Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
سلام دوستان اونایی که نسخه عربی بازی رو خریدن دی ال سی هیر استایل رو دانلود نکن چون به خاطر یه باگ مسخره سیو شما لود نمیشه ومیزنه شما برای بارگزاری این سیو به هیر استایل نیاز دارید که قبلا نصب کرده بودم ولی میگه آنرا از دست داده اید :-&)x
 
یه SweetFX جدید به اسم هزار برابر بهتر ( 1.0000Times Better v2.3) براتون میزارم.دیگه قضاوت با خودتون که چند برابر بهتر میشه. از نظر من که عالی عالی بود.
سه تاعکس مقایسه ای با حالت خاموش و روشن بودن این مود براتون میزارم. خوشتون اومد برید سراغ نصبش
شاید براتون یه کم گیج کننده به نظر بیاد برای همین براتون آموزشش رو هم میزارم:
1- نسخه ی 2.3.1 Full رو از اینجا دان کنید و توی پوشه ی The Witcher 3\bin\x64 بریزید. (جایی که فایل exe بازی هست). هیچ کاره اضافی نمیخواد انجام بدین. توجه کنید با نصب نسخه ی Full بین 5-8 فریم کم میشه. در صورتی که میخواین این افت فریم کمتر بشه به قسمت پایین بند 4 و 5 مراجعه کنید.
2- اگه یه وقت بازی کرش کرد (نمیکنه) آپدیت ویندوز سون رو از اینجا بگیرید.
3- اگه یه وقت با نسخه ی 2.3.1 مشکل داشتین میتونید نسخه ی قبلی رو از اینجا دان کنید.(v1.4 A و v1.4 B). بعد فایل v1.4 A رنگها در روز و شب خیلی بهتر شدن و یا v1.4 B شب ها تاریک تر هستند. هر کدوم رو که خواستین ذانلود کنید و اسمش رو به SweetFX_settings.txt تغییر بدین و در پوشه ی The Witcher 3\bin\x64\SweetFX به جای فایل قبلی کپی کنید.
4- وقتی داخل بازی شدین با کلید Scroll Lock فعال یا غیر فعالش کنید. از این به بعد در نسخه ی 2.3.1 هم میتونید از این کلید استفاده کنید.
1- برید توی بازی و گزینه های زیر رو طبق توضیح روبروشون تغییر بدین:
+ Motion Blur: Off
+ BLur: Off
+ Sharpening: Off ( نگران نباشید توی SweetFX روشن شده)
+ Antialiasing: No (اگه کارت گرافیک AMD دارین این رو yes بزنید)
2- (اختیاری) به قسمت NVIDIA Control Panel ---> Manage 3D settings برید و تنظیمات زیر رو روی witcher3.exe اعمال کنید:
+ Anisotropic Fil te ring: On
+ FXAA: On
+Texture Fil te ring - Quality: High Quality
3- (اختیاری)اگه دوست داشتین به بازی افکت فیلم گرین رو بدین اول SweetFX_settings.cfg رو باز کنید بعد define USE_FILMGRAIN# از 0 به 1 تغییر بدین
4- اگه افت فریم دارین میتونین این فایل رو دانلود کنید و توی پوشه ی bin\x64\ReShade بریزید تا افکت Bloom از بین بره.
5- اگه هنوزم افت فریم خیلی زیادی دارین میتونین این فایل رو دانلود کنید توی پوشه ی bin\x64\ReShade بریزید تا افکت Bloom و SMAA خاموش بشن.


1- توی نسخه ی 1.4 کافیه فولدر SweetFX و فایلهای - d3d11.dll - ReShade Setup - ReShade32.dll - Sweet.fx رو پاک کنید.
2- در نسخه ی 2.3.1 فولدر ReShade"و فایلهای d3d11.dll، ReShade32.dll، ReShade.fx رو پاک کنید.
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان.
شما رو بخدا بگین این بازی رو از کجا خریدین؟؟؟؟ما ساکن شهرستانیم....باید خرید پستی کنیم....وضعیت سایتهای فروش بازی رو هم که مطلع هستین چی شده......کمک کنید لطفا.
 
یه SweetFX جدید به اسم هزار برابر بهتر (1.0000Times Better) براتون میزارم.دیگه قضاوت با خودتون که چند برابر بهتر میشه. از نظر من که عالی عالی بود.
سه تاعکس مقایسه ای با حالت خاموش و روشن بودن این مود براتون میزارم. خوشتون اومد برید سراغ نصبش
شاید براتون یه کم گیج کننده به نظر بیاد برای همین براتون آموزشش رو هم میزارم:
1- فایل رو از اینجا دان کنید و توی پوشه ی The Witcher 3\bin\x64 بریزید. (جایی که فایل exe بازی هست)
2- اگه یه وقت بازی کرش کرد (نمیکنه) آپدیت ویندوز سون رو از اینجا بگیرید.
1- برید توی بازی و گزینه های زیر رو طبق توضیح روبروشون تغییر بدین:
+ Motion Blur: Off
+ BLur: Off
+ Sharpening: Off ( نگران نباشید توی SweetFX روشن شده)
+ Antialiasing: No (اگه کارت گرافیک AMD دارین این رو yes بزنید)
2- (اختیاری) به قسمت NVIDIA Control Panel ---> Manage 3D settings برید و تنظیمات زیر رو روی witcher3.exe اعمال کنید:
+ Anisotropic Fil te ring: On
+ FXAA: On
+Texture Fil te ring - Quality: High Quality
کافیه فولدر SweetFX و فایلهای - d3d11.dll - ReShade Setup - ReShade32.dll - Sweet.fx رو پاک کنید.

به نظرم به مدير تاپيك بگين تا همه اينارو بزاره اول تاپيك تا دسترسب راحت تر بشه ..
 
با Hairworks هم تست کن خبرشو بگو...
راستی تصاویر رو Thumbnail میذاشتی بهتر بود...
کارت گرافیک چی شد بالاخره ؟
======
از کجا بفهمیم چند درصد بازی رو رفتیم و چقدر از ماموریت های اصلی بازی رفته شده ؟

- - -ویرایش - - -


جالب اینجاست که تغییر مقدار Shadow و بقیه تنظیمات زیاد تاثیری به نظرم روی فریم ریت نمیذاره ...
فکر میکنم سیو میشد ، چون کیفیت مو ها کم میشد ، اما فریم ریت تغییر زیادی نمیکرد ، مثلا 1-2 فریم .

HAIRWORK برای خود گرالت اوکیه اما برای کل جهان بازی نه افت پرفورمنس شدید میاره
اما موهای طبیعی بدون HAIRWORK هم خیلی خوب و قابل قبوله
افزایش یا کاهش SHADOW تفاوت محسوسی ایجاد نمی کنه اما طبعا روی فریم ریت بازی تاثیر میزاره
تصاویر رو داخل اسپویل گذاشتم THUMBNAIL کردنش پست رو زشت می کنه :d
فریم زیر 61 ~2 بهم نداده کلا AVR فریمم 68~74 برای OUT DOOR و برای INDOOR حتی بالاتر هم میره

امضاء گویای همه چیز هست :d
 
یه چیزی که خیلی توی بازی جالبه و من تو هیچ RPG دیگه ای ندیده بودم اینه که کویست های اصلی تا یه جاهایشون اصلی هست و از یه جایی به بعد که دیگه به داستان اصلی ربط نداره فرعی میشه.
مثلا از یه نفر یه اطلاعاتی میخواین یارو میگه در مقابلش باید فلان کارو برام بکنی. بعد از این که اون کارو انجام دادی و اطلاعاتو گرفتی کویست اصلی به یه سمت دیگه میره ولی داستان اون یارو تو یه کویست لاین فرعی ادامه پیدا میکنه! می تونی بری دنبال داستان اصلی و دیگه اینو ادامه ندی یا ادامه بدی ببینی آخرش چی میشه. خیلی جالبه و حسه زنده بودن به دنیای بازی میده. :x:x:x

تاثیراتی که تصمیم گیریها روی بازی میزارن هم طبق معمول ویتچر واقعا غیر قابل پیشبینیه! و نتیجشون 2-3 ساعت بعد مشخص میشه به همین خاطر نمیتونی سیو و لود کنی تا به نتیجه دلخواه برسی (البته این از شماره اول ویتچر تو بازی بود)

این داستان bloody baron واقعا عالی بود. یکی از بهترین کویست لاین هایی که تاحالاتوی یه RPG دیدم!
 
یه چیزی که خیلی توی بازی جالبه و من تو هیچ RPG دیگه ای ندیده بودم اینه که کویست های اصلی تا یه جاهایشون اصلی هست و از یه جایی به بعد که دیگه به داستان اصلی ربط نداره فرعی میشه.
مثلا از یه نفر یه اطلاعاتی میخواین یارو میگه در مقابلش باید فلان کارو برام بکنی. بعد از این که اون کارو انجام دادی و اطلاعاتو گرفتی کویست اصلی به یه سمت دیگه میره ولی داستان اون یارو تو یه کویست لاین فرعی ادامه پیدا میکنه! می تونی بری دنبال داستان اصلی و دیگه اینو ادامه ندی یا ادامه بدی ببینی آخرش چی میشه. خیلی جالبه و حسه زنده بودن به دنیای بازی میده. :x:x:x

تاثیراتی که تصمیم گیریها روی بازی میزارن هم طبق معمول ویتچر واقعا غیر قابل پیشبینیه! و نتیجشون 2-3 ساعت بعد مشخص میشه به همین خاطر نمیتونی سیو و لود کنی تا به نتیجه دلخواه برسی (البته این از شماره اول ویتچر تو بازی بود)

این داستان bloody baron واقعا عالی بود. یکی از بهترین کویست لاین هایی که تاحالاتوی یه RPG دیدم!
دقیقا ! همینطوری لابلای داستانه اصلی با side quest های بیشتر ادم اشنا میشه. کار به کجاها که تو این side quest ها نمیکشه !! (
121fs725372.gif
)

یکی از قسمتهای این بازی که خیلی حال کردم که پیشتر فقط توی یه بازیهای مثل fallout - tes اینا باهاش حال میکردم اینکه واقعا کیفیت طراحی side quest های بازی هم بالاست. هم داستان دارن ... هم جزییات دارن ... هم مشابه نیستن !!! خیلی تنوع بالاست. به همین خاطرم دنیای بازی واقعا پویا و واقعی به نظر میاد .
تا مثلا در قیاس با DA که side quest هاش بعضیاش به نظرم MMO گونه بود اینطوری خیلی بهتره !
 
دقیقا ! همینطوری لابلای داستانه اصلی با side quest های بیشتر ادم اشنا میشه. کار به کجاها که تو این side quest ها نمیکشه !! (
121fs725372.gif
)

یکی از قسمتهای این بازی که خیلی حال کردم که پیشتر فقط توی یه بازیهای مثل fallout - tes اینا باهاش حال میکردم اینکه واقعا کیفیت طراحی side quest های بازی هم بالاست. هم داستان دارن ... هم جزییات دارن ... هم مشابه نیستن !!! خیلی تنوع بالاست. به همین خاطرم دنیای بازی واقعا پویا و واقعی به نظر میاد .
تا مثلا در قیاس با DA که side quest هاش بعضیاش به نظرم MMO گونه بود اینطوری خیلی بهتره !
آره واقعا رو ساید کویست ها کار شده. در زمینه جریات و پرداخت داستان هیچی از اصلیا کم ندارن.
حتی چیزای کوچیکی مثل نجات دادن یه نفر وسط بیابون هم نصفه رها نمیشه و بعدا نتیجشو میبینی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or