PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
حس می کنم این 18-20 ماهی که بازی منتشر شده بود یک طرف، این چند هفته اخر یک طرف. از نظر نمایش های بازی میگم. راستش یادتونه قطعا که اوایل مهمترین جیزی که بهش توجه میشد گرافیک فک بر اندازش بود و گیم پلیش مورد توجهات مختلفی قرار گرفت ولی این 2-3 هفته نمایش های بازی و خصوصیات لیک شده بازی چیزی میگه که بازی خیلی حرف های نگفته داره! فقط منتظرم بازیش کنم :) امیدوارم بازی بره رو عنوان "عید" م :D

سر متا هم خیلی امید وار نباشین. اولا هیچی تجربه شخصی نمیشه. (هرچند متا هم مهمه) ول در ضمن بدونین که گرفتن متای بالای 80 کار سختیه! 90 که یک پدیده واقعا کم نظیره! حتی عناوینی بودن که بشدت فوق العاده بودن و مشکلات خیلی خیلی ریز شاید داشتن فقط ولی نمراتشون نتونست از 90 بیشتر شه! نمونش Forza Horizon 2! حتی همین infamous هم عنوان بشدت زیبایی بود (هرچند ضعف هم داشت) ولی 80 شد! ویا حتی آنچارتد 1! حتی نسخه سوم این شاهکار هم (اگه اشتباه نکنم) 91 شد که حس میشه کمه! :D
در کل خیلی امیدوار نشین. نه اینکه بازی سطح کیفیش مناسب نیست! منظورم اینه که خیلی رو متا های خیلی بالا دل نبندین! چون فقط خودتون عصبانی میشین :)
 

almoh2

کاربر سایت
Oct 19, 2013
380
-محیط کاملا باز اکشن( ثانیه 21 ویدئوی زیر ):
dumv72ykx6nwif165nz1.png


این ویدئوی جدید 30 ثانیه ایی 2مگابایتی حرف نداره:
دانلود با لینک مستقیم

مخصوصا ایناش:
unbelievably Gorgeous
-Game trailers
Crazy Ambitious AND Highly Cinematic
-ENtertainment weekly
Visually looks Phenomenal
-IGN
:bighug:

این تیکه هایی از تریلر اصلی Conspiracy بود دیگه.
biggrin1.gif
درسته فقط 3 تا مزیت نسبت به اونا داشت! :D
اولی همون ثانیه 21 که عکسشو گذشتم صحنه جدیدی بودکه نشون میده تو محیط های کاملا باز هم شاهد صحنه های اکشن و نبرد هستیم, دومی هم کساییکه بخاطر مسائل اسپویلرو اینا اون و ندیدن قنشگ باخیال راحت میتونن اینو ببین
سومی هم همون تعریف و تمجید های سایتهای بزرگ که RAD گذشته بود رو ویدئوش:D
ویدیویـه جدید IGN با عنوان Everything you need to know about the order 1886
داشتم آپلودش میکردم
biggrin1.gif
ویدئوی فوق العاده اییه مخصوصا قسمت اسلحه هاش
yahoo_8.gif


دانلود با لینک مستقیم
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
نوشته شده توسط Prince3625691:
حس می کنم این 18-20 ماهی که بازی منتشر شده بود یک طرف، این چند هفته اخر یک طرف. از نظر نمایش های بازی میگم. راستش یادتونه قطعا که اوایل مهمترین جیزی که بهش توجه میشد گرافیک فک بر اندازش بود و گیم پلیش مورد توجهات مختلفی قرار گرفت ولی این 2-3 هفته نمایش های بازی و خصوصیات لیک شده بازی چیزی میگه که بازی خیلی حرف های نگفته داره! فقط منتظرم بازیش کنم :) امیدوارم بازی بره رو عنوان "عید" م :Dسر متا هم خیلی امید وار نباشین. اولا هیچی تجربه شخصی نمیشه. (هرچند متا هم مهمه) ول در ضمن بدونین که گرفتن متای بالای 80 کار سختیه! 90 که یک پدیده واقعا کم نظیره! حتی عناوینی بودن که بشدت فوق العاده بودن و مشکلات خیلی خیلی ریز شاید داشتن فقط ولی نمراتشون نتونست از 90 بیشتر شه! نمونش Forza Horizon 2! حتی همین infamous هم عنوان بشدت زیبایی بود (هرچند ضعف هم داشت) ولی 80 شد! ویا حتی آنچارتد 1! حتی نسخه سوم این شاهکار هم (اگه اشتباه نکنم) 91 شد که حس میشه کمه! :Dدر کل خیلی امیدوار نشین. نه اینکه بازی سطح کیفیش مناسب نیست! منظورم اینه که خیلی رو متا های خیلی بالا دل نبندین! چون فقط خودتون عصبانی میشین :)
کلا منتقد ها خیلی سختگیر تر شدن.کلا ارزش نمره بالا رفته و نسبت به قبل دیگه هر بازی ای 85 به بالا رو شاخش نیست! :Dانتظارشون واقعا بالاست...
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
این تیکه هایی از تریلر اصلی Conspiracy بود دیگه. :D
این تریلر 35 ثانیه ایـه قراره قبل از مسابقه فینال فوتبال آمریکائیه یکشنبه شب نمایش داده بشه !
واسه همین 30 ثانیه SONY باید 4 میلیون و پانصد هزار دلـار پیاده بشه $-) :d
_____________

ویدیویـه جدید IGN با عنوان Everything you need to know about the order 1886
 

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
نوشته شده توسط Prince3625691:
حس می کنم این 18-20 ماهی که بازی منتشر شده بود یک طرف، این چند هفته اخر یک طرف. از نظر نمایش های بازی میگم. راستش یادتونه قطعا که اوایل مهمترین جیزی که بهش توجه میشد گرافیک فک بر اندازش بود و گیم پلیش مورد توجهات مختلفی قرار گرفت ولی این 2-3 هفته نمایش های بازی و خصوصیات لیک شده بازی چیزی میگه که بازی خیلی حرف های نگفته داره! فقط منتظرم بازیش کنم :) امیدوارم بازی بره رو عنوان "عید" م :Dسر متا هم خیلی امید وار نباشین. اولا هیچی تجربه شخصی نمیشه. (هرچند متا هم مهمه) ول در ضمن بدونین که گرفتن متای بالای 80 کار سختیه! 90 که یک پدیده واقعا کم نظیره! حتی عناوینی بودن که بشدت فوق العاده بودن و مشکلات خیلی خیلی ریز شاید داشتن فقط ولی نمراتشون نتونست از 90 بیشتر شه! نمونش Forza Horizon 2! حتی همین infamous هم عنوان بشدت زیبایی بود (هرچند ضعف هم داشت) ولی 80 شد! ویا حتی آنچارتد 1! حتی نسخه سوم این شاهکار هم (اگه اشتباه نکنم) 91 شد که حس میشه کمه! :Dدر کل خیلی امیدوار نشین. نه اینکه بازی سطح کیفیش مناسب نیست! منظورم اینه که خیلی رو متا های خیلی بالا دل نبندین! چون فقط خودتون عصبانی میشین :)
کلا منتقد ها خیلی سختگیر تر شدن.کلا ارزش نمره بالا رفته و نسبت به قبل دیگه هر بازی ای 85 به بالا رو شاخش نیست! :Dانتظارشون واقعا بالاست...
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
کات سین های بازی پری رندر هستن ؟ :d
ویرایش : مثل اینکه ریل تایم هستن
yahoo_6.gif
چون بنظرم 30 گیگ بدون مولتی پلیر و کات سین pre-rendered یعنی بازی طولانی هست و امیدوارم یه 12-13 ساعتی باشه
yahoo_4.gif


احمد این الان شوخی بود یا جدی ؟
biggrin1.gif

اول جدی بود بعد شوخی شد :d

پ.ن : Shame on you
yahoo_22.gif
biggrin1.gif
همون اوایل گفتن نه تنها ریل تایم هست بلکه توی اکثر کات سین ها قابلیت تعامل با محیط اطراف رو هم دارید
biggrin1.gif
خوبه راضی کنندست :d
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
کات سین های بازی پری رندر هستن ؟ :d

احمد این الان شوخی بود یا جدی ؟ :D

ویرایش : مثل اینکه ریل تایم هستن
yahoo_6.gif
چون بنظرم 30 گیگ بدون مولتی پلیر و کات سین pre-rendered یعنی بازی طولانی هست و امیدوارم یه 12-13 ساعتی باشه
yahoo_4.gif
پ.ن : Shame on you :| :D همون اوایل گفتن نه تنها ریل تایم هست بلکه توی اکثر کات سین ها قابلیت تعامل با محیط اطراف رو هم دارید :D
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
4ef500369cba5634291664a8dbfe5a5ff5cf2d2c.png


کات سین های بازی پری رندر هستن ؟:d
فقط nتا پست توی همین تاپیک در این مورد داده شده یعنی باور کنیم ندیدی ؟ :D کات سین های بازی نه تنها Real-Time هستن بلکه کلاً با گیم پلی یکپارچه ان ( ورود و خروج از کات سین اصلاً حس نمیشه), یعنی اپلسیونی بین کات سین و گیم پلی تفاوتی وجود نداره و همینجوری که احسان هم گفت حتی میتونی گالاهاد رو توی کات سین کنترل کنی . چند وقت پیش حتی R@D اعلام کرد که انجینشون قابلیت پخش فایل پری رندر و ضبط شده رو هم نداره یعنی دیسک رو که میزاری تو کنسول از اول تا آخرین چیزی که توی صفحه نمایش میبینی Real-Time ـه :D .
 

asmail

کاربر سایت
Sep 10, 2010
1,060
نام
...
^^
از خود بازی بیشتر پست های شما هایپ برانگیزه:d
این جیف گفتنتم منو کشته..
راستی کسی هست به صورت دیجیتالی خرید کنیم؟
 
آخرین ویرایش:

almoh2

کاربر سایت
Oct 19, 2013
380
واقعا واقعا واقعا شوکه کننده بود این !!!! نمایش psx خودش خدا بود خدا با اختلاف وحشتناک ترین گرافیک موجود بود اونوقت این بیلد نهایی زده psx و به کل ترکونده !!!

در راستای همین بیلد نهایی وحشتناک بازی:
The Order: 1886's Final Build Possibly Shown At Tokaigi, "Unbelievably Gorgeous, Crazy Ambitious & Highly Cinematic"
The Order: 1886's Final Build Possibly Shown At Tokaigi, "Unbelievably Gorgeous, Crazy Ambitious & Highly Cinematic"
2 تا ویدئو هم از بیلد نهایی بازی گذشته :bighug:

ویرایش:یه جیف 14 مگابایتی از همین عکسی که رضا از بیلد نهایی گذشته اصلا خارق العادس این جهانگیر الماسی:D حتما ببینید:
دانلود
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,052
نام
نیما
من توی این ویدیوهای اخیر ( بیلد نهایی ) کمی Screen Tearing دیدم یا شایدم حس کردم ! خیلی مطمئن نیستم و امیدوارم اشتباه کرده باشم چون خودم شخصا حساسیت عجیبی روی این موضوع دارم و خیلی رو مخمه بطوری که اصلا یهو کلا یه همچین گرافیکی رو از چشمم میندازه ! :d روی افت فریم اینقدر حساسیت ندارم که روی Screen Tearing دارم ! البته قبول دارم که شاید حساسیت من روی این موضوع به این یه جور وسواس بیمارگونه ست ! ولی هست دیگه ، نمیتونم باهاش کنار بیام :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر