PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,982
نام
شیخ صدرا
من چرا یکم احساس میکنم بازی خشک و نچسب قراره باشه؟ :-/
یجورایی به قیف شخصیتای بازی اکشن نمیخوره.
البته به جناب نیتن دریک هم این حسو داشتم که برطرف شد بعد تجربه بازی :-"
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
فقط nتا پست توی همین تاپیک در این مورد داده شده یعنی باور کنیم ندیدی ؟ :D کات سین های بازی نه تنها Real-Time هستن بلکه کلاً با گیم پلی یکپارچه ان ( ورود و خروج از کات سین اصلاً حس نمیشه), یعنی اپلسیونی بین کات سین و گیم پلی تفاوتی وجود نداره و همینجوری که احسان هم گفت حتی میتونی گالاهاد رو توی کات سین کنترل کنی . چند وقت پیش حتی R@D اعلام کرد که انجینشون قابلیت پخش فایل پری رندر و ضبط شده رو هم نداره یعنی دیسک رو که میزاری تو کنسول از اول تا آخرین چیزی که توی صفحه نمایش میبینی Real-Time ـه :D .

نه باور نکن همینجوری میخواستم یه چیزی بپرونم /:):d
من کلاً 2 تا تریلر از این Order رو سیستم دارم یکی این آخری که همه کف و خون قاطی کردن یکی هم E3 2013
E3 2014 و گیمزکام و PSX هم همشون لایو 240p دیدم دیگه سراغشون رو نگرفتم. مطالب تاپیک رو هم سرسری خوندم لایک زدم و کلاً تو فاز بازی نبودم :d اما هنوزم باور نکن :d

خوبه دیگه یبار دیگه توضیح دادی بچه ها بیشتر هایپ شدن دستت طلا :d
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
حالا هی ما میگیم متای بازی بالای 90 هست هی بعضیا یه چیزی میگن که نباید بگن :d

پ.ن : تنها رقیب این بازی Uncharted 4 است البته اگه امسال عرضه بشه
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,616
نام
Armin
آقا این بحث متا رو بی خیال شید . یه عده یه ساله توی تاپیک امتیازاتش ( هنوز زده نشده :d) زنبیل گذاشتن و منتظرن . بی خودی بهونه دست کسی ندید . البته اگه اعصاب اینجور چیزا رو دارید که هیچی .
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
حالا هی ما میگیم متای بازی بالای 90 هست هی بعضیا یه چیزی میگن که نباید بگن :d

سر اواتار و امضا شرط ببندیم؟ :D
اصلا و ابدا بالای 90 نمیشه :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,061
نام
آریا
جداً نمیدونم دوستانی که در مورد متای بالای 90 میگن، دارن شوخی میکنن و تیکه میندازن یا جدی میگن! :D
الآن 1 سال و خورده ای از عرضه PS4/X1 گذشته و هنوز یدونه بازی هم 90 به بالا نبوده. (بازی های این نسل، نه پورت بازی های نسل قبل) Titanfall که رکورد جوایز نمایشگاه ها رو زد و توی تک تک پیش نمایش ها ازش تعریف میکردن، 86 شد. Destiny که خدای هایپ بود و کمتر پیش نمایشی ازش بد میگفت به 76 رسید. دیگه خفن ترین ـشون که رکورد جوایز BioWare رو زد، یعنی Dragon Age: Inquisition تونست 89 بشه (اون هم البته توی نسخه PC که امتیازهای پایین تر رو اونجا ثبت کردن، به 85 رسید) بعد The Order: 1886 که نصف پیش نمایش ها پر از آه و ناله هست و نصف دیگه هم در کنار نکات مثبت، باز نکات منفی رو هم گفتن، بالای 90 بشه؟! :D
حالا شاید هم یه دفعه اوضاعی شد که بازی متای 99 گرفت و در کنار 87 تا سایت که بهش امتیاز کامل میدن، یه سایت بی وجدان بهش 7 یا 8 بده و نذاره متای بازی 100 بشه، ولی خب بد نیست موقع پیش بینی میانگین بازی به اوضاع و احوالی که در مورد این بازی و وضعیت امتیازدهی سایت ها در یکی دو سال اخیر وجود داره هم یه نیمچه نگاهی داشته باشین. :D
 

almoh2

کاربر سایت
Oct 19, 2013
380
اصلا نود به بالا که جوکه , شخصا فکر میکنم بازی هشتاد به بالا بگیره از نظر متا هیچ مشکلی نداره و عالیه...من تو نقل قولام مورد دارم گفته چرا واسه این بازی تاپیک زدید؟! اصلا ارزش تاپیک زدن نداره:D نه به این اظهارات نه به بالای نودو اینـ ـا!!

راجع به اسکیرین تییرینگ که نیما گفت من دو تا ویدئوی بلید نهایی که چشم بادومیا داشتن بازی میکردنو دیدم هیچ موردی ندیدم! دوستان کسی دیده این موردو؟خودم شخصا خیلی خیلی خیلی زیاد به افت فریم حساسیت بیش از اندازه یا به قول نیما بیمار گونه دارم که خداروشکر تو نمایشای جدید باوجود گرافیک فک برانداز افت فریم خاصی ندیدم!
- من فکر میکنم تنها چیزی که میتونه یکم نگران کننده باشه نه از نظر متا البته واسه کیف خودمون همون هوش مصنوعیه , خدا کنه این نمایشها همه رو very easy ـی چیزی باشه!
-این چشم بادومیه چه کیفی میکردوقتی میدید خودش باید بازیکنو کنترل کنه زیادی کیف میکرد!

همینجوری دور همی... دانگرید از منظر جهانگیر:D

جهانگیرقبلی (اینجا)

48025094304037772396.png


جهانگیر جدید دَت دانگرید:

mq6efbh5mucf8oks4s3k.png

:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,237
نام
ماکان
جداً نمیدونم دوستانی که در مورد متای بالای 90 میگن، دارن شوخی میکنن و تیکه میندازن یا جدی میگن! :D
الآن 1 سال و خورده ای از عرضه PS4/X1 گذشته و هنوز یدونه بازی هم 90 به بالا نبوده. (بازی های این نسل، نه پورت بازی های نسل قبل) Titanfall که رکورد جوایز نمایشگاه ها رو زد و توی تک تک پیش نمایش ها ازش تعریف میکردن، 86 شد. Destiny که خدای هایپ بود و کمتر پیش نمایشی ازش بد میگفت به 76 رسید. دیگه خفن ترین ـشون که رکورد جوایز BioWare رو زد، یعنی Dragon Age: Inquisition تونست 89 بشه (اون هم البته توی نسخه PC که امتیازهای پایین تر رو اونجا ثبت کردن، به 85 رسید) بعد The Order: 1886 که نصف پیش نمایش ها پر از آه و ناله هست و نصف دیگه هم در کنار نکات مثبت، باز نکات منفی رو هم گفتن، بالای 90 بشه؟! :D
حالا شاید هم یه دفعه اوضاعی شد که بازی متای 99 گرفت و در کنار 87 تا سایت که بهش امتیاز کامل میدن، یه سایت بی وجدان بهش 7 یا 8 بده و نذاره متای بازی 100 بشه، ولی خب بد نیست موقع پیش بینی میانگین بازی به اوضاع و احوالی که در مورد این بازی و وضعیت امتیازدهی سایت ها در یکی دو سال اخیر وجود داره هم یه نیمچه نگاهی داشته باشین. :D

دقیقا! بازی هایی که متاشون بالای 90 میشه از همون لحظه معرفی سر و صدا میکنن و همه براشون قش میکنن. عین TLoU. من شخصا تا الان توی این همه سالی که این مباحث رو به طور جدی دنبال میکنم ندیدم یه بازی با یه جو منفی به این شکل بیاد و یهو وقتی که منتشر شد همه نظرات نسبت بهش 180 درجه تغییر کنه. Order رو هم مطئن هستم بهش نمرات خوبی نمیدن. همین GameSpot یه نفره ترتیبشو میده!:D حالا دیگه امثال تام چیک و سایت هایی که میخوان مشهور شن هم بماند. کلا پتانسیل بینهایت بالایی برای به ویلیام فاکنر رفتن داره.

حالا این وسط اگه بازی داستانش خیلی خفن از آب در بیاد و جذاب تر از ان چیزی بشه که فکر میکنیم احتمالا در کنار گرافیک و موسیقی زیباش نجاتش میده و متاش میره بالای 80 اما در غیر این صورت همون 75.
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,539
نام
امین
این بازی جز تیپ بازیایی که واسه من سر سوزنی متاش مهم نیست.
فقط باید ازش لذت برد :bighug:از جز به جز بازی باید لذت برد :x
مگه از بازی ادم چی میخاد.
اودر کامل میتونه من یکی رو تو همه زمینه هاش بسازه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر