Genre: Flight Action
Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Romania
Release Date: Q3 2010
Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Romania
Release Date: Q3 2010
اگه این وضعیت ادامه داشته باشه من فکر کنم تمایل شرکتها واسه استفاده از DRM بیشتر و بیشتر بشه.تموم شد!
یوبی از کار انداختش (چون انلاین بود).
اگه DRM جواب بده و نشه کاریش کرد از یه بابت خوبه و از یه لحاظ افتضاح.خوب از این جهت که شاهد عناوینی چون RDR روی PC و تاخیر چند ماهه GTA و امثالشو شاهد نیستیم و بد از لحاظ اینکه مجبوریم همرو org تهیه کنیم.به شخصه دوست دارم این DRM جواب بده و شاهد عناوین باکیفیت تر و درخور نام PC رو شاهد باشیم.نه اینکه یه پورت ساده از کنسول و اضافه کردن نهایت AA و RESO .
در خصوص دلایلی که اوردی باید بگم که همشون کاملا سطحی هستن و جواب مناسبی برای حرفت نیستن.اولا من بعبد میدونم که این DRM مدت زیادی جواب بده
دوما باور کن اگر جواب هم بده و بقیه ی شرکتها هم ازش استفاده کنند, باز هم تغییر محسوسی در افزایش کمی و کیفیتی بازیهای PC نخواهیم بود چون :
1--ناشران و سازنده های ژاپنی که چیزی به غیر از کنسول نمیشناسند
--ناشران و سازندگان آمریکایی هم که به غیر از کنسول X360 , فقط محصولات اپلو میشناسند(این موضوع رو میتونی توی اکثر فیلمهای هالیوودی ببینی)
--ناشران اروپایی هم که همین حالا اکثرشون در حال ساخت بازیهای خوب برای PC هستند)
2- راحت تر بودن ساخت بازیهای پر هزینه برای کنسولها -مثلا سازنده ها دیگه نیازی ندارند که از DX11 استفاده کنند و ... (حتی دیگه سازنده نیازی نداره که بعد از انتشار بازی براش پچ بده بیرون)
3- استقبال بیشتر نوجوانان و کودکان و بزرگسالان و کهنسالان از کنسولها به علت راحتی بیشتر در استفاده و بازی
و چندین دلیل و علت دیگر...
این Piracy فقط یک بهونه ست...
سوما در حال حاضر فقط بازیهای پر خرج و ناشران بزرگ هستند که به PC پشت کردن وگرنه در مورد سازنده ها و بازیهای کم خرج تر (Indie), الان PC در بهترین شرایط قرار داره
1- درسته که سوددهی برای جاپونی ها هم مهم هست ولی کافی نیست. چون این قضیه ی بی علاقگی سازندگان ژاپنی برای ساخت بازی برای PC به فرهنگشون بر میگرده. چون میبینی که تقریبا هیچکس تو ژاپن علاقه ای به بازی با PC نداره (البته به غیر یکسری بازیهای مخصوص ژاپنی و کم خرج که بحثش جداست)در خصوص دلایلی که اوردی باید بگم که همشون کاملا سطحی هستن و جواب مناسبی برای حرفت نیستن.
در خصوص جواب 1؛ سازنده های جاپنی به وقتش سراغ pc هم میان این قضیه فقط به میزان سوددهی بستگی داره و بس.دلیلت کاملا غیر منطقیه.مثلا همین copcom از وقتی که با انویدیا همکاری میکنه همیشه عناوینش برای pc منتشر شده و اونم با کیفیت کاملا متفاوت و بسیار بالاتر از نسخه کنسولیش به طوری که از این لحاظ حتی از رقیبای غربی خودش هم جلو زده! البته فقط این نیست کمپانیهای دیگه ای مثل کونامی هم دارن رفته رفته عنواوین بیشتری رو روی pc منتشر میکنن و همه اینا هیچ دلیلی جز سوددهی خوب روی pc نداره.
در خصوص امریکا هم که خب ذکر این نکته که EA امریکایی هست فکر کنم کفایت کنه اگر نه که بهتره یه سر به سایت همین ea بزنی و توضیحی که پای صفحه pc درباره استقبال pcگیمرا از گیم میشه رو بخونی.
درمورد دلیل 2؛ اتفاقا برعکس ساخت عناوین با کیفیت روی کنسول های عهد بوق به مراتب سختتر از ساخت بازی برای pc هست.فراموش نکن که همه این ابزارها از جمله dx11 صرفا برای این ساخته میشن که با گرفتاری و هزینه کمتر عناوین با کیفیت تر برای pc ساخته بشه! اگه حرف تو صحیح بود پس چرا اکثر کمپانیها دارن روی میارن به سمت کار با dx11 ؟ همین یوبی که اینطوری روی پایرت حساسه ، خودت توجه کن که داره تقریبا اکثر بازیهاش رو با dx11 میسازه.
درباره دلیل3؛ خب اگه دقت کنی اکثریت گیمرهای هاردکور رو جوونای 18 سال به بالا تشکیل میدن که خب راحت میشه صحت این امار رو در فروش بازیهایی مثل cod و gta و... تشخیص داد.طبق اخرین امارهایی که من خوندم بیشتر از 50 درصد این گیمرها در کنار داشتن کنسول یه Pc مناسب برای گیم هم دارن که البته ساخت و انتشار بازیها روی Pc کاملا گواه بر این قضیه هست(جدای از مسئله پایرت).
درباره این چاپونیها من این حرفا رو قبول ندارم چون مدرک جلو چشام هست! من گفتم cop cam وkonami نمونه واضح این مسئله هستن. سوددهی و پول همه چیزو عوض میکنه!1- درسته که سوددهی برای جاپونی ها هم مهم هست ولی کافی نیست. چون این قضیه ی بی علاقگی سازندگان ژاپنی برای ساخت بازی برای PC به فرهنگشون بر میگرده. چون میبینی که تقریبا هیچکس تو ژاپن علاقه ای به بازی با PC نداره (البته به غیر یکسری بازیهای مخصوص ژاپنی و کم خرج که بحثش جداست)
تغییر ســـیــاســت سازندگان ژاپنی, نیاز به تغییر فرهنگ داره که در حال حاضر من چنین چیزی رو نمیبینم
2- من که با این نظرت موافق نیستم و فکر نمی کنم که کار با DX11 راحت تر از DX9 باشه - اگه این سوال رو از یک سازنده ی بازی میتونستیم بپرسیم خیلی خوب میشد. البته این DX11 فقط یک مثال بود وگرنه مثالهای دیگه ای هم هست : مثل یکسان بودن کنسولها (بر عکس PC که سیستمها متفاوته و سازنده باید بازیشو با همه ی اونها هماهنگ کنه) یا همون پچ و حتی اینکه PC Gamer ها سخت پسند ترند و انتظار دارند بازیشون کمترین ایراد رو داشته باشه (با توجه به محدوده ی سنی)
در مورد یوبی هم که با توجه به لیست زیر, فقط همین بازی HAWX 2 هستش که از DX11 پشتیبانی میکنه (این کجاش میشه اکثر؟)
درباره این چاپونیها من این حرفا رو قبول ندارم چون مدرک جلو چشام هست! من گفتم cop cam وkonami نمونه واضح این مسئله هستن. سوددهی و پول همه چیزو عوض میکنه!
درباره ابزارهای ساخت بازی برای Pc خوب اگه به میزان بازیهای اماتور و مستقلی که برا Pc ساخته میشه یه نگاهی بندازی میبینی که این حرفت درست نیست. ما اینجا یه پلتفرم به نام Pc داریم که قاعده کلی رو ترسیم میکنه حالا نوع و تفاوت سخت افزار فقط برمیگرده به تفاوت در قدرت و مارک کالا. به نظر من dx11 هم یک ابزار برای ساخت بهتر بازی هست و من هیچ دلیلی بر اینکه این ابزارها قضیه رو برای ساخت بازی سخت تر کنن نمیبینم.
درباره یوبی هم فکر کنم یه لغت اضافی جا انداختم تو حرفام:d میخواستم بگم که داره بازیهای جدیدش رو با dx11 میسازه.اگه اشتباه نکرده باشم ac brotherhood هم از dx11 استفاده میکنه.
برای امار هم میتونی به اینجا بری
http://techreport.com/discussions.x/18994
بابا علی دلت خوش هست اگه کرک شه مثل بمب خبرش می پیجه :dهنوز بازی کرک نشده ؟(اگه شده لینک دانلود ممنون)
این Ubisoft نکبت نون همه پایرسی فروشیهارو آجر کرده.:dبابا علی دلت خوش هست اگه کرک شه مثل بمب خبرش می پیجه :d
DRM از نوع خفنش.:dیعنی چی ؟!!!!
مگه قفل ـش چی هست ؟! چه مشکلی داره که هکر ها بیشتر از 2 ماه هست که نتونستن کرک کنند ، اینجوری باشه که باید برای AC : Brotherhood بیخیال بشیم ...!!!!!!!!!!!!!!!!!...
باو دلتو صابون نزن. این بازی فکر کنم تا 1-2 ماه دیگه پایرسی خور نشه.:dديگه واقعاً مرديم از انتظار.
اونم تو قحطي بازي كه الان بر جامعه حاكمه:d