Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist | PC

splinter-cell-blacklist.jpg



title:Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist
developer:ubisoft toronto
publisher:ubisoft
releasedate:
Q1 2013 (US)​
قسمت جدیدی از ماجراهای سم فیشر به نامSplinter Cell 6 در دست ساخت هست .
این خبری بود که جید ریموند
در ساخت بازی از تیم اصلیConviction هم کمک گرفته اند و به احتمال فراوان باید شاهد یک اثر بیاد ماندنی دیگر ubisoft باشیم

هنوز تاریخ دقیقی برای باز ی مشخص نشده ولی اولین تصاویر بازی امروز منتشر شد.

داستان باز ی ظاهرا 6 ماه بعد از سری قبلی اتفاق می افتد و بعد از کنار کشیدن از تمام ماموریت ها و به نوعی بازنشسته شدن این بار خود ریس جمهور شخصا از سم درخواست کمک می کند برای ماموریتی ویژه که سم فقط به شرط اینکه تمام عملیات را ان طور که خود مایل هست و به شیوه خود به انجام برساند که مورد قبول قرار می گیرد .




first shots








SPLINTER CELL:BLACKLIST
E3 2012:DEBUT
HD
SD


سیستم امتیاز دهی Splinter Cell

درود
بازی های که به سبک مخفی کاری هستند تعدادشان زیاد هست ولی شما نباید همه را بکشید مانند بازی (Hitman: Absolution)
بازیهای دیگری هم هستند که شمارا ترغیب به مخفی کاری می کنند مثل سری (Metal Gear Solid).
مجموعه بازیهای Splinter Cell هم همیشه به همین گونه بوده هست ولی اخرین نسخه Splinter Cell یعنی Blacklist این اجازه را برای شما فراهم خواهد کرد تا هر طور که مایل هستید بازی را به پیش ببرید
یکی از مسولان بازی اقای Zack Cooper قبلا هم اشاره کرده به سیستم امتیاز دهی بازی صحبت کرده بود که به 3 سبک مختلف هست.
اولین سبک حالت مخفی کاری هست که بعد از تمام کردن هر مرحله با این سبک نشان Ghostرا دریافت خواهید کرد
دومین مدل حالتی هست که شما می تونید روند ی مرحله را با خشونت و مخفی کاری به پایان برسانید که در ای سبک نشان Panther را دریافت خواهید کرد
سرانجام سومین سبک اگر شما مراحل با خشونت خاصی به پایان برسانید نشان Assault player را دریافت خواهید کرد
روند کل بازی ببین این 3 سبک پیش می رود بعضی مواقع لازم میشه در یک ماموریت ترکیبی از این 3 سبک استفاده کنید .
Cooperقول داده که در اینده ویدیوی از این قابلیت ها به نمایش در خواهد امد



 
آخرین ویرایش:
دقت کردین صدای این Voice Actor جدید سم خیلی خوب بهش میاد؟ :دی (تو نمایش E3 بازی اون صحنه که گفت "Wrong Answer" انگاری صدای خود آیرون ساید بود :دی فقط نحوه اجرای آیرون ساید یه حس شمرده حرف زدن تهدید آمیزی (!) داشت :دی)
 
لوگوی Fourth Echlone به ترتیب با درصد های رای:
1.
16487344514223156442.jpg
68.09% (19,604 wins vs. 9,186 losses)


2.
66593078715106884251.jpg
65.19% (20,069 wins vs. 10,716 losses)


3.
76725486994372587540.jpg
57.56% (15,322 wins vs. 11,298 losses)

4.
99164473795698932639.jpg

55.28% (9,886 wins vs. 7,996 losses)



5.
93781018950193239376.jpg
54.26% (15,119 wins vs. 12,743 losses)

6.
31692924845203120268.jpg
52.88% (14,801 wins vs. 13,188 losses)

7.
50070803854740785935.jpg
48.28% (14,864 wins vs. 15,926 losses)

8.
79920987507292280390.jpg
35.36% (10,159 wins vs. 18,569 losses)

9.
42630260158457736813.jpg

34.25% (9,352 wins vs. 17,953 losses)

10.
47020812712498304528.jpg


28.75% (7,850 wins vs. 19,451 losses)

پ.ن: آخرم همونی که من میخواستم شد:دی
 
یعنی اون Big Announcementـشون بخوره تو اون سرشون:|
UBISOFT® UNVEILS STATE-OF-THE-ART PERFORMANCE CAPTURE STUDIO IN TORONTO

22004213914185349257.jpg


[FONT=&amp]Today, Ubisoft announced the launch of its world-class performance capture studio in Toronto, a facility that will support the creation of high-quality content for games. Uniting expertise from the film and game industries, the performance capture studio will help Ubisoft Toronto create deeper characters, more immersive storytelling and more filmic, actor-driven games. [/FONT]
[FONT=&amp]“We are extremely proud to unveil a performance capture studio in Toronto after just two years of operation in the city,” said Yannis Mallat, CEO, Ubisoft Toronto and Montreal. “This is about more than just the creation of a cutting-edge facility - it’s about Ubisoft transforming our approach to storytelling with a focus on acting talent and the delivery of the highest-quality performance output for our cinematics and animation teams. The studio also is a testament to our confidence in the talent in Ontario to deliver some of the best performance capture in the industry for games.”[/FONT]
[FONT=&amp]Adapting techniques and technology currently used by the film industry, performance capture involves voice, facial and body performances captured from game actors all at the same time. Ubisoft Toronto advances performance capture technique by combining cutting-edge tools with a seasoned team from the film and game industry and a state-of-the-art facility that features:[/FONT]

A 2000 square foot performance volume to accommodate large, multi-character shoots

80 Vicon T160 Motion Capture Cameras to capture performances with high resolution, accuracy and flexibility

Wireless Helmet Cameras for accurate facial capture that is then synched in real-time with voice and full body capture

A sound stage featuring “box within a box” design to deliver high-quality performance capture

High-load stunt and rigging beams to enable capture of dynamic, physical scenes for games


[FONT=&amp]In addition to filming performance capture for projects at Ubisoft Toronto, including Tom Clancy’s Splinter Cell© Blacklist™, the local team will contribute to other Ubisoft projects being created at the company’s 26 studios around the world. This work will help position the Toronto studio and Ontario at the forefront of what’s next in the video game industry expected to grow to $67 billion worldwide by the end of 2012 (Source: DFC Intelligence, 2012).[/FONT]
[FONT=&amp]“This is an exciting day for Ubisoft and the video game industry in Ontario, demonstrating what can be accomplished when we collaborate and work together,” said the Honourable Brad Duguid, Minister of Economic Development and Innovation. “Our government is proud of the results we’ve achieved in growing this sector in the province, helping to grow the economy and create jobs.”[/FONT]
[FONT=&amp]Academic, Research and Industry Collaboration[/FONT]
[FONT=&amp]As demonstrated by its ongoing investment across its Toronto, Montreal and Quebec studios, Ubisoft recognizes Canada as an important hub driving the advancement of virtual production. [/FONT]
Ubisoft will continue to dedicate time and resources to support research and development projects with external academic partners. Reinforcing its commitment, Ubisoft Toronto will join forces with Sheridan College and its Screen Industries and Research Training Centre (SIRT) to identify, define and pursue research projects in the field of virtual production to reach new levels of excellence. In addition, Ubisoft plans to share its expertise and practical knowledge to positively impact game-related training curriculums at Sheridan College with the intent to help give students in video game programs hands-on access to cutting edge tools, facilities and techniques.

بقیه تصاویر:
 
ههه اصلا فکر نمیکردم موشن کپچر آرتیست سم یه دختر باشه .!
بابا عجب تکنولوژی و امکاناتی دارن ! ایرانی ها اگه از اینا داشتن میترکوندن
MoCap سم با از سمت راست، دومیه (خدا لعنتش کنه:| )

اون دختره کارای MoCapـه Grim رو انجام میده. تو همون عکس اون بالا روبروی سم وایساده.
 
خُب رونمایی بزرگ، کمیک بازی بود.
33751964382163702155.jpg


Splinter Cell: Echoes که قراره حوادث بین Conviction و Blacklist رو روایت کنه و بگه چی شد که سم برگشت و تصمیم به همکاری با دولت گرفت.
نویسنده داستان، Nathan Edmondson هست که سابقه نویسندگی Ultimate Comics: Iron Man رو داشته.
کارای گرافیکیش رو هم Marc Laming انجام میده که سابقه کار روی Planet of the Apes رو داشته.
نمونه هایی از کمیک:

 
خُب یه خبر فوق العاده. حالا فوق العاده نه، ولی خیلی خوب.
انیمیشن Closer Than Ever به بازی اضافه شده.
واسه اونایی که نمیدونن چیه، این همون انیمشنهای جدیدی هست که برای اولین بار تو Chaos Theory استفاده شد و وقتی سم از پشت به یه نفر نزدیک میشد، نحوه راه رفتنش تغییر میکرد.
تریلر مربوط به این بخش که تو شب هم جریان داره. تا حد مرگ هایپ کرد یهو!
الان سرعتم زیاد خوب نیست وگرنه تو آپارات آپلود میکردم. فعلا لینک یوتیوب میزارم تا بعد:
[video=youtube;UmewBK7edlU]http://www.youtube.com/watch?v=UmewBK7edlU[/video]
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or