ubisoft از فراز و نشیب های Splinter Cell: Conviction درس گرفته است

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
splinter-cell-blacklist.jpg


Splinter Cell: Blacklist تا کنون با استقبالی خاموش از جانب بازیکنان روبرو شده است و از جمله دلایل آن می توان به انتقاد ها و شکست تجاری Splinter Cell: Conviction اشاره کرد.
Convection عنوان بدی نبود اما وقتی در کنار عنوان باشکوهی همانند Chaos theory قرار می گیرد، به نظر می رسد که به همان معنی باشد.
کارگردان بازی، Maxime Béland در گفتگو با Joystiq گفت:
بازی 6 ماه پس از Conviction روی خواهد داد. شما در طی نیم ساعت اول بازی فقط با چیزی مثل این که رئیس جمهور به پیش سم فیشر می آید و می گوید که من بار دیگر به کمک تو احتیاج دارم، روبرو نخواهید شد.
ما این را برای سم شخصی تر و خصوصی تر از همیشه ساخته ایم.
نکته جالب توجه این است که این 6 ماه فاصله زمانی ناگفته نخواهد ماند:
ما قصد داریم با چیزهای هیجان انگیزی، این بازه زمانی را که بیرون از بازی است، پر کنیم.
هر آن چه که آن ها از Convection درس گرفته اند، بد به نظر نمی رسد اما مکانیزم mark and execute باید از Blacklist حذف شود.

این عنوان در March 2013 برای هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
تو تریلری که من دیدم بازی full action و یه جورایی شوتر شده بود...!!!سم شده بود سوپر هیرو...!!یهو پرید وسط 5 تا آدم صحنه آروم شد همه رو کشت...!!!:dصدا شو هم که عوض کردن:dصحنه ی مخفی کاری هم که من ندیدم...!!!نزدیک 20 سال هم که جوونتر شده بو(حالا چی مصرف کرده بود باید از خودش بپرسیم)اونوقت عمو فردین تو بگو چیکار کنیم...!!نه جان من تو بگو:dتو بگو اسم این بازیو چی بزاریم..؟:d
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
واقعا می گم کانویکشن یه خوبی ـی که داشت این بود که سمش خیلی خوشتیپ بود :D لامصب اصا روانی بود ، تیپ و قیافه همه OK . بر خلافه DA که گاگول می زد قیافش :D
این گریم هم فک منو انداخت :D با سم ازدواج کنه شخصی تر شه سری =)) :D

----

باز هم می گم این که شخصی تر شه واقعا هیچ مشکلی نداره با این که جاسوسی تر هم بشه ، اتفاقا هر چی شخصی تر شه می تونه تو داستان پیچش بیشتری بده . خلاصه منتظرم شدید :D در مورد اون صداگزار هم بابا بودجه هیلو 4 کجا بودجه SC:BL کجا . اون روزی 1 میلیون خرجش می کنن :D
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,127
نام
حسین
یوبی سافت کاری کرده که SC دیگه یه عنوان تموم شده به حساب میاد.اینا از Conviction به بعد،قشنگ یه تبر برداشتن افتادن به جون ریشه های SC.آخرین شاهکارشون هم عوض کردن صدای سم بود.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
Conviction رو من به خاطر سمش دوس داشتم. این یکی رو بعید میدونم خوشم بیاد با این عوض کردن صدا و جوون شدنش :| ای کاش حداقل انقدر اکشن نمیکردن بازی رو :(
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
ونوقت عمو فردین تو بگو چیکار کنیم...!!نه جان من تو بگو:dتو بگو اسم این بازیو چی بزاریم..؟:d
من هیچ حرفی برای گفتن ندارم :| :(

به قول سینا روح سم رو ازش گرفتن :-<
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
اونایی که نگران اکشن و شوتر ومخفی کاری و ... هستن، احتمالا Alternate Walkthroughـه دموی E3 رو ندیدن. منم قبل از اینکه ببینم امیدی نداشتم ولی بعد از دیدنش امیدوار شدم:
[video=aparat;cQSsv]http://www.aparat.com/v/cQSsv[/video]

اونایی هم که با استایل و هسته گیم پلی بازی مشکل دارن، یا باید کنار بیان باهاش چون دیگه تغییر نمیکنه و به سبک 4 شماره اول در نمیاد، یا باید بی خیال این بازی بشن کلا.

میمونه مشکل اصلی که خود سمه. این رو هیچ رقمه نمیشه توجیه کرد که چرا جوون تر شده و چرا صداش رو عوض کردن. البته Ubisoft با بهانه های خودش توجیه کرده، ولی خیلی احمقانه.

به هر حال آیرونساید هم آدم میانسال و سرحالی نیست. 62 سالشه و تو 3 سال گذشته 2 بار سرطان گرفته و درمان شده. حالا واسه بلک لیست نه، ولی انصافا هیچ تضمینی وجود نداره که واسه 2016-2017 که احتمالا نسخه بعدی SC بیاد، دووم بیاره ( :( ). تغییر صداگذار بالاخره یه روز اتفاق میافته ولی بهتر بود یا از همون Conviction که بازی رو از نظر گیم پلی ریبوت کردن، تغییر صداگذار هم انجام میدادن یا این شماره هم از آیرونساید استفاده میکردن، بعدا سری رو ریبوت میکردن یا هر چی.
 

shaaheen

کاربر سایت
Aug 28, 2009
496
نام
شاهین
به نظر من با توجه به فضا و داستان بازی Convection گیم پلی مناسب بود.من واقعا از بازی لذت بردم،از SC های قبلی هم زمان خودشون لذت بردم ولی بازم به نظرم جو این سری این گیم پلی براش مناسب بود.سرعت و اکشن بیشتر که از یه کماندوی حرفه ای مثل Sam Fisher بر میاد.
 

joopi_gam3r

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,116
بیخیال بابا SC دیگه یه عنوان تموم شدس.
بهترین قسمت هاش همون 3 شماره اول بود. DA هم خوب بود البته یه سری ضعف داشت ولی conviction دیگه بازی رو نابود کرد ... تا نصف بیشتر نتونستم بازیش کنم چون واقعا هیچی نداشت ...
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
اگر بخوایم واقع گارایانه نگاه کنیم، باید بگیم که کلآ سری SC از Conviction خراب شد. یه جورایی Conviction هم به نسخه های قبلی این بازی ضربه وارد کرد! به نظر من که 90 % گیمرها و طرفدارای این بازی بیشتر جذب گیم پلی Conviction شدن تا محتوای کلی ــش! چون گیم پلی Conviction یه جورایی یه سبک خاص و جدید داشت و همه کس پسند بود. از اون اعتراف گیریش تا اون مارک کردن ُ همه ی این چیزاش باعث شده بود طرفدارا شدیدآ جذب گیم پلی بشن.

اما تو Black List واقعآ چیز جدیدی نیست و فقط تغییر صدای سم جزو تغییرات اصلی این بازی هست.

و اما سوالی که اینجا مطرح هست اینه که اگر داستان Black List شش ماه بعد از Conviction اتفاق میفته، پس سم چجوری جوون تر شده ؟! در واقع باید پیر تر بشه چون سم توی Conviction چهره ی شکسته ای داشت تقریبآ و اگر قرار باشه جوون تر بشه فقط و فقط باعث مسخره شدن بازی میشه. البته شایدم جراحی پلاستیک کرده باشه سم :D
 

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
میگم بیاین از الان طرفدار Hitman: Absolution باشید این SC بیخیال شین :d
47 همونیه که بوده با همون صدا اهل سوسول بازیم نیست لباساشم همونه که 10 سال پیش میپوشید فقط یکم پیر تر شده
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
خُب این نظر شماست.متا و لیست های بهترین بازی های تاریخ از نظر سایت های مختلف، چیز دیگه ای رو میگه.
این لیستای بهترین بازی های تاریخ که جدیدا اومده اند خیلی خیلی مسخره هستند ، تو یکیشون مس افکت 2 که از نظر همه مخصوصا فن های دو آتیشه اش از دو نسخه دیگه ضعیفتر بوده سومه اونوقت نسخه سوم که حتی از نظر منتقدها هم شاهکار بوده ، رتبه اش دو رقمیه.البته باز هم هرکسی نظر خودشو داره اونی هم که لیستارو داده نظر خودشو (یا یک سری کاربرای خودشو) اعمال کرده و نظر افرادی مثل من گویا تاثیری روی نتیجه هاشون نداره
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
این لیستای بهترین بازی های تاریخ که جدیدا اومده اند خیلی خیلی مسخره هستند ، تو یکیشون مس افکت 2 که از نظر همه مخصوصا فن های دو آتیشه اش از دو نسخه دیگه ضعیفتر بوده سومه اونوقت نسخه سوم که حتی از نظر منتقدها هم شاهکار بوده ، رتبه اش دو رقمیه.البته باز هم هرکسی نظر خودشو داره اونی هم که لیستارو داده نظر خودشو (یا یک سری کاربرای خودشو) اعمال کرده و نظر افرادی مثل من گویا تاثیری روی نتیجه هاشون نداره

این که شما ME3 رو بهتر از ME2 می دونین خیلی نا متعارفه ، هم چنین SC : CT مطمئنن بهترین نسخه SC هست که اینم اکثرن قبول دارن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر