باشه ادامه بدید ولی وقتی شدید سوژه ملت مثل دست اندرکاران هایپ rage میفهمید.
از همین الان و با جرات میگم میانگین بازی در بهترین حالت 91 میشه.
کاور بازی هم همینور که آریا قبلا گفت (آریا بود دیگه ؟ :d ) همون اولین والپیپریه که از بازی اومد، نیت و پشتش هواپیمای بخت برگشته ی سقوط کرده ی در حال سوختن :d
همین دیگه :d خدا رو شکر خبری هم از Move نیست که نصف کاور انواع و اقسام لوگو ها رو شاهد باشیم :d
بابا پوریا همون اصلیه خیلی اپیک ترههیچوقت نمیان قیافه ی طرف رو با گرافیک بازی بندازن به عنوان باکس شات که
بابا پوریا همون اصلیه خیلی اپیک تره هیچوقت نمیان قیافه ی طرف رو با گرافیک بازی بندازن به عنوان باکس شات کهاره این جوری شده :d ولی می شد قشنگ تر هم طراجی کنن باکس شات بازی رو
این اگه بود بهتر بود ..
بله خب معلومه نظر شخصیت بسیار محترمه منم مخالفتی ندارم فقط برای اطلاع اون حرف رو زدم بازم عذر می خوام اگه باعث ناراحتی یا ... شدمنظر شخصی بود خوبولی از نظر من دومیه جذاب تر هستمی دونم منظورت چیه درک می کنم ولی کلی گفتم
ایراد نگرفتم !! :d از بازی تعریفم کنم باز به دوستان بر میخوره !!http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=36464&p=1650664&viewfull=1#post1650664
باز ایرادا شروع شد ؟! یه کم شفاف سازی کنید بی زحمت هر دوی دوستان رو عرض میکنم
الان تایید اون پست تعریف بود ؟ خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود ) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشهایراد نگرفتم !! :d از بازی تعریفم کنم باز به دوستان بر میخوره !!
فقط امیدوارم منبع هم داشته باشی برای چیزایی که گفتی چون به حرف باشه منم می تونم خیلی چیزا رو به انواع بازیا نسبت بدم بعدش بی زحمت اون جای مورد نظر که این رخداد نا میمون اتفاق افتاده رو هم بدین دوستانی که دیدن بررسی های لازم رو انجام بدنجوابش سادست!!! مگه تمام منابع نوری u3 حجم داره که بخواد تو یه لحظه هم volumetric باشه هم 2d ؟ از طرفی ،تعریفی که از نورپردازی حجمی در حیطه بازیسازی میشه با انیمیشن و کات سین های CG متفاوته ، تو بازی قرار نیست یه نورپردزای flat و اسکیرپت شده رو در غالب Volumetric lighting به شما غالب کنن !!
چون شما تو بازی بر خلاف انیمیشن قابلیت جستو جو و آزادی عمل دارین میتونی خیلی راحت تشخیص بدین منابع نور دینامیک هستم یا نه و ...........
اگه سوال دیگه بود بیا پروفایلم.
تمام منابع نوری آنچارتد 3 ولومتریک ـه واسه چی منبع بیارم ؟ (LOL) مگه آنچارتد 3 ریلیز شده ؟ اینم نظر منه آخه اینم شد دلیل آوردن ؟!واسه چی منبع بیارم ؟(LOL) مگه u3 رلیز شده که بگن بعضی منابع ـش دینامیک هست یا نه !! این نظر من ـه و عکس ها هم تو تاپیک های مختلف گذاشتم خودتم دیدی پس اگه زحمتی نیست برو نگاه کن !!
جوابش سادست!!! مگه تمام منابع نوری u3 حجم داره که بخواد تو یه لحظه هم volumetric باشه هم 2d ؟ از طرفی ،تعریفی که از نورپردازی حجمی در حیطه بازیسازی میشه با انیمیشن و کات سین های CG متفاوته ، تو بازی قرار نیست یه نورپردزای flat و اسکیرپت شده رو در غالب Volumetric lighting به شما غالب کنن !!الان تایید اون پست تعریف بود ؟ خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود ) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشه
واسه چی منبع بیارم ؟(LOL) مگه u3 رلیز شده که بگن بعضی منابع ـش دینامیک هست یا نه !! این نظر من ـه و عکس ها هم تو تاپیک های مختلف گذاشتم خودتم دیدی پس اگه زحمتی نیست برو نگاه کن !!:dفقط امیدوارم منبع هم داشته باشی برای چیزایی که گفتی چون به حرف باشه منم می تونم خیلی چیزا رو به انواع بازیا نسبت بدم بعدش بی زحمت اون جای مورد نظر که این رخداد نا میمون افتاده رو هم بدین دوستانی که دیدن بررسی های لازم رو انجام بدن
سوال دیگه ای نیست
احسان کم بود اینم اومد :d باو من غلط کردم بیخیال :dمگه نمیدونی ؟! دوستان از روی یک ویدئو جوری به مسائل تکنیکی واقف میشن که آدم به Digital Foundry هم شک میکنه lol :d !
مگه نمیدونی ؟! دوستان از روی یک ویدئو جوری به مسائل تکنیکی واقف میشن که آدم به Digital Foundry هم شک میکنه lol :d !الان تایید اون پست تعریف بود ؟ خب مصطفی من الان کنجکاو شدم در مورد اون افکت (فکر کنم نورپردازی ولومتریک (حجم دار) دو بُعدی بود ) می خوام بدونم یه چیز حجم دار چطور میتونه در یک لحظه همزمان هم حجم داشته باشه هم یه سطح دوبعدی باشه
یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! )تمام منابع نوری آنچارتد 3 ولومتریک ـه واسه چی منبع بیارم ؟ (LOL) مگه آنچارتد 3 ریلیز شده ؟ اینم نظر منه آخه اینم شد دلیل آوردن ؟!
یه دونه از همون عکس های نور پردازی دوبُعدی رو همینجا بزار
تو خودتو حفه کردی با این عکس هر جا میرم پستش کردی به خورد همه میدی فکر نکنم بازی باشه که توی یک سکانس تمام نابع نوریش حجمی باشن یعنی اگر همچین چیزی باشه مسخره میشه.یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! )
این عکس نگاه کن :
غیر اون نور های خورشید(با رنگ زرد مشخص کردم) که از شیار ها عبور کرده ، هیچ کدوم از منابع نوری (اون لامپ ها که با رنگ قرمز مشخص کردم ) حجمی نیست !!
البته قبلاً گفتم بازم میگم منظور تمام نورپردازی های بازی نیست ، فقط این سکانس رو گفتم .
با یه سکانس که معلوم نیست چقدر با نسخه ی نهایی تفاوت داره و حتی AA و خیلی چیزای دیگه هم نداره می خوای من این حرف رو قبول کنم ! باز نسخه ی نهایی بود یه چیزی ! اونم با وجود اینکه چند وقت پیش یه سری عکس پولیش شده اومد که تفاوتش با تریلر های قدیمی به شدت فاحش بود ! حالا نمی دونم این از همونه یا نه ! ولی اگه از همونم باشه بازم در حالی که چون توی این سکانس بازی توی روز هست نمیشه از دور چراغ ها رو ببینی و بگی نور دارن یا نه چون نور خورشید داخل هواپیما رو کاملاً روشن کرده و اون لامپ قرمز ها هم دور هستن و تار !یعنی تا الان من هرچی در مورد بعضی منابع نوری u3 عکس گذاشتم و توضیح دادم تو ندیدی ؟؟!! (عجب !! ) این عکس نگاه کن :غیر اون نور های خورشید(با رنگ زرد مشخص کردم) که از شیار ها عبور کرده ، هیچ کدوم از منابع نوری (اون لامپ ها که با رنگ قرمز مشخص کردم ) حجمی نیست !! البته قبلاً گفتم بازم میگم منظور تمام نورپردازی های بازی نیست ، فقط این سکانس رو گفتم .