یک عده Old School هم نشستن ببینن بازی چجور میشه!در کل حواسشون باید خیلی جمع باشه

Enemy Within که معرکه بود، منظور The Bureau Xcom Declassified بود! :d
با اون پولی که از کیک استارتر جمع کردن دیگه باید بمیرن اگه خراب کاری کنن!:d
این موفق بشه انتظار از Torment: Tides of Numenera هم شدید میره بالا!
 
Enemy Within که معرکه بود، منظور The Bureau Xcom Declassified بود! :d
با اون پولی که از کیک استارتر جمع کردن دیگه باید بمیرن اگه خراب کاری کنن!:d
این موفق بشه انتظار از Torment: Tides of Numenera هم شدید میره بالا!
مطمئنی؟ Bureau به اون شدتی که میگی آشغال نبودا!:d
در حدی بود که 5-6 ساعت از وقت آدمو پر کنه:d
 
Enemy Within که معرکه بود، منظور The Bureau Xcom Declassified بود! :d
با اون پولی که از کیک استارتر جمع کردن دیگه باید بمیرن اگه خراب کاری کنن!:d
این موفق بشه انتظار از Torment: Tides of Numenera هم شدید میره بالا!

البته پولی که جمع شد فکر کنم با معیارهای بازی های امروزی در بهترین حالت، معمولی بود. درسته که kickstart بود ولی اگه یه شرکت بزرگ پشتش بود مسلما تا دو برابر این پول هم جا داشت.

بعد از بتا، سازنده بازی brian fargo ، قول یه سری تغییرات عمده توی سیستم مبارزه و ... رو داده که با دقت کردن به نظر کسایی که بتا رو امتحان کردن، قراره انجام بشه. خوشبختانه سر حرفشون مبنی بر اینکه به حرفای طرفدارا گوش می کنن هستن.

در کل با بودجه ی محدود، نباید انتظار یه تجربه ی کاملا پولیش شده و کامل رو داشته باشیم، همین که بتونن یه rpg خوب با داستان قوی و آزادی عمل ارائه بدن کافیه. اما تعجب نمی کنم اگه کلی باگ و ایرادات ریز توی بازی پیدا بشه، از همین الان باید سطح انتظاراتمون رو توی قسمت فنی یه کم بیاریم پایین.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or