UFOPower
کاربر سایت
احسان جان ببین دیگه نشد !! خودت میگی برام سوال ـه ، دلیل بیار، منبع بیار و..... بعد میگی وایسیم تا بازی بیاد بعد نظر بدیم !! من که صد بار گفتم بهترین راه صبر کردن ـه و هر نظریم تا به حال دادم بر اساس تریلر هایی بود که دیده بودم دادم......با یه سکانس که معلوم نیست چقدر با نسخه ی نهایی تفاوت داره و حتی AA و خیلی چیزای دیگه هم نداره می خوای من این حرف رو قبول کنم ! باز نسخه ی نهایی بود یه چیزی ! اونم با وجود اینکه چند وقت پیش یه سری عکس پولیش شده اومد که تفاوتش با تریلر های قدیمی به شدت فاحش بود ! حالا نمی دونم این از همونه یا نه ! ولی اگه از همونم باشه بازم در حالی که چون توی این سکانس بازی توی روز هست نمیشه از دور چراغ ها رو ببینی و بگی نور دارن یا نه چون نور خورشید داخل هواپیما رو کاملاً روشن کرده و اون لامپ قرمز ها هم دور هستن و تار !
حتی اگه اونها نور حجمی هم نداشته باشن چیز خاصی نیست چون اصلاً تاثیر آنچنانی توی اون محیط ندارن که بخواد بی خودی کار و وقت اضافه براشون صرف بشه !
دقیقاً منم همین ـو میخواستم بگم :dاین سکانس کلاً 2 دقیقه طول نمیکشه، فکر نمیکنم با اون هیجانی که این صحنه داره گیمر حتی بتونه به منابع نوری توجه کنه چه برسه بشینه گله کنه که چرا نور خورشید به اون زیبایی داینامیک و حجم دار هست اما نور مهتابی ها نه !
هیچ بازی هم فکر نمیکنم باشه که تمام منابع نوریش داینامیک و حجمی باشن و این فقط منتهی به U3 نیست.
نه منظورم زمانی هست که بین نورپردازی های بازی سویچ میشه ، یعنی زمانی که اون لامپ هایی که نورشون سفیده خاموش میشن و لامپ های اضطراری روشن میشن (همون نور قرمز ها ).... اگه دقت کنی کاملاً مشخصه تو او سکانس نورپردازی ربطی به اون منابع نوری نداره ....راستی اون تاریکی و روشنی که منظورت رفتن توی نور خورشید نیست ؟! چون وقتی آدم در معرض تابش مستقیم نور بسیار قوی مثل خورشید قرار بگیره چشمش اجازه تفکیک نور های سبک تر مثل نور مهتابی رو نمیده نه اینکه محیط تاریک میشه. درکش که خیلی راحته !
عکس از ویدئو های پولیش شده. هیچ مشکلی نداره.نه منظورم زمانی هست که بین نورپردازی های بازی سویچ میشه ، یعنی زمانی که اون لامپ هایی که نورشون سفیده خاموش میشن و لامپ های اضطراری روشن میشن (همون نور قرمز ها ).... اگه دقت کنی کاملاً مشخصه تو او سکانس نورپردازی ربطی به اون منابع نوری نداره ....
ببین رضا من تریلر جدیده ندیدم ولی یه کاری میگم برو تست کن بعد بیا راستش بگو :dپ.ن" داشت یادم میرفت؛ توی این ویدئو جدید نور مهتابی ها به زیبائی روی نیت و اجسام تاثییر میزاره و کلاً ربطی به اون ویدئو قدیمی پولیش نشده سرشار از باگ نداره !
احتمالاً منظورم نگرفتی :d چون بنظر میاد تو این عکس هم نورپردازی تخت ـه:d بیخیال....:d
اینجا داره میگه نورهای ولومتریک flat هستن !!! نه بعضی از منابع نور اگر چه توی صحرا مهتابی نیست که بخوای بررسی کنیشولی خودمونیم نور پردازی بازی بعضی جاها خیلی flatه!
توی اون دموی گیم پلی صحرا هم دقت میکردم خیلی از نور پردازیا pre baked بودن مخصوص اونا که ولیومتریک بودن ولی انیمیشن و کارگردانی هنریش بی نقصه.
بازم بحث فیک پس این چیه مصطفی ؟ :ولی متاسفانه تا اینجای کار منابع نوری (همون هایی که اشاره کردم ) تو این سکانس فیک هستن و فیک بودن اونها هیچ ربطی به تاریکی و روشنی نداره
فک نکنم نور فیک روی چیزی تاثیر بزارهداشت یادم میرفت؛ توی این ویدئو جدید نور مهتابی ها به زیبائی روی نیت و اجسام تاثییر میزاره و کلاً ربطی به اون ویدئو قدیمی پولیش نشده سرشار از باگ نداره :biggrin1: !
احسان این آخرین پستی در این مورد میدم چون هم داره جو تاپیک بهم میریزه و هم من هنوز تریلر جدیده بازی رو ندیدم تا درست قضاوت کنم !!(سوالی بود تو پروفایل در خدمتم )kayne @
به تخت و مخت و چیزایی که با رضا در موردش بحث کردی کاری ندارم ! ولی اینی که داری میگی همه ی منابع نوری داینامیک نیست خیلی فرق داره با این حرفی که تاییدش کردی :
اینجا داره میگه نورهای ولومتریک flat هستن !!! نه بعضی از منابع نور اگر چه توی صحرا مهتابی نیست که بخوای بررسی کنیش
بازم بحث فیک پس این چیه مصطفی ؟ :
فک نکنم نور فیک روی چیزی تاثیر بزاره
فک نکنم نور فیک روی چیزی تاثیر بزاره
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CE2UOH1Rf5k
اینم ویدئو مولتی پلیر Uncharted 3 البته روی Playstation Home :d