PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:
اصلا هم اهمیت نمی‌دم که سخره نوردی قبلا تو GoW یا TR بوده باشه! یا از بین چمن مخفیانه حرکت کردن رو تو AC: BF تجربه کرده باشم. مهم اینه که بهترین و باکیفیت ترینشون رو تو اون 15 دقیقه دیدم!

خارج از کل کل که مسلمه من و احسان این حرفا رو باهم نداریم و رفاقت دیرینه داریم :دی ولی انصافا جمله بی نظیری بود از طرف مهدی در جواب احسان :دی
 
شوخیش هم زشته احسان:دی سر بن دائــم باهات شرط میبندم تو هیچ زمینه ای اون بازی اسمشو نبر کراس جن در حد مقایسه با U4 هم نباشه چه برسه بهتر . اصلاً تو, سابقه و موفقیت IP آنچارتد و ND رو با اونا مقایسه کن . مثل مقایسه بنتلی با پراید میمونه:دی


دوربین مخفیه ؟ :دی الان لول دیزاین به شدت سند باکس و اون هوش مصنوعی فوق العاده دشمنها و عملکردشون پشمه و پیشرفت نیست مثلاً؟ :دی

سابقه رو بی خیال رضا :دی گیم پلی واقعاً اسکی ـه :دی یه موقع داریم یکی یه چیزی رو یه جا می بینه میره بهترش رو میسازه و ملت هم حال میکنن باهاش ، یه موقع هم هست یکی میاد همون چیزو دقیقاً با همون شکل و شمایل حالا با رنگ قشنگ تر تحویل میده که نتیجه ـش میشه این = :|
الان وضعیت U4 همین دومیه :دی

هوش مصنوعی و اینا رو بذار کنار ، مکانیزم گیم پلی رو بچسب :دی

پ.ن : انقدر هم سرور رو ترول نکن :| :دی

@ Mehdi Cage

مهدی احیاناً قبول نداری اون شلاق ایندیانا جونر خیلی خیلی کمرنگ بود ؟ :دی یعنی سازنده باید یه دوتا خرت و پرت برای آویزون شدن بهت بده که بتونی ازش استفاده کنی و استفاده کردن ازش آزادانه نیست پس بی نهایت کمرنگ و کم تاثیر میشه :دی

@ Red V™

اگه فک کردی می تونی اسم مقدس نوکتیس رو صاحب بشی باید بگم که کور خوندی :دی
و اما در مورد ادامه ی کار اینکه بحث علاقه جداس :دی الان به اون امیر آکیبا بگن برو سونی رو آتیش بزن در عوض میذاریم 5 دقیقه کراش بازی کنی ، اینکارو میکنه :دی بحث من روند نزولی ND توی آنچارتد هاست :دی قشنگ سوئیچ کردنشون به تلو معلوم بود انچارتد دیگه اون برش لازم رو نداره و فقط یه اسمه :دی


===

دوستان همونطور که وحید گفت بحث ها کاملاً دوستانس ها :دی اگه چیزی هم گفته میشه شوخیه و کسی ناراحت نشه :دی
 
آخرین ویرایش:
سابقه رو بی خیال رضا :دی گیم پلی واقعاً اسکی ـه :دی یه موقع داریم یکی یه چیزی رو یه جا می بینه میره بهترش رو میسازه و ملت هم حال میکنن باهاش ، یه موقع هم هست یکی میاد همون چیزو دقیقاً با همون شکل و شمایل حالا با رنگ قشنگ تر تحویل میده که نتیجه ـش میشه این = :|
الان وضعیت U4 همین دومیه :دی

پ.ن : انقدر هم سرور رو ترول نکن :| :دی
الان کدوم بازی سند باکسی توی این نسل با همچین هوش مصنوعی و گیم پلی متنوعی معرفی شده ؟:دی با کدوم بازی میتونی توی محیط به اون بزرگی شکل کامبت رو با رفتار دشمنها کلاً تغییر بدی:دی ؟ اصلاً هیجانی که توی شوتینگ و هند تو هند کامبت این تریلر بود خداییش میرزه به کل بازی های معرفی شده این نسل

سرور ؟! این سرورتون وقتی با U4 مقایسه شد اوتومات ترول شد خودش:دی
کلا کاری ندرام با اون بازی این دوست عزیزمون گفت اصلا حرفش هم نزنیم و درست هم میگه ولی همین الان که انچارتد تو تریلر این گیمپلی که نقطه قوتش sandbox شدن بود نسخه ریبوت 2013 بازی اسمش رو نبر Sandboxبودش :d نباید دست کم گرفتش
TR 2013 سند باکس بود ؟!! شوخی میکنی دیگه ؟ یکسری مراحل خطی رو چسبوندن به هم با قابلیت تلپورت که نمیشه سندباکس:دی TR 2013 از سری Uncharted نسل قبل خطی تر نباشه اوپن تر هم نبود .
 
@ Mehdi Cage

مهدی احیاناً قبول نداری اون شلاق ایندیانا جونر خیلی خیلی کمرنگ بود ؟ :دی یعنی سازنده باید یه دوتا خرت و پرت برای آویزون شدن بهت بده که بتونی ازش استفاده کنی و استفاده کردن ازش آزادانه نیست پس بی نهایت کمرنگ و کم تاثیر میشه :دی

خُب آره. احسان انتظار نداری که Nate رو تو این نسخه تبدیل به تارزان کنن؟ :دی همون طور که Vaccaro هم گفت، این نسخه پیشرفت‌هایی داره، اما باید تا حدی باشه که حس کنی داری Uncharted بازی می‌کنی! :دی بازم می‌گم، پیشرفتی که U4 داشت، نه 3 نسبت به 2 داشت، نه 2 نسبت به 1. من که بی‌نهایت با این دمو حال کردم. AI فوق العاده خوب، محیط و گیم‌پلی بزرگتر و وسیع تر، المان های جدید، حداقل از نظر من پیشرفت فوق العاده‌ای بوده :دی
 
گه فک کردی می تونی اسم مقدس نوکتیس رو صاحب بشی باید بگم که کور خوندی :biggrin1:

:)):)):))

تو روحت :دی اگه واقعا ایمان داری بیا >:) :دی

و اما در مورد ادامه ی کار اینکه بحث علاقه جداس :biggrin1: الان به اون امیر آکیبا بگن برو سونی رو آتیش بزن در عوض میذاریم 5 دقیقه کراش بازی کنی ، اینکارو میکنه :biggrin1: بحث من روند نزولی ND توی آنچارتد هاست :biggrin1: قشنگ سوئیچ کردنشون به تلو معلوم بود انچارتد دیگه اون برش لازم رو نداره و فقط یه اسمه :biggrin1:

من دقیقا همین سوال رو از امیر کردم و خیلی راحت گفتم دوتا مقدسات رو باهم عوض نمیکنم و میگم هیچکدوم :دی خود امیر گفت :دی
احسان چه روند نزولی ؟ :دی وجدانا متا های 87 و 96 و 93 کجاش نزوله؟ :دی گیم پلی هم که خودت بازی کردی و واقفی :دی کجا نزول و افت بوده :دی اون TLOU هم که تو مستندشون خیلی راحت گفتن که این ایده رو چندین و چند سال که داشتن و حالا که این اعتماد رو از طرف سونی بدست اوردن اجراش کردن :دی

دیگه نرو تو فاز توهم توطئه :دی
 
الان کدوم بازی سند باکسی توی این نسل با همچین هوش مصنوعی و گیم پلی متنوعی معرفی شده ؟:دی با کدوم بازی میتونی توی محیط به اون بزرگی شکل کامبت رو با رفتار دشمنها کلاً تغییر بدی:دی ؟ اصلاً هیجانی که توی شوتینگ و هند تو هند کامبت این تریلر بود خداییش میرزه به کل بازی های معرفی شده این نسل

TR 2013 سند باکس بود ؟!! شوخی میکنی دیگه ؟ یکسری مراحل خطی رو چسبوندن به هم به قابلیت تلپورت که نمیشه سندباکس:دی TR 2013 از سری Uncharted نسل قبل خطی تر نباشه اوپن تر هم نبود .

MGS V
عزیز TR2013 که صد در صد سند باکس بودش شما برای انجام هر مرحله ای میتوسنت روش های خاص خودت رو اعمال کنی . میتونستی مراحل معما های بازی رو بری یا اصلا نری تو نقشه کاملا شما ازاد بودی
 
@ Tommy Fisher و Mehdi Cage

فرمایشات متین :دی ولی همونقدر که هوش مصنوعی و سندباکس شدن و اینا مهمه ، الباقی مکانیزم های گیم پلی هم مهمن که هیچ کدوم تغییری نکردن یا بهبود پیدا کرده ی مکانیزم های قبلی هم نیستن :دی صرفاً یه کپی پیست ساده ـن ، اینه که رو مخ ـه :دی

یاد 3-4 سال پیش و بحث های U3 افتادم
biggrin1.gif
با یک تریلر اونم از مرحله Pre-Alpha که نسخه یک بازی رو نمیپیچن برادر من... صبر کن تا E3 حداقل
biggrin1.gif

رضا مگه گرافیکه که Pre-Alpha و Final ـش فرق کنه :دی اون موقع بحث گرافیکی بود که خب به مرحله ی In ND We Trust رسید :دی
و اینکه معمولاً توی هر بیلدی که بگی آنچارتدها تغییری توی روند گیم پلی نداشتن :دی مرحله ی هواپیمای انچارتد 3 ، مرحله ی آتش گرفتن قلعه توی آنچارتد 3 ، مرحله ی نپال توی انچارتد 2 و ... همگی نسخه ی دمو و نهایی یکی بودن :دی
 
آخرین ویرایش:
@ Tommy Fisher و Mehdi Cage

فرمایشات متین :دی ولی همونقدر که هوش مصنوعی و سندباکس شدن و اینا مهمه ، الباقی مکانیزم های گیم پلی هم مهمن که هیچ کدوم تغییری نکردن یا بهبود پیدا کرده ی مکانیزم های قبلی هم نیستن :دی صرفاً یه کپی پیست ساده ـن ، اینه که رو مخ ـه :دی
یاد 3-4 سال پیش و بحث های U3 افتادم:دی با یک تریلر اونم از مرحله Pre-Alpha که نسخه یک بازی رو نمیپیچن برادر من... صبر کن تا E3 حداقل:دی

MGS V
عزیز TR2013 که صد در صد سند باکس بودش شما برای انجام هر مرحله ای میتوسنت روش های خاص خودت رو اعمال کنی . میتونستی مراحل معما های بازی رو بری یا اصلا نری تو نقشه کاملا شما ازاد بودی
اون TR ـی که ما بازی کردیم یکسری مرحله خطی رو چسبونده بود پشت سر هم, فقط تنها آزادی عملش این بود که همون مرحله هارو میشد با Loading برگشت عقب .
 
من سر تغییر ماداملعمر اوتارم به عکس سرین شرط میبندم!:دی

اینکه گیم پلی بازی تغییری نداشته که کامل جوک هست چون اساسا ساختار بازی عوض شده. اینکه به ان یکی بازی نمیرسه هم بدتر چون الان انور دیزاینر نشستن دارن واسه خودشون تخمه میشکنن تا تریلر بعدی UC بیاد ببینن ND چیکار کرده روش اسکی برن. عین نسخه قبلی.

کلا کسایی که ایمانشون رو به ND از دست دادن رو باید بن دایم کرد!:دی
 
من سر تغییر ماداملعمر اوتارم به عکس سرین شرط میبندم!:biggrin1:
اوه اوه اوه...

ماکان چقدر امکان داره سر نام کاربریت شرط ببندی؟ :دی اگه سر نام کاربریت شرب میبندی من برم تو جبهه احسان :دی
 
احسان اگه فقط در مورد U4 و ND بحث میکردی مشکلی نبود اما وقتی بحث بعضی بازی های دیگه رو میاری وسط رسماً کیفیت تبادل نظر قهوه ای میشه دیگه :d
ببین من خودمم نسبت به U4 خیلی بدبین بودم, یعنی بعد جریان بیرون اومدن کارگردان ها بدبین شدم :d Taylor Kurosaki هم که چندماه پیش کنار زد دیگه من رسماً ناامید شدم.
اما برعکس تو, من بعد تریلر PSE آروم شدم :d
ببین کلاً بروس و مدیریت ND آدمای شدیداً جاه طلبی هستن و هرکی مستند رو دیده باشه میدونه چی میگم :d منظورم اینه که اگه بدونن وضع بازی خوب نیست مطمئن باش منتشرش نمی کنن. یعنی بروس کلاً خودش بخشی از مدیریت حساب میشه با روابطی که با Wells داره اینا جفتشون اگه بدونن بازی گند میزنه حتماً کنسلش میکنن یا انقدر روش کار میکنن تا جایزه آور بشه. ببین اجباری درکار نیست که حتماً بازی رو عرضه کنن و با یه بازی زیر 80 ــی گند بزنن به کارنامه نسل قبلشون. مطمئن باش اون چندتا ایده جدیدی هم که توی گیمپلی PSE دیدی تحت تاثیر کارگردانی بروس در کمتر از یک سال گذشته بوده. . شک ندارم همین قسمتی که نشون دادن اگه کارگردان های قبلی بودن یه محیط بسته که نه مخفی کاری داشت نه چیزی. بُکُش برو جلو مثل U3 با گرافیک بهتر
اینم در نظر داشته باش که بازی 3 سال درحال ساخت بوده و 1 سال باقی مونده کارگردان ها بیشتر وقتشون رو برای ایده های جدید توی گیمپلی میزارن.

با اینکه تریلر PSE عالی بود اما بنظرم برای نمایش بازی خیلی زود بود. یعنی فقط تو نیستی که بنظرش بازی ایده جدید نداره. من خودم یه دوست دارم اسمش هادی و شدیداً هم هاردکور و سونی فن, اونم صداش دراومده بود.
شاید بهتر می بود تا E3 صبر میکردن و جز مخفی کاری چنتا ایده جدید گیمپلی همزمان نشون میدادن تا همه کف بر میشدن, دقیقاً مثل tlou که بعد از یه سکوت چندماهه اولین گیمپلی ــش کلی چیزای انقلابی توی گیمپلی و گرافیک و هوش مصنوعی و ... داشت.
در آخر هم اینو بگم که اگه روزی بازی عرضه بشه, مطمئن باش جزء TOP3 همون سال میشه هم از لحاظ متا هم جوایز . در غیر این صورت عرضه نمیشه :d
 
اوه اوه اوه...

ماکان چقدر امکان داره سر نام کاربریت شرط ببندی؟ :دی اگه سر نام کاربریت شرب میبندی من برم تو جبهه احسان :دی

اگه ان یکی بازی بهتر از UC4‌ بود من نام کاربریمو عوض میکنم میزارم "شاهزاده سرین"!:دی اما اگه نشد اسم و اوتار و امضا همتون رو باید من عوض کنم!:دی
 
هر کی طلبه ـس بیاد جلو :biggrin1:
من بات شرط میبیندم هر رقمه که خواستی :دی فروش ، متا ، جوایز و خلاصه هرچی :دی اصلا سر هر 3 تای این ها میبندم اگه یه دونه اش رو هم تو بردی ، کلا شکست رو قبول میکنم !!! اعتماد به نفس در این حد !! :>
منتها من گروه خونیم به آواتار و امضا و نام کاربری و این ها نمیخوره ، ولی اگه خواستی سر یه فقره کباب برگ 70 سانتی (چلوکباب = فیلد اختصاصی خودم :دی ) میبندم بات :دی
کلا کسایی که ایمانشون رو به ND از دست دادن رو باید بن دایم کرد!:biggrin1:
یه کارهایی میکنید که بعدها یه سری دیگه یه کارهایی میکنن که آدم حالش از ND و سونی و آنچارتد و TLoU و .... کل و یوم به هم میخوره 8-| لذا خواهشمندیم نکنید :دی
 
من سر تغییر ماداملعمر اوتارم به عکس سرین شرط میبندم!:دی

اینکه گیم پلی بازی تغییری نداشته که کامل جوک هست چون اساسا ساختار بازی عوض شده. اینکه به ان یکی بازی نمیرسه هم بدتر چون الان انور دیزاینر نشستن دارن واسه خودشون تخمه میشکنن تا تریلر بعدی UC بیاد ببینن ND چیکار کرده روش اسکی برن. عین نسخه قبلی.

کلا کسایی که ایمانشون رو به ND از دست دادن رو باید بن دایم کرد!:دی

ماکان تو هم مثل رضا داری فقط سند باکس و آزادی عمل و لول دیزاین و هوش مصنوعی و این تیپ موارد رو میبنی ولی من یه ساعته دارم تکرار و تقلید بازی رو داد میزنم :دی خداییش دیگه فلان المان هایی که به اسم یه رویداد جدید وارد بازی کردن ولی در اصل یه سری تقلیده ، انقدر واضحه که نگفته معلومه :دی

@ Infected Area

احمد منم دقیقاً از روی سابقه ی ND توی گیم پلی همینو گفتم :دی چون هر مکانیزمی اصولاً از گیم پلی نشون میدن تمام چیزیه که توی بازی میبینیم :دی توی نسل قبل و در مورد آنچارتد ها دقیقاً همین بود :دی
حالا اینکه توی E3 بهتر میشه یا همین می مونه رو من کاری ندارم ، عین یه مرد باهاتون شرط میبیندم :دی دیگه نهایتش اینه که کتلت میشم دیگه :دی

@ کایزر

برو پسرم تو خودت یه چلوکباب بدهکاری به ملت :دی می خوای پیش پیش از طرف من رزروش کنی :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or