Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
از موسیقی چه انتظار دیگه ای داری خوبه که:d حماسی و هیجان انگیزه حتی ممکنه کاندید بهترین موسیقیم بشه!
مواقع جنگ بیشتر وقتها یا وسط یه جنگل تاریک موسیقی ملو و ارامش بخش پخش میکنه ولم نمیکنه. به نظرم کاش برای اون محیط به این قشنگی موسیقی بهتری درست میکردن
 
خب سه ساعت بازی کردم
اما مشاهدات اولیه:d :

در مورد گرافیک، با سیستمی که تو پروفایلم هست تنظیمات رو روی Ultra قرار دادم جز Hairworks که کاملا خاموشه و Foliage Visibility range هم روی High قرار داره. فریم تو محیط اول بازی حدودا بین 40 تا 30 بود که من روی 30 قفل کردم. راضی هم هستم نسبتا :d

در مورد خوب بازی اما، محیط بازی که فوق العاده زیبا و باجزئیاته و واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی گذاره، اما چیزی که از محیط بزرگ برای من مهم تره غنا بودن محیط از لحاظ Activity های مختلف بخصوص ماموریت های فرعی ـه، با توجه به این که بازی برخلاف TW2ـه انتظار داشتم نسبت به نسخه قبلیش از این نظر پسرفت داشته باشه، فعلا خوشبختانه بر خلاف انتظارم اوضاع خوب بوده، به چند تا ماموریت فرعی خیلی خیلی خوب بر خوردم و از ماموریت های فرعی MMO مانند مثل برو فلان چیزی فقط بردار و فلان کسو بکش خیلی خبری نیست. از Witcher contract ها هم که به نظرم نقطه ضعف Tw32 تو ماموریت های فرعی بودن هم یکی انجام دادم که به نظرم از تک تک witcher combat های TW2 بهتر بود و بشدت باهاش حال کردم. ماموریت اصلی هم خیلی کم انجام دادم، ولی اون طور که به نظر می رسه باید عالی باشن.
کمبت بازی، حقیقتش خیلی تفاوت ندیدم با کمبت نسخه قبلی، اما چند تا نکته خوب اضافه شده، اولا اختصاص داده شدن یک Numkey به Ability های گرالته که کمبت رو سریع تر می کنه، ثانیا Consume کردن آیتم ه وسط کمبت برای پر کردن HP و کسب باف های مختلفه. Crafting و chemistry خیلی تفاوتی با نسخه قبلی نداره و همچنان کارآمده به نظرم، چون خیلی Skill point نگرفتم خیلی با skill tree ور نرفتم اما ظاهرا Skill tree خیلی مفید و نسبتا پیچیده ای هم داره.

کلا همه چی عالیبه نظر می رسه برا یه تجربه +100 ساعته، تا ببینیم چی پیش میاد :d
 
روش خیلی خوبی هست ، اما اگه قراره بذاریم روی 2 یا 0 خیلی جلوه خوبی نداره توی تصویر بهتره خاموش بشه ، درضمن جالبی ـش اینجا بود که از 8 تا 0 فقط 3 فریم اضافه شد .
بهترین روش برای افزایش فریم بعد از Hairwork تنظیم Distance یا همون Foliage هست .

- - -ویرایش - - -



:d
پستم رو آپدیت کردم ببینید با روشی که گفتم فریم بهتر نمیشه چون احتمالا تو حالت قبل تنظیماتی که اعمال کردید ذخیره نشدن.
بازی مناظر دوردست فوق العاده زیبایی داره حیفه برای سیستم های قوی مقدار distance رو کم کنید. رو سایت انویدیا مقایسه سایه ها در حالت ultra و low نگاه کردم خیلی به هم نزدیکن به جای distance کیفیت سایه ها رو کم کنید البته این نظر شخصی منه.جالبه تو بازی dying light هم بعد از ور رفتن با draw distance دسته آخر روی 100 درصد گذاشتم و فقط سایه ها رو از very high روی high گذاشتم و به کل مشکل افت فریمهای لحظه ای بازی برطرف شده.
 
همه چی تا خرخره
1080- ultra setting - Hairwork 0ff

143215180024371.jpg
143215180047522.jpg
14321518008283.jpg

143215240679711.jpg
143215240701012.jpg
143215240722133.jpg

143215260098451.jpg
143215260153052.jpg
143215260204643.jpg

با Hairworks هم تست کن خبرشو بگو...
راستی تصاویر رو Thumbnail میذاشتی بهتر بود...
کارت گرافیک چی شد بالاخره ؟
======
از کجا بفهمیم چند درصد بازی رو رفتیم و چقدر از ماموریت های اصلی بازی رفته شده ؟

- - -ویرایش - - -

پستم رو آپدیت کردم ببینید با روشی که گفتم فریم بهتر نمیشه چون احتمالا تو حالت قبل تنظیماتی که اعمال کردید ذخیره نشدن.
بازی مناظر دوردست فوق العاده زیبایی داره حیفه برای سیستم های قوی مقدار distance رو کم کنید. رو سایت انویدیا مقایسه سایه ها در حالت ultra و low نگاه کردم خیلی به هم نزدیکن به جای distance کیفیت سایه ها رو کم کنید البته این نظر شخصی منه.جالبه تو بازی dying light هم بعد از ور رفتن با draw distance دسته آخر روی 100 درصد گذاشتم و فقط سایه ها رو از very high روی high گذاشتم و به کل مشکل افت فریمهای لحظه ای بازی برطرف شده.
جالب اینجاست که تغییر مقدار Shadow و بقیه تنظیمات زیاد تاثیری به نظرم روی فریم ریت نمیذاره ...
فکر میکنم سیو میشد ، چون کیفیت مو ها کم میشد ، اما فریم ریت تغییر زیادی نمیکرد ، مثلا 1-2 فریم .
 
می خوام بمب بسازم چجوری بایدcalciumوsaltpeterپیدا کنم؟
هیچجا برای خرید پیدا نمیشه برای کشتن grifinبهش احتیاج دارم
این چیزا رو باید حتما با Dismental به دست بیارید. برای کلسیم فکر کنم پنجه ی هیولا بود که با Dismental بدست می اوردیم. البته یه سر به همون زنه که تو کار دارو و Poison هست هم بزنی بد نیست. دور و بر خونه اش پر چیز میزه.(فقط نبینتت)
دادا قربون دستت یه چندتا عکسم از قسمت customization بزار همون قسمت شمشیر ها لباسها و....:d ممنون
و همچنین از نقشه بازی
خدمت شما از تمامی منوها عکس گرفتم براتون.(حجمشون رو هم کم کردم براتون)

اولی نقشه ی بازیه




دومی ماموریت های اصلی و فرعی



سومی لول و Skillpoint




اینجا هم میتونی بری توی حالت مدیتیشن و زمان بازی بگذره.



شناخت بهتر موجودات و دشمنان برای غلبه بر اونها(حتما توصیه میشه قبلن از کشت بخونینش)



NPC های بازی و اطلاعاتی درباره ی آنها



کرفت کردن لوازم ( آهن و ...)



درست کردن Potion ها و داروها



Inventory و زره و شمشیر و ...



یه سوال این SWEETFX را رو بازی ارجینال هم میشه استفاده کرد ؟

بله میشه. مثل راکستار نیست که با SweefFX بازی براتون مشکل ساز بشه.
 
آخرین ویرایش:
خیلی وقتهgrifinکشتم سرش رو بستم به اسب موندم باید چیکارش کرد اگه بفروسم خیلی کم میخرند مثلا 8سکه!

ببینید این تروفی ها (کشتن سر حیوانات و ..) بیشتر به قدرتهایی که بهمون میدن می ارزن. مثلا باعث میشن بیشتر بهمون پول بدن یا مردم بیشتر حرفامون رو قبول دارن و ....

یه خوبی و یه بدی هم باید به بازی اضافه کنم.
بدیش اینکه حرکات پیاده گرالت خیلی بد و ضایع ان. دویدن و مخصوصا پریدن. البته من با کیبورد و موس بازی میکنم. نمیدونم با دسته چطوره(X360 Control رو هم دارم). گفتن قراره یه پچ بدن براش بیرون.
خوبی اش ماموریت هاشه. بر عکس بیشتر بازی های RPG ماموریت شامل تنها کشتن نیست. بیشتر مواقع باید بگردی و رد پاها رو دنبال کنی و اطلاعات کسب کنید. حرفهایی هم که اینجور مواقع گرالت با خودش میزنه خالی از لطف نیست.
 
آخرین ویرایش:
گویا یک پچ گنده با 600 تغییر داره تکمیل می شه که بهبود گرافیکی بازی هم جزوی از اون ها هست و شاید تا چند روز آینده شاهدش باشم ، همچنین گفتن که فایل لازم برای ادیت های بیشتر گرافیکی برای PC هم بعد اون میاد که گستره زیادی خواهد داشت.

Source

وقت شد و تونستم 2 ساعتی بازی کنم حدودا ، تا اینجای کار واقعا لذت بردم. یکی از چیزهایی که خیلی خوشم اومد سیستم مکالمات بازی یا کلا دیالوگ های بازی هست ، حتی جملات اضافی که می پرسید یه جورایی جوابش به سوال اصلی مربوط هست و اینطور نیست که سوال اول راجع به عمه طرف باشه ، سوال دوم بگه بچه همسایه دیشب گریه می کرد و سوال سوم اینکه چرا می خوای منو بکشی :d

از لول آپ بازی هم خوشم اومد و اینکه قابلیت های فعال محدود هستن ، یه جورایی باید شناخت کافی داشته باشی تا بتونی توی مبارزات پیروز باشی

اما یکی از چیز هایی که به نظرم حالت خوبی نداره ، حالت استفاده از قابلیت Axii (اگه اشتباه نکنم ) توی مکالمات هست، توی شماره دوم خیلی خشن و جالب بود ، اما اینجا اون حالتی که دستشو میاره جلو طرف ، انگار داره گرد میریزه رو صورتش، کاش همون حالت قبلی بود :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or