Total War: Attila|PC

دقایقی پیش در مراسم EGX کمپانی SEGA و استدیو Creative Assembly از نسخه جدید فرنچایز محبوب Total War با نام Total War: Attila رونمایی کردند , SEGA گفته است بازی در سال 2015 برای PC و Mac منتشر خواهد شد

در قرن پنجم پس از میلاد به وقوع می‌پیوندد و روایت‌گر دوران تاریک و رو به زوال امپراتوری روم باستان است. دورانی که این امپراتوری، با یکی از هراس‌انگیزترین دشمنان خود رو در رو می‌شود.
بله، این بار با پادشاه قوم هون و میلیون‌ها تن از سواران وی که اروپا را دست‌خوش تاخت و تازهاى خونین قرار دادند، همراه خواهیم بود. هون‌ها مردمان زردپوست آسیایی بودند که به سرکردگی آتیلا، اروپاى خاورى و مرکزى را مورد تاخت و تاز قرار دادند. آتیلا، در زمان حیاتش بزرگ‌ترین امپراتوری را در اروپا، از رود اورال تا دانوب داشت. اگرچه پیروز در غارت و چپاول مردمان بالکان، آتیلا هیچ‌گاه موفق به تصرف قسطنطنیه نشد، و تلاش او در تسلط بر گال‌ها نیز با ناکامی مواجه شده و تنها توانست تا شهر Aurelianum به پیش آید.
آتیلا در نبرد شالون (که نبرد دشت کاتالونی نیز نامیده می‌شود) شکست خورد، اما نگذاشت که این شکست تاثیر زیادی بر وی و روحیه لشکریانش گذاشته و سد جاه‌طلبی‌هایش شود: او پس از غارت ایالات شمالی ایتالیا، قصد تصرف روم کرد. اما پیش از آن که بتواند روم را فتح کند، ظاهراً و بنا به روایتی به دلایل طبیعی فوت کرد.
از بحث داستان که بگذریم، لازم به ذکر است که در این عنوان، شاهد بازگشت دوباره بخش محبوب Family tree پس از حذف آن‌ در Rome II خواهیم بود. علاوه بر این، Creative Assembly قول گیم‌پلی و هوش مصنوعی بهبود یافته، و امکان به آتش کشیدن بناها را نیز داده است.

Total War: Attil هم‌اکنون در دست ساخت بوده و انتظار می‌رود، در فوریه 2015 برای PC و Mac منتشر شود.

در Total War: Attila بازیکنان قادر خواهند بود تا قلمرو تحت سلطه آتیلا را تا حدی که قادرند و بازی اجازه می‌دهد، گسترش دهند
با تشکر از Monsoon

تصاویر منتشر شده:

djk3y8x58mqsmio1dtjy.jpg



 
  • Like
Reactions: kamyy

Shoboolian

کاربر سایت
Oct 2, 2012
634
نام
سپهر
واقعا بازی اصل و نسب داری هست و میشه روش حساب کرد . با توجه با موفقیتی که با آخرین نسخه خودش به دست آورد این نسخه واقعا همه رو هیجان زده کرده و همه امیدوار هستند به این نسخه . و امیدواریم خوب از آب در بیاد .
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
واقعا بازی اصل و نسب داری هست و میشه روش حساب کرد . با توجه با موفقیتی که با آخرین نسخه خودش به دست آورد این نسخه واقعا همه رو هیجان زده کرده و همه امیدوار هستند به این نسخه . و امیدواریم خوب از آب در بیاد .

نسخه آخر که گند زد!/:)
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
امروز کنفرانس بود. Preview سایت ها هم اومده:

The broadening horizons of Total War • Eurogamer.net
15 for 2015: Total War: Attila Preview - Gamereactor UK
http://www.thesixthaxis.com/2015/01/05/stalling-the-fall-of-rome-in-total-war-attila/



"Attila is built on the basis of Rome 2, so all of the upgrades sit atop a stable base. We were very ambitious with Rome 2 and we wanted to change a lot of things and add a lot of new things. With Attila being built on this strong foundation, it's allowed us to make some major leaps by sharing the technology and experience between teams."
:|

با وجود اینا باز آدم وسوسه میشه بگیره ! بیشتر به خاطر نسخه های قبلی. وگرنه من به شخصه هنوزم سرم تو Surrectum 2 هست بیشتر تا Rome 2 ! مخصوصا با این Wrath of Sparta که من اصلا نگرانم

=========================
یه سری از امکانات و تغییرات بازی که تو تا جاهای مختلف فعلا نوشته:

1) 9 تا دین مختلف تو بازی وجود داره و هرکدوم سود و ضرر خودشون رو دارن
2)قابلیت عوض کردن دین وجود داره
3) تکنولوژی های رم غربی و شرقی باهم فرق داره
4) قابلیت ازدواج بین کشور ها و حکومت ها داخل فامیل وجود داره
5) دژهای نظامی که ارتش ها درست میکنن بزرگتر هست و تغییر پیدا کردن (خدا رو شکر باید کرد واقعا برای این !)
6) مامورها و جاسوس ها و ... قابلیت تغییر فرهنگ و ... جمعیت یه مکان رو دارن
7) دیوار "هادریان" تو بازی وجود داره (دیواری بود که بعد از اینکه لژیون نهم یا همون لژیون "نایت" تو حمله به شمال بریتانیا و اسکاتلند و جنگ با بوتیکا ناپدید شد، امپراطور هادریان دیوار رو برای جلوگیری از حمله ساخت)
8) مریضی از طریق راه های تجاری و ارتش میتونه پخش بشه و ادامه دار بودنش باعث بد شدن روابط دیپلماتیک میشه
9) کنستانتینپل (قسطنطنیه !!) یکی از شهر هایی هست که شکل و شمایل منحصر به فرد خودش رو داره و خیلی بزرگه
10) شهر های کوچیکتر و غیر اصلی هر ناحیه هم میتونن دیوار داشته باشن
11) جنگ داخلی اینجا هم وجود داره که متفاوت عمل میکنه
12) اونت و جشن ها و ... (مثل رم 2) بیشتر شده
13) آهنگ ها تنوع بیشتری دارن و هر فرهنگ آهنگ های مخصوص خودش رو هم داره
14) حالت های بیشتری برای ارتش وجود داره، و وقتی ارتش در تو حالت پیشروی قرار دارهو بهش حمله بشه، علاوه بر روحیه باعث ضعییف شدن توانشون هم میشه
15) کارکترهای مختلف شخصیت هاشون متفاوته و باعث تغییرات دیپلماسی میشه و سیستم دیپلماسی بازی رو داینامیک تر میکنه
16) نتیجه عملیات مامورها با انیمیشن 2 بعدی نشون داده میشه
17) آتیلا همیشه به همه حمله میکنه و اجتناب پذیر نیست
18) آتیلا میتونه تو جنگ زخمی یا کشته بشه
19) کشتی ها تقسیم بندی های بیشتری دارن
20) جنگجو های مونث و مذکر تو بازی هستن
21) آتش همه جا میتونه موقع جنگ یا بعد متروکه شدن شهر و غارت شدنش میتونه پخش شه
22) Unit Card و کارت های ساختمون دیگه تصویر دو بعدی نیستن و دوباره سه بعدی شدن
23) Family Tree یا همون قسمت کنترل خانواده به بازی برگشته
24) فصل ها مختلف تو بازی وجود دارن و سود و ضرر خودشون رو هم میارن. مثلا تو زمستون کمبود غذا و سود به وجود میاد
25) هوش مصنوعی بازی به شدت با تغییرات هوا از خودش عکس العمل نشون میده و همینجوری نمیرن تو زمستون بمیرن
26) مردم عادی و رعیت ها رو روی نقشه جنگ بازی میشه دید که مشغول کارهای روزنشون هستن. شهرهای بازی کلا قابل دیدن هستن حتی زمانی که جنگ نیست
27) وقتی شهر تحت حمله باشه میشه انتخاب کرد که مردم مسلح بشن و بجنگن یا برن تو ساختمون ها و خونشون مخفی شن و شهر تسلیم شه
28) بازی 70 سال طول میکشه
29) دید و دوستی تو بازی میتونه فرق کنه. مثلا اگه با یه شاه دوست باشید و بعد از مرگش ولیعهد اون کشور با شما خوب نبوده باشه و حکومت رو بگیره، اونوقت روابط با اون کشور بد میشه
30) هر سال 4 دور داره ! نمیدونم End Turn رو چی بگم ! :d
31) ارتش ها میتونن هنوز از طریق دریا سفر کنن. ولی ضررهای خودش رو داره و ممکنه باعث دریازدگی و مریضی بشه اگه همینجوری بخوان انتقال پیدا کنن
32) اگر دشمن راه فراری نداشته باشه تا آخرین نفر جای فرار و مردن میجنگن
 

Durance

کاربر سایت
Jan 19, 2014
560
سایت Venturebeat مصاحبه ای با Mike Simpson ترتیب داده که گفتم حیفه اینجا نباشه. حقیقتا وقت اصلاح ترجمه رو اصلا نداشتم. امیدوارم با وجود ترجمه ناقص دوستان Total War Fan لذت ببرن :">
mike-simpson-800x528.jpg

ساخت بازی خوب بیشتر به منزله تجربه برای سازنده تا کسب موفقیت می باشد. Creative assembly بیشتر از 15 سال را برروی ساخت سری Total War صرف کرده است و اکنون آماده عرضه 3 نسخه مختلف بطور همزمان میباشد. Total War Attila و عنوان مالتی پلیر Total War : Arena براساس موتور گرافیکی Rome 2 ساخته شده اند. همچنین آنها بتازگی محتوای اضافی Wrath of Sparta را برای Rome 2 عرضه کرده اند.همچنین بتازگی Total War Battles : Kingdoms را معرفی کرده اند.
در طی سالها فرنچایز میلیون ها نسخه فروخته است و درحال حاضر با وجود عدم عرضه نسخه جدید هر ماه بیش از 850 هزار نفر بازیکن فعال دارد و بطور میانگین بازیکنان برای هر نسخه حدود 104 ساعت وقت صرف کرده اند.
وبسایت Venturebeat با Mike Simpson مدیر استدیو CA مصاحبه ای انجام داده است که در آن وی اعلام کرد که استدیو Horsham (شعبه انگلستان CA ) بیش از 300 کارمند دارد که 170 نفر از آنها روی Total War کار میکنند.
Gamesbeat : فرنچایز Total War بخوبی به جلو پیش میرود. درحال حاضر بدون عرضه نسخه جدید (Attila) هرماه حدود 850 هزار نفر سری را بازی میکنند. چه دستاورد دیگری در طول این 15 سال بدست آورده اید ؟
Mike : ما در طول زمان بازیکنان زیادی را بدست آورده ایم که این جمعیت همچنان رو به رشد قرار دارد. هربار برای ساختن اثر جدید ، چیزهای تازه ای را در طی این فرآیند توسعه فرا میگیریم. در 15 سال گذشته بخاطر مشکلات تکنیکی امکان توسعه عناوین رقابتی وجود نداشته است.
جدا از بحث های گرافیکی که هر تیم خوبی میتواند آنها را انجام دهد ، نمایش هزاران سرباز برروی صفحه و تعریف رفتار منطقی برای هرکدام کار بشدت دشواری می باشد و طی این سالها مجموعه تکنیک های خودمان را بدست آورده ایم.
GB: بنظر میرسد که بازیهای استراتژیک زیادی میتواند صدها هزار بازیکن بدست آورد ، اما Total War از معدود فرنچایزهایی است که میلیونها طرفدار دارد.
Mike : ما مجموعه گسترده ای از طرفداران را بدست آورده ایم ، بازیکنان حرفه ای سعی در تجربه بهترین بازیهای PC دارند. همچنین علاقه مندان به تاریخ را نیز داریم که به هر اثر تاریخی جذب میشوند.
GB : بخشی از رقبای Total War مانند سری AOE اکنون از بین رفته اند. کلید موفقیت شما چیست ؟
Mike : من فکر میکنم ساخت عناوینی که خود قصد تجربه دارید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . اگر سعی در حدس سلیقه مردم داشته باشید هیچ کسی از نتیجه راضی نخواهد بود. اما اگر اثری بسازید که بعنوان گروه قصد بازی کردن آن را داشته باشید حداقل در بازار عده ای را بخود جلب خواهد کرد .
موضوع دیگر زیاده خواهی سازنده است. سری های زیادی بخاطر عدم نوآوری سرنوشتی جز نابودی نداشتند. بتدریج مردم بهمین علت از بازی دست خواهند کشید.
ما همیشه سعی میکنیم که با هر دو بازی گامی بلند رو به جلو برداریم . برای مثال موتور بازی را بازسازی و ایرادات آنرا برطرف میکنیم. نکته مثبت ادامه سری و خلق ویژگی های جدید می باشد اما از طرفی کار را برای ما سخت میکند .
GB : راه های مختلفی برای توسعه فرنچایزها می باشد. برای مثال Nintendo سعی میکند که هر 3-4 سال از کیفیت اثر خود اطمینان داشته باشند، بنظر میرسد که CA در عین گسترش از عهده این مسئولیت برآمده باشد.
Mike : ما 5 تیم داریم که هسته اصلی برروی Total War : Attila کار میکند و تقریبا در حد و اندازه زمان کار برروی پروژه قبلی می باشد. همیشه تیم مرکزی برروی عناوین استراتژیک تاریخی متمرکز خواهد بود.
GB : به تعداد طرفداران نیز افزوده میشود که انها از بازیهای مختلفی حمایت میکنند. نمیدانم که هنوز بازیکنانی مانند Call of Duty دارید که هرسال نسخه جدید را بازی کند...
Mike : بله این موضوع درست می باشد. برای مثال نسخه اول Shogun فروش بیشتری در 3 سال دوم عرضه داشته است و همچنان که نسخه های جدید سری منتشر شده اند مردم Shogun 1 را بازی میکردند. این بازیها مدت زیادی عمر میکنند و مردم 6-7 سال بعد از عرضه نیز همچنان مردم میخواهند آنها را تجربه کنند.
درحال حاضر حمایت طولانی تری از محصولات نسبت به گذشته میکنیم و یکی از 5 تیم اصلی بطور دائم از نسخه های قدیمی پشتیبانی میکند.
GB : بنظرم رومی ها در Attila دائما درحالت دفاع هستند و شرایط دشواری را سپری میکنند.
Mike : فکشن Rome غربی بالاترین درجه سختی را ارائه میدهد. همچنین دردنیای واقعی آنها شکست خوردند البته روم شرقی تا هزار سال بعد دوام آوردند.باوجود سختی زیاد البته قابل انجام خواهد بود.
GB : بازیکنان شما چالش جالبی را تجربه میکنند ، کاری که در گذشته انجام داده نشده بود.
Mike : انتخاب های زیادی برای بازی کردن از بین فکشن ها وجود دارد. میتوانید با بربر ها بازی کنید که چالش کمتری را ارائه میدهد یا حتی تجربه روم غربی با آسانترین درجه دشواری چندان سخت نخواهد بود. بیشتر فکشن ها شروعی از صفر را تجربه میکنند اما با روم غربی در Attila از امپراطوری وسیعی باید دربرابر هجوم بربرها محافظت کنید.
GB : آیا میتوانید توضیحی درباره نسخه Arena بدهید ؟
Arena از تمام Asset های Rome 2 استفاده میکند و در طی زمان در طول تاریخ پیشرفت خواهد کرد و در دوره های مختلف تاریخی فکشن های بیشتری به آن اضافه می شود.
GB : در حال حاضر چند نفر در استدیو کار میکنند ؟
Mike : کل استدیو بیشتر از 300 نفر می باشد که حدود 100 نفر تیم کنسولی بتازگی توسعه Alien : Isolation را تمام کرده اند. ما همیشه دو گروه داشته ایم که به موازات هم کار میکردند. تیم Total War اکنون شامل 170 نفر می باشد.
Source
---------
ساعت 6.13 دقیقه هست و جالبه یک نفر هم براش جالب نبوده!
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
خیلی total war خونم کم شده! امیدوارم بازی به طور مناسبی بهینه باشه! مثل shogun 2 ! اگه همین مورد درست باشه هیچ مشکلی با گیم پلی بجز هوش مصنوعی افتضاح احتمالی ندارم :d
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
بنچمارک ها هم اومد و نشون میده بازی روی ultra حتی توی 1920*1080 خیلی بار گرافیکی داره و خیلی سنگینه و تقریبا فقط روی 980 میشه روی الترا بالا 30 فریم گرفت ! (کاری به SLI ندارم و Single GPU میگم)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر