Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist | PC

splinter-cell-blacklist.jpg



title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:
Q1 2013 (US)​
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .
این خبری بود که جید ریموند
در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم

هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.

داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .




first shots








SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012:DEBUT
HD
SD


سیستم امتیاز دهی Splinter Cell

درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد



 
آخرین ویرایش:
عالی بود فقط ای کاش کلا این مارک و شوت رو برمیداشتن یا یه درجه سختی آخر واسش میزاشتن که این قابلیت توش نباشه!!!:d
اگه HUD نشون دادن صدا و مخفی بودنش هم مثل شماره سوم بود که دیگه عالی میشد,ار لامپ پشت سرش تو همون Double Agent هم خوشم نمیومد!!:|
 
عالی بود فقط ای کاش کلا این مارک و شوت رو برمیداشتن یا یه درجه سختی آخر واسش میزاشتن که این قابلیت توش نباشه!!!:d
اگه HUD نشون دادن صدا و مخفی بودنش هم مثل شماره سوم بود که دیگه عالی میشد,ار لامپ پشت سرش تو همون Double Agent هم خوشم نمیومد!!:|
توی همون SCC هم بجزء یک مرحله این مارک و شوت به قول خودت رو نیازی نبود اصلن استفاده کنی. اتفاقن دور اول که بازی رو رفتم نه از یه نارنجک استفاده کردم نه از این مارک و شوت که بهم بچسبه.
اگر بازی گیم پلیش مثل SCC باشه که تو تریلر ها هم نشون دادن هست بازی اینقدر بازه که هر جور دلت بخواد میتونی بری.

خب زور نکردن که همه ماموریت رو با این سیستم بری :دی، اصلا استفاده نکن خب.
 
توی همون SCC هم بجزء یک مرحله این مارک و شوت به قول خودت رو نیازی نبود اصلن استفاده کنی. اتفاقن دور اول که بازی رو رفتم نه از یه نارنجک استفاده کردم نه از این مارک و شوت که بهم بچسبه.
اگر بازی گیم پلیش مثل SCC باشه که تو تریلر ها هم نشون دادن هست بازی اینقدر بازه که هر جور دلت بخواد میتونی بری.

خب زور نکردن که همه ماموریت رو با این سیستم بری :دی، اصلا استفاده نکن خب.

قبول ولی اگه این قابلیت نباشه حس چالش بیشتری به آدم دست میده تا باشه و ازش استفاده نکنه!!!:d
 
The image sets the scene of an environment that we'll be showing in the next video (coming soon!).
37698932672560849683.jpg


یه تریلر جدید به زودی میاد که لوکیشن بازی از همین آرت بالاست.
مثل اینکه واقعا دارن به قول هاشون در مورد بخش مخفی کاری عمل میکنن.:biggrin1:
 
Non-Lethal Variety
[video=aparat;jSfY8]http://www.aparat.com/v/jSfY8[/video]
WOW!
فوق العاده بود. هیچی نمیتونم بگم. تنوع انیمیشن ها+نرمی انیمیشن ها همه عالی. نگرانی از بابت مخفی کاری نباید داشته باشیم. یعنی من شخصا نفر بعدی که بیاد بگه بازی همش اکشن شده رو شخصا ترور میکنم:|

بارون رو پشت بوم تو حلقم:دی افکتش رو موزاییکای زمین قشنگ بود:دی
 
Non-Lethal Variety
[video=aparat;jSfY8]http://www.aparat.com/v/jSfY8[/video]
WOW!
فوق العاده بود. هیچی نمیتونم بگم. تنوع انیمیشن ها+نرمی انیمیشن ها همه عالی. نگرانی از بابت مخفی کاری نباید داشته باشیم. یعنی من شخصا نفر بعدی که بیاد بگه بازی همش اکشن شده رو شخصا ترور میکنم:|

بارون رو پشت بوم تو حلقم:دی افکتش رو موزاییکای زمین قشنگ بود:دی
یعنی تو با چار مدل take down راضی شدی؟ مخفی کاریش رو توجه کردی؟ هی وایسا برو پشت حریف بزن تو سرش یا وایسا تا اون بیاد بعد بزن تو کمرش
این مدل مخفی کاری خیلی ساده و خسته کننده است. سم نیاز به چند مدل گجت خاص و جدید داره یه سری تکنولوژی پیشرفته که گیم پلی رو دستخوش تغییر کنه
واقعا ویدئوی ناامید کننده ای بود.
 
یعنی تو با چار مدل take down راضی شدی؟ مخفی کاریش رو توجه کردی؟ هی وایسا برو پشت حریف بزن تو سرش یا وایسا تا اون بیاد بعد بزن تو کمرش
این مدل مخفی کاری خیلی ساده و خسته کننده است. سم نیاز به چند مدل گجت خاص و جدید داره یه سری تکنولوژی پیشرفته که گیم پلی رو دستخوش تغییر کنه
واقعا ویدئوی ناامید کننده ای بود.
یعنی تو 4 مدل Take Down فقط دیدی تو این ویدیو؟ تو نوک دماغت رو میبینی ( :دی )، من تنوعی که این 4 مدل Take Down به گیم پلی میده رو میبینم. همین که حرکات غیر کشنده به بازی اضافه شده، خودش عمق دو برابر به بخش مخفی کاری میده. یعنی کلا یه آپشن و Path جدید واسه مخفی کاری که کلا توی Conviction وجود نداشت.
گجت و تکنولوژی، هیچ وقت گیم پلی رو تغییر نمیده، بهش تنوع میده. 4 شماره اول، هر شماره یه سری گجت جدید اضافه شد ولی گیم پلی هیچ کدوم تغییر نکرد. گیم پلی با مکانیزمای جدید تغییر میکنه. مثل M&E (کاری به خوب و بدش ندارم).
در ضمن، تو کلا با این مدل مخفی کاری حال نمیکنی.:دی از اصطلاحایی که براش به کار میبری کاملا مشخصه. خبر بد هم اینه که SC کلا مکانیزم مخفی کاریش همین کارای خسته کننده است. نمیدونم اگه این ویدیو واست خسته کننده بود، چجوری شماره های اول رو بازی کردی!؟:-/ اصلا بازی کردی؟:دی
 
یعنی تو با چار مدل take down راضی شدی؟ مخفی کاریش رو توجه کردی؟ هی وایسا برو پشت حریف بزن تو سرش یا وایسا تا اون بیاد بعد بزن تو کمرش
این مدل مخفی کاری خیلی ساده و خسته کننده است. سم نیاز به چند مدل گجت خاص و جدید داره یه سری تکنولوژی پیشرفته که گیم پلی رو دستخوش تغییر کنه
واقعا ویدئوی ناامید کننده ای بود.
من ویدئو رو ندیدم هنوز، ولی مخفی کاری جز چیزایی که قبلا توی انواع و اقسام بازی های این سبک مشاهده کردیم مگه وجود داره؟ گجت هیچ وقت گیم پلی و هسته اون رو تغییر نمیده همون طور که اشاره کردن دوستان، فقط بهش بال و پر میده. بازی هیچ نیازی به گجت های فرا زمینی و علمی تخیلی نداره. همین که بتونن حس مخفی کاری مثل 3 شماره اول رو به بازی برگردونن و در کنارش آپشن های مختلف واسه به پایان رسوندن مراحل وجود داشته باشه، بلک لیست می تونه عنوان خیلی خیلی خیلی موفقی باشه.
 
Non-Lethal Variety
[video=aparat;jSfY8]http://www.aparat.com/v/jSfY8[/video]
WOW!
فوق العاده بود. هیچی نمیتونم بگم. تنوع انیمیشن ها+نرمی انیمیشن ها همه عالی. نگرانی از بابت مخفی کاری نباید داشته باشیم. یعنی من شخصا نفر بعدی که بیاد بگه بازی همش اکشن شده رو شخصا ترور میکنم:|

بارون رو پشت بوم تو حلقم:دی افکتش رو موزاییکای زمین قشنگ بود:دی

الله اکبر :دی
خارق العاده بود ،
دیشب داشتم هیتمن بازی می کردم نگران بلک لیست بودم نتونه آبروداری کنه ولی با این ویدیو خیالم راحت شد ... !
 
همین تغییری که من میگم و تو اسمش رو تنوع میزاری میتونه کل بازی و نحوه تموم کردن یه ماموریت رو تحت تاثیر قرار بده حالا تو دوست داری اسمش رو تنوع بزار
اون دوران قدیم هم مخفی کاری اینقدر ساده نبود. ظاهرا تو فراموش کردی که نسخه های قبلی چیا داشت و الا اینقدر واسه خاطر یه ویژگی که قبلا توی سری بود و متاسفانه توی شاهکار کانویکشن حذف شد اینقدر ذوق نمی کردی
من میگم گجت چون نصف لذت این بازی به گجت هاش بود. انواع اسلحه و تیر هایی متنوعش بود. استیکی کمرا یادت رفته ؟ یا استیکی شاکر یا انواع مختلف نارنجک گازی انفجاری فلش بنگ? پیستولی که باهاش دوربین ها رو غیر فعال می کردیم یا حتی حالت های مختلف سم که بین دو تا دیوار 180 درجه وامیستاد چی؟ هیچ کدوم ازینا توی این بازی نیست الا اون ویژگی مسخره ای که عرض کسری از ثانیه 4 نفر ور نفله می کنی. تمام چیزی که تونستن توی این نسل به این بازی اضافه کنن mark & execute مضحکه. بعد اومدن یه سری از گند هاشون رو توی بلک لیست درست کنن تا تازه بعد از این همه سال بازی بشه chaos theory که بازم نمیشه. یعنی بعد از این همه سال باید multi vision goggles اینقدر گنده باشه و بعد از این همه سال که هزار مدل تکنولوژی اومده سم باید این چشمی های صد سال پیش رو استفاده کنه؟
ببین عین روز روشن که یوبی هنوز نمی دونه با نسخه نسل بعد این سری چه کار کنه و هنوز گیجی و گنگیی که سر کانویکشن داشتن وجود داره و دارن یه بار دیگه شانسشون رو امتحان می کنن. اینا میخوان یه نسخه جدید از این بازی رو بسازن ولی هیچ ایده ای ندارن . آخرشم مشخصه که برمیگردن سراغ نسخه های 7-8 سال پیش ولی این معناش جز پس رفت چی میتونه باشه؟
حالا شماها دوست دارید بهر زوری شده ازشون حمایت کنید یه بحث دیگس
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or