The Sims 3 | PC

logo_sm.png

شرکت سازنده : The Sims Studio
شرکت پخش کننده : Electronic Arts | EA
تاریخ عرضه : June 2, 2009
ژانر : Simulation

سری بازی های The Sims دوباره باز می گردند. The Sims 3 به شما اجازه هرگونه کاری در دنیای مجازی را می دهد. می توانید از خانه خود بیرون بروید ، با سیستم جدید و فوق العاده قویتر نسبت به نسخه های قبلی با دیگران ارتباط برقرار کنید یا به ساخت خانه رویایی خود بپردازید و همه چیز شامل گل ها ، کاغذ دیواری ها ، رنگ شیشه ها و ... را تغییر دهید تا به قلعه ، کلبه یا خانه آرزوهای خود برسید.
آماده اداره یک خانواده در تاریخ 12 خرداد 88 باشید !
 
  • Like
Reactions: kamyy

Riddler

کاربر سایت
Aug 17, 2009
438
نام
مرتضی
حالا ما چی کارکنیم؟
این بازی یک شبیه ساز زندگی واقعی هست که خیلی هم فوق العاده است و اگه شما دوست داری فقط با یه اره برقی بیفتی به جون چهار تا زامبی دلیل نمیشه بیای اینجا بدون هیچ گونه دلیل علمی بگی این بازی مفته!



دوست عزیز خوده من یه زمانی مغز این بازی بودم و همه ی فوت و فن های این بازی رو می دونم ولی حالا به این نتیجه رسیدم که این بازی یک بازی مفت و مزخرفی بیش نیست !!
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
The Sims 3 ambitions

بسته الحاقی بازی سیمز3 7می منتشر شد ذر این بسته شما علاوه بر شغل های زیاد قابلیت دیدن کار کردن کاراکتر خود را نیز دارید!!!!!مثلا اتش نشان یا دانش اموزان!حتی پرستاران!!!!!!!!!!!!امید وارم لینک بازی زود تر بیاد
اینم لینک ویدئو بازی من که هم خوشم اومد هم کلی خندیدم!!
here
 

Sorrows

کاربر سایت
Jun 27, 2008
437
سلام, یک مشکل...

یه چند تا آیتم از ea store واسه Sims3 دانلود کردم اما برای نصب شدن نیاز به آپدیت بازی دارن, آخرین آپدیت رو دانلود کردم اما گفت به آپدیت قبلیش نیاز داره!و همینطور به قبلتـــــر...میخواستم بدونم کسی بازی رو آپدیت کرده؟اگر راه حل خاصی داره اینجا بگه ما هم استفاده کنیم.
 

KITO

کاربر سایت
Nov 1, 2009
180
نام
KITO
دوست عزیز خوده من یه زمانی مغز این بازی بودم و همه ی فوت و فن های این بازی رو می دونم ولی حالا به این نتیجه رسیدم که این بازی یک بازی مفت و مزخرفی بیش نیست !!

اولا كه رفيق هر چي مي خواي برو زامبي بكش تا مانيتورت كامل رنگ خون بگيره

كسي نگفت شما بازي سيمز رو بازي نكرديد منم از پلي استيشن 1 تا همين دو سال همش اين بازي هاي مزخرفي مثل Gears of War يا Call of Duty بازي ميكردم ولي از وقتي رو اوردم به بازي هاي نقش آفريني حتي به اونا نگاهم ننداختم چون به تمام معنا آشغالن

ضمنا سيمز يه اعجوبه اس يه اسطوره اس و در كل به معناي واقعي يه شاهكار در صنعت بازي سازي بوده و هست

ضمنا اين بازي فوت و فن خاصي نداره چون هر كي مياد فقط داستاناي بازي رو تموم كنه چيزي از بازي نفهميده . وقتي ميتوني بگي يه روزي خوره ي اين بازي بودي كه بتوني خودت داستان بسازي

ضمنا به عقايد ديگران احترام بذار و تو اين تاپيك جناح مخالف نگير ( بيشتر منظورم برخورد تعصبي به اين بازيه )
_____________________________________

اين پك جديده خيلي با حاله

يعني واقا بايد بري روح و جن دستگير كني

چي ميشه
 
آخرین ویرایش:

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
منم از پلي استيشن 1 تا همين دو سال همش اين بازي هاي مزخرفي مثل Gears of War يا Call of Duty بازي ميكردم ولي از وقتي رو اوردم به بازي هاي نقش آفريني حتي به اونا نگاهم ننداختم چون به تمام معنا آشغالن

ضمنا به عقايد ديگران احترام بذار و تو اين تاپيك جناح مخالف نگير ( بيشتر منظورم برخورد تعصبي به اين بازيه )

این دو عبارت کمی با هم متناقض هستند
شما خودت می‌گی به نظر دیگران احترام بذار
قبلش هم گفتی که بازی‌های اکشن آشغالن
خب این یعنی احترام نداشتن به طرفداران بازی‌های اکشن

شما هم مثل اون دوستمون که گفتن سیمز آشغاله، اشتباه کردین
 
  • Like
Reactions: Sorrows

Mohseen

کاربر سایت
Sep 9, 2008
43
درود بر شما دوست من، سپاسگزارم از شما...

کمی هم به نکات بازی بپردازیم. نکاتی که تجربه شخصی من از انجام این بازی است.

به دید من هم بازی سیمز بیش از حد فانتزی شده؛ ای کاش کمی واقعگرایانه تر بود. بیهوده نمی گویند سیمز بازی دختران است! من و دوستان استراتژیک باز تنها سیمز را برای هنر مدیریت زندگی و ... انجام می دهیم. در این نقاط ضعیف کار شده. دوستی می گفت چهره ها عروسکی مانند است، دروغ نمی گفت. طراحی پوست و چشم و ... که کمی به واقعیت نزدیک تر باشد، کار چندان دشواری نیست، آن هم برای سازندگان سیمز 3، ولی نمی دانم چرا چنین کرده اند... یک ایراد بسیار بزرگ تر هم وجود نداشتن امکان تفاوت قد در بازی است. چرا باید قد همه در بازی یکسان باشد؟ این یک نوع حالت مصنوعی به بازی می دهد.

دیگر اینکه چرا تنومندی و بدن ورزیده در پیرمردان نیست؟ در دنیای واقعی پیرمردان بسیاری را می بینیم که به دلیل ورزش و تکاپوی زیاد در جوانی، در سنین پیری هم بدنی ورزیده دارند. شاید بگویید سیمز یک بازی است، خواهم گفت که یک بازی که ادعای واقع گرایانه بودن دارد، باید مسائل واقعی را هم در خود بگنجاند. وگرنه چرا شماری را در بازی قرار داده و شماری را خیر؟

دیگر مورد بدآموزی های خرافی است. در هنگام مرگ یک شخص، فرشته مرگ با داس هولناک خود بر حضور شخص در حال مرگ می رسد و روح او را احضار می کند. جدا از راست و یا دروغ بودن این موضوع که جای بحثش اینجا نیست، در دنیای واقعی هیچ گاه نمی بینیم که هنگام مرگ شخص روحی دیده شود و یا فرشته مرگ نمایان گرد...

ای کاش به جای بعضی صحنه های توام با لوس بازی، تلاش می شد تا هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک گردد. در سیمز مسائل بدیهی علم ژنتیک هم رعایت نشده؛ در دنیای راستین، هرگاه یک مرد سیاه پوست و یک زن سفید پوست با یکدیگر آمیخته و بچه دار شوند، بچه این دو شخص سیاه پوست خواهد شد، علاوه بر رنگ پوست سیاه، دیگر ویژگی های بارز نژاد سیاه را به ارث خواهد برد، همانند بینی پهن و کوتاه، موی مجعد، پیشانی اریب و جمجمه کوچک تر ... و خیلی کم پیش می آید که این فرزند خصوصیاتی فیزیکی را از مادر سفید پوست خویش به ارث ببرد. ولی در بازی چنین نیست.

مورد دیگر ورزش است. در سیمز 2 شاهد بودیم که ورزش کردن متمادی، بدن شخص ورزشکار را زیبا ، ورزیده و عضلانی می کرد. ولی این موضوع در سیمز 3 انتخابی است که به راستی بر جذابیت بازی نیز افزوده است، ولی ای کاش ورزش های متمادی بدن را ورزیده تر و عضلانی تر می کرد تا از واقعیت فاصله نگیرد. مثلا بدنسازی سبب حجیم تر شدن و یا نیرومندتر شدن عضلات می شد و ورزش های هوازی (دویدن و...) سبب تفکیک عضلات بدن و زدودن چربی های اضافی بدن می گشت.

در بازی میل به معاشرت مردم را گنجانده اند، ولی بر میل جنسی چشم بسته اند و آن را با میل معاشرت با دیگران یکی پنداشته اند. حال همگان می دانند که چنین نیست، میل به سخن گفتن و معاشرت با مردم به کل متفاوت است با یکی از غریزه های حیاتی انسان و محال است که بتوان این دو را یکی دانست. گویا شرکت سازنده برای اینکه سن مجاز خرید بازی پایین بیاید، تا توانسته بازی را کودکانه و لوس کرده است و همین از جذابیت آن می کاهد.

کلاه برداری EA از اینجا نمایان است که حتی یکی از امکانات نسخه های اضافه شونده سیمز 2 را در بازی نگنجانده است، مثل رفتن به دانشگاه! که جزئی از زندگی واقعی است... در واقع او طمع به فروش اضافه شونده های بسیاری داشته که همین مسائل را در آنها گنجانده و روانه بازار کند و سود کلانی به جیب زند. ولی این بهانه خوبی نیست. این می شود تکرار و تکرار! امکانات پیشین اضافه شونده های سیمز 2 را باید در سیمز 3 قرار می داد و برای نسخه های اضافه شونده کمی نوآوری و ابتکار به خرج می داد...

در سیمز 2 لباس خریدنی بود، یعنی به جز لباس انتخابی نخست، اگر خواهان آن بودیم که لباس هایی نو داشته باشیم، باید به فروشگاه می رفتیم و لباس می خریدیم و درستش هم همین بود. ولی در سیمز 3 خیلی غیرواقعی شده و شما به سادگی می دانید در دراور خود هرنوع لباسی را که بخواهید عوض کنید! این موضوع برای من تفاوتی با رمز زدن (که متنفرم از آن) ندارد، چون بازی را به طرز کودکانه ای ساده کرده است.

با توجه به نکات بالا، و با وجود امکانات بسیار جذابی که در سیمز 3 افزوده شده و در سخنان من نمی گنجد، من ترجیح می دهم سیمز 2 را با تمام اضافه شونده هایش بازی کنم تا سیمز 3 !

با سپاس. بدرود.

انتقاد فوق اولاده بود
مرسی
 

Zalamen

کاربر سایت
Mar 15, 2009
472
نام
محسن
سلام.من World Adventures رو دارم.باید برای نصبش چه ورژنی از Sims3 رو داشته باشم؟چون الان نصب نمیشه ارورش هم یادم نیست.:biggrin1:
 

ƝIǤHṪӍᾼRE

کاربر سایت
May 24, 2010
511
نام
احسان
سلام.من World Adventures رو دارم.باید برای نصبش چه ورژنی از Sims3 رو داشته باشم؟چون الان نصب نمیشه ارورش هم یادم نیست.:biggrin1:
همون ورژن يك رو بايد داشته باشي.تو ارور رو بگو تا ببينم مشكل از چيه.
 

semejpc

کاربر سایت
Dec 26, 2008
1,605
نام
سهیل
بعد دوست عزيز اين نوشته جاش اينجا نيست بايد تو مشكلات و راهنمايي در بازي ها مشكلت رو مطرح ميكردي.اينجوري بهتر بود.
اگر اونجا مشکلش را مطرح می‌کرد به احتمال زیاد جواب نمی‌گرفت
چون اون انجمن خیلی خلوته
من خودم تجربه این امور را دارم
مطرح کردن مشکلات در این جا بهتره
 

AMIN_i7

کاربر سایت
Mar 26, 2010
51
دوستان بعد از sims 3 اوليه 3 ورژن اصلي ديگه ارائه شد..درست ميگم؟
حالا كدومو بگيرم كه ار بقيه كاملتر و جذابتر باشه؟...مرسي
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,993
نام
احمد
سلام...

دوستان من بازی the sims 3 deluxe edition رو گرفتم(که همه تکمیل کننده ها رو داره) اما زبونش روسیه هیچی حالیم نمیشه،کسی رهی میدنه که انگلیسیش کنم....
 

erfan_021

کاربر سایت
Aug 26, 2010
353
نام
مـحـمـد
مزخرفتر از همیشه

به نظر من سیمس برای یه بازیباز حرفه ای به معنای وقت تلف کردنه بیهودس
مخصوصا تو سری سوم که بازی بیش از حد بچه گانه و غیر واقعی شده.
گرافیکشم که همونه:|
.امیدوارم کمپانی EA متوجه این موضوع شده باشه
یا بهترش کنند
یا بیخیالش شن
 

aramin

کاربر سایت
Oct 3, 2007
121
نام
آرمین
دوستان کسی فروشگاه اینترنتی که این بازی رو برای ویندوز 7 داشته باشه نمیشناسه؟
اصلا کسی رو ویندوز 7 بازی می کنه؟(از شما دوستان)
تو مشهد هیچ جایی نداره.:(
 

Tehanu

کاربر سایت
Feb 21, 2010
721
بسته الحاقی بازی سیمز3 7می منتشر شد ذر این بسته شما علاوه بر شغل های زیاد قابلیت دیدن کار کردن کاراکتر خود را نیز دارید!!!!!مثلا اتش نشان یا دانش اموزان!حتی پرستاران!!!!!!!!!!!!امید وارم لینک بازی زود تر بیاد
اینم لینک ویدئو بازی من که هم خوشم اومد هم کلی خندیدم!!
here
واقعا جالب و خنده داره! ولی هیچ وقت تریلر هاش مثل خود بازی نیست :-<
بچه ها کمک کنین من از گرافیک گرفته تا رزولوشن را روی اخرش گذاشتم اما بازم محیط دیر لود میشه و گرافیک پایین هست

واسه منم اینجوری بود تا این که زد کارت گرافیک نازنینمو سوزوند :d دیگه گذاشتمش کنار#:-s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر