Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:
ظاهرا خشونت و se xu al content ها toned down شده .
یکی از بچه ها comment رسمیشون رو گذاشته بود . دقیقا خاطر ندارم چه صفحه ای



بعده از اینکه میگه بازوش نیست خودش میگه احتمالا باید به داخل چاه نگاهی بندازم !
میپری تو . دقیقا همون جایی که میفتی بری زیره اب پیداش میکنی .

کارتای gwent ؟ رو باید بازیا رو از master های مختلف ببری فک کنم !!! زیاد کاره اسونی نیست فک کنم D:
اقا این بازی کارتیاش چقدر سخته؟dd
 
ببین اول کل محیطو با قدرت ویچرت بررسی کن اخر برو سراغ اسکلته روشم بزنی باید بیاری اگه چیزی میگه متن دقیقشو بنویس
یبار بپر تو چاهه دقیق یادم نمیاد چون اول بازی بود ببین کاری باید انجام بدی شاید نشد متن حرفی که میگه رو بنویس



برای خرید که میری اسلحه فروشی یا زره فروشی بخوای میخری یا کرفت میکنی بسته به پیش نیازهای ارمور یا شمشیری که میخوای درست کنی
ارتقا هم نمیشه داد تجهیزاتشو فقط میتونی رو بعضی ایتما سنگای جادویی بزاری که قابلیتای خاصی بهشون اضافه میکنه

همین قسمت کرفتی که گفتی اصلا سر در نمیارم چی به چیه مثلا چه طوری میشه یه زره یا سلاح خرید حالا یا درست کرد دمت گرم یه کم بیشتر توضیح بده ؟
 
من اولش دستبندو چاه زیره اب رفتم برداشتم بعد اومدم بالا چاه رو اسکلته کلیک کردم میگفت بازوش نیست باید داخل چاه باشه میمرم تو چاه هیچی نیست نمیدونم کجاش برم

یه چیزایی داره یادم میاد:d
ببین همون دور و بر تو چاهتو خونه ها اینارو حسابی بگرد یه چیزی باید پیدا کنی بعد جنازرو میکشه بالا و باید اتیشش بزنی فک کنم تا روحه بیاد.بعضی موقع ها به سختی پیدا میشه چون کوچیکه همه جارو باید بگردی
 
یه چیزایی داره یادم میاد:d
ببین همون دور و بر تو چاهتو خونه ها اینارو حسابی بگرد یه چیزی باید پیدا کنی بعد جنازرو میکشه بالا و باید اتیشش بزنی فک کنم تا روحه بیاد.بعضی موقع ها به سختی پیدا میشه چون کوچیکه همه جارو باید بگردی
تو این خونه ها رو گشتم یه کتاب پیدا کردم دیگه هیچی نبود
 
همین قسمت کرفتی که گفتی اصلا سر در نمیارم چی به چیه مثلا چه طوری میشه یه زره یا سلاح خرید حالا یا درست کرد دمت گرم یه کم بیشتر توضیح بده ؟

دقیقا چه چیزیشو مشکل داری؟:d
برای خریدمیری پیش فروشنده که تو نقشه یا علامت زره دارن یا اهنگری صفحه خرید که باز میشه دو قسمته سمت راستی ایتمای فروشندس چپی برای خودت.رو ایتمای خودت بزنی میفروشه رو ایتمای یارو میخره
زره یا سلاحم رفتی رو ایتمش R2 فک کنم هست میزنی اون ایتم رو با ایتم خودت مقایسه میکنه اگه به لول و پولت میخوره و دمیج و دیفنسش بیشتره بخر بعد برا خودتو میتونی بفروشی یا دیسمنتل کنی که اهن و فلز اینا از توش دربیاد.
تو همون صفحه خرید با دو کمه R1-L1 فک کنم صفحه عوض میشه یدونش repair هست برای تعمیر ایتمات چون خراب میشن.بدونش craft هست که دستور ساخت ایتم پیدا کنی میتونی تو این بخش چیزمیز بسازی خودش نوشته چه چیزایی نیازه برا هر ایتم ساختن.یدونشم دیسمنتل نوشته که میتونی ایتماتو خراب کنی و مواد جدید از توش دربیاری
باز متوجه نشدی بگو چیارو مشکل داری بگم

- - -ویرایش - - -

تو این خونه ها رو گشتم یه کتاب پیدا کردم دیگه هیچی نبود

چون اولای بازیه یادم نمیاد دقیق مگه دوباره برم از اول
ببین تو گوگل اسم مرحله رو بزن ببین ویدیو اموزشی داره یا نه نشد برو راهنگای سایتایی مثل ign اینارو بخون گام به گام نوشتن

- - -ویرایش - - -

ه چندتا عکس از اواسط بازی میزارم ببینید اسپویلم نداره:

http://s6.picofile.com/file/81894460...Skellig_10.jpg
http://s6.picofile.com/file/8189446100/Byways.jpg
http://s6.picofile.com/file/8189446126/Byways_1.jpg
http://s6.picofile.com/file/81894461...ossroads_2.jpg
http://s3.picofile.com/file/8189446200/Main_Menu.jpg
http://s6.picofile.com/file/8189446276/Main_Menu_1.jpg
http://s6.picofile.com/file/8189446292/Velen_92.jpg
http://s3.picofile.com/file/8189446384/Velen_94.jpg
http://s3.picofile.com/file/8189446418/Velen_93.jpg
http://s3.picofile.com/file/8189446468/Velen_95.jpg
 
آخرین ویرایش:
اقا این بازی کارتیاش چقدر سخته؟dd
همش فک نکنم اوقندرها هم سخت باشه .
باید از کارتها درست استفاده کنی
یه leader کارت هست که یه قدرت مخصوص داره
بقیه کارتها هم عدد دارن. وقتی Pass میدی باید مجموعت از مجموعه شماره های حریف بالاتر باشه تا ببری
دو دست هم هست. دسته اول که تموم میشه کارته جدیدی نمیده. باید از همون کارتهای مونده استفاده کنی
همینطوری بزاری پشته سره هم حریف هم میزاره یهوی چیزی واسه دسته بعد نمومینه
برای همین کارتهای اب و هوا میان تو کار که لازم نباشه از همه کارتها استفاده کنی ×_×
ولی به نظرم مجموعت بالا که میرسه Pass بده . اگر نزدیک باشه ممکنه یه چی بزاره اون بعد pass بده.
 
سلام .
توی Quest ـی گیر کردم که دستور کار : investigate all remaining leads in Velen and find the Baron’s wife هست ، ممنون میشم کمک کنید.
 
بالاخره بازی رو برای PC هم گرفتم :دی دم cd project گرم گرافیکش حتی رو LOW هم خیلی خوبه :x

خوب میتونید شما که روی کنسول بازی کردید بگیر تفاوتی بین PC و PS4 هست یا خیر و چقدره ؟
===
منتظر کمک دوستان : توی Quest ـی گیر کردم که دستور کار : investigate all remaining leads in Velen and find the Baron’s wife هست ، ممنون میشم کمک کنید.

- - -ویرایش - - -

هر چی main quest تو velen داری انجامش بده
همه رو انجام دادم ، هیچ علامتی هم توی نقشه نیست
 
خب بازی رو اونقدری پیش بردم که بتونم در موردش نظر بدم.
گرافیکه بازیه کاملا سلیقه ای هست. بافتها از دور شبیه نقاشی های رنگ و روغن هست. مخصوصا چمن ها که وقتی نزدیک هم هستید باز همین شکلین و بهترین کلمه ای که میتونم بگم شبیه نقاشی های کمال الملک هست. اینکه خوشتون میاد یا نه بستگی به سلیقه تون داره. به نظر من توی تکنیک های گرافیکی خیلی خوب عمل کرده ولی گرافیک کلی اش زیاد جالب نیست و رنگ های شاد و شنگول خیلی داره. بافت چمن ها و علف ها رو هم نمیپسندم.

گیم پلی و سیسستم مبارزه بازی به شدب خوبه و به مراتب از دو نسخه ی قبلی بهتر و راحت شده. مخصوصا نسخه ی شماره 1 که خیلی سخت بود و باید خیلی حساب شده پیش میرفتی. خیلی بازی رو جلو نرفتم ولی به نظرم محیطها و مناطق بازی دارای leven از نظر قدرت دشمناتون هستن. مثلا توی منطقه A فقط دشمنان تا لول 5 هست و توی منطقه B دشمنان بین لول 5 تا 10. ولی خوب به زیبایی و با انجام دادن ماموریت ها میشه لول رو برد بالا و این منطقه ای بودن ضرری به بازی نزده. سیستم تعمیر و کرافت بازی هم مثل همیشه متنوع و زیباست. از بمب و سم گرفته تا ساخت زره و شمشیر. دیگه هم نیازی به نشستن پیش آتش نیست که بتونی لول ارتقا بدی یا چیزی بسازی. هر زمانی که دلت خواست میتونی از منوی مربوطه بسازیشون. دو تا شمشیر داریم که هرکدوم مخصوص کشتن یه سری از هیولاها هستن. ماموریت های بازی هم به شدت غیر خطی و بسیار متنوع هستن. بعضی مواقع میشد که هیولای مورد نظر (روح) رو کشت یا میتونستید از طریق دیگه ای اون رو به آرامش ابدی برسونی. ندیدم دو تا ماموریت مثل هم باشن.بعضی مواقع هم به مکان هایی مانند اشیانه ی هیولاها و غارهاو ... بر میخورید که میتونید پاکسازیشون کنید. سرزمین شمال هم بسیار بزرگ تز از اون چیزیه که فکر میکنید. آیتم هایی که از دشمنان میفتن هم متاسفانه مشخصن. مثلا غول ها فقط سه نوع ایتم خاص پس از مرگ از خودشون به جا میزارن.(خون غول، گوشت غول و فکر کنم ناخن) ولی به دست آوردن زره و شمشیر و .. از کشتن این موجودات کاملا تصادفی دراپ میشه.
حالا باز هم جلو میرم و اگه چیزه خاصی بود حتما میام میگم.

پ.ن: علی چقدر اسکرین شات میزاری. بابا میدونیم 980 داری:))
 
خوب میتونید شما که روی کنسول بازی کردید بگیر تفاوتی بین PC و PS4 هست یا خیر و چقدره ؟
===
منتظر کمک دوستان : توی Quest ـی گیر کردم که دستور کار : investigate all remaining leads in Velen and find the Baron’s wife هست ، ممنون میشم کمک کنید.

- - -ویرایش - - -


همه رو انجام دادم ، هیچ علامتی هم توی نقشه نیست

علی جان فعلا تنها چیزی که خیلی به چشم میاد hairwork هست .... تو بقیه زمینه ها خیلی فرقی ندیدم :d
 
سلام .
توی Quest ـی گیر کردم که دستور کار : investigate all remaining leads in Velen and find the Baron’s wife هست ، ممنون میشم کمک کنید.
ماموریت Ladies in the Woods رو که تموم کنی این هم باهاش حل میشه. برای اینکار برو تو قسمت Quest ماموریت Ladies in the Woods رو علامت بزن. بعد برو تو Inventory کتاب Ladies in the Woods رو بخون و بعد ادامه ماموریت. وقتی تموم شد اون ماموریت Baron's Wife هم مشکلش حل میشه:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or