ubisoft از فراز و نشیب های Splinter Cell: Conviction درس گرفته است

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
splinter-cell-blacklist.jpg


Splinter Cell: Blacklist تا کنون با استقبالی خاموش از جانب بازیکنان روبرو شده است و از جمله دلایل آن می توان به انتقاد ها و شکست تجاری Splinter Cell: Conviction اشاره کرد.
Convection عنوان بدی نبود اما وقتی در کنار عنوان باشکوهی همانند Chaos theory قرار می گیرد، به نظر می رسد که به همان معنی باشد.
کارگردان بازی، Maxime Béland در گفتگو با Joystiq گفت:
بازی 6 ماه پس از Conviction روی خواهد داد. شما در طی نیم ساعت اول بازی فقط با چیزی مثل این که رئیس جمهور به پیش سم فیشر می آید و می گوید که من بار دیگر به کمک تو احتیاج دارم، روبرو نخواهید شد.
ما این را برای سم شخصی تر و خصوصی تر از همیشه ساخته ایم.
نکته جالب توجه این است که این 6 ماه فاصله زمانی ناگفته نخواهد ماند:
ما قصد داریم با چیزهای هیجان انگیزی، این بازه زمانی را که بیرون از بازی است، پر کنیم.
هر آن چه که آن ها از Convection درس گرفته اند، بد به نظر نمی رسد اما مکانیزم mark and execute باید از Blacklist حذف شود.

این عنوان در March 2013 برای هر 3 پلتفرم اصلی منتشر خواهد شد.

منبع
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
با صدای سم، مثل اتیزیو از صخره بالا رفتن، با سنش ( البته این یکی مشکلی نداره چون هنوز به سن پرایس نرسیده :D ) و همه چیز دیگش کنار میاییم ولی جان خودتون اینو حذف کنید !
مکانیزم mark and execute باید از Blacklist حذف شود.
توی SC:C تا 4 تا دشمن میددم اصلا حس مخفی کاری نداشتم سریع با 4 تا مارک کار و تمام میکردم .. یعنی کل لذت از بین برده بود
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
این که شما ME3 رو بهتر از ME2 می دونین خیلی نا متعارفه ، هم چنین SC : CT مطمئنن بهترین نسخه SC هست که اینم اکثرن قبول دارن .

من خودم دوست دارم بازی های سبک مخفی کاری اصالت خودشون رو حفظ کنن. با اینکه Conviction بسیار قشنگ بود و mark and execute داشت که بسیار هم قابلیت خوبی بود ، ولی شاید اگر اسم بازی اسپلینتر سل نبود خیلی بیشتر به جا بود .
درباره me2 و me3 هم فکر کنم نظر فن ها این بود ،من اگر بخوام نظر خودم رو بگم که اونوقت بحث عوض میشه.( در اصل این عیب لیست رو یکی از طرفدارای بازی که 6 بار 2ش رو تموم کرده بود بهم گفت)

توی اون لیستی هم که بهش اشاره کردم ، اسمه یکی از بازی های خوب نبود ، که اگر اسمشو اینجا بگم ممکنه دعوا راه بیفته.
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
توی SC:C تا 4 تا دشمن میددم اصلا حس مخفی کاری نداشتم سریع با 4 تا مارک کار و تمام میکردم .. یعنی کل لذت از بین برده بود
مشکل اون قسمت بولد شده است، نه مکانیزم M&E.
من خودم دوست دارم بازی های سبک مخفی کاری اصالت خودشون رو حفظ کنن. با اینکه Conviction بسیار قشنگ بود و mark and execute داشت که بسیار هم قابلیت خوبی بود ، ولی شاید اگر اسم بازی اسپلینتر سل نبود خیلی بیشتر به جا بود .
درباره me2 و me3 هم فکر کنم نظر فن ها این بود ،من اگر بخوام نظر خودم رو بگم که اونوقت بحث عوض میشه.( در اصل این عیب لیست رو یکی از طرفدارای بازی که 6 بار 2ش رو تموم کرده بود بهم گفت)

توی اون لیستی هم که بهش اشاره کردم ، اسمه یکی از بازی های خوب نبود ، که اگر اسمشو اینجا بگم ممکنه دعوا راه بیفته.
اون لیست فقط یه مثال بود. لیستی هم که مد نظر شماست، مد نظر من نبود.
اصلا لیست ها رو هم بی خیال شیم، میانگین متای بازی چیزی مخالف حرف شما رو میزنه.
میانگین متا رو هم بی خیال شیم، نظر خیلی ها اینه که CT بهترین نسخه SC هست.
کلا نمیگم نظرت غلطه، ولی تو اقلیت قرار داره:D
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
بازی که مخفی کاری هست باید همه چیش مخفی کاری باشه و با شلیک اولین گلوله هزارتا دشمن بریزه سرت مثل هیتمن
اینجوری باشه که هیچ بازی مخفی کاری نداریم کلا! چون از Metal Gear بگیر بیا پایین تا AC، همه بخش اکشن هم در کنار مخفی کاری دارن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر