نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
حتما، برای مثال represent کردن صحنه های اصلی توی یه بازی خیلی مهمه که به بهترین شکل اجرا بشه، همین تریلر رو اگه دقت کنین موقعی که پرنس میخواده خنجر رو فرو کنه توی ساعت شنی، آیا برای شما که به اندازه موهای سرتون بازی کردین این صحنه همون حس رو میده؟ نگو که اون چون CGI هست واسه همین که ربطی نداره، این فقط ناکارآمد بودن این تیم رو نشون میده که مهم ترین کاتسین بازی به شکلی direct شده که انگار اتفاق خاصی نیست، چند لحظه بعد شکل فرو بردن خنجر در نسخه اصلی کجا این ریمیک کجا بیشتر شبیه جوک هست این مقایسه، شما که بیشتر از من بازی کردی SOT کجاش این همه محیط رنگی رنگی داره؟ اولین حرکتی که از پرنس میبینیم یه لگد کف پا به یکی از دشمن هاست که از اساسین کپی شده، بجای اینکه دشمن ها رو باجزییات بیشتر بازسازی کنن رفتن، رفتن کل دشمن رو شنی کردن:))، از حوصله من خارجه کل ایرادات بازی رو که توی یه تریلر 1 دقیقه ای بشینم توضیح بدم به قدری که سمی بود وای به حال بازی کامل.
Art design رو همونطور که گفتی همه میدونن چیه و بخاطر چیزی که هست طرفدار سگانه شدیم که با اینکه هر کردوم متفاوتن، منظور من بالا هم گفتم Art Direction هست که حس ریمیک رو منتقل نمیکنه، فیلتر چه ربطی به گفته های من داره؟

اولا من گفتم Art Direction نه ارت استایل. Art Direction یعنی:the process of translating concept فکر کنم واضحه که موفق نشدن
رییییییلییییی؟@-) جدی گفتی اینو از کسی که اندازه موهای سرش این بازیو تموم کرده بعیده
چیزی که بود........چیزی که انتظار داشتیم...............چیزی که تحویل گرفتیم.
View attachment 165230View attachment 165231View attachment 165233

این یکی از اون هزاران ایراد هستش.پرنس رو در نسل 6 با اون سخت افزار 750 انیمیشن داشت مطمعا باش الان به 50 تا هم نخواهد رسید.
اکثر منتقدها از SOT به عنوان تاپ 10 نسل یاد میکردن این ریمیک در کل باعث تاسفه نمیدونم چطور تعجب نکردین و فکر میکنی اتفاق خاصی نیوفتاده.
درکل به همین اسکرین شات بسنده میکنم که انگار یه بچه 5 ساله محیط بازی و کرکترا رو طراحی کرده، حالا شما به همین هم قانعه ای من دیگه حرفی ندارم.
View attachment 165238


بله دقیقا منظورتون همون قسمته که برای بدست آوردن شمشیر های اورجینال بازی باید پیش خرید کنیم؟:)) کاملا واضحه که یه عنوان Cashgrab هست و با چه هدفی داره قراره بیاد.

چندتا چیز:

۱. اینکه چطور از یک تیزر ۲ دقیقه‌ای متوجه شدی اون صحنه خراب شده و مثل بازی اصلی نیست رو من واقعا نمی‌دونم چی بگم.

۲. میگی محیط‌های بازی اصلی بی‌رنگ بودن، این تصمیم خودشون نبوده، نورپردازی flat مرسوم اون زمان بوده ? از اون بهتر نمی‌تونستن. Draw distance با غبار و مه پوشونده می‌شده. نورپردازی prebaked و ضعیف بوده، سایه‌ها همه ضعیف بودن، ضمنا نورپردازی روی رنگ‌بندی محیط اثر داره. اون موقع نه خبری از Volumetric fog و Global Illumination بوده نه این سیستم نورپردازی پیشرفته‌تری که تو این تریلر بود. شما میتونی نسخه ریمسترد آرکهام آسایلم و Demon Souls رو با اصلیش مقایسه کنی که متوجه بشی راجع به چی صحبت می‌کنم ?. ثانیا ترند به سمت بازی‌های پرزرق و برق و خوش‌لعاب‌تر رفته و بازی monotone خیلی کسالت‌اور بنظر میرسه. ثالثا همون معماری مرکز آسیا پر از رنگ‌ها و طرح‌های پیچیده و رنگارنگه. تو بازی اصلی هم کم کاشی‌کاری و پرده‌های رنگی و درخت و بوته نداشتیم.

۳. میگی مدل دشمن‌ها رو خوب تغییر ندادن، این یک مورد قبول؛ هر چند باز هم به دلیل یکسان‌سازی با Forgotten Sands و واقع‌گرایانه‌تر شدن مدل‌ها بنظرم منطقیه. مدل سلطان، پدر پرنس الان اگر به همون شکل بود خنده‌دار میشد، همون‌طور که واقعا هست. این تغییر مدل‌ها یک بخش دیگه‌ش هم برای بیشتر همگون شدن npc و فضاییه که اشغال می‌کنه. همین اتفاق برای Demon Souls هم رخ داده و اونجا هم یه عده از طرفدارها میگن فلان باس شبیه دیابلو شده.

۴. هر نوع ریمیک و ریمستری Cashgrab خالصه. دلیل اینکه اینقدر این نسل این پدیده رو شاهدش بودیم هم همینه. یکی وقت می‌ذاره (RE2، Uncharted collection, Mafia) یکی هم حداقل کار رو انجام میده (Prototype)، یکی هم هست مثل این پرینس که الان یک جایی بین این دوتا قرار گرفته و فقط بخاطر ارزش معنوی! سری PoP انتظاراتمون به سقف چسبیده بدون اینکه در نظر بگیریم که نه، نسل جدید PoP رو نمیشناسه، خارج از ایران هم خیلی اینطوری کشته مرده‌ش نیستن، و اصلا کلا گیمرهای جدید علاقه چندانی نه به این ژانر نه به این گیم‌پلی نه به داستان و چه چه ندارن.

۵. من در عین حال که طرفدار یوبی‌سافتم بزرگترین انتقادها رو هم بهش دارم، تو تاپیک والهالا نمونه‌هاش موجوده یا صفحات قبلی همین تاپیک. ولی هیچ کمپانی دیگه اینطوری ناعادلانه روش Gang up نمیشه که بکوبنش؛ ولی خب کاملا f** هرگونه میکروترنزکشن و Season pass و از این قبیل محتوایی.
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
حالا خداروشکر این عکس جدید که لیک شده امید واری داره!
ولی همین الان 4 تا از بچه های اینجا وقت بزارن و حوصله کنن با Unity یا UDK میتونن یه چیز تر و تمیز تر درست کنند.

درضمن سازنده های زحمت، صداگذاری، اکتف، بازینامه نویسی، طراحی مراحل و... رو ندارند هزینه ای هم ندارند یک بازی دستشون گرفتن فقط قرار بوده گرافیک ببرن بالا و گیم پلی رو ارتقاء بدن و 40 دلار بفروشند! هیچ بهونه ای نمیتونی براشون قائل بشی.

در کل این چیزی که من از بازی دیدم یه ریمستر هست، وقتی شما گیم پلی داستان و حتی دیالوگ هارو نمیخوای عوض کنی فقط گرافیک ارتقاء میدی که نمیشه ری میک! پس COD MW هم ریمیک هست ...
 
  • Like
Reactions: MehdiAhmadi

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
جالبه اولش یه سری اومدن گفتن که این Prince of india هستش و از این داستانا! (که احتمال بسیار زیااااااد یه نفرشون هم نسخه اصلی را بازی نکرده)
بعد که بهشون گفته شد داستان بازی کجا روایت میشه و اصلا داستان چیه، دیگه هیچی نگفتن. (البته احتمال داره جای دیگه و یا همچنان همین جا دوباره ظهور بکنن)

الان هم یه سری اومدن میگن این چه گرافیکیه (که خب واقعا این گرافیک جای دفاع نداره) ولی از این گزاره میان به این نتیجه میرسن که گیم پلی بازی بده!! :))
ماذا فازا؟! اصلا به نظر من این گرافیک خیلی بده و من از این گرافیک به این نتیجه رسیدم که صداگذاری بازی هم افتضاحه :))
گرافیک بده >>> در نتیجه صداگذاری بده. :)
گرافیک بده>>> در نتیجه گیم پلی بده :)
گرافیک بده>>> در نتیجه ... (این جای خالی را دیگه خودتون پر بکنید)
--------------------
در مورد بازی خودم فعلا نظری نمیدم. چون به نظرم هنوز ویدیو درست حسابی از بازی و گیم پلی ندیدم. ولی با قیمت گذاری بازی مشکل دارم. به نظرم 40 دلاره زیاده. اگه سه گانه را ریمیک میکردن از صمیم قلب 60 دلار براش پرداخت میکردم / Pre Order میکردم.

-------------------
@Justiciar

هوس کردم بشینم دوباره (1000 باره) سه گانه را تموم کنم! برای ماراتن حریف میطلبم! ?
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
الان هم یه سری اومدن میگن این چه گرافیکیه (که خب واقعا این گرافیک جای دفاع نداره) ولی از این گزاره میان به این نتیجه میرسن که گیم پلی بازی بده!! :))
ماذا فازا؟! اصلا به نظر من این گرافیک خیلی بده و من از این گرافیک به این نتیجه رسیدم که صداگذاری بازی هم افتضاحه :))
گرافیک بده >>> در نتیجه صداگذاری بده. :)
گرافیک بده>>> در نتیجه گیم پلی بده :)
گرافیک بده>>> در نتیجه ... (این جای خالی را دیگه خودتون پر بکنید)

وقتی چیزی که از بازی نشون دادن و دارن تبلیغش میکنن رو میبینی که چقدر Half assed هستش منطقیه که امید زیادی به بقیه چیز هایی که نشون ندادن هم نداشته باشی.
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,516
نام
محمد
وقتی چیزی که از بازی نشون دادن و دارن تبلیغش میکنن رو میبینی که چقدر Half assed هستش منطقیه که امید زیادی به بقیه چیز هایی که نشون ندادن هم نداشته باشی.
به مظلوم ترین کمپانی دنیا توهین نکن.x-(

پ.ن: این روزا R6 بازی میکنم.
خداوکیلی توی کثافت بودن یوبیسافت دومی نداره. بازی حتی لوت باکس هم داره.
پول باز کردن اپراتور های گرون هم بدون گرفتن سیزن پس دستکمی از شکنجه نداره.:/
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,331
نام
امیر حسین
به مظلوم ترین کمپانی دنیا توهین نکن.x-(

پ.ن: این روزا R6 بازی میکنم.
خداوکیلی توی کثافت بودن یوبیسافت دومی نداره. بازی حتی لوت باکس هم داره.
پول باز کردن اپراتور های گرون هم بدون گرفتن سیزن پس دستکمی از شکنجه نداره.:/
R6 رو نمیدونم، ولی با توجه به تجربه FH فکر نمیکنم R6 وضعش بد باشه ها!
عدد و رقم ها توی FH شاید گرون به نظر بیان، ولی نیستن...راحت میشه همه کلاس ها رو خرید، سلاح و اینا هم که دراپ میشه و گرفتن لوت باکس اشتباهه!
البته بله... اگر بخوای برای همه کاراکترها، و هر کاستومایز جدیدی اومد، پول بدی، آره! شدنی نیست:-"
ولی در حد معقول خرج کردن، حتی برای منی که ایونت تا ایونت بازی میکنم(میکردم) شدنی بود!
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
به مظلوم ترین کمپانی دنیا توهین نکن.x-(

پ.ن: این روزا R6 بازی میکنم.
خداوکیلی توی کثافت بودن یوبیسافت دومی نداره. بازی حتی لوت باکس هم داره.
پول باز کردن اپراتور های گرون هم بدون گرفتن سیزن پس دستکمی از شکنجه نداره.:/

مشکلش هم همینه که با یوبیسافت نمیشه نیمه ی پر لیوان رو نگاه کنی:D اگه کمپانی دیگه ای بود با سابقه ی دوست داشتنی تر شاید میشد به این امید داشت که ممکنه نتیجه ی نهایی چیز بهتری باشه ولی با یوبیسافت آینده فقط تلخ و تاریک به نظر میرسه:D
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
اوه اوه فن که چه عرض کنم سهامدار یوبی سافت اومد آقا نگرانت بودیم پیدات نبود یوبی سافت همه چیش پرفکت هست به دل نگیر ما کور رنگی داریم چشمامون باید عینک بزنیم

اشتباه به اطلاعت رسوندن. من CEO یوبی سافت هستم.

در مورد اون قسمت قرمز هم باید بگم که به دل نمیگیرم. این چیزا را میدونستم. عادی بود.
پ.ن: اگه یوزر سابقت هم WCW و چند صد تا یوزر بعدش باشه که هیچی. خیلی چیزای بیشتری هم در موردت میدونیم. دیگه اصلا به دل نمیگیریم.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
با اون واکنشی که بازی اینجا گرفت با خودم گفتم حتما فن های یوبی هم از دستش شاکین رفتم اکانت یوبی رو دیدم با این مواجه شدم :

165372

پر طرفدار ترین توئیت اون شب یوبی بعد ریمستر Scott Pilgrim vs. the World انتظار داشتم اونجا هم آبکشش کنن ولی خوب ظاهرا فن ها بازی تشنه تر از این حرفان خدایی حیفه امیدوارم وضعیت نمایشای بازی بهتر بشه
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
501
نام
Sera
باید عرض کنم.خیر! من شماهارو درک نمی کنم.دیگه خیلی دارید تند می رید.شما ناامید و فلک زده و آشفته شدید.در حالی که غمی رو به دوش کشیدید که از آن شما نیست.
این هنوز همون پرنسی هست که سالها پیش وقتی جوون تر بودید بازی کردید. شما پیر شدین ولی اون همان طور مونده.گرافیگ اون نیست ولی با این حال چیزای دیگه سرجاشن.درگیر این ایرادهای وسواسی نشید.ارزش کار در انتها بهتر خواهد بود.
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,027
نام
رضا
باید عرض کنم.خیر! من شماهارو درک نمی کنم.دیگه خیلی دارید تند می رید.شما ناامید و فلک زده و آشفته شدید.در حالی که غمی رو به دوش کشیدید که از آن شما نیست.
این هنوز همون پرنسی هست که سالها پیش وقتی جوون تر بودید بازی کردید. شما پیر شدین ولی اون همان طور مونده.گرافیگ اون نیست ولی با این حال چیزای دیگه سرجاشن.درگیر این ایرادهای وسواسی نشید.ارزش کار در انتها بهتر خواهد بود.
گذشت روزگاری از آن لحظه ناب
که معراج دل بود به درگاه مهتاب
سه گانهprince of Persia و assassin's creed 1, 2 وbrotherhoodحاصل خلاقیت افرادی مثلPatrice Desilets و Jordan Mechner بود از وقتی Patrice رفته یوبی سافت فقط داره درجامیزنه Patrice دقیقا همون نقشی رو برای یوبی بازی میکرد که کوجیما برای کونامی و میکامی و کامیا برای کپکام بازی میکردن که بعد رفتنشون دیدیم چقدر افت کردن بگذریم کپکام این‌نسل بالاخره یه خودی نشون داد.
حیف با وجود فردی مثل JeanChristophe Guyot در یوبی کارگردان نسخه ها warrior within و two thrones ریمیک بازی باید توسط یه استودیو ناشناس ساخته بشه.
این یوبی‌بدون Patrice دیگه یوبی سابق نمیشه.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
درضمن سازنده های زحمت، صداگذاری، اکتف، بازینامه نویسی، طراحی مراحل و... رو ندارند هزینه ای هم ندارند یک بازی دستشون گرفتن فقط قرار بوده گرافیک ببرن بالا و گیم پلی رو ارتقاء بدن و 40 دلار بفروشند! هیچ بهونه ای نمیتونی براشون قائل بشی.

البته باید بگم بازی ریمیک عه! یعنی تماما دوباره بازی از نو ساخته شده. حالا ولی مراحل و داستان و شخصیت ها یکیه.
اکتینگ دوباره انجام شده (موشن کپچر!)، صداگزاری دوباره شده! مراحل دوباره ساخته شده و همه چیز دوباره سازی شده! جوری نیست که بگیم فقط مدلای گرافیکیو بهتر کردن و 40 دلار میگیرن...
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
501
نام
Sera
همین الان! میشه نسخه اورجینال نصب کرد و ازش لذت برد.بدون این که ۴۰ دلار پرداخت کرد.ذات و هسته ی گیم پلی صعود،عبور،پردیدن و گذشتنه.که دقیقا همون چیزی است که جای دست درازی بهش ممکن نیست.
-نکته دیگر دلبندان من، من نوعی و سرپاتقصیر گمان بر این دارم گرافیک ملاک نیست و هر چند زیباییش تاثیر گذار است.اما ماهیت چیزی دیگریست.واقعیت همان است.گپ هایی از این نوع در اینجا یک نوع جبهه گیری است.که بر ماهیت توهم نارسیده دلالت دارد.اهمیت آن نخست ضرورتیست پوچ.آکنده از کوته فکری و نوعی لجاجت افسارگسیخته.که از خودکامگی برتراندیشی و بیش دانشی که از کج فهمی نشأت می گیرد.
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
@Silent fans

جناب سرا سلام ، میدونم چی میگی و منظورت چیه ولی انگاری از دنیای واقعی بی خبری که همش داری از این چرت شدن ها دفاع میکنی و تقصیرش و میندازی گردن من و دیگرانی که نمیخوان تغییر شرایط به سمت بد شدن ( پس رفت ) و نادیده بگیرن ! مگه فقط توی بازسازی این بازی شاهد سر هم بندی و چرت شدن هستیم ؟! مگه فقط توی این شاخه از صنعت هنر شاهد این مسائل چرت و خالی از هنر هستیم ؟! مگه همین سازنده ها خودشون از فروش بالا به جای ارزشمند بودن کالا ذوق نمیکنن ؟! مگه خبر ندارید اگر یک اثر هنری خوب ساخته بشه و در دنیای چرت فعلی ما مورد توجه مخاطب چرت پسند قرار نگیره ، همین دوستان سازنده ترجیح میدن ( با اینکه ترجیح دادن و با این شرایط فعلی خواهند داد ) چرت سازی کنن ؟

شاید شما مشکلت اینه که فقط دوست داری بشنوی توی این شرایط که همه چی داره به بی ارزش بودن تبدیل میشه ، همه چی خوبه ! وقتیم کسی میخواد بگه نیست و وقتی کسی دستش و میذاره روی زخم عمیق بی فرهنگی و بی هنری و بی ادبی و این مسائل ، میشه مشکل خودش چون دیگه سنش رفته بالا و نمیتونه خودش و با شرایط بهتر و جدیدتر وفق بده ! نخیر این طور نیست ! دنیا به سمت چرت شدن پیش میره و این پیش روی از سالهای دور اتفاق افتاده اما خیلی ها با این ذهنیت که شاید دنیا داره مسیر طبیعی خوش و پیش میره سعی نکردن جلوش و بگیرن و اینی شد که شد .

به هر حال من که راضی به جلوگیری از لذت کسی نیستم ! اتفاقا امیداورم همگی از شرایط فعلی دنیا لذت ببرن ، اما من لذت نمیبرم چون چرت شده ! من از بیشتر بازیای جدید که در قالب بازسازی یا یک بازی کاملا جدید ساخته شدن انتقاد میکنم چون چرت شدن ! حالا شما هی بگو تو پیر شدی ، اون یکی بگه اصلا خود بازی و بازی نکردی ، یکی دیگه بگه این بازسازی و که هنوز بازی نکردی ، یکی هم شاید توی ذهنش این باشه که بابا طرف اصلا اهل بازیای ویدیویی نیست و داره چرت میگه ! هر کی هر چی میخواد بگه بگه اما حقیقت کاری به گفته من و شما نداره بلکه به تحمل ما کار داره یا سعی میکنی تغییرش بدی یا تغییرت میده ! شما بازی خوب به من بده میشنم روی سگا و تلویزیون لامپی بازی میکنم ولی بازی چرت به من بدی روی پلی استیشن پنجم و تلویزیون هشتاد اینچ هشت کا هم حسش نیست بازی کنم !

اگه پیری اینه که شماها میگید اگه ته فهمیدن هنر اینی هست که شما میگید پس من پیر و نفهم هستم .
 

Silent fans

Stay lostdata
کاربر سایت
Jan 6, 2013
501
نام
Sera
residen

سلام و خیر مقدم جناب residen عرض کنم که کلا راهو بی راهه رفتی.من از این صنعت و رویکردش دفاع نمی کنم.از نظر من این صنعت در چرخه ی تکراری قرار گرفته که عملاً در خود تجزیه می شود.در برهه ای از تاریخ وقتی همچی به سر حد ممکن خود رسد.همچیز اشباع شده.و تخیلات فرو می ریزند.
-من به شخصه در صورت لزوم امکان این را داشتم که این در هم ریختگی رو بار ها یاد آوری کنم اگر شما پیگیر بودی الان در مقابل من گارد نمی گرفتی.البته شکفه ای نیست از این جهت که من نه خود را محق می دانم که بگویم رویکرد من همانا آن مطلق است.و نه بر آن تاکید دارم که این واقعیت یک چیز جمعیست.هر چند در میان اقلیت من! شاید نوعی نگاه کذب و آری از تصویر باشم.اما اگر من! اقلیت تک بر آن باور دارم بگذار این چنین باشد.
-من به دفعات عرض کردم که به صنعت گیم امیدوار نیستم و تمام امید من به صنعت مستقل است.من در ماهیت و ادراک آن زیبایی، وجود،تواضع و اندیشه را می بینم.
من به شخصه در طی این یک سال‌ بازیهای ایندی رو به بلاک باستر ها ترجیح دادم و می توانم بگویم نه تنها از بعد گیم پلی بلکه از بعد روح و روان شما سرشار هیجان و واکنش های عمیق درونی می شوید.و این نقطه ی پیروزی صنعت گیم است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر