Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist | PC

splinter-cell-blacklist.jpg



title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:
Q1 2013 (US)​
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .
این خبری بود که جید ریموند
در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم

هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.

داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .




first shots








SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012:DEBUT
HD
SD


سیستم امتیاز دهی Splinter Cell

درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد



 
آخرین ویرایش:
همین تغییری که من میگم و تو اسمش رو تنوع میزاری میتونه کل بازی و نحوه تموم کردن یه ماموریت رو تحت تاثیر قرار بده حالا تو دوست داری اسمش رو تنوع بزار
اون دوران قدیم هم مخفی کاری اینقدر ساده نبود. ظاهرا تو فراموش کردی که نسخه های قبلی چیا داشت و الا اینقدر واسه خاطر یه ویژگی که قبلا توی سری بود و متاسفانه توی شاهکار کانویکشن حذف شد اینقدر ذوق نمی کردی
من میگم گجت چون نصف لذت این بازی به گجت هاش بود. انواع اسلحه و تیر هایی متنوعش بود. استیکی کمرا یادت رفته ؟ یا استیکی شاکر یا انواع مختلف نارنجک گازی انفجاری فلش بنگ? پیستولی که باهاش دوربین ها رو غیر فعال می کردیم یا حتی حالت های مختلف سم که بین دو تا دیوار 180 درجه وامیستاد چی؟ هیچ کدوم ازینا توی این بازی نیست الا اون ویژگی مسخره ای که عرض کسری از ثانیه 4 نفر ور نفله می کنی. تمام چیزی که تونستن توی این نسل به این بازی اضافه کنن mark & execute مضحکه. بعد اومدن یه سری از گند هاشون رو توی بلک لیست درست کنن تا تازه بعد از این همه سال بازی بشه chaos theory که بازم نمیشه. یعنی بعد از این همه سال باید multi vision goggles اینقدر گنده باشه و بعد از این همه سال که هزار مدل تکنولوژی اومده سم باید این چشمی های صد سال پیش رو استفاده کنه؟
ببین عین روز روشن که یوبی هنوز نمی دونه با نسخه نسل بعد این سری چه کار کنه و هنوز گیجی و گنگیی که سر کانویکشن داشتن وجود داره و دارن یه بار دیگه شانسشون رو امتحان می کنن. اینا میخوان یه نسخه جدید از این بازی رو بسازن ولی هیچ ایده ای ندارن . آخرشم مشخصه که برمیگردن سراغ نسخه های 7-8 سال پیش ولی این معناش جز پس رفت چی میتونه باشه؟
حالا شماها دوست دارید بهر زوری شده ازشون حمایت کنید یه بحث دیگس

الان من نمیفهمم، تو ناراحتی اینا دارن از اشتباهاتشون درس میگیرن و مشکلات Conviction رو درست میکنن؟ تا الان که به جز همون نمایش اولیه که واسه تحت تاثیر قرار دادن مخاطب بوده، اصلا هیچ ویدیویی از Killing In Motion نشون ندادن. اکثر چیزایی که نشون دادن مربوط به بخش مخفی کاری بوده. قرار نیست همه مکانیزما شبیه بازی های قبلی باشه. چیزایی که بشه (مثل همین Closer Than Ever) رو دوباره وارد بازی جدید میکنن. چیزایی هم که نشه خُب نمیکنن.
در مورد گجت، تو مگه بازی رو انجام دادی و دیدی گجت نداره؟ اون اسلحه ای که پشتشه و به کمرش آویزونه، انواع تیرهای بیهوش کننده و شوک دهنده و چه و چه رو تو خودش داره. قرار نیست کل گجت ها رو که بهت نشون بدن.
در مورد Goggle هم نمیدونم چی جواب بدم! MVG نماد سریه! اگه نزارنش تو بازی که دهنشون سرویسه:دی حالا میخواد تکنولوژی هر چقدر پیشرفت کرده باشه.
ساختن یه بازی Stealth اونقدرا کار آسونی نیست. هر ایده ای رو نمیشه توش به کار برد. یه بار این کار رو کردن با Conviction، از اونور بوم افتادن. حالا دارن اون ایده ها رو با عناوین کلاسیک مخلوط میکنن. به نظر من که تا اینجا کارشون خوب بوده. حالا تو خوشت نیومد، هر جور راحتی. نمیتونم به زور بهت بقبولونم که.
 
در مورد بحث هم آقا فقط باید صبر کنیم بازی بیاد تا بتونیم در موردش نظر بدیم ، ولی دیگه این ویدیوهای بازی لوث شده :دی دلم یه Cinematic Trailer خفن میخواد :دی
 
رسما امیدوار شدم با این تریلر آخری:d
اول از همه بازش بارون روی سنگ های کف پشت بوم توجهم رو جلب کرد. فوق العاده بود>:d< انیمیشن های نرم و روون:d
در نهایت دیدن مخفی کاری خیلی منو راضی کرد. یاد یکی از مراحل شماره اول افتادم که اونم توی یه شب بارونی بود و هیچ کس رو نمیباست بکشی:d در کل درجه امیدواری رفت بالا. فقط امیدوارم از این دست ماموریت ها که نباید کسی رو کشت توی بازی زیاد باشن:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or