خبر رسمی UNREAL ENGINE 5 معرفی شد، اولین دمو ریل تایم PS5

درود

این فوتیج به طور کامل با Unreal Engine 5 ساخته شده😱🚀
و هیچ کدامش واقعی نیست!
حاجی عجب اخر نسلی بشه این نسل!!!

View attachment 284211
سر انریل ۴ هم از این شو ها نشون میدادن اونوقت خروجی تیکن ۷ بود
خلاصه موتور قوی فقط کافی نیست استفاده از اون مهم تره که امید وارم این نسل انحام بشه
 
  • Like
Reactions: Taha75
درود

این فوتیج به طور کامل با Unreal Engine 5 ساخته شده😱🚀
و هیچ کدامش واقعی نیست!
حاجی عجب اخر نسلی بشه این نسل!!!

View attachment 284211
اتفاقا بیشترش واقعیته :D
از ثانیه حدود ۱۴ که وارد کوچه میشه دیگه واقعیت نیست.
 
اتفاقا بیشترش واقعیته :D
از ثانیه حدود ۱۴ که وارد کوچه میشه دیگه واقعیت نیست.
ایشون گذاشتن و توضیحات دادن
حالا اینکه شما میگی فیکه، با تمام‌ احترام من حرف شخصی که توی این حوزه رسما فعالیت میکنه رو باور میکنم :D

Screenshot_20230211-211123_Twitter_copy_432x366.jpg
 
ایشون گذاشتن و توضیحات دادن
حالا اینکه شما میگی فیکه، با تمام‌ احترام من حرف شخصی که توی این حوزه رسما فعالیت میکنه رو باور میکنم :D

View attachment 284223

اتفاقا دوستمون درست میگه. از ثانیه ۱۴ (وارد کوچه میشه) انریله. قبل از اون دنیای واقعیه و جالبه این حساب توییتر از جایی که واقعا ویدیوی مربوط به انریل هست ویدیو رو کات می‌کنه.

اینم از ویدیوی اصلی که خودشم توی کامنتا آدرس داده.

 
آنریل تو این نسل کنسولا کلا مشکل داره. چیزایی که نشون میده واس نسل بعد هم نیست.
نکته اینه که کاملا شدنیه این دموها اما بازیسازها همچنان از نسل قبل دل نکندن ما هنوز بازی بزرگی که کاملا از صفر برای نسل 9 ساخته شده باشه ندیدیم همه بازی ها بین نسلی و خوب بازی بین نسلی یعنی اینکه محدودیت های نسل قبل در نظر گرفته میشه
چند وقت پیش هم با دوستان صحبتش بود که اصلا این نسل تازه از 2024 شروع میشه :دی
 
البته یک مشکلی که این فوتیجا داره حتی اگه کامل تو آنریلم باشه اینه که 3D Scan ـه کامله، همه چی بیک شده هست از رفلکشنا گرفته تا سایه ها و ... واسه همین واقعی بنظرم میرسه و دیدنش جذابه اما واسه گیمینگ بی خاصیته تقریبا.
همینه صفحه قبل یک چیزی که لوش میده واقعی نیست مثلا اون پلاک روی دیوار یا لوله های فلزی با اینکه از چند زاویه مختلف میبینیمش بازم رفلکشنای روش ثابته و تکون نمیخوره، حالا این موقعی کارو خراب میکنه که بخوای تایم روز رو تغییر بدی یا یک نور جدید به محیط اضافه کنی همه چی میترکه چون تکسچرا با نور همون ساعت بیک شدن واسه همینم هست که وقتی میخوان واسه گیم مدل/تکسچر رو اسکن کنن تا جایی که فهمیدم از فیلترای مختلف رو دوربین استفاده میکنن تا جلوی رفلکشنای اضافه رو بگیره و یک کار فلت بهشون ارائه بده بعد شیدرشو با ترکیب چندین مپ مختلف داخل انجین بسازن.
نتیجه کار هم برمیگرده به کیفیت شیدر و قدرت سخت افزاری که بتونه پرتو های نور و سایه هارو به بهترین شکل محاسبه کنه واسه همینم هست که ری تریسینگ این نسل افتاده سر زبونا (که اونم سخت افزارای الان زاییده زیرش :دی)

خلاصه انتظار صحنه الترا واقع گرایانه که نشه از واقعیت تشخیصش داد بنظرم نباید داشت فعلا از بازیا، تا آخر نسل اگه یک چیزی مثل ماتریکس بشه گرفت باید خداروشکر کرد :D
 
آخرین ویرایش:
سر انریل ۴ هم از این شو ها نشون میدادن اونوقت خروجی تیکن ۷ بود
خلاصه موتور قوی فقط کافی نیست استفاده از اون مهم تره که امید وارم این نسل انحام بشه
انریل 4 بازی هایی مثل دیزگان و کلیستوپروتوکل و FF7 ریمیک و استاروارز جدای و ... داره که شاهکار گرافیکین
 
  • Like
Reactions: Vice City FM
انریل 4 بازی هایی مثل دیزگان و کلیستوپروتوکل و FF7 ریمیک و استاروارز جدای و ... داره که شاهکار گرافیکین
من اشاره کردم دیگه مهم اینه که چجوری استفاده بشه و گرنه تیکن ۷ هم با ۴ ساختن افتضاح درومد
Batman knight هم با انریل 3 ساختن که الانشم برگ ریزونه
قدرت کافی نیست
 
آخرین ویرایش:
البته یک مشکلی که این فوتیجا داره حتی اگه کامل تو آنریلم باشه اینه که 3D Scan ـه کامله، همه چی بیک شده هست از رفلکشنا گرفته تا سایه ها و ... واسه همین خیلی واقعی بنظرم میرسه و دیدنش جذابه اما واسه گیمینگ بی خاصیته تقریبا.
همینه صفحه قبل یک چیزی که لوش میده واقعی نیست مثلا اون پلاک روی دیوار یا لوله های فلزی با اینکه از چند زاویه مختلف میبینیمش بازم رفلکشن روش تغییری نمیکنه، حالا این موقعی کارو خراب میکنه که بخوای تایم روز رو تغییر بدی یا یک نور جدید به محیط اضافه کنی همه چی میترکه چون تکسچرا با نور همون ساعت بیک شدن واسه همینم هست که تا جایی که فهمیدم وقتی میخوان واسه گیم مدل/تکسچر رو اسکن کنن از فیلترای مختلف رو دوربین استفاده میکنن تا جلوی رفلکشنای اضافه رو بگیره و یک کار فلت بهشون ارائه بده بعد شیدرشو داخل انجین بسازن.

خلاصه انتظار صحنه الترا واقع گرایانه که نشه از واقعیت تشخیصش داد بنظرم نباید داشت فعلا از بازیا، تا آخر نسل اگه یک چیزی مثل ماتریکس بشه گرفت باید خداروشکر کرد :D
یه مشکل گیموری مهم‌تری هم داره. حجم بازی‌هایی که از 3d Scan و Quixel استفاده می‌کنن به نظر میاد به صورت تخیلی بالاست
مثلا A Plague Tale با توجه به محتوا و اندازه مراحل و ... حجم بیش از اندازه زیادی داره
 
هولی شت اپیک از سیستم موشن کپچر صورت از روی ویدیو رونمایی کرد خیلی راحت با کپچر کردن ویدیو توسط یـ ایفون به راحتی یـ مدل ریگ شده با موشن کچر تحویل میگیرید اونم با چند تا کلیک !!!!!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or