نمایشگاه/رویداد Ubisoft Forward

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
151724


آخرین اخبار از یوبی (23 خرداد ماه 1402)


◾ عنوان Star Wars Outlaws در سال 2024 برای نسل نهم منتشر خواهد شد
وقایع بازی بین Empire Strikes و Return Of The Jedi هستش
می‌توانید سیارات جدید و نمادین را در اولین بازی جهان باز Star Wars، اکسپلور کنید

◾ عنوان Prince of Persia The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد
با پیش خرید بازی، صاحب ست لباس Warrior Within خواهید شد
در دیسکورد رسمی بازی اعلام گردید که بازی دوبله فارسی خواهد داشت!

◾ تاریخ عرضه ی عنوان The Crew MotorFest برابر است با 14 سپتامبر
این عنوان دارای چندین مد خواهد بود:
• Made in Japan Mode
• Formula 1 Mode
• Off-roading Mode
• Classic Cars Mode

◾ تاریخ انتشار Assassin's Creed Mirage کماکان تغییر نکرده و در تاریخ 12 اکتبر سال جاری (20 مهرماه) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و پی‌سی عرضه خواهد شد


◾ آخرین اطلاعات از عنوان Metaphor: ReFantazio
بازی توسط تیم خلاق 5/Persona 3/4 و به رهبری Katsura Hashino به عنوان کارگردان و Shigenori Sojima به عنوان Artist و Shoji Meguro به عنوان آهنگساز در استودیوی جدید Atlus یعنی Studio Zero ساخته می‌شود
به گفته Hashino، این عنوان‌ شبیه به هیچ عنوان فانتزی نیست که قبلا تجربه کردید و چیز جدیدی است

◾ تاریخ عرضه ی عنوان Avatar: Frontiers of Pandora مشخص شد، برابر با 7 دسامبر (۱۶ آذر)
این عنوان دارای Co-Op دو نفره خواهد بود
بازی یک اثر اول شخص اکشن ادونچر است
انسان ها شما را برای نبرد با ناووی ها آموزش می‌دهند
می‌توانید سایر قبایل Na'Vi را استخدام کنید
اسلحه‌های زیادی در بازی وجود دارد
همچنین می‌توانید با جنع اوری متریال ها غذا درست کنید

◾ عنوان Just Dance 2024 edition در تاریخ 24 اکتبر (۲ آبان) منتشر خواهد شد

◾ کلوزد بتای Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست در دسترس خواهد بود

◾ در مراسم یوبی ساعت فوروارد تایید شد که Assassin's Creed 1 Remake در دست توسعه نیست

◾ به گفته ی تهیه کننده ی سری، عنوان Project Hexe طولانی نخواهد بود

◾ بازی Multiplayer مستقل Assassin's Creed با نام Invictus شناخته میشه و این بازی توسط توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege و For Honor قراره ساخته شه

◾ طبق آخرین گزارشات از سوی Ubisoft، این کمپانی چهار عنوان از جمله Splinter Cell VR و Ghost Recon Frontline بعلاوه ی 2 عنوان معرفی نشده را کنسل کرده

◾ عنوان Beyond Good & Evil 2 هنوز در دست توسعه است
امروز و طی یک جریان Q&A سالانه از یوبیسافت، این کمپانی به Beyond Good & Evil 2 اشاره کرد و این عنوان را در کنار عناوینی مثل POP Remake و Splinter Cell Remake و Star Wars و .... در لیست Active Development قرار داده اما هیچ تاریخ انتشار یا بازه زمانی برای این عناوین اعلام نکرد

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
شایعات:

▪️کمپانی Ubisoft در حال کار بر روی یک عنوان بتل رویال با نام رمز REAPER با عناصر روگ‌لایک از سری The Division ست
▪️عنوان Project Red در سال 2024 ..
▪️عنوان Project Hexe در سال 2026 ..

🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️🔹️
آخرین آپدیت/اونت:
به روز خواهد شد...
 
آخرین ویرایش:

MehdiAhmadi

کاربر سایت
Jul 26, 2020
176
خودشون هم مصاحبه کردن گفتن با این انجین مشکل داشتیم anvil برای ریمسترش این بازی چون این بازی خطی هست و این انجین مناسب بازی های OW هست و مشکلات زیادی داشتیم چون برای کار گذشته و.. مناسب نیست و تمرکزمون بیشتر روی نورپردازی بازی هست .. کلا عجیبه چرا مجبور شدن با این انجین بازی بسازن ساده اون حرکت زوری EA افتادم که یک مدت می‌گفت همه استودیوهاش باید با فراسبایت کار کنن
 
  • Angry
Reactions: IMANOKA

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
Inside Ubisoft India Studios’ Debut Title: The Prince of Persia Remake

https___pbs.twimg.com_media_EhqB-7PWAAIxH3q_format=jpg&name=large.jpg


خاک تو سرت یوبی با این گیم تیز کردنت
با ورژن آلفا بازیت رو معرفی میکنی ؟ LOL
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,330
نام
امیر حسین
ولی با همه اینها یادتون باشه اخرین نسخه درست و حسابی pop مال 10 سال پیشه که اونم فقط به خاطر تبلیغات فیلمش درست کردن . این فرنچایز 10 ساله رسما وجود خارجی نداشته دیگه باید قبول کنین پرنس دیگه اون ip شناخته شده گذشته نیست و همین که یوبی داره یه شانس میده به pop به نظرم خودش خیلیه این بازی یه جورایی به نظر من اخرین شانس pop ئه بخاطر همین من بشخصه امیدوارم بازی هم خوب در بیاد هم خیلی خوب بفروشه حالا میخواد گرافیک نسل دومی باشه یا نسل نهمی اینش مهم نیست

یه چیز هم بگم یوبی اینقدر شانس موفقیت بازیرو کم میدونه بازیرو داده به یه استدیو که معلوم نیست تا دیروز اصلا وجود داشتن یا نه و بلد نیستن یه مدل درست از شخصیت ها بیارن و نتیجه اش شده این گرافیک فاجعه باری که میبینین اینا اینقدر از لحاظ فنی نابودن دو مدل شبیه به هم رو یجا گذاشتن

بزارین بازی بیاد اگه بازی بد بود و به قول شما گیم پلی عهد بوق بازی کار نکرد با هم میشینیم کلی فحش میدیم به یوبی و سازنده و...

و به جای این vs بازیها بشینین با هم شمع روشن کنیم و دست به دعا بشیم که بازی موفق بشه و بفروشه تا حداقل ww بودجه و استدیو درست حسابی پشتش باشه
آخه بحث مسخره قضیه اینه، چجوری تو(سازنده) به خودت اجازه میدی بازی پایین تر از استانداردها بدی، بعد توقع داشته باشی ملت هم حمایتت کنند؟ :|
و به قولی تنها شانس زنده موندن بازی رو باید به یک بازی بدی که برات احتمالا کم اهمیت ترین بازییه که توی این نسل دادی! :| (مطمئنم اون اساسین 2Dها هم حتی براشون پروژه مهم تری بوده:D )

حالا فردا که دیدن پیش خریدها کمه و ...، به طور رسمی یه مصاحبه میکنند و یه جوری میگن این تنها شانس زنده موندن پرنس هست، که ملت رو مجبور کنند بخرنش:-" از احساسات سو استفاده کنند:D

گرچه من فکر میکنم کلا این قضیه یه ژسته! صرفا بگن ما به استودیوهای آسیایی و کوچیک اهمیت میدیم و ...!
و کلا بازسازی POP یه بهانه ست:-"

---

هیچوقتم اونایی که میگن یوبی POP نمیده چون AC رو داره درک نکردم:D جز وجود سلاح سرد هیچ شباهتی بین این دو بازی نیست! مخصوصا الان ... !

---

خودشون هم مصاحبه کردن گفتن با این انجین مشکل داشتیم anvil برای ریمسترش این بازی چون این بازی خطی هست و این انجین مناسب بازی های OW هست و مشکلات زیادی داشتیم چون برای کار گذشته و.. مناسب نیست و تمرکزمون بیشتر روی نورپردازی بازی هست .. کلا عجیبه چرا مجبور شدن با این انجین بازی بسازن ساده اون حرکت زوری EA افتادم که یک مدت می‌گفت همه استودیوهاش باید با فراسبایت کار کنن
اگر همونی باشه که باهاش ACهای قدیمی رو ساختن، میشه یه عالمه مرحله خطی اورد که باهاش ساخته شده:D
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,414
نام
سید محمد حسین

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
اقا اینو ببینین:



من خودم به شخصه بابت گرافیک فنیش واقعا تو ذوقم خورد ولی از حق نگذریم کارشون به عنوان یک ریمیک تحسین بر انگیزه. اینکه تمام صحنه ها دوباره فیلم برداری شده، بازی رسما دوباره ساخته شده!! حالا من به شخصه خیلی با این استایل وارد کردنش خیلی موافق نیستم چون بنظرم بازی کلا استایل گرافیکی خاصی نداشت که الان بخواد داشته باشه... بروز بوده تقریبا... (بجز نسخه 4)
ولی خب با استایلش هم اوکی باشیم باز هم از نظر فنی واقعا خوب نیست اوضاعش. انیمیشن ها، افکت ها و تکسچر ها واقعا خوب نیست...

-----------------------------------------------------------------

Inside Ubisoft India Studios’ Debut Title: The Prince of Persia Remake

https___pbs.twimg.com_media_EhqB-7PWAAIxH3q_format=jpg&name=large.jpg


خاک تو سرت یوبی با این گیم تیز کردنت
با ورژن آلفا بازیت رو معرفی میکنی ؟ LOL


فاااک یعنی الان بازی نهایی تقریبا سمت راستیه؟؟؟ اگه اره که باید تندیس بدترین تیز کردن و معرفیو به یوبیسافت بدیم...

-------------------------------------

پ.ن. اقا من خیلی ایمورتالزو دوست داشتم :D هرچند رنگ بندی گرافیکی و استایلش توی گیمپلی لیک شده و معرفی پارسالش رو بیشتر دوست داشتم... الان یسری رنگاش واقعا جذاب نیستن. مخصوصا کاراکتر ها خیلی اونقدر جذاب نیستن... ولی خود بازیشو خیلی خوشم اومد... من BOTW رو نصفه رفتم... و خوشحالم یه بازی این استایلی دم دست قراره بیاد... احتمالا بازیش کنم حتما... مگر که واقعا خراب باشه اوضاعش :)
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,218
نام
∂αнмα
فاااک یعنی الان بازی نهایی تقریبا سمت راستیه؟؟؟ اگه اره که باید تندیس بدترین تیز کردن و معرفیو به یوبیسافت بدیم...
بله تازه گفتن بیشتر هم پالیش میشه :

“You can be sure that the game will be top notch [upon release in] January 2021,” Ubisoft Mumbai and Prince of Persia: The Sands of Time Remake game director Pierre-Sylvain Gires told Gadgets 360. “You can be sure that the polish will be there.
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
آخه بحث مسخره قضیه اینه، چجوری تو(سازنده) به خودت اجازه میدی بازی پایین تر از استانداردها بدی، بعد توقع داشته باشی ملت هم حمایتت کنند؟ :|
و به قولی تنها شانس زنده موندن بازی رو باید به یک بازی بدی که برات احتمالا کم اهمیت ترین بازییه که توی این نسل دادی! :| (مطمئنم اون اساسین 2Dها هم حتی براشون پروژه مهم تری بوده:D )

حالا فردا که دیدن پیش خریدها کمه و ...، به طور رسمی یه مصاحبه میکنند و یه جوری میگن این تنها شانس زنده موندن پرنس هست، که ملت رو مجبور کنند بخرنش:-" از احساسات سو استفاده کنند:D

گرچه من فکر میکنم کلا این قضیه یه ژسته! صرفا بگن ما به استودیوهای آسیایی و کوچیک اهمیت میدیم و ...!
و کلا بازسازی POP یه بهانه ست:-"

همه اینا که میگی رو موافقم ولی مشکل اینه اینی که داریم دربارش بحث میکنیم سیرک ئه به نام بوبی سافت که نخبه شون که تازه اخراج شد میگفت من هر چی دوست دارم باید بسازین و فقط منم همچین شرکتی متاسفانه ریسک پذیری نداره شاید اگه یه کمپانی دیگه بود کلی بودجه و وقت و استعداد میذاشت پشت بازی ولی خوب اینا نمیخوان ریسک کنن به طور خلاصه جرئتش رو ندارن چون فکر میکنن شاید شاید بازی نفروشه (بلاخره اخرین نسخه بازی 10 سال پیش اومده بود)

من میگم بازی گرافیکش فوق افتضاحه ولی خب فعلا این تنها راه اینه فرنچایز زنده بمونه بخاطر همین امیدوارم بفروشه تا حداقل نسخه های بعدی رو با تیم بهتر و بودجه بیشتر بسازن (حالا شاید شما بگین اینم خوش خیاله ولی خب امید هست فعلا)

من اصلا از یوبی دفاع نمیکنم بیشتر دلم به حال این فرنچایز میسوزه که یه زمان پرچمدار یوبی بود (حدااقل واسه من)

الانم که خبر رسیده بیلد قدیمی بوده تریلر مثل اینکه , نمیگم یهو بازی گرافیکش میشه نسل هشتمی ولی خب حداقل از نسل ششمی در میاد

------------------------------------------------------------

Inside Ubisoft India Studios’ Debut Title: The Prince of Persia Remake

https___pbs.twimg.com_media_EhqB-7PWAAIxH3q_format=jpg&name=large.jpg


خاک تو سرت یوبی با این گیم تیز کردنت
با ورژن آلفا بازیت رو معرفی میکنی ؟ LOL

165176
 
آخرین ویرایش:

MehdiAhmadi

کاربر سایت
Jul 26, 2020
176
بله تازه گفتن بیشتر هم پالیش میشه :
هیچ فرقی نمیکنه این بازی با پولیش یکماه کارش درست نمیشه و از این رو به اون رو نمیشه قضیش عین Halo infinite هست یک تاخیر بلند میخواد اینا خودشون گفتن با انجین بازی به مشکل خوردن
 
  • Angry
Reactions: IMANOKA

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,409
نام
Majid
Inside Ubisoft India Studios’ Debut Title: The Prince of Persia Remake

https___pbs.twimg.com_media_EhqB-7PWAAIxH3q_format=jpg&name=large.jpg


خاک تو سرت یوبی با این گیم تیز کردنت
با ورژن آلفا بازیت رو معرفی میکنی ؟ LOL
آقا میشه همه اینا برنامه خودشون بود برا اینکه سر و صدا کنه؟ یوبیسافت به دانگرید معروف بوده الان برعکسش بشه :D
حالا من نمیدونم انجینشون چطور کار میکنه اما با انجینای قویه الان گرافیک بد ساختن برای عنوانای خطی سخت تره تا گرافیک خوب، نمونش هم میشه عنوانای کم خرج که گرافیکای عالی دارن.
این تریلر هم میگفتم انگار رندر نشده کلا سایه ها ای وجود نداشت بالاخره زدن رو رندر انگار :D
 
  • Like
Reactions: MehdiAhmadi

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
682
بعضی ها اصلا موضوع رو نگرفتن که چرا همه ناراحتن دلیلش فقط گرافیک نیست، آرت دایرکشن بازی کلا توی دیواره محیط، دشمنا، شخصیت ها همه چی.
طرفداری از این حرکت ها یعنی خیانت به جامعه گیمینگ، POP منبع الهام خیلی بازیها بوده، طرف یجا میگه من با این سری آشنایی ندارم، یجا میگه POP فلان بود بیسار بود نباید انتظار داشت مثل GOW روش سرمایه گذاری شه، همین GOW رو اگه مستندشو ببینین بارلوگ میگه نظر خیلیا منفی بود درباره این موضوع و میگفتن این تغیرات جواب نمیده و شکست میخوری، حالا چرا اینو میگم دلیلش اینه GOW جدید کاملا واضح هست از سگانه POP الهام گرفته شده، از پسر کریتوس تا طراحی magni و اون یکی برادرش که کاملا شبیه باس فایت دوقلو ها در T2T هست، یا حتی مرحله آسانسور در GOW که شباهت بیش از حد داره به یکی از مرحله ها که تا آسانسور بالا بره باید دشمنارو از بین ببریم، حتی طراحی والکری ها که خیلی شبیه Zurvan هه در POP هست و خیلی چیزای دیگه چون خیلی وقته بازی کردم یادم نیست، POP منبع ایهام خیلی بازیها از جمله AC,Uncharted, سری بتمن AK که خودشون زمان Asylum اینو گفتن، حالا این هارو چرا میگم؟ منظورم اینه آدم زورش میاد وقتی این بازیها که از سگانه POP الهام گرفتن جایگاه بهتری نزد صاحبانشون دارن و یوبیسافت هیچ ارزشی قائل نیست براش. دوباره میگم این ریمیک از اول راه اشتباهیو رفته کجای محیط SOT اینجوری رنگی رنگی بود؟ SOT 2003 در نسل 6 بیشتر از دوسال در دست ساخت بوده که در زمان خودش تایمش اوکی بود، واسه یه بازی نسل هشتمی اومدن دوسالو نیم وقت گذاشتن! واقعا چطور جرعت کردن با آیپیشون اینطوری رفتار کنن؟ اگه میخوان بازی به حد انتظار مورد نظر برسه باید حداقل 3 سال تاخیر بزنن و بهترین تیمشونو بذارن رو بازی که غیر ممکنه، بعد معرفی رسمی بازی جف اومد جردن و پاتریس رو تو توییتر تگ کرد گفت: " بازی افسانه ریمیک شد و فلان و بهمان اونم توییت کرد "اطلاع داشته باشین این پروژه به من ربطی نداره و من عضوش نبودم." یعنی شیلنگ گرفت رو جردن گدا و یوبیسافت که واسم مهم نیست باهم چه غلطی کردین. جردن گدا هم معلومه اصلا واسش کیفیت مهم نیست مهم اینه چند دلار با اسم بازی به جیب بزنه.
نوسینده داستان WW هم هفته پیش اومد توییت کرد گفت منتظر بمونیم ببینیم قرار چطور شه، به صورت غیر مستقیم منظورش بدون تیم اصلی. خلاصه این یه بازی مدیکور واسه گیمرای مدیکوره، مزخرف ترین جمله ای هم تو این دو روز شندیم اینه"برین خداروشکر کنین از هیچی بهتره" یا "اگه گیمر ها حمایت کنن WW با بودجه بیشتری ریمیک میشه" آره به همین خیال باشین. بازم میگم مشکل اصلی اینجاست که بازی "روح" نداره! و افراد بی تجربه ساختنش وگرنه بازیهای ایندی زیادی هستن که گرافیک ندارن ولی یه حس خاص و جذابی دارن که اینجا ما چیزی نمیبینیم و مشکل با چندماه و گرافیک حل نمیشه. وقتی میری سراغ یه بازی قدیمی و مخصوصا میخوای ریمیک کنی بازی باید بهتر از نسخه اصلی باشه یا حداقل همون حس رو بده که با این روند تررر زده میشه تو خاطرات و نسخه های اصلی.
شخصا به عنوان کسی که با این سگانه بزرگ شده ترجیح میدم بازیو همین الان کنسل کنن و هیچ وقت دیگه سمتش نرن.
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,330
نام
امیر حسین
آقا میشه همه اینا برنامه خودشون بود برا اینکه سر و صدا کنه؟ یوبیسافت به دانگرید معروف بوده الان برعکسش بشه :D
حالا من نمیدونم انجینشون چطور کار میکنه اما با انجینای قویه الان گرافیک بد ساختن برای عنوانای خطی سخت تره تا گرافیک خوب، نمونش هم میشه عنوانای کم خرج که گرافیکای عالی دارن.
این تریلر هم میگفتم انگار رندر نشده کلا سایه ها ای وجود نداشت بالاخره زدن رو رندر انگار :D
تو تاپیک والهالا چنین توام توطئه ای رو مطرح کردم... ولی کم کم دیگه دارم 100% بهش ایمان میارم:|
 

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
بعضی ها اصلا موضوع رو نگرفتن که چرا همه ناراحتن دلیلش فقط گرافیک نیست، آرت دایرکشن بازی کلا توی دیواره محیط، دشمنا، شخصیت ها همه چی.
طرفداری از این حرکت ها یعنی خیانت به جامعه گیمینگ، POP منبع الهام خیلی بازیها بوده، طرف یجا میگه من با این سری آشنایی ندارم، یجا میگه POP فلان بود بیسار بود نباید انتظار داشت مثل GOW روش سرمایه گذاری شه، همین GOW رو اگه مستندشو ببینین بارلوگ میگه نظر خیلیا منفی بود درباره این موضوع و میگفتن این تغیرات جواب نمیده و شکست میخوری، حالا چرا اینو میگم دلیلش اینه GOW جدید کاملا واضح هست از سگانه POP الهام گرفته شده، از پسر کریتوس تا طراحی magni و اون یکی برادرش که کاملا شبیه باس فایت دوقلو ها در T2T هست، یا حتی مرحله آسانسور در GOW که شباهت بیش از حد داره به یکی از مرحله ها که تا آسانسور بالا بره باید دشمنارو از بین ببریم، حتی طراحی والکری ها که خیلی شبیه Zurvan هه در POP هست و خیلی چیزای دیگه چون خیلی وقته بازی کردم یادم نیست، POP منبع ایهام خیلی بازیها از جمله AC,Uncharted, سری بتمن AK که خودشون زمان Asylum اینو گفتن، حالا این هارو چرا میگم؟ منظورم اینه آدم زورش میاد وقتی این بازیها که از سگانه POP الهام گرفتن جایگاه بهتری نزد صاحبانشون دارن و یوبیسافت هیچ ارزشی قائل نیست براش. دوباره میگم این ریمیک از اول راه اشتباهیو رفته کجای محیط SOT اینجوری رنگی رنگی بود؟ SOT 2003 در نسل 6 بیشتر از دوسال در دست ساخت بوده که در زمان خودش تایمش اوکی بود، واسه یه بازی نسل هشتمی اومدن دوسالو نیم وقت گذاشتن! واقعا چطور جرعت کردن با آیپیشون اینطوری رفتار کنن؟ اگه میخوان بازی به حد انتظار مورد نظر برسه باید حداقل 3 سال تاخیر بزنن و بهترین تیمشونو بذارن رو بازی که غیر ممکنه، بعد معرفی رسمی بازی جف اومد جردن و پاتریس رو تو توییتر تگ کرد گفت: " بازی افسانه ریمیک شد و فلان و بهمان اونم توییت کرد "اطلاع داشته باشین این پروژه به من ربطی نداره و من عضوش نبودم." یعنی شیلنگ گرفت رو جردن گدا و یوبیسافت که واسم مهم نیست باهم چه غلطی کردین. جردن گدا هم معلومه اصلا واسش کیفیت مهم نیست مهم اینه چند دلار با اسم بازی به جیب بزنه.
نوسینده داستان WW هم هفته پیش اومد توییت کرد گفت منتظر بمونیم ببینیم قرار چطور شه، به صورت غیر مستقیم منظورش بدون تیم اصلی. خلاصه این یه بازی مدیکور واسه گیمرای مدیکوره، مزخرف ترین جمله ای هم تو این دو روز شندیم اینه"برین خداروشکر کنین از هیچی بهتره" یا "اگه گیمر ها حمایت کنن WW با بودجه بیشتری ریمیک میشه" آره به همین خیال باشین. بازم میگم مشکل اصلی اینجاست که بازی "روح" نداره! و افراد بی تجربه ساختنش وگرنه بازیهای ایندی زیادی هستن که گرافیک ندارن ولی یه حس خاص و جذابی دارن که اینجا ما چیزی نمیبینیم و مشکل با چندماه و گرافیک حل نمیشه. وقتی میری سراغ یه بازی قدیمی و مخصوصا میخوای ریمیک کنی بازی باید بهتر از نسخه اصلی باشه یا حداقل همون حس رو بده که با این روند تررر زده میشه تو خاطرات و نسخه های اصلی.
شخصا به عنوان کسی که با این سگانه بزرگ شده ترجیح میدم بازیو همین الان کنسل کنن و هیچ وقت دیگه سمتش نرن.
این آرت دیرکشن تو دیوار بازی میشه با رسم شکل توضیح بدید؟

صرفا برای credentials، من SoT رو به اندازه موهای سرم بازی کردم، همین الان روی سیستمم با ۲تا سیو ۱۰۰درصد هست و با دوستم princeofpersia کاربر گل همینجا یه شب ماراتن رفتیم ۷ ساعت یک تیکه که تمومش کنیم.

طراحی هنری SoT، ترکیب المان‌های عربی، تمدن‌های بین‌النهرین، ایران و اصل کاری هند بود. قصه‌های شهرزاد و تصویرسازی‌های هزار و یک شب با چاشنی exoticism شرقی تو داستان‌هایی مثل علاالدین هم بعنوان منبع الهام استفاده شدن.

نه فوتوریلستیک بودن، نه کاملا فانتزی، اون زمان هم به دلیل ضعف نورپردازی همه بازی‌ها یک فیلتر وازلینی قهوه‌ای/خاکستری روی بازی‌ها بود.

تیم این ریمیک اومده لیترالی همه اون Assetها رو با کیفیت بالاتر دوباره ساخته، حالا کجا آرت استایل بازی خراب شده رو خوشحال میشم نشونم بدید.

ضمنا ایده NPC Companion دو سال قبل از SoT تو بازی Ico اوئدا انجام شده بود.
 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
682
این آرت دیرکشن تو دیوار بازی میشه با رسم شکل توضیح بدید؟

صرفا برای credentials، من SoT رو به اندازه موهای سرم بازی کردم، همین الان روی سیستمم با ۲تا سیو ۱۰۰درصد هست و با دوستم princeofpersia کاربر گل همینجا یه شب ماراتن رفتیم ۷ ساعت یک تیکه که تمومش کنیم.

طراحی هنری SoT، ترکیب المان‌های عربی، تمدن‌های بین‌النهرین، ایران و اصل کاری هند بود. قصه‌های شهرزاد و تصویرسازی‌های هزار و یک شب با چاشنی exoticism شرقی تو داستان‌هایی مثل علاالدین هم بعنوان منبع الهام استفاده شدن.

نه فوتوریلستیک بودن، نه کاملا فانتزی، اون زمان هم به دلیل ضعف نورپردازی همه بازی‌ها یک فیلتر وازلینی قهوه‌ای/خاکستری روی بازی‌ها بود.

تیم این ریمیک اومده لیترالی همه اون Assetها رو با کیفیت بالاتر دوباره ساخته، حالا کجا آرت استایل بازی خراب شده رو خوشحال میشم نشونم بدید.

ضمنا ایده NPC Companion دو سال قبل از SoT تو بازی Ico اوئدا انجام شده بود.
حتما، برای مثال represent کردن صحنه های اصلی توی یه بازی خیلی مهمه که به بهترین شکل اجرا بشه، همین تریلر رو اگه دقت کنین موقعی که پرنس میخواده خنجر رو فرو کنه توی ساعت شنی، آیا برای شما که به اندازه موهای سرتون بازی کردین این صحنه همون حس رو میده؟ نگو که اون چون CGI هست واسه همین که ربطی نداره، این فقط ناکارآمد بودن این تیم رو نشون میده که مهم ترین کاتسین بازی به شکلی direct شده که انگار اتفاق خاصی نیست، چند لحظه بعد شکل فرو بردن خنجر در نسخه اصلی کجا این ریمیک کجا بیشتر شبیه جوک هست این مقایسه، شما که بیشتر از من بازی کردی SOT کجاش این همه محیط رنگی رنگی داره؟ اولین حرکتی که از پرنس میبینیم یه لگد کف پا به یکی از دشمن هاست که از اساسین کپی شده، بجای اینکه دشمن ها رو باجزییات بیشتر بازسازی کنن رفتن، رفتن کل دشمن رو شنی کردن:))، از حوصله من خارجه کل ایرادات بازی رو که توی یه تریلر 1 دقیقه ای بشینم توضیح بدم به قدری که سمی بود وای به حال بازی کامل.
Art design رو همونطور که گفتی همه میدونن چیه و بخاطر چیزی که هست طرفدار سگانه شدیم که با اینکه هر کردوم متفاوتن، منظور من بالا هم گفتم Art Direction هست که حس ریمیک رو منتقل نمیکنه، فیلتر چه ربطی به گفته های من داره؟
تیم این ریمیک اومده لیترالی همه اون Assetها رو با کیفیت بالاتر دوباره ساخته، حالا کجا آرت استایل بازی خراب شده رو خوشحال میشم نشونم بدید.
اولا من گفتم Art Direction نه ارت استایل. Art Direction یعنی:the process of translating concept فکر کنم واضحه که موفق نشدن
رییییییلییییی؟@-) جدی گفتی اینو از کسی که اندازه موهای سرش این بازیو تموم کرده بعیده
چیزی که بود........چیزی که انتظار داشتیم...............چیزی که تحویل گرفتیم.
165230 165231 165233

این یکی از اون هزاران ایراد هستش.پرنس رو در نسل 6 با اون سخت افزار 750 انیمیشن داشت مطمعا باش الان به 50 تا هم نخواهد رسید.
اکثر منتقدها از SOT به عنوان تاپ 10 نسل یاد میکردن این ریمیک در کل باعث تاسفه نمیدونم چطور تعجب نکردین و فکر میکنی اتفاق خاصی نیوفتاده.
درکل به همین اسکرین شات بسنده میکنم که انگار یه بچه 5 ساله محیط بازی و کرکترا رو طراحی کرده، حالا شما به همین هم قانعه ای من دیگه حرفی ندارم.
165238

تیم این ریمیک اومده لیترالی همه اون Assetها رو با کیفیت بالاتر دوباره ساخته، حالا کجا آرت استایل بازی خراب شده رو خوشحال میشم نشونم بدید.
بله دقیقا منظورتون همون قسمته که برای بدست آوردن شمشیر های اورجینال بازی باید پیش خرید کنیم؟:)) کاملا واضحه که یه عنوان Cashgrab هست و با چه هدفی داره قراره بیاد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر