Uncharted 3: Drake’s Deception

Apóllōn

کاربر سایت
Apr 5, 2010
2,244
نام
Arash
قبل شما دوستان زحمت كشيدن يه 10 صفحه اي مراحل هايپ زدايي و ... رو به اندازه كافي انجام دادن ! خيلي ممنون از لطف بي حد و اندازه شما ! در ضمن تصاوير و نمايش ها همگي خودش گوياي همه چيز هست و هيچ نيازي به هايپ نداره !
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
الان پست هاي 1938-37 در راستاي بازي بود يا خواستيد به ما بگيد از بازي تعريف نكنيم :d

اقا وقتي يه چيزي حقشه نمي شه نگفت كه

همه اين هارو هم ما ديديم تو بازي مثل rage كه نبوده كسي نمي دونست تا اين حد امكان داره گند بزنه
( گر چند من با توجه به گيم پلي اش به خودم گفتم بازي خوبي نيست چون اصلا" جالب نبود اما تا قبل عرضه كسي جرات داشت بگه ؟ :d )
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
15,344
نام
شیخ صدرا
باشه ادامه بدید ولی وقتی شدید سوژه ملت مثل دست اندرکاران هایپ rage میفهمید.

از همین الان و با جرات میگم میانگین بازی در بهترین حالت 91 میشه.
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
باشه ادامه بدید ولی وقتی شدید سوژه ملت مثل دست اندرکاران هایپ rage میفهمید.

از همین الان و با جرات میگم میانگین بازی در بهترین حالت 91 میشه.

از همین الان با جرات میگم اگه بیشتر شد باز میری مرخصی... به اندازه کافی از این مسخره بازی ها تو این تاپیک داشتیم.
 
  • Like
Reactions: Kainé

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
15,344
نام
شیخ صدرا
من کاری به اون مسخره بازیا ندارم و کاملا دارم جدی میگم.

نظر شخصی خودمه و طبق عادتم یه بار میگم و میرم تا ببینم چی میشه!

پ.ن: مخالفتی دارید یا درست حرفتونو بزنید یا تو دلتون فحش بدید.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Augustus

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
کاور بازی هم همینور که آریا قبلا گفت (آریا بود دیگه ؟ :d ) همون اولین والپیپریه که از بازی اومد، نیت و پشتش هواپیمای بخت برگشته ی سقوط کرده ی در حال سوختن :d
همین دیگه :d خدا رو شکر خبری هم از Move نیست که نصف کاور انواع و اقسام لوگو ها رو شاهد باشیم :d

اره این جوری شده :d ولی می شد قشنگ تر هم طراجی کنن باکس شات بازی رو

PS398233.png



این اگه بود بهتر بود ..

uncharted_3__dd_box_art_by_birdie94jb-d36p6td.png


بابا پوریا همون اصلیه خیلی اپیک تره
biggrin1.gif
هیچوقت نمیان قیافه ی طرف رو با گرافیک بازی بندازن به عنوان باکس شات که
biggrin1.gif

نظر شخصی بود خوب :d ولی از نظر من دومیه جذاب تر هست :d می دونم منظورت چیه درک می کنم ولی کلی گفتم :d
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اره این جوری شده :d ولی می شد قشنگ تر هم طراجی کنن باکس شات بازی رو

PS398233.png



این اگه بود بهتر بود ..

uncharted_3__dd_box_art_by_birdie94jb-d36p6td.png
بابا پوریا همون اصلیه خیلی اپیک تره :D هیچوقت نمیان قیافه ی طرف رو با گرافیک بازی بندازن به عنوان باکس شات که :D
نظر شخصی بود خوب
yahoo_4.gif
ولی از نظر من دومیه جذاب تر هست
yahoo_4.gif
می دونم منظورت چیه درک می کنم ولی کلی گفتم
yahoo_4.gif
بله خب معلومه نظر شخصیت بسیار محترمه :D منم مخالفتی ندارم فقط برای اطلاع اون حرف رو زدم :D بازم عذر می خوام اگه باعث ناراحتی یا ... شدم :D
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
ایراد نگرفتم !! :d از بازی تعریفم کنم باز به دوستان بر میخوره !!
الان تایید اون پست تعریف بود ؟ :D خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود :D) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشه :D
جوابش سادست!!! مگه تمام منابع نوری u3 حجم داره که بخواد تو یه لحظه هم volumetric باشه هم 2d ؟ از طرفی ،تعریفی که از نورپردازی حجمی در حیطه بازیسازی میشه با انیمیشن و کات سین های CG متفاوته ، تو بازی قرار نیست یه نورپردزای flat و اسکیرپت شده رو در غالب Volumetric lighting به شما غالب کنن !!
چون شما تو بازی بر خلاف انیمیشن قابلیت جستو جو و آزادی عمل دارین میتونی خیلی راحت تشخیص بدین منابع نور دینامیک هستم یا نه و ...........

اگه سوال دیگه بود بیا پروفایلم.
فقط امیدوارم منبع هم داشته باشی برای چیزایی که گفتی :D چون به حرف باشه منم می تونم خیلی چیزا رو به انواع بازیا نسبت بدم :D بعدش بی زحمت اون جای مورد نظر که این رخداد نا میمون اتفاق افتاده رو هم بدین دوستانی که دیدن بررسی های لازم رو انجام بدن :D
سوال دیگه ای نیست :D
واسه چی منبع بیارم ؟(LOL) مگه u3 رلیز شده که بگن بعضی منابع ـش دینامیک هست یا نه !! این نظر من ـه و عکس ها هم تو تاپیک های مختلف گذاشتم خودتم دیدی پس اگه زحمتی نیست برو نگاه کن !!
yahoo_4.gif
تمام منابع نوری آنچارتد 3 ولومتریک ـه واسه چی منبع بیارم ؟ (LOL) مگه آنچارتد 3 ریلیز شده ؟ اینم نظر منه :D آخه اینم شد دلیل آوردن ؟! :D
یه دونه از همون عکس های نور پردازی دوبُعدی رو همینجا بزار :D
 
آخرین ویرایش:

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,113
نام
مصطفی
الان تایید اون پست تعریف بود ؟ :D خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود :D) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشه :D
جوابش سادست!!! مگه تمام منابع نوری u3 حجم داره که بخواد تو یه لحظه هم volumetric باشه هم 2d ؟ از طرفی ،تعریفی که از نورپردازی حجمی در حیطه بازیسازی میشه با انیمیشن و کات سین های CG متفاوته ، تو بازی قرار نیست یه نورپردزای flat و اسکیرپت شده رو در غالب Volumetric lighting به شما غالب کنن !!
چون شما تو بازی بر خلاف انیمیشن قابلیت جستو جو و آزادی عمل دارین میتونی خیلی راحت تشخیص بدین منابع نور دینامیک هستم یا نه و ...........

اگه سوال دیگه بود بیا پروفایلم.
فقط امیدوارم منبع هم داشته باشی برای چیزایی که گفتی :D چون به حرف باشه منم می تونم خیلی چیزا رو به انواع بازیا نسبت بدم :D بعدش بی زحمت اون جای مورد نظر که این رخداد نا میمون افتاده رو هم بدین دوستانی که دیدن بررسی های لازم رو انجام بدن :D
سوال دیگه ای نیست :D
واسه چی منبع بیارم ؟(LOL) مگه u3 رلیز شده که بگن بعضی منابع ـش دینامیک هست یا نه !! این نظر من ـه و عکس ها هم تو تاپیک های مختلف گذاشتم خودتم دیدی پس اگه زحمتی نیست برو نگاه کن !!:d
مگه نمیدونی ؟! دوستان از روی یک ویدئو جوری به مسائل تکنیکی واقف میشن که آدم به Digital Foundry هم شک میکنه lol :d !
احسان کم بود اینم اومد :d باو من غلط کردم بیخیال :d


 
آخرین ویرایش:

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
الان تایید اون پست تعریف بود ؟ :D خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود :D) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشه :D
مگه نمیدونی ؟! دوستان از روی یک ویدئو جوری به مسائل تکنیکی واقف میشن که آدم به Digital Foundry هم شک میکنه lol :d !
 
  • Like
Reactions: .:Pouria:.

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,113
نام
مصطفی
تمام منابع نوری آنچارتد 3 ولومتریک ـه واسه چی منبع بیارم ؟ (LOL) مگه آنچارتد 3 ریلیز شده ؟ اینم نظر منه :D آخه اینم شد دلیل آوردن ؟! :D
یه دونه از همون عکس های نور پردازی دوبُعدی رو همینجا بزار :D
یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! )
این عکس نگاه کن :
74944086066937389427.jpeg
غیر اون نور های خورشید(با رنگ زرد مشخص کردم) که از شیار ها عبور کرده ، هیچ کدوم از منابع نوری (اون لامپ ها که با رنگ قرمز مشخص کردم ) حجمی نیست !!
البته قبلاً گفتم بازم میگم منظور تمام نورپردازی های بازی نیست ، فقط این سکانس رو گفتم .
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! )
این عکس نگاه کن :
74944086066937389427.jpeg
غیر اون نور های خورشید(با رنگ زرد مشخص کردم) که از شیار ها عبور کرده ، هیچ کدوم از منابع نوری (اون لامپ ها که با رنگ قرمز مشخص کردم ) حجمی نیست !!
البته قبلاً گفتم بازم میگم منظور تمام نورپردازی های بازی نیست ، فقط این سکانس رو گفتم .
تو خودتو حفه کردی با این عکس هر جا میرم پستش کردی به خورد همه میدی :D فکر نکنم بازی باشه که توی یک سکانس تمام نابع نوریش حجمی باشن یعنی اگر همچین چیزی باشه مسخره میشه.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! ) این عکس نگاه کن :
74944086066937389427.jpeg
غیر اون نور های خورشید(با رنگ زرد مشخص کردم) که از شیار ها عبور کرده ، هیچ کدوم از منابع نوری (اون لامپ ها که با رنگ قرمز مشخص کردم ) حجمی نیست !! البته قبلاً گفتم بازم میگم منظور تمام نورپردازی های بازی نیست ، فقط این سکانس رو گفتم .
با یه سکانس که معلوم نیست چقدر با نسخه ی نهایی تفاوت داره و حتی AA و خیلی چیزای دیگه هم نداره می خوای من این حرف رو قبول کنم ! باز نسخه ی نهایی بود یه چیزی ! اونم با وجود اینکه چند وقت پیش یه سری عکس پولیش شده اومد که تفاوتش با تریلر های قدیمی به شدت فاحش بود ! حالا نمی دونم این از همونه یا نه ! ولی اگه از همونم باشه بازم در حالی که چون توی این سکانس بازی توی روز هست نمیشه از دور چراغ ها رو ببینی و بگی نور دارن یا نه چون نور خورشید داخل هواپیما رو کاملاً روشن کرده و اون لامپ قرمز ها هم دور هستن و تار !
حتی اگه اونها نور حجمی هم نداشته باشن چیز خاصی نیست چون اصلاً تاثیر آنچنانی توی اون محیط ندارن که بخواد بی خودی کار و وقت اضافه براشون صرف بشه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر